Şimdi Ara

Honda Civic Kaporta Deformasyonu Problemi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
541
Cevap
8
Favori
103.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orası burası kendiliğinden yamulan arabanın nesini savunuyorsunuz??



    Rezillikten başka birşey değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda göçük onda
  • üzerine "tüplü ve öfkeli" çıkartması yapıştırsın geçsin civic'ci zevat.
  • sorunsuz luk diye piyasada nam salmaya çalışan aracın geldiği haller..
    aynı ürünün kardeşi toyota da keza farklı değil.
    2009 toyota d4d mmt maceramızı aracı satarak noktalamak zorunda kalmıştık..

    teknoloji olarak 50 yıl geriden gelip sorunsuzlukla övünmek sonrada ortada kalmak sadece 2. el uğruna toyota ve honda almam.
  • cidden 2. elde kaporta zaafı olmayan sorunsuz-mekaniği-otomatiği iyi orta sınıf hangi araç var?? hyundai elentra için kronik sıkıntılar var mı??
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    olmazmııı.. en önemli kronik sorunu direksiyondan gelen lıkırtı sesler
  • Bu nasıl bir rezilliktir. Yakarım o arabayı da bayiyide.
  • bu konuyla alakalı kurulmuş 2 adet facebook grubu var ikisini de takip ediyorum. durum gerçekten içler acısı. honda turkiye olayı ret ediyor. topluca dava açma yoluna gidende var bireysel davalarda söz konusu. %60 70 vergi almayı bilen devletede ayrıca dava açılmalı bence. üreticiden çok para kazanıyorsa sorumluluğu da olmalı.

    ayrıca istanbul trafiğinde tın tın gittiğim için civiclere bende göz gezdiriyorum. neredeyse tamamında bu sorun mevcut. sorunsuzluğun kralını göstermiştir honda, japon severlere.
  • Honda gercek sorunsuzluk ve muhendisligini 90ki yillardaki ar-ge’sine borclu. 2000li yillarda bu gelisimleri yavaslamaya basladi ve 2008 japon tsunami ve depremleriyle durdu gibi, yeni yeni kendilerine geliyorlar bence. 2012de cikan Fb7 kasa dedikleri araca dikkat edilirse fd6 kasanin sorunlari giderilmis ve biraz kozmetik degistirilmis hali oldugu belli. 2009 yilinda da civic’in japonyada satisi sonlandi ve civic’in japon argeside bitmis oldu. Mevcut satistaki yeni civic amerikan tasarim, bu nedenle japon sorunsuzluguna sahip demek icin erken bence. Bu c sutun sorunlari da bunun gostergesi gibi gorunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PriMe -- 25 Eylül 2017; 21:10:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanki

    olmazmııı.. en önemli kronik sorunu direksiyondan gelen lıkırtı sesler

    aynı sorundan 2013-2016 corollar da da muzdaripti...

    KİA CEED lerde var mı kronik sıkıntı??
  • amerika'daki civiclerde de aynı problem var.

    kaportanı eğildiği yer, tam olarak altındaki şaside kullanılan çeliğin mukavemetinin değiştiği nokta.

    oradaki mukavemet farkından kaynaklanan bir şey olması çok muhtemel bence.



    Honda Civic Kaporta Deformasyonu Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 26 Eylül 2017; 15:48:34 >
  • Zaten muhtemelen ana sebep o ama o burulmayı tolere edemeyecek kadar ince ve dandik bir karoser/kaporta malzemesi de C sütunu üzerinde söz konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayetvar da bir asker "terörle savaştım, yıllarca devlete millete hizmet ettim, sizden(honda a.ş.) hakkımı alacağım" diyor. acaba nasıl alacak merak ediyorum, fabrikaya roketli saldırı falan mı yapacak? ülkede kanun da kalmadı ki mahkeme sana yardımcı olsun..

    https://www.sikayetvar.com/honda-civic-aracimda-gocukler-var?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
  • Mühendislik hatası. Kasa rijiditesi ile ovunurken tavanı bu kasaya nasil baglayacaklarini bulamamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    amerika'daki civiclerde de aynı problem var.

    kaportanı eğildiği yer, tam olarak altındaki şaside kullanılan çeliğin mukavemetinin değiştiği nokta.

    oradaki mukavemet farkından kaynaklanan bir şey olması çok muhtemel bence.



    Honda Civic Kaporta Deformasyonu Problemi


    Bahsettiginiz yer arka camurluk ile yan duvarin birlesim yeridir. Butun arabalarda asagi yukari birlesim yeri o kisimlarda yer alir. Servisten arka camurluk siparis ettiginizde bu sekilde gelir.



    Yan duvar ise; tavan yan kusagi, orta direk dis saci (b sutunu) ve on direk dis saci (a sutunu) olarak yekpare uretilir. Hatta i20 lerde bu yan duvar icinde marsbiyel sacida vardir. Orjinal Marsbiyel saci siparis ettiginiz koskocaman yan duvar gelir.



    Bu is kesinlikle muhendislik hatasidir. Burulma direncini hesaplayamamislar yada koyvermisler. Baska aciklamasi yok.



    Bu sekilde hatali olarak uretilen aracin geri donusu yoktur. Dis sac degisimide kurtarmaz cunku dis sacin monte oldugu ic direklerde problem var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    orası değişim yeri mi değil mi emin değilim çünkü bu aracın şasisinde özel bir presleme-soğutma yöntemi aynı plaka üzerinden birbirinden farklı mukavemette kısımları olan şasi parçaları üretiyorlar.

    yani orası başka bir parçayla kaynak yeri olmayabilir de ama her halükarda hata olduğu kesin.

    bununla beraber bu aracın şasisinde kullanılan 1500 mpa çeliğin eşleniğine e segmenti premiumlarda dahi nadiren rastlanıyor, o da genelde sadece marşpiyer ve b sutunu gibi kısıtlı alanlarda kullanıyor, bu yaygınlıkta mercedes s serisinde falan ancak var. muhtemelen şasi hiç burulmuyor, kaportaya kaynak noktalarından aşırı yük biniyor, bir şekilde çözüm bulacaklardır. ama mevcut civic sahipleri bir şekilde tazmin edilmeliler.
  • Yüz verme deliye, gelir sıçrar halıya..
    3 kuruşluk mala 5 kuruş değer verirseniz böyle apışırsınız fututucular. Geçmiş olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın 20000km deki siyah civic te aynı noktada çok hafif oluşmuş o forumu takip etmediğinden bilmiyordu şu an belli belirsiz ama hafif dolu vurmuş gibi nokta oluşmuş.

    Bir iki araçta olabilir gözüyle bakıyordum ama sanırım tümü hatalı testlerde bile zor farkedilecek bir olay kamuflaj orayı kamufle etmiş :)

    Her markada aynı durum var yeni modeli bir yıl geçmeden yada makyaj görmeden almak her zaman risk ,yinede konfor sessizlik kullanım kolaylığı donanım genişlik olarak bence sınıf lideri ama bu sorun önemli acil çözülmesi gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 26 Eylül 2017; 23:15:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Yüz verme deliye, gelir sıçrar halıya..
    3 kuruşluk mala 5 kuruş değer verirseniz böyle apışırsınız fututucular. Geçmiş olsun

    Her yere bir laf atma çabası, büyük bir ego.. Siz ne yaparsanız yapın bu Honda ya düşmanlık ettikçe yollarda da gördükçe moraliniz bozulacak. Siz üretinde görelim araç nasıl olur Bu araç leblebi gibi satılacak yapacak bişey yok. Bende istemem, millet deli gibi sıfır araç almasın. Ama milletimizi iyi tanımak gerek. Nabza göre şerbet...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 26 Eylül 2017; 23:29:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Civic Kaporta Deformasyonu Problemi Hay maşallah. Bu araba egea ile değil dalgalı ege denizinin bizzat kendisi ile karşılaştırılmalı bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.