Şimdi Ara

Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
5.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba .



    Ankara'da Skoda-Honda bayisinin yanyana olduğu bir yer var hem Skoda SuperB hemde Octavia'yı inceledim yana geçip Civic HB ve Sedan'a da baktım fiyatlarda acaba ne kadar inecekler diye sohbet edince arkadaş çok ısrar etti araçla test sürüşüde yaptım ama kullanmadan önceki düşüncelerim şu şekildeydi;

    İlk olarak aracın içine oturunlar bana hak verecektir Corolla'dan çok daha iyi bir iç mekana sahip Corolla gibi sürücü camı otomatik değil hepsi otomatik ve tavana parmak ucuyla tıklatınca da yankı yapmıyor .

    İncelediğim araç 1.6 Benzinli Premium manuel araçtı sanırım yeni satılmaya başlanmış, baz donanım bir araç.

    Corolla baz araçlardan daha dolu ama Golf'e nazaran baz donanımında deri direksiyon, deri vites,alaşım jant yok,ilk iki donanımda da 5" küçücük bir ekran bulunmakta artık Polo'da 6.5" standart,Highline'lar 8" ...


    Yani donanım olarak camın üstüne krom çıta yapana kadar deri direksiyon koyabilirlerdi bunun dışında sis farı,dijital klima var koltuk sırtlığındaki cepler sadece yolcu koltuğunda var en üst donanımda bile 7" ekran var asıl kilit noktalarda eksikleri var ama diğerleri ile kapatıyor.

    Ekranın konumu iyi fakat öğlen saatlerinde güneş tepesinden vurabiliyor ergonomik olarak sorunsuz ama dizayn hatası var ekran yukarıya doğru ,arkaya yatıyor buna dikkat edilmemiş.

    Tavan,koltuklar,kapı panellerinde kötü bir yanı yok sınıfı için gayet normal göğüs plastiği Citroën C3'lerde ki ambiyansla gelen plastiğe benziyor Polo veya Golf'teki gibi gerçek Buna kauçuğu değil emniyet kemerinin yükseklik ayarının yapıldığı yer ve tavan lambaları 2000 model öncesi VW'lerden kötü duruyor C segment arabaya olmamış.


    Aracın sunduğu yaşam alanına gelince arkası geniş ve ferah oturma pozisyonu araç yere yakın olduğundan taburede oturuyormuş gibi geliyor ama bu sayede baş mesafesi çok iyi durumda yani iç mesafeleri bence gayet iyi araç dar değil özellikle arka baş mesafesi epey ters köşe Corolla daha ferah gibi görünüyor ama Civic daha iyi geldi bana.

    Bagajı 519 litre ,eski kasaya göre 454 litreden buraya gelmesi iyi bir gelişme,karoser 2 santim alçalmış,dingil mesafesi 2 santim uzamış ama eski baz versiyonu 1208 kilogramken yeni versiyonu 1301,CVT ile 1322 kilogram .

    Atmosferik ,152 N/m motorunda zaten klima açınca bayılan araca 100 kilogram daha yüklemek hiç iyi olmamış şehir içi CVT ile 11-12 litre aşağısı LPG yakması pek mümkün görünmüyor zaten 1.0 turbolara göre iki kat MTV ödüyorsunuz bence ekonomik anlamda mantıklı bir araç değil dizeli epey ekonomik ama turbo benzinle arasında çok fark olacağını sanmıyorum özellikle 1.0 TSi Golf'lerle aynı hatta İbiza ve Polo'lardan büyük ihtimalle daha fazla yakabilir LPG takma masrafına ek olarak amorti süresine hiç girmiyorum fabrikasyon LPG'ye binlerce lira verene kadar TSi motora LPG takılmasını tercih ederdim.

    Almayı düşünenler bence LPG'yi dışarıda halletsin zaten benzinde binmek imkansız motor CVT ile aşırı verimsiz benzini içiyor .dışarıda 3 bin liraya halledilebilecek BRC + simit tanka da 6 bin lira istiyorlar bunda pazarlık var mı sormadım.


    Artılarına gelirsek dizayn olarak kesinlikle özgün ve Corolla'dan iyi bir araç enden 179 santim olmasına rağmen olduğundan daha geniş duruyor bagaj hacmi yeterli,iç mekanda mezartaşı gibi çıkık ekran yok arka süspansiyon bağımsız.

    Baz donanımda dahi dokunmatik ekran,ön&arka kol dayama,elektrikli katlanır aynalar var orta donanımdan itibaren koltuk ısıtma,Sunroof sunuyor en üst versiyonda led sis ve led kısa farlar ,navigasyon var.

    Eksilerine gelirsek arka dizayn bence epey kötü yeni Polo ve Jetta'larda artık stop lambaları orjinal karartmalı geliyor Civic'te elma şekeri gibi stop lambası var ve ortadaki stop lambası Led değil C-Elysée'mde bile Led olan lambayı tek ampulle geçiştirmek olmamış 170 bin liralık aracın stop lambası dahi 20 bin liralık 2001 Clio gibi ve Polo'da standart olan
    Start&Stop'da standart değil hadi bunu geçebilirim ama arka dizayn çok kötü ucube bir tipi var.


    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi


    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi


    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi

    Birleşim noktalarına inanamadım gerçekten araba yamuk yumuk duruyor bu araba böyleyse eski kasa Civic'leri düşünmek bile istemiyorum boya kaliteside epey kötü diyorlar, marşpiye,çamurluk kapı bu şekilde.

    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi


    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi



    Stepnenin yanındaki halıyı doğru dürüst sabitlememişler bile.


    Honda Civic FC5 incelemesi-Corolla ve Megane'dan iyi geldi

    Kronik olarak göçük sorunu var,turbo sorunu var dizellerde henüz sorun duymadım kendimde video çektim hepsini birleştirip Youtube'a yüklemeyi düşünüyorum çektiğim resimleri Octavia ile karşılaştırma konusu açınca kullanacağım.

    (Bu arada burası Youtube olsaydı ve Honda Türkiye altıma deposu dolu Civic verseydi son kısımları söylemezdim. )

    Aracı kullanınca ise dikkatimi en çok yol gürültüsü çekti,yeni Polo kullanan biri olarak Civic'te özellikle kaba asfaltta oluşan uğultuda insan konuştuğunu duyamıyor rüzgar izolasyonu vs. olarak abartılacak birşey yok ama yol gürültüsü gerçekten zayıf durumda zaten Corolla ile beraber izolasyon testlerinde son sırada diye biliyorum kaymak asfaltta yeterli izolasyon var ama genel itibariyle gürültüsü kabul edilebilir gibi değil çok önceden kullandığım Golf 4'ümün dahi kabine daha az yol sesi aldığını söyleyebilirim.


    Oturma pozisyonu aklıma gürültüyle beraber emektar C-Elysée'mi getirdi onun da makyajlı versiyonu hariç koltukları rahatsız uzun yolda insanlar iyi dayanıyor ben ilk birkaç kilometrede araçtan soğudum desem yeridir koltuklar arka kısım hariç rahat değil yol tutuş için viraj deneyemedim ama direksiyon fazla yormuyor hassaslık olarak güzel eğer boyunuz uzunsa ve biraz kilo olarak ortalamanın biraz üstündeyseniz aracın koltukları size göre değil bel kısmı çok zayıf.

    Aklımda başka kalanlar arka görüş açısı beklediğimden daha iyiydi zira dış tasarıma bakınca eğimden dolayı epey ölü bir alan bekliyordum ama daha iyi motora gelince kullandığım araç CVT ,aslında dizel motorda CVT olsa süper olur tam maks. torkta kontrol edilerek sabitlense iyi ekonomi yapılır. 1.6 tork alerjili atmosferik+CVT zaten eski kasada zar zor yetiyordu bu kasada ben turbo aracında etkisiyle epey yığılma hissettim araca dipgaz yapıyorum araba sanki ivmelenmiyormuş gibi geliyor manuel kullansam daha iyi anlayabilirdim aracıma nazaran ilk kalkışta aşırı isteksiz geldi ağırlık olarak araç dezavantajlı ama özellikle daha hafif olan 1.6 Megane Sedan'dan daha iyi hızlanması var Civic bile bu kadar ağır gidiyorsa herhalde 1.6 Megane'lar gitmemek için elinden geleni yapıyordur.


    Her incelememin sonuna araca dair pişman eder-etmez,alınır alınmaz ve iyi kötü diyorum bana sorarsanız mesela tek tercih olarak Tiguan alınmaz ,ama 3008-Qashqai-Tiguan derseniz kesinlikle Tiguan alırım veya T-Roc-Cactus-2008 derseniz Cactus alır devam ederim bu aracada haksızlık etmemek adına Eu'da 1500 Euro etmeyen 98 model Civic'lere 45 bin verenleri veya forumdaki işi gücü VW şöyle böyle deyip turbo hortumu patlayan Civic RS övenleri bir kenara bırakıp aracı objektif bir biçimde ele alırsak bence bu noktada yani satın alma noktasında Corolla,Megane gibi araçlara nazaran tercih edilebilecek nedenleri var sonuçta bahsi geçen rakipleride inanılmaz kaliteli ve sorunsuz değiller Civic daha donanımlı ve nispeten daha performanslı Focus yerinede Civic alırdım gibi geliyor. bayide Skoda'lara bakan bir müşteride beni epey güldürdü göçük sorunu için gelenleri "nazar değmiştir" deyip gönderiyorlar dedi.

    Geçmiş yıllara bakınca Honda Civic haricinde Jazz,Accord,HR-V,CR-V toplamda Civic kadar satıyormuş şu an Civic haricinde satılan tüm araçlar Civic'in çeyreği kadar ediyor yani model bazında çoğu model gerek ülkemizde gerek Avrupa'da silindi Civic ile en azından bu açığı ülkemizde kapatıyorlar .

    Sonuç olarak Honda markası Avrupa'da sondan ikinci olsada özellikle ülkemizde çok seveni ve kitlesi olan bir marka ülkemizde Jetta gelene kadar iyi satış rakamları yakalamaya devam edecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 20 Ağustos 2018; 14:3:42 >







  • Foruma son bir kaç yıldır nadir giriyorum ve nasıl oluyorsa bir şekilde senin konuna denk gelir oldum. El arabasından hallice dandik poloyu ferrari gibi anlattığın bir konu vardı, araba her konuda mükemmeldi, şimdi de şahin gibi anlattığın civic ile yine karşımızdasın.


    Tavsiye olarak her şeyi yap ama inceleme yapma, çok iticisin.
    Yorumlarınıza tebrik ederim tarafsız olmuş.



    Bende dün Honda bayisindeydim teklif falan aldım bu aracıda 2 kez test ettim bir kez dizel manuel bir kez benzinli cvt olarak.



    2 sindede ortak kanım araç yalıtım olarak çok başarısız bende 2017 Nissan Kaşkay var yani çok üst sınıf ve marka bi araba olmamasına rağmen Kaşkayiden bariz zayıf.



    Araba dışardan ne kadar heybetli görünsede nitelik olarak eksik noktası çok fazla...



    Yinede Tr şartlarında en uygun sedan az yakan otomatik seçnek o 0 km olarak.



    122.500 ₺ fiyat aldım elegance Eco Oto için.



    0 km 2017 plakalandirilmis Reno Touch Megane SEDAN 127.500 gibi rakamlara bulunuyor. Heralde o daha cazip bi tercih olurdu
    Honda civic fc5 gercekten hayal kirikligi yaratan bi arac ozellikle otomobil test eden kanallarin ovgu dolu olan sozlerinden sonra test icin gittigimde harcadigim zamana uzuldum fakat polo ilede kiyaslamayin bu araci suspansiyonlari direksiyonu yol tutusu falan fene degil fakat yalitim kalite ergonomi olarak yerlerde bu arac yinede cogu dinamikte polodan iyidir
    Forumda VW Antipatisini ve Honda fanboyluğunu %100 teyit ediyorum evet öyle birşey var arkadaşlar.



    Ben konumda Civic'in kalitesizligine değindim bana cahil diyorsunuz .





















    Gözünüzde mi görmüyor bunları ?



    Cahil ben miyim ?





    İlla sizin gibi gelene geçene hakaret edip beğeni kasmaya mı çalışmak lazım forumu ego tatmini yerine mi dönüştürmek lazım ?



    Bu kadar iştahla forumdaki insanlara hakaret eden arkadaşlar kusura bakmasın cevabını saygı çerçevesinde veririm.











    Bakın bu konuyuda ben açtım foruma sırf insanlar yanlış yınlenmesin diye ...benim gibi üyelere hakaret ederek kendi seviyenizi gösterirsiniz sadece.



    https://forum.donanimhaber.com/passat-b7-2011-2015-izlenimlerim--124546417
  • Mübarek Serverlarımızdaki uhrevi sessizlik ilginç.





    Nedense her VAG özellikle VW konusunda saniyesinde kötüleyen yorum geliyor forumun bu durumu üzücü VW e karşı bu tutumun anlamını yitirdiği kanaatindeyim.



    https://www.sikayetvar.com/honda/honda-bu-kadar-sorun-yasamak-sizce-normal-mi





    https://www.sikayetvar.com/honda/honda-civic-eco-exe-sanziman-sikintisi





    Distribütörü cevap bile vermiyor Japon lar şöyle böyle lafı hurafe demek ki.



    Göçük sorununa halen kullanıcı hatası diyorlar ama forumda VW e gelince...



    https://www.sikayetvar.com/honda/honda-sedan-c-sutunu-kirilmasi




  • Foruma son bir kaç yıldır nadir giriyorum ve nasıl oluyorsa bir şekilde senin konuna denk gelir oldum. El arabasından hallice dandik poloyu ferrari gibi anlattığın bir konu vardı, araba her konuda mükemmeldi, şimdi de şahin gibi anlattığın civic ile yine karşımızdasın.


    Tavsiye olarak her şeyi yap ama inceleme yapma, çok iticisin.
  • Sen geçen gün cettaya 150 veririm diyen eleman değil misin ?
    Poloyu nasıl anlattığını tüm forum biliyor.
    Yukardaki arkadaşa katılıyorum. İnceleme yapma sen
    Citroen görünümlü VAG Fanı seniii
  • insomnia__ kullanıcısına yanıt
    Vagcıları bile vag dan soğutabilecek nitelikte bir arkadaş bence, devam etsin mükemmel incelemelerine :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Vagcıları bile vag dan soğutabilecek nitelikte bir arkadaş bence, devam etsin mükemmel incelemelerine :)
    Öyle olsun subaru konusunda işin düşer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Sen geçen gün cettaya 150 veririm diyen eleman değil misin ?
    Poloyu nasıl anlattığını tüm forum biliyor.
    Yukardaki arkadaşa katılıyorum. İnceleme yapma sen
    Citroen görünümlü VAG Fanı seniii
    Tüm forum forumun özellikle malum markaların goygoy alanına dönüştürülmeye çalışıldığını biliyor insanları soğutmayın yazdıklarımda yalan var mı neden karşıt yorum görünce dayanamıyorsunuz?



    Göçüklü Civic e 170 verince sorun yok Jettaya 150 verince mi sorun oluyor ?



    İnternete Citroën le ilgili şeyler yazıyorum kendi açtığım konuları çıkıyor gerçekten forumu neden bıraktığımı anlıyorum.



    Konuyla ilgili yorum yok şahsımı hedef alan yorumlar var bana Vag fanı demişsiniz ben size Hondacı apache demeyeceğim ama.




  • ilk polo dan sonrasını okumadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Foruma son bir kaç yıldır nadir giriyorum ve nasıl oluyorsa bir şekilde senin konuna denk gelir oldum. El arabasından hallice dandik poloyu ferrari gibi anlattığın bir konu vardı, araba her konuda mükemmeldi, şimdi de şahin gibi anlattığın civic ile yine karşımızdasın.


    Tavsiye olarak her şeyi yap ama inceleme yapma, çok iticisin.
    Değerli Hocam ;



    Siz foruma bayramdan bayrama giriyorsunuz galiba o kadar konum içinden ne hikmetse buna denk gelmişsiniz.



    Yoksa forumda bir sürü konu açtığımı bilirdiniz incelememin itici gelmesine üzüldüm hoşunuza gitmeyen kısımları söyleseniz daha yapıcı olurdunuz banada bu tip mesajlar itici geliyor sonuçta Polo'ya biniyorum onuda kattım Maserati'ye binsem onuda katardım bir insanın kendi aracından bahsetmesi size itici geldiyse sizin mesajınızın beni forumdan soğutmaya yettiğini söyleyebilirim.



    C3,C3 AİRCROSS ve C5 ana konularını ben açtım,ilk kez " Citroën C4 ve FL güncel Donanım tablosu" konusunu,PSA grubu araçlar gizli özellikler konusunu ben açtım ek olarak bir sürü Astra,308,C-Elysée,C3,C4... hatta DS serisine dair konularımın binlerce kişiye ulaştığını bilirdiniz birkaç yıl önce Golf 7 ana konusundaki arkadaşlara VW'in eskisisi gibi olmadığını anlattığımı ve birkaç hafta ceza yiyip Ana konudan 3 ay uzaklaştırma aldığımı bilen bilir eski Golf 7'cileri getirsek bu yorumları görseler epey güldürürdünüz forumun geldiği noktanın bu olduğunu görmek üzücü Honda konusu açıyorum VW'imden bahsediyorsunuz...



    C3 Ana konuma neredeyse 10 bin kişi baktı bunların dışında diferansiyel nedir kiliti olması vs. ile ilgili konumdan tutunda hydractive süspansiyonu bile anlattım yani ben iticiysem sizde tamamen şahsıma yönelik ve konuyu saptırma amaçlı aşırı samimiyetsiz bir mesaj yazmışsınız .



    Şimdi gelelim Honda'ya,zira ben insanlara hakaret etmeyi,sen şucusun sen bucusun demenin , pek gelişmemişlikle alakası olduğu kanaatindeyim google çeviriyle dahi Alman forumlarına biraz bakınca gerçekten özeniyorum insanların seviyesi,üslubu vs ...



    Avrupa'da ilk 6 ay 988 bin VW 77 bin Honda satılmış Citroën ise C-D segment ne SUV ne HB ne Sedan satmadan Honda'yı 5'e katlamış ben size C4'ün Civic'ten iyi bir araç olduğunu söylesem o zamanda başka birşey derdiniz ben sizden önce söyleyeyim C4'le Civic'in bırakın karşılaştırmasını yapmamı aynı cümlede geçirmem bile üzücü benim için C4 yeni kasa çıkarsa 200 bin son limitim 201 olmaz Octavia konusu da açacağım ek olarak çektiğim videoyu buraya yüklersem gerçekten hoşunuza gitmez bu arada google emmiye C-Elysee 1.2 LPG yazınca ilk başta kendi açtığım konu çıkıyor.





    Foruma berlingo konusu bile açtım Honda'cılar bana vagçı diyor yani ne diyeyim nalet olsun içimdeki insan sevgisine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_MuKa

    ilk polo dan sonrasını okumadım
    Ne Polo'ymuş arkadaş o kadar C4 anlattım hiç bu kadar araçla ilgili cevap gelmedi.



    Altı üstü garibanline Polo hocam siz ağasınız galiba bunun abisi var Passat diye S'leri 3 saniyeye yayarak söylüyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Sen geçen gün cettaya 150 veririm diyen eleman değil misin ?
    Poloyu nasıl anlattığını tüm forum biliyor.
    Yukardaki arkadaşa katılıyorum. İnceleme yapma sen
    Citroen görünümlü VAG Fanı seniii
    Aynı zamanda geçen gün Polo'nun Golf'ten daha iyi bir araç olduğunu iddia ediyordu.



    Başka bir konuda doğrusunu öğrensin diye yazdım ama buraya da aynı iddayı yazmış.



    - Turbo hortumu sorunu olan araç Civic değil Cr-v onda da turbo hortumu patlamıyor kelepçesinden çıkıyor.



    Arkadaşın psikolojik durumu tam olarak "sağır duymaz ama uydurur." atasözümüze uyuyor.



    Yazdığı diğer saçmalıklara sayfalar dolusu cevap vermeyi kendime zul sayarım. Fanatik bir Fenerbahçe taraftarının Galatasaray incelemesi yapmasından farksız olmuş.



    Biraz stres atıp gülmek için bu arkadaşın açtığı kusursuz, ulu "1.0 tsi Polo" incelemesini okumaya gidiyorum.




  • Yorumlarınıza tebrik ederim tarafsız olmuş.



    Bende dün Honda bayisindeydim teklif falan aldım bu aracıda 2 kez test ettim bir kez dizel manuel bir kez benzinli cvt olarak.



    2 sindede ortak kanım araç yalıtım olarak çok başarısız bende 2017 Nissan Kaşkay var yani çok üst sınıf ve marka bi araba olmamasına rağmen Kaşkayiden bariz zayıf.



    Araba dışardan ne kadar heybetli görünsede nitelik olarak eksik noktası çok fazla...



    Yinede Tr şartlarında en uygun sedan az yakan otomatik seçnek o 0 km olarak.



    122.500 ₺ fiyat aldım elegance Eco Oto için.



    0 km 2017 plakalandirilmis Reno Touch Megane SEDAN 127.500 gibi rakamlara bulunuyor. Heralde o daha cazip bi tercih olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aynı zamanda geçen gün Polo'nun Golf'ten daha iyi bir araç olduğunu iddia ediyordu.



    Başka bir konuda doğrusunu öğrensin diye yazdım ama buraya da aynı iddayı yazmış.



    - Turbo hortumu sorunu olan araç Civic değil Cr-v onda da turbo hortumu patlamıyor kelepçesinden çıkıyor.



    Arkadaşın psikolojik durumu tam olarak "sağır duymaz ama uydurur." atasözümüze uyuyor.



    Yazdığı diğer saçmalıklara sayfalar dolusu cevap vermeyi kendime zul sayarım. Fanatik bir Fenerbahçe taraftarının Galatasaray incelemesi yapmasından farksız olmuş.



    Biraz stres atıp gülmek için bu arkadaşın açtığı kusursuz, ulu "1.0 tsi Polo" incelemesini okumaya gidiyorum.

    Alıntıları Göster
    Değerli Üstadım



    Honda toplamda 400 bine yakın 1.5 Turbo ve 2.0 atmosferik arabayı çeşitli sorunlardan geri çağırdı,foruma sizin için konusu açayım inanmamakta bu kadar ısrarcıysanız.



    Yağ seviyesinde oluşan artış sonucu yağ keçesinin patlama ihtimalinden tutunda CR-V'lerde turbo hortumları patlama suretiyle yerinden çıkıyor yani klipsinden çıkıp tekrar yerine takmak gibi birşey yok Civic'teki motor gökten zembille inmediğine göre siz neden inkâr ediyorsunuz ?



    Atmosferikte bile sorun çıktı sizin haberiniz yoktu ben söyledim .



    Konuyu aracıma getirmeye çalışmayın foruma sizde emek verin inceleme yapın bizde sizi okuyalım , ben karşıt yorum,düşünce görünce tahammül edebiliyorum .Hoşunuza gitmeyince konuyu saptırma gereksinimi duymaya devam ettikçe,bu tutumda ısrar ettikçe Honda Türkiye sizin gibi kullanıcıları sorun yaşayınca sallamaya devam edecek yarın bir gün turbo hortumunuz patlar,göçük olur kabine koku verme sorunu baş gösterir aracınız ortada kalır distribütör sahip çıkmıyor Japonlarında umrunda değilsiniz maalesef adamlar fabrika açmış sizleri hiç umursamıyor göçük sorununda tüm araçların ücretsiz düzeltildiği konusu bile muamma.



    Konu VW değil ben Honda almışım sorun yaşamış bana ne kardeşim VW'den der adam empati kuralım lütfen.



    Yani illa paranızla rezil olana kadar fanatikliğe devam edeceksiniz siz bilirsiniz Honda diğer ülkelerde insanlar mağdur olmasın diye elinden geleni yapıyor bizim ülkemizde ise hiç masrafa girmiyor şimdi de konuyu DSG'ye bağlarsınız herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Vagcıları bile vag dan soğutabilecek nitelikte bir arkadaş bence, devam etsin mükemmel incelemelerine :)
    Banlanmıssin geçmiş olsun emmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Değerli Üstadım



    Honda toplamda 400 bine yakın 1.5 Turbo ve 2.0 atmosferik arabayı çeşitli sorunlardan geri çağırdı,foruma sizin için konusu açayım inanmamakta bu kadar ısrarcıysanız.



    Yağ seviyesinde oluşan artış sonucu yağ keçesinin patlama ihtimalinden tutunda CR-V'lerde turbo hortumları patlama suretiyle yerinden çıkıyor yani klipsinden çıkıp tekrar yerine takmak gibi birşey yok Civic'teki motor gökten zembille inmediğine göre siz neden inkâr ediyorsunuz ?



    Atmosferikte bile sorun çıktı sizin haberiniz yoktu ben söyledim .



    Konuyu aracıma getirmeye çalışmayın foruma sizde emek verin inceleme yapın bizde sizi okuyalım , ben karşıt yorum,düşünce görünce tahammül edebiliyorum .Hoşunuza gitmeyince konuyu saptırma gereksinimi duymaya devam ettikçe,bu tutumda ısrar ettikçe Honda Türkiye sizin gibi kullanıcıları sorun yaşayınca sallamaya devam edecek yarın bir gün turbo hortumunuz patlar,göçük olur kabine koku verme sorunu baş gösterir aracınız ortada kalır distribütör sahip çıkmıyor Japonlarında umrunda değilsiniz maalesef adamlar fabrika açmış sizleri hiç umursamıyor göçük sorununda tüm araçların ücretsiz düzeltildiği konusu bile muamma.



    Konu VW değil ben Honda almışım sorun yaşamış bana ne kardeşim VW'den der adam empati kuralım lütfen.



    Yani illa paranızla rezil olana kadar fanatikliğe devam edeceksiniz siz bilirsiniz Honda diğer ülkelerde insanlar mağdur olmasın diye elinden geleni yapıyor bizim ülkemizde ise hiç masrafa girmiyor şimdi de konuyu DSG'ye bağlarsınız herhalde.

    Alıntıları Göster
    Bildiğin konularda yazsan kimse sana ses çıkarmaz. Ancak kulaktan dolma bilgilerle kendince kötülemeye çalışınca komik olmaktan öteye gidemiyorsun.



    İnceleme yazmak objektif olmayı gerektirir 1.0 Polo'yu İbiza'yı göklere çıkarıp Civic'i, Megane'ı, Auris'i yerin dibine sokarsan buna inceleme değil istediğin aracı parlatıyor istedigin aracı kötülüyorsun denir.



    Polo için balina kasa BMW gibi lüks, premium esintileri var filan yazmasan inceleme yaptığına ikna olacağım da niyetini çok fazla belli ediyorsun.



    Civic konusunda CR-V'nin kronik sorunu ile neyi anlatmaya çalışıyorsun anlamadım ama onuda yanlış biliyorsun. Öğren diye doğrusunu anlatıyorum yok efendim inadım inat benimki iki kanat diyorsun.



    Forumda konusu açıldı yerinden çıkan turbo hortumunun fotoğrafları paylaşıldı.



    https://forum.donanimhaber.com/honda-crv-sorunu--106568657



    1.5 turbo motorlarda yağ seviyesindeki artış konusunu da daha önce anlattım ama art niyetli bir şekilde kullanmaya çalışıyorsun.



    Firmalar bir aracı pazara sunarken o bölgedeki regülasyonlara göre motoru optimize ederler. Belli ki Çin'deki regülasyonlara göre yapılan ayarlamada bir sorun olduğu için motor yağına yakıt karışmaya başlamış ve bu nedenle "ÇİN"deki CR-V ağırlıklı olmak üzere 300 bin aracı geri çağırıp ECU güncellemesi yaptılar. Motorda oluşan bir arıza yok, motora fiziki bir müdahale yok, Çin dışındaki bölgelerde geri çağırma yok.



    Oturup yazdığın incelemeyi de baştan sona düzeltmek gerekiyor ancak işim gücüm var. Böyle saçmalıklarla uğraşamam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 30 Ağustos 2018; 12:45:17 >




  • Kendi aracım Golf 7 kardeşimin arabası Civic fc5 iki aracıda uzun süreli kullandım ve halen kullanıyorum 11 ayda kısmet olursa Golf 7 aracımı satıp Civic fc5 veya Fk7 alıcam neden sorularına gelicek olursak bir çok nedeni var sadece şunu söylemek istiyorum sizin beğenmediğiniz cvt şanzıman en azından insana güven veriyor. Sizin gibi insanları anlamak mümkün değil biraz markalar için değil insanlar için çalışsanız burada insanları doğru yönlendirmiş olursunuz.
  • Bu arkadas yillar oncede herkese citreon tavsiye edip duruyordu :)



    Civic polodanda golfdende daha iyi bir aractir



    Atmosferik cvt degilde 1.5 turboyu yada zf9 dizel olan modellerini test edip oyle yorumlassaydin keske



    Poloyu garanti uzatma , koltuk isitma , anahtarsiz giris , deri koltuk , sunroof gibi civicde bulunan donanimlarla almaya calis oyle gel karsimiza



    Bu senin yaptigina inceleme bile denmez



    Not:sahsi aracim honda degil suanda fakat ilerde ne olur bilinmez
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Başkalarına hiç çekinmeden fanboy diyen zatı muhterem Honda ile ilgili iki üç şikayet koyup süper zekası ile hondayı sorunlu yaptı.

    Acaba bize aynı aramayı vw grubu araçları için de yapıp hiç şikayet bulmadığını söyleyebilecek misin?
  • Konuyu açan arkadaş da bilmediği konularda yorum yapmasa güzel olurdu. Arka tasarımı sevmemiş jetta da şöyleymiş stoplar. Zaten vw stoplarda da bişey yapmasa araçta bişey değiştiğini sizin gibi vw fanları bile anlamayacak. Bırak ta o kadar olsun. Şu yok bu yok derken donanım fiyat farkını da hesaba katman lazım. Ayrıca led stop senin için bu kadar önemli ise gider yaptırırsın. Ama yumuşak plastikten sonra anlaşılan şimdi de led fetişizmi başlıyor.

    Cvt şanzıman ekonomi amaçlı ama adam yakıtı emer diye öngörü de bulunmuş kıyaslandığı araba polo peeeh.

    Gelelim lpg konusundaki saçmalamalara. 6 bin vermek istemeyen zaten gider dışarda yaptırır. Ama gösterge panelinde değil de aşağıda dört ışıklı bi cihaz olur yakıt ikmali yeri işçilik şu bu bir sürü fark var. yazdıklarından farkında olmadığını anlıyorum. Çok işçilik, daha kaliteli malzeme daha pahalı araç demek. Ne yaparsan yap aynı fiyat olacakmış gibi şunu koymamış bunu koymamış yazmanın mantığı yok. Adam onu zaten ucuz yapmak için koymuyor. Aksi halde otomobilden senin kadar bile anlamadıklarını düşünmek lazım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.