Şimdi Ara

Honda Civic 1.8 i-shifte geçilir mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar. Başlıkta yazdığım araca geçmeyi düşünüyoruz. Yarı otomatik i-shift şanzımanlı olan model. Eşimin şuan ki aracı chevrolet 1.3d ltz manuel. Birlikte kullanıyoruz ancak ağırlıklı olarak o kullanıyo. Düz vites biraz zor ve yorucu geliyor şehiriçi trafikte. Daha önce bu kasa civicleri ve i-shiftleri kullanmadım sadece kullanıcı yorumlarını okudum. Bu modelde pek kronik bir arıza görmedim. Özellikle kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. 2012 1.3D aveo dan bu araca geçilir mi ? Eksi ve artı yönleri nelerdir ?

    Tüketim olarak aveo ile 7 lt yakıyoruz tamamen şehir içi. Civic muhtemelen lpg li olacak.

    Baktığımız model yılları 2008 - 2009 bütçemiz ise 33 bin ile 35 bin arası. Önceliğimiz otomatik vites olması ve model yılını 2009 dan aşağı düşünmüyoruz. Tavsiyelerinize açığım. ( cruze 1.6 benzin önermeyin lütfen lpg de çok sıkıntılılar )



  • 1.8'lik civic 1.6'dan az yakması ile meşhur. honda'nın uzun ömürlülüğü de tartışılmaz, alınır, neticede vergi de yaştan dolayı düşmüş olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 sene keyifle kullandım. Şanzıman biraz acemi şoför gibi davranıyor kullandıkça alışırsınız. Hiçbir kronik arızası yok tüple oldukça ekonomik. Oturma alanı ve bagajı memnun eder. Yol tutuşu çok iyidir. Eksi yönler olarak suspansiyonları çok serttir en ufak taşı hissedersiniz ,yol sesi alır. Parça fiyatları genelde yüksektir ama kolay kolay bozulmaz :) her zaman ilgi çeker yaşınız gençse kesinlikle tavsiye ederim asla üzmez. Konfor arıyorsanız uzak durun. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic hb 1.8 ishift Tavsiye ederim.

    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    O paralara temiz i-shift honda civic bulmanız biraz zor. Hele ki düşündüğünüz yıllarda. I-shift özellikle soğukta ve şehiriçi trafiğinde biraz sakar bir şanzıman. Çoğunun da kalibrasyonu yapılmıyor yetkili serviste. İlla i-shift düşünüyorsanız, yetkili serviste kavramanın friksiyon değerine baktırın. Kavrama bitmeye yakınsa fiyat kırın pazarlıkta.

    Fakat motor efsane. 140 hp atmosferik. Çoğu C segmenti turbolu arabaya acımaz. 1.6'dan da az yakıyor, şehir efsanesi değil. Bir de tüp taktın mı tadından yenmez. Türk halkının "büyük motor çok yakar" önyargısı sayesinde yeterince bilinmeyen, apaçilerin eline düşmeyen araba.

    Kronik sıkıntıları ufak, aynayı açıp kapatan plastik dişli kırılıyor. Pahalı birşey değil. Bir de iç göstergedeki ekran, zamanla soluyor, çıkarıp lehimleri tazeleniyor geri kapatılıyor. Bunlar 100-200 liralık şeyler. Bilinen başka kronik arızası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 29 Mayıs 2017; 12:53:46 >
  • cemehsim C kullanıcısına yanıt
    bizim araçtan daha rahatsız olabilir mi diye düşünüyorum ancak aveolarda süspansiyon sistemi sert pek fazla konforlu değil. Civicleri kullanmadım kullanma imkanım olsa karşılaştırıcam bu durumu. Daha genç bir çiftiz 27 deyiz. Lpg de problem çıkarmıyorsa ve şanzıman kronik arızalı değilse bizim için ideal olacaktır.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Friksiyon değerine yetkili servis dışında özel servisler bakabilir mi ? Hondanın yetkili servisleri çok sinir bozucu fiyat ve yardımcı olma konusunda özellikle. Aracın plakasını veriyorum servis bakımlı deniyor doğru mu teyit edebilir misiniz diye bu bilgiyi paylaşamam diyor. Ayışığını aramıştım birde damlayı galiba.

    Fiyat konusunda 2008 modem 1.8 araçlar bence en fazla 38 ederler ki kilometreleride yüksek sayılır bir çoğu. Çok ilan takip ediyorum koyup koyup satamıyorlar 34 e falan bırakmayı telefonda kabul edenler çok oldu. Hayırlısı olsun.

    Bir sorum daha var hocam 1.4 hybridler var bu konuda bilginiz var mı bilmiyorum ancak bataryalarının ömrü dolduğunda değişmesi gerekiyormuş. Peki 1.4 hybrid bataryası ömrünü doldurduğunda değiştirmeden kullanmanın zararı var mı ? Elektrik motoru devre dışı mı kalıyor ?
  • Ontwerper kullanıcısına yanıt
    1.4 hybriid biraz sıkıntılı diye DUYDUM... sadece duydum... batarya 2200 tl civarı çok da para değil ki benim 6 yasında arabamın bataryası hala sapsağlam çok şükür.
  • SinanKkner S kullanıcısına yanıt
    hocam hep birşeyler söyleniyor ama sıkıntı ney ? Kimine ufak tefek trim sesleri sıkıntı kimisine sert süspansiyon sıkıntılı. Batarya 2200 değilde 7000 tl gibi rakamlar telaffuz ediyorlar. 2010 1.4 gb lerde 1.4 motor. Acaba sedan hybridteki ile hb teki 1.4 motor kardeş mi ?
  • Ontwerper kullanıcısına yanıt
    Ben elektrik motor beyninin yerinden dolayi su aldigini duymustum sadece. Kendim de hybrid crz kullaniyorum nette denk geldim 2200 tl ye batarya.. 7000 tl lik bataryayi fluance ler kullaniyor diye biliyorum... Motor ayni olsa bile 1.4 i shift daha ekonomik bir arac. Yeterli derecede de performansli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ontwerper

    Friksiyon değerine yetkili servis dışında özel servisler bakabilir mi ? Hondanın yetkili servisleri çok sinir bozucu fiyat ve yardımcı olma konusunda özellikle. Aracın plakasını veriyorum servis bakımlı deniyor doğru mu teyit edebilir misiniz diye bu bilgiyi paylaşamam diyor. Ayışığını aramıştım birde damlayı galiba.

    Fiyat konusunda 2008 modem 1.8 araçlar bence en fazla 38 ederler ki kilometreleride yüksek sayılır bir çoğu. Çok ilan takip ediyorum koyup koyup satamıyorlar 34 e falan bırakmayı telefonda kabul edenler çok oldu. Hayırlısı olsun.

    Bir sorum daha var hocam 1.4 hybridler var bu konuda bilginiz var mı bilmiyorum ancak bataryalarının ömrü dolduğunda değişmesi gerekiyormuş. Peki 1.4 hybrid bataryası ömrünü doldurduğunda değiştirmeden kullanmanın zararı var mı ? Elektrik motoru devre dışı mı kalıyor ?

    Özel servisler bakamaz. Ayışığı fena değildir. 1.4 hybrid'ler hakkında bilgim yok fakat yetkili servise mahkum kalırsınız bence. Anlayabilecek usta olduğunu sanmıyorum.

    Ayrıca 1.4 civic hatchbackler hybrid değil. Normal 1.4 atmosferik motor. O batarya fiyatları önemli değil yani 1.4 civic hb için.
  • bahsettiğiniz model şu mu hocam?

    https://www.youtube.com/watch?v=M9_THwM645c
  • Çok az satan bir model. Satarken de kullanırken de sıkıntı olur az satan araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    evet hybridler sedan oluyor sadece dikkatimi çekmişti. Bazen çok uyguna veriliyor hybridler.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    işte kullanırken bir kronik sıkıntısı var mı onu merak ettim kullanıcısı olanlardan ? Şuana kadar kronik bir arıza duymadım ama yine de forumda sormak istedim net bilgi edinebilmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ontwerper

    işte kullanırken bir kronik sıkıntısı var mı onu merak ettim kullanıcısı olanlardan ? Şuana kadar kronik bir arıza duymadım ama yine de forumda sormak istedim net bilgi edinebilmek için.

    arkadaşımda dizeli var o modelin. hiç sormadım doğrusu.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    sizin bahsettiğiniz bir yeni kasa 2012 model olanlar. Bahsettiğim model yıllarında dizel yok hocam. 1.4 benzinli ve 1.8 benzinliler var.
  • 2012 CivicHB 1.4 i-shift var, aldıktan bir süre sonra garantiden debriyaj aktivatörü(yada aktüvatör) değişmişti, ondan beri hiç bir sıkıntısı olmadı. Sadece periyodik bakımını yapıyoruz.



    Kronik bir sorunu var ise de ben yaşamadığımdan dolayı bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.