Şimdi Ara

Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
10.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
151 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada epeyden beri yorum siliyor. Benim olumsuz yorum 4-5 ay sonra silinmişti.

  • tüketici hakem heyetine şikayet etmekten başka çare yok. bu tarz ürünleri açarken video çekerek açıyorum elimde delil olsun diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • amazon japonyadan 1660ti ekran kartı aldım kart açılmamış filandı sonra farkettim ki kart tamir görmüş vidaları filan açılmış zaten bozuldu 2 hafta sonra tamire gönderdim birini bulup. her yerde var bu sorunlar. üzüldüm duruma. umarım değiştirirsin kartı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben Hepsiburada'dan bi' psu aldım, kötü bir halde geldi ama kullanılmış gibi değildi. Bununla ilgili yorum yaptım ve yayımlandı. İade ürünlerin ne yapılacağı ve yenilenmiş ürünler ile ilgili boşluk var epey zamandır. Şirketler satıyor bu ürünleri biz tüketiciler de uğraşıyor sonra. Benim Amazon'da bir yorumum yayımlanmadı. Yorumları kontrol edenler farklı muhtemelen ya da bakan kişinin o anki ruh haline göre yayımlanıyor veya yayımlanmıyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yorumlarda Firma gerçek kişilerin gerçek yorumlarını yayınlamaya mecbur tutulmalı,sanırım E-Ticaret ile ilgili sıkı bir denetime gireceklerdi eğer lafta kalmadı ise yayınlamayan Firma belli bir müddet satıştan ya da o satışı yapan firma uzaklaştırılmalı ya da men almalı...Kınama ,ihtar gibi cezalar bunlara sökmez...

    Bir diğeri de sahte isimler altında yapılmayan yorumlara yer vermek,tüketiciyi yanıltma gibi olaylarda da kesin firma men edilmeli veyahut yüklü para cezaları getirilmeli...

  • Hepsiburada tercihim azaldı. Çok ucuza almadıysanız iade edin, milletin enayisi siz misiniz kullanılmış ürün kabul edeceksiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu arada ufak bir bilgi, Gigabyte ürünlerinin aorus modelleri hariç tüm modellerinde statik poşet üzerinde yer alan sarı güvenlik bantlarının neredeyse hepsi böyle problemli görünür. Fakat bu kartlar üretimden bu şekilde çıkar ve açılmamıştır. Kullanıcılar için açılmış olarak yorumlanması doğaldır. Gigabyte alma, aldırma :)

  • JeaLeusy kullanıcısına yanıt

    Hocam bana kalirsa yorum onaylamamak ikinci el urun gondermekten daha ayip utanc verici birsey boyle bir site icin

  • Eğer ürün kullanılmış işe , fiyatından indirim talep edilme hakkı var. Bunu bizim inanılmaz etik koşullarda çalışan e-ticaret firmalarımız yapar mı yapmaz?


    Bana da böyle durumlar oluyor fazla iplemiyorum.

    Geçenlerde nike sitesinden ayakkabı aldım 1600 lira

    Ayakkabı denenmiş geldi, altında toprak kiri vardı. Bağcıkları gelişi güzel bağlanmış.

    Ama geneli itibariyle başka hiç bir kir izi yoktu.

    Tabanı silmedim netice de biz de kirleteceğiz.


    Bu ekosistem içirisinde hepsi si amazonu hepsi aynı. Şundan aldım gelmedi demek kesin olmaz şans olur.


    mediamarkt.nl (hollanda) bile aynısını yapıyor. Yorumlara bakın görürsünüz.

  • Hepsiburada üzerinden farklı satıcıdan xiaomi ürünündede bana 2. el kullanılmış, baya kirli ürün geldi. HB ile iletişime geçtim adamlar normal birşeymiş gibi iade edin diyorlar. Mağazaya uyarı yaptırım yokmu diyorum malesef diyor. Mağazalarda bunu yapmakta yani. Biraz kumar olmuş artık bu işler.


    Not: Benim yorumumda yayınlanmamış. Mağazanın puanı hala 9.9. Kötü yorum asla yok.

  • İade ürünleri ne yapsınlar böyle de bir durum var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • usermm1 kullanıcısına yanıt

    Satsınlar, alırız, iade olsun ilgili marka görevlileri incelesin ve paketi 0 olarak paketlensin tekrar. Veya teshir ürünü gibi farklı bir isimlendirme ile daha ucuza satılabilir, koşulsuz iadeye bir ücret getirilebilir, bu ücret kadar indirimle iade ürün olarak satılır. Şuan bunları anlık düşündüm, mantıksız olabilir, ama koca firma çok daha mantıklı çözümler bulabilir. Yorum da gayet ürünle ilgili, ürünün ambalaj durumu ile ilgili. Kargo çiziksiz hasarsız geldi desem yayınlanırdı mesela. Ürünle de alakası olmamasına ragmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün poşeti açık geldi diye yorumda ürünü niye gömüyorsun. Ürün değerlendirmesi ayrı , yaptığın alışverişin değerlendirmesi ayrı. Hepsiburada sağlam ve güvenilir bir site. İade edince de sorunsuz alıyor. Hemen bir hışımla 1 puan 1 puan saldırmanın anlamı yok. Beğenmiyorsan alışveriş yapmazsın.

  • Broon kullanıcısına yanıt

    Düzgün paketlenmiş iadeli ürün olsaydı anlamayacaktınız ama.. İade ürünler imha oluyor sanıyorsanız diyecek lafım yok.

  • Sıfır ürün parası ödüyorsam o ürün sıfır olacak arkadaş.

  • Ürün ve süreç hakkında hakaret içermiyorsa yorumlar yayınlanmalıdır. İnsanların güvenini kaybedersiniz
    Aksaklıklar elbette olacaktır.Yapılan yorumlarla kendimizi geliştirirsiniz.Bunu trendyolda yapıyor maalesef kanun koruyucuları buna el atmalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKA1923 -- 2 Mayıs 2022; 17:27:23 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zeki_ist kullanıcısına yanıt

    diyelim keyfi ürün iade ettiniz adam o ürünü çöpemi atsın ? şuanda tonca 14 gün kullanıp iade eden insan var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    ne yaparsa yapsın dostum ben sıfır ürün parası ödüyorsam sıfır olmalı. teşhir ürün olsa neyse diyeceğim. farklı düşünceler saygı duyarım. ayrıca belli firmalar ürünlerini geri toplayıp tekrar fabrikada sıfır hale getiriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.