Şimdi Ara

Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
10.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
151 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tam da iade ürünlerin başka vatandaşlara kitlenmesi üzerine yapılmış güncel bir video:


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon dahil bir çok site bazı yorumları yayınlamıyor. Sitelerin altında yine olumsuz yorumları görüyorum. Ürünü iade edebilirdiniz. İthalatcısından böyle gelmiş olabilir. Yaptığınız yorum yanlış. Sonuç olarak hem ürünü hem siteyi gömüyorsunuz. Bir sıkıntı varsa bunu çözüme kavuşturamazsanız kötü yorum yaparsınız. Başka bir olaydan yorumunuz yayınlanmasa böyle düşünmez bende gömerdim. Biraz daha esnek olmamız lazım. Diğer sitelere göre Hepsiburada daha iyidir.

  • Hepsiburada yorumları yayınlamıyor , bana da yapmıştı bir kere .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JeaLeusy kullanıcısına yanıt
    Şu ürün alıp keyfi iade edenler tüketim toplumunun geldiği arsızlık seviyesini çok güzel özetliyor.
    Kitap alır okur iade eder,telefon alır orasını burasını kurcalar iade eder.

    Arsızca tüketin bakalım. Nereye kadar..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dolandırıcı bir site ben alışverişi bıraktım çoktan. İyiki amazan var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • açılmış ürünü "teşhir ürünüdür, geri döndürülmüş üründür" vs gibi ifadeler belirtmeden sıfır fiyatına satmak kanunen suçtur. yorumun yayımlanmaması ise bir daha ordan alış veriş yapmamanız için bence fazlasıyla yeterli bir sebep. müşteri her zaman haklıdır bunu sakın unutmayın.


    amazon'dan alın kafanız rahat etsin. n11 ve hepsiburada'nın kenar mahalle bakkalından farkı yok. nasıl süpermarketler gelince onlar battıysa amazon vs tamamiyle gelince de bunlar batacak. n11 ürün geri iadesi almıyor. hepsiburada da açılmış ürün gönderiyor. defalarca kez başıma geldi. trendyol hesabım yok ordaki durumu bilmiyorum fakat ondan da şikayet edenler var.


    amazon.tr'ye geçtim rahat ettim. macbook bile aldım, 0 sıkıntı. bir ürün amazon.com.tr'de varsa başka yerden almayı aklınızdan bile geçirmeyin. çoğu ürünü diğer sitelere yakın fiyatlarda yakalıyorum fakat %10-15 fazla ücrette satsalar dahi gider amazon.com.tr'den alırım. bazen aradığım ürünü bulamazsam da muadili ürün varsa onu alıyorum amazon'dan. aşırı memnunum. iadeyse iade müşteri memnuniyeti ise müşteri memnuniyeti, iyi ki de amazon var.


    ürün sayfasında amazon tarafından satılır ve gönderilir ifadelerinin yer almasına dikkat edin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leopolidas -- 2 Mayıs 2022; 19:54:22 >




  • leopolidas L kullanıcısına yanıt
    Amazon'da da kullanılmış olduğu ispatlı olup sıfır diye satılan çok fazla ürün vakası oldu hocam Amazon ana konusunda. Yalnız fark şu, Amazon bunu tespit ettiğiniz an ikiletmeden ürünü iade alıyor, HB gibi zora sokmuyor. Sonraları bir ara ürünün iade mal olduğuna yönelik etiket tarzı İngilizce kısaltma içeren LPN diye bir ibare koymuşlardı ama her kullanılmış üründe bulunuyor diyemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Mayıs 2022; 19:16:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade olayını kaldırmaları lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada ya defalarca yorum yapmış biri olarak söylüyorum, olumsuz kullanıcı deneyimlerini çok çok çok nadir onaylıyorlar. ondan dolayı ürün satın alırken kesinlikle hepsiburada ki kullanıcı yorumlarını ciddiye almıyorum. Çünkü yüzde doksan satın alan herkes memnun imajı veriyorlar. Bir sürü dandik ürünü şöyle iyi böyle iyi yorumları görüyorum . Çok nadir görürsünüz satılan ürünün kötü olduğuna dair yorumları. Ben titiz biriyim, bu olay başıma gelse direk iade ederdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 2 Mayıs 2022; 19:41:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HB'de böyle bir saçmalık var. Ürünün kendisi "dışındaki" olumsuz yorumları yayınlamıyorlar. Satıcının biri sahte kulaklık satıyor ama sen bunu yorum yazamıyorsun.

  • Selamlar. Konu sahibi arkadaşa ben de katılıyorum. Her satın aldığım üründen sonra yorumlarınız bizim için çok kıymetli diye mail atıyorlar, sonra da vakit ayırıp ürünle ilgili almak isteyen kişiler için önemli olacağı kesin olan yorumu yayınlamıyorlar. Bu ürünle ilgili sorun olmayabilir fakat genel olarak yorum yayınlanmaması için olumlu bir kanaatım yok ne yazık ki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Sorunlu ürün geldiğinde sonra servis ya da tüketici hakem heyeti ile uğraşmak lazım. Kanunen tanınmış bir hak ayrıca iade süreci.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    amazon'daki yorumlar gerçek.


    bence bir insanın başına böyle birşey gelmezse oturup hepsiburada'ya iftira atmak için yalan resim üretip donanım haber'e konu açıp yazmaz. dolayısıyla bu açılan konunun ve yorumların gerçek olduğunu kabul edersek aslında bu bir skandal. tabi Türkiye'de yaşıyor olduğumuzdan bunun yaptırımı yok. Avrupa'da olsa adamın iflahını keserler, o satıcı bir daha ürün satamaz, ticaret yapamaz hale getirilir.

  • Kutu açılışını her zaman videoya alarak yapıyorum bu yüzden

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ya ne kılkurdu insanlar var. kardeşim çok meraklıysan gidersin bir teknomarkete oradan görerek alırsın jelatinini melatinini kontrol edersin.


    çalışıyor mu? evet

    sorun var mı ? yok


    e neyin tatavası ?

  • Broon kullanıcısına yanıt

    senin alıp iade ettiğin bir ürün olmadı mı ? senin pislğini kullanan adam enayi mi?

  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Bir ürünü neden satın alıp iade edeyim ki? Aldığım ürün sağlamsa çalışıyorsa ve açılmamışsa keyfi iade yapmam. Bu yüzden “pisliğimi” kullanan bir enayi olmayacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İade ile alakası yok hocam ufak tefek olumsuz yorumlarıda yayınlamıyor çoğunlukla yada onay veren kişinin insiyatifinde tamamen bu durum.

  • fondeep kullanıcısına yanıt

    Açılmış ürünü niye alayımki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumu onaylamamak resmen taş devri dönemine yakışır bir hareket. Sözde koskoca kurumsal firma bunlar. Bende diyorum neden ürünlerde hep cicişli bücüşlü olumlu yorumlar var instagram sayfası kafasıyla kurumsal firma yönetiyolar.


    Ürünle ilgili bilgi veren yorumları onaylıyoruz diyor orada ulan hb'de yapılan yorumların %100000'u kargo ile ilgili. Kargo güzeldi kargo harikaydı kargo hızlıydı kargo fişek gibiydi kargo sounsuzdu kargo çok hoştu. Ulan ürünle ilgili yorum bulmak için zaten yüz yorum aşağı gidiyoruz. Bu yorum onaylamama işi resmen mahalle bakkalı kafası hatta sahtekarlık yani bu. Yaşanan bu sorunu neden başkalarının görmesini istemiyolar. Zaten 300-350 dolarlık kartlar burda 6-7 bin lira insanlar zar zor bir şey alıyor yetmiyor sorun yaşıyor yetmiyor aldığı firma bu şekilde davranıyor. Bu e-ticaret siteleri influencer'lara reklam yetiştirecem diye gerçek müşteriye bir gram değer vermiyor. İşleri güçleri hiç bir vasfı olmayan fazla takipçili insanlara reklam vermek. Ordan gelen müşteri doyuruyo galiba bunları.





  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.