Şimdi Ara

Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
10.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
151 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim de takıldığım olay bu işte, aynen öyle.


    Teşekkürler @Osiris34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakup548 -- 1 Mayıs 2022; 23:22:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'dan belki 15 senedir alışveriş yaparım. Çok büyük sıkıntılar yaşadım zamanında artık çok büyük indirim olmadıkça alışveriş yapmıyorum. Amazonla tanıştıktan sonra müşteri memnuniyeti nedir onu öğrendim ve alacağım ürün az da olsa pahalı olsa bile önceliğim amazon.

  • Yani iade ürünü firma da çöpe atamaz tabii ki birilerine geri satacak ama firmanın bu şekilde yorumu onaylamaması saçmalık.

  • Birde yorumu yayinlamamislar 😟

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ticarette kâr esastır ancak bunların yaptığı çakal esnaflık. Aldığımız 2 acer laptopun da menteşesi kırıldı. Yoruma bunu ekleyince onaylanmadı. Birini garantiden yaptılar, diğerini reddettiler. Şu anda hakem heyetinde. Aynı zamanda yorum çakallığını şikayetvar'a yazdım. Malesef yapacak başka bir şey yok. Devlerle savaşmak mümkün değil.
    Benzer şey Amerika'da ebayde başıma gelmişti. Meğerse satıcılar para ödeyip kötü yorum sildirebiliyormuş. Hatta bunu ebay teklif ediyor. Ticarette ahlak zor bulunan bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Hepsiburada değilki diğer büyük sitelerde yorum yayınlamıyor, yemekçisinden mobilyacısına hepsi aynı

  • JeaLeusy kullanıcısına yanıt

    kullanılmış olan ne diyelim elektronik eşyaları!, yeniymiş gibi satılmasına yönelik yürürlükte olan bir yasa yoksa memleketde, her mağaza iade edilen ürünü sıfır ürünmüş gibi satar. bence hiç etik olmayan bir durum söz konusu. cihaza zarar vermiş olabilir. o/c yapılmış olup, performansı beğenilmeyince iade edilmiş olabilir. bence o da iade etmeli. sebebini de aynı şekilde belirterek. ayrıca edevlet üzerinden de şikayet yapılmalı ki; bu duruma yönelik yasal düzenlemeler yapılsın. gerçi yasalara uyan kim? bir kılıf uydururlar buna da. ama en azından davalarla uğraşmamak için bu sefer açık olarak veya indirimli olarak satmaya niyetlenirler. açık olmasının nedeni muhtemelen beklentileri karşılayamamış olmasıdır. daha önce kim aldı ise bu sebeple iade etmiş olmalı zannımca.  



    unutmadan cihaz ve kutu üzerindeki etiketleri karşılaştırmayı da unutma.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 2 Mayıs 2022; 1:23:54 >
  • Hocam hemen iade edip Amazondan satın almanızı tavsiye ederim hatta her zaman 200-300 bilemediniz 400 tl daha fazla verip amazondan alın hayati bir tavsiyedir amazon ülkemize bu kadar önem verip prime gibi bir hizmeti 8 liraya sunarken diğer alışveriş sitelerine bakmak bile hakarettir benim gözümde insana değer vermeyen firmalardan insana değer veren Amazon u tercih edin

    -Her türlü yorumu da kabul ediyorlar  

  • Hadi ürün açık geldi. Orası tamam da. Yorumu neden onaylamıyorlar. Sanki üstü kapalı şekilde birsey ler gizleme ihtiyacı duyuyorlar gibi. Ki duyuyor lar da belli. Olmamış bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada aracılığıyla bir müşteri tarafından dolandırıldım resmen hatalı görsel ve yanıltıcı içerikle satış yapıldı. Firmaya işlem yapmayı geçin yorumumu bile onaylamadılar. Alışkanlıktan kullanıyoruz ama bence kullanılacak firma değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daquied kullanıcısına yanıt
    Kullanıcının iade ettiği ürünün sıfır gibi satılması kabul edilemez. Ram aldım ramler arızalı çıktı satıcıdaki son üründü. Satıcıya ulaşıp arızasını bildirdim ve iade ettim. İade firmaya ulaştığında firma yeniden satışa çıkardı. Alan kişi ilk 14 günde fırsat bulup test etmezse garantiye göndermekle uğraşacak. Benzer çok olay var. Sizin mantığınızla hareket edecek olsak piyasada sıfır ürün kalmaz herkes birine arızalı ve kullanılmış ürünü kitler.

    Firma kutusu açılmış ürünü yasal zorunluluk nedeniyle almalı ama satışa çıkacağı zaman iade ürün olduğunu belirterek müşterinin bilgisi dahilinde satmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baskaningundemi -- 2 Mayıs 2022; 7:34:15 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Açılmış şekil de geldi ise o kartta bir şey vardır kimse boş yere kartı alıp açıp sonra da iade etmez bence kartın testlerini yapıp sıcaklık değerlerini gözlemleyin bir de üstünde düşme kırılma ezilme çatlak vs. var mı diye iyice kontrol edin fan bölümlerini vs.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada olumsuz yorumları genelde yayınlamıyor. Ben çok sık yaşıyorum bu durumları. Birkaç ay önce çocuğa aldığım akıllı saatin faturası gelmedi, talep oluşturdum ama yine gelmedi, özür olarak 50lira kupon attılar. Sonra tekrar talep oluşturdum saate sıkıntı başlayınca ama yine aynı hikaye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Alacagim ürün hepsiburadada 7bin amazonda 8500 uçuk bi fiyat farki var ama yinede amazondan aldim
    Bunun sorumlusu HepsiBuradanin bana güven veremeyip amazondan aliran Hepsiburada yöneticileri.
    E ticarette güven esastir amazona guveniyorken hepsiburadaya acaba diyorsam sorun bende degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı hepsiburada olupta böyle içi açılmış olması çok üzücü incehesap tan ürün almamaya yemin ettim bende.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yorumun yayınlanmamasıyla ilgili doğru/yanlış tartışmasına girmeden sadece şunu demek istiyorum ki herkes hem koşulsuz iade hakki hem de iade edilmiş ürün satılmamasını istiyor. Öncelikle bu ikilemin aşılması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevimli Kakadu kullanıcısına yanıt

    Başka bir forumda 2 gün önce Amazon'dan Amazon.com.tr saticisindan ekran karti alip fanlarindaki aşırı tozu görünce sıfır aldığım ürün nasıl böyle olur diye konu açan biri vardı. Demek istediğim iade politikasi tamamen alıcı odaklı olan firmalar bir yerde yine alıcıyı kizdirabiliyor. Uzun lafın kısası iade politikası gevşek olan firmalardan aldığımız ürünlerin iade ürün olma olasılığı haliyle daha fazla. Bu durumdan şikayet etmemek gerekiyor ya da iade politikalari daha sıkı olan firmalardan alışveriş yapmak gerekiyor ki o durumda da iade etmek istediğimizde önümüze konulan prosedürlerden şikayet etmememiz gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JoeBlack2727 kullanıcısına yanıt
    Amazonda bunu hep yapiyor madenciler kul hakkina giriyor bu sekilde. 29 gun kullaniyorlar misal son gün kala kargoyla yolluyorlar geri. Hem miningden gelenler bedava hem de kart parasi geri donuyor. Boyle olan urunleri kontrol edeceksin aslinda almayacaksin firma olarak ta suistimal etmeyi sever bizim halkimiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sevimli Kakadu -- 2 Mayıs 2022; 9:2:29 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • baskaningundemi kullanıcısına yanıt
    Yapılan yorumla alakalı fikrimi söyledim. İade ürün satışının satıcı tarafından belirtilmemesi hakkında birşey söylemedim söylesem de buradaki çoğunluğun hiç birşey anlayacağını dinleyeceğini sanmıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.