Şimdi Ara

Hepsiburadanın açılmış ekran kartı göndermesi ve Yorumu Onaylamaması (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
10.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
151 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hb hiç bir olumsuz yorumu yanıtlamıyor. Bence her yorum her ne yazıyor olursa olsun yayımlanmalı. buna yasal bir düzenleme getirilmeli.

  • Bence burda kizmaniz gereken cayma hakki yasasi olmalı. Ürünün kutusunu açıp deneyip iade etme diye bir hak olmazsa bu tarz sorunlar olmaz. Eğer üründe ariza varsa aynisi ve ya misli ile değişim olur sorunda kalmaz. Sonuçta iade edilen ürün 6900₺ ayda 2 kişi kullanıp iade etmek istese o isyeri bunlari satmazsa, 2 ay dayanmaz kapatır gider. Önceki arkadaşlarında dediği gibi 14 gün kullanıp iade etmek isteyen Ve bunu hak olarak gören çok fazla insan var.bu iade edilen ürünlerde yine size ona buna gönderiliyor. O yuzden " KULLANILMIS URUNDE KEYFI CAYMA HAKKI KULLANDIRILAMAZ " denirse sorun çözülür kimsede aldığı üründe şüphe duymaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bana da yanlış ürün gelmişti. Ben de iade etmedim, uğraşamam diye. Yorum yazayım da bari alacaklar dikkat etsin dedim. Yoruma yazdım görseldeki ürün gelmedi, görüntüsü de böyle diye.


    Yayınlamadılar yorumu.


    Yani diyorlar ki, bir sorun yaşadıysan kötü yorum yazarsan yayınlamama hakkımız var. E ben şimdi sırf iade etmek için iade talebi açacağım, kargo firmasına gidip sıra bekleyeceğim, gidiş gelişte araba yakacak, bir de zamanım gidecek. Sonra iade talebinin olumlu sonuçlanmasını bekleyeceğim.


    Peki ben neden hiçbir hatam olmamasına rağmen bu külfete katlanmak zorundayım? Madem bu kadar müşteri önemli, neden ilk başta doğru ürün gönderilmiyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cool Storm -- 2 Mayıs 2022; 21:41:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri bana çıkıp ekran kartının yorulması ne demek açıklaybilir mi. Mining yapılmış kartla oyun oynanmış kart arasındaki farkı bi türk gibi işkembeden değilde avrupalı gibi bilimsel olarak anlatabilir mi. 7 nm ile yapılan devreler nasıl yorulur hele bi anlatın vakiim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün açılmış olması bence sıkıntıdır ama bir anlamı yok. GameEkstra Bakırköy şubesinde iade gelen ürünleri komple çıkartıp kontrol edip tekrar paketliyorlar ve anlama ihtimalin yok.


    Yorum konusunda da bir yeri bombalarsak bu işi çözebiliriz. Market siparişi verir gibi ürünü, satıcıyı ve hepsiburadayı ayrı ayrı yorumlama sistemi gerekiyor. Acık paketli ürün geldiyse bunu belirtirsen ben oradan almam şahsen.


    Cayma hakkına da laf edilemez bu ürünün kontrolünü yapan ekip kimse fatura onlara kesilir. Bence hatta ürün teste bile girmiyordur  


    Bizim arkadaş kargo firmalarının işgüzarlığından bıkıp onları cezalandırmak için imzasız kargoyu teslim edip giden olursa ticket açıp ürünü teslim almadım deyip hem ürünü hem parasını alıp duruyordu. hepsiburada kargo firmasına ihtarname çektirmiş kamera kayıtları filan derken tekrar bu işlemi yapmayı bırakmıştı.





  • Tam bir rezalet. Hepsiburada merdivenalti firma olma yolunda emin adımlarla ilerliyor anlaşılan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Merak ettim. Sıfır km arac almak istiyorsunuz, ama size 2000km de, calisan kazasiz ve sorunu olmayan araba veriyorlar sifir fiyatina, tatava yaparmiydiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lgndtr -- 2 Mayıs 2022; 23:24:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, ben de özellikle elektronik eşyada açılmış ürün almak istemem. Ekran kartı, anakart vs montaj yaparken kırılmış zarar görmüş ürünü iade ediyor bazı kullanıcılar. Sonra satıcı o ürünü kontrol etmeden size yolluyor. Hb dan aldığım birkaç üründe çalışmadığı, satış yapan firmanın teknik kısmıyla görüşme yapıldığı ve iade alınması gerektiğine dair not olan ürün bile geldi bana bir defasında....

    Fakat Amazon’dan aldığım ve çalışmayan bir ssd yi de teknik servis vs uğraşmadan direk olarak iade edip yenisini almışlığım da oldu...

    Üretici firmaların bile genellikle bu durumları göz önünde bulundurarak yavaş yavaş kutu jelatinlemeyi bıraktıkları dikkatimi çekti. (Son olarak aldığım anakart ve bebek kamerası kutularında jelatin yoktu.)

    İnternet alışverişi daha hesaplı olduğu ve ekonomik durumlardan ötürü mecburen bu hoş olmayan olaylarla karşılaşıyoruz ne yazık ki...

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • JeaLeusy kullanıcısına yanıt

    Ucu kullanıcıya değil satıcıya dokunacak. Adam sıfır parası vermiş almış ürünü. Saçmalamanın da bir sınırı var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikâyetvarda kötü yorumları yayınlamamaları ile ilgili şikayetim hala aktif duruyor. Sanırım 3 yorumdu. Beni arayıp aynı zırvayı söylediler. Ürüne ürünle ilgili yorum yazilirmis. Biri örnek samsung orjinal sarj yazmış alakasiz bir marka göndermiş dandik çin malı. Resmen dolandırmış beni bunu yazyamacakmışım diger kullamicilari uyarmayacakmışım. Şikayeti sürdürünce İkisini yayina aldılar. Bir satıcıyla belli ki işleri yolunda onu almadılar. Madem kuralına aykırıydı hiçbirini almasaydın yayına. Komisyonları ağır basıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doggymania kullanıcısına yanıt

    Örnek vereyim. Lg tv aldım geçmişte internetten. Işık sızması var rahatsız edici seviyede. Araştırınca kronik olduğunu ve firmanın bunu garantiye sokmadiğını öğrendim. Üründen memnun değilim ve o zaman kliksa vardı yazdım iyiniyetle durumu. Memnun degilim demem yeterliydi halbuki. Olmaz dediler servis cagiracaksin arıza var diyorsun. Dedim ki ben arıza demedim firma bunu sorun olarak görmüyormuş ben memnum değilim. Hayır illa servis. Bakın dedim madem öyle servis çağırırım servis bana bu arızalı dese de iade ederim demese de iade ederim, sıfır aldığım cihazın tamiriyle uğraşacak degilim, süreç uzar sadece. Haklarımı biliyorum. Bu mailin üzerine iadeyi onayladılar servis çağırmadan. Yani sizin dediğiniz gibi tekdüze yürümüyor bu olaylar çok daha kompleks hale gelebiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kıymetli değerli pahalı şeyleri hepsiburada dan almamayı tavsiye ediyorum etrafımdaki herkese.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Orası öyle bir firma amazonun tırnağının zekatı olamazlar. Bende daha önce bayat bir fıstık geldi diye yazınca yorumu eklemediler oysaki cillop gibi çok lezzetliydi desem anında koşa koşa yorumu eklerlerdi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 3 Mayıs 2022; 1:30:37 >
  • Ben bu firmayla dalga geçmek için yorumlara saçma sapan absürt pohpolayıcı şakşaklayıcı şeyler yazıyordum sonra onada uyandılar zihniyet olarak çok küçük bir firma normal ürünle ilgili başkalarının bilmesi gereken adi aşşağılık yanlarını bilinçlendirici şekilde düzgün nizami yazınca satışlarının tepetaklak gidip iflas edip batacakları korkusundan en ufacık aleyhte yoruma dahi müsade etmiyorlar. bunların filtresinden geçebilmek için bu ürünü çok beğenmedim beklentimi karşılayamadı tarzı çok yüzeysel basit şekilde yazmak gerekiyor sizde orada toz pembeden eleştirel sınırlara uzaktan el sallayan yorumlar görüyorsanız anlayınki o yorumu yazan kişi başka türlü yazamadığından bunlara söve söve o kibar şirin negatifimsi yorumları anca yazabiliyor o tip yorumları görüyorsanız o ürün direk çöp sıkıntılı sorunlu bir ürün olduğunu anlayabilirsiniz yani bunların filtresinden bukadar süzülebildiğine göre oradan anlamanız gerekiyor o ürün gerçekte iyimi kötümü diye





  • İyide hem ürünü iafe edeyim hemde sıfır ürün alayım. Sizin iade ettiğiniz ürünler ne olacak nasıl hayatta kalacak firmalar?
    Sıfır irin alırım parasını verdim haklısın da firma da kendini düşünüyor çöpemi atsın kartı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lgndtr L kullanıcısına yanıt

    Genelde Bu durumda fiyat kırarlar opsiyon..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BARKU B kullanıcısına yanıt

    Peki o sıfır ürünü iade ettiğin zaman ne olacak "sen sıfır ürünün sıfırlığını bozduğun ve iade ettiğin zaman"


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iade olan malları tekrar satıyorlar işte napsınlar çöpemi atsınlar. Bi tanıdığım telefon aldı ayni şekilde seal sökülmüş cihaz geldi hiç bir sorun cıkmadı senelerdir kullandı. Tabiki burda bir risk var ama cihazda kusur vs yoksa bence kullanılır ugrasmaya gerek yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • jubeii kullanıcısına yanıt

    madencilik kartın en hassas noktası olan belleklerine yüklenen bir olay 7/24 yapılıyor gpu nun 60c de çalişması önemli değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.