Şimdi Ara

HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
3
Favori
4.414
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada üzerinden alışveriş yapmakta olan tüm arkadaşlara merhaba. bir daha alışveriş yaparken 2 defa düşünmeniz için yaşadıklarımı anlatmak istiyorum.


    geçen yıl dedem için kendisi ölçüm yapan ve konuşan bir tansiyon aleti aldım. şu bileğe takılıp şişenlerden. henüz senesi bile dolmadan alet yanlış ölçmeye, hatta hiç ölçmemeye başladı. kısacası bozuldu.

    1 yıldan fazla garantisi devam eden ürünü hepsiburada'ya geri gönderdim, olar da servise yollamışlar.

    servis beni arayıp ( benim muhattabım hepsiburada neden servis beni arıyor bunu anlamış değilim) KULLANICI HATASI OLMAYAN, tamamen ÜRETİM HATASI olan bir arızadan dolayı 25TL onarım ücreti var dedi. ne demek onarım ücreti var o ürünün garantisi var dedim garanti dışında olan parçada sıkıntı var dedi. toplamı kibrit kutusu kadar olan bir makinenin garanti dışı bir parçası nasıl olabilir ya? maşon kısmında sıkıntı varmışmış, bunlar böyle olabiliyormuşmuş, kimi kullanıcı 5 yıl kullanıyormuş sorun çıkartmıyormuş kimisinde de 6 ayda bile çıkabiliyormuş. saçmalığa bakar mısınız ne demek ya 6 ayda bile sorun çıkabiliyor? madem bunu siz de biliyorsunuz nasıl bunu garanti dışı bırakma cürretine sahipsiniz? ya da bu ürünü siz nasıl satıyorsunuz?

    20 gündür durumu hepsiburada'ya defalarca anlatmama rağmen yaptıkları tek şey 25TL olan servis ücretini 20TL ye düşürmeleri oldu, utanmazlar.


    böyle bir rezillik görmedim. 8 yıldır hepsiburada üzerinden alışveriş yapıyorum ve bir daha asla yapmayacağım + yapan kim varsa da bu rezilliği duyurup uzak durmalarını söyleyeceğim.

    hayatımda ilk defa kullanıcı hatası olmadan bozulan ve servise giden bir ürünün ücretli onarım kapsamına girdiğini gördüm.

    servise bizzat soruyorum, oluşan sorun kullanım kaynaklı mı, kullanıcı hatası mı? bana kendi ağızlarıyla hayır bunlar böyle üretiliyor 1 yılda bozulan da var 10 yılda bozulan da deniliyor. böyle bir komedi olamaz.

    sormak istediğim, tüketici haklarına başvurmak istiyorum.

    elimde ürünün faturası vs var. daha 1 yıl oldu alalı. garantiden geri göndermelerini mi istemem lazım? servis fişi vs tüm belgeleri alıp kaymakamlığa gidip başvuru yap diyorlar.

    arkadaşlar sizce haksız mıyım? böyle bir durum söz konusu olabilir mi? fiziksel hiçbir hasarı bulunmayan, kullanıcı hatasının yanından bile geçmeyen bir arızadan sebep benden para talep edilebilir mi? burada sorun para değil, 20 lira hiçbir şey değil benim sorunum olsa hemen öder alırdım. ama kimse beni enayi yerine koyamaz.

    HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)

    ..................................

    HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)

    EDİT: arkadaşlar merhaba, cezalıydım 4 gündür yazamıyordum. güncel durumu bildireyim.verdiğim mücadeleler sonunda hb tarafıma bir mesaj attı. "ürününüz ücretsiz olarak onarılarak tarafınıza kargolanmıştır" dediler. ben daha öncesinde arayıp ürünü bana gönderin istemiyorum thh ye gidicem demiştim aslında. neyse durumu telafi etmek için ücretsiz onarım yaptılar ya da benim için servisle anlaştılar falan dedim. içerisine servis fişlerini de koyup bana geri gönderin dedim.

    ürünü bana yollamışlar "tamir edildi" diye. ürüne el sürülmemiş. içerisine orjinal faturamı koyup göndermiştim fatura yok kaybolmuş. ürünün saklama kabı vardı kapaklı güzel bir kap, onun kapağı yok. ürünü içine koyup paket lastiği ile düşmesin diye tutturmuş göndermişler.

    neyse geri aradım. bu ürün onarılmamış ayrıca içerisinde servis fişi de yok ve saklama kabının kapağını kaybedip yollamışsınız benimle dalga mı geçiyorsunuz dedim ürün gelince. yok tamir edildi yazıyorsa edilmiştir falan dediler bana.

    servisi aradım telefonunu bulup. marka model tarih isim soyisim verip servis fişlerini e-mail olarak istedim. bir de ne göreyim? servis fişinde "ürün onarılmadan geri gönderildi" yazıyor.

    hb hesabıma giriyorum ürün takibinde kocaman "ürün tamir edildi" yazıyor. yani bana yalan söylemişler.

    bugün thh ye gidiyorum bütün belgelerle birlikte. süreç devamı hakkında size de bilgi veririm.

    buyrun arkadaşlar hepsiburadanın söylediği yalan ve servisten istediğim kanıt niteliğindeki raporun görüntülerini de ekledim.


    HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)
    HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)
    HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 8 Haziran 2017; 14:6:17 >







  • konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    tamam da ürünün satıcısı hepsiburada, faturası da hepsiburada tarafından kesilmiş. ben nasıl servis ile muhattabım?

    ayrıca servis medisananın bile değil, goldmaster servisi. muhtemelen onlar adına tamir yapan bir servis.

    üründen sorumlu olan ürünün satıcısıdır, servisi değildir benim bildiğim.

    servisi şikayet etmem gerekiyorsa onları ederim, ancak servis ile ilgili herhangi bir fatura kağıt veya başka bir kayıt yok. her şey hepsiburada üzerinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 16 Aralık 2016; 20:27:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    tamam da ürünün satıcısı hepsiburada, faturası da hepsiburada tarafından kesilmiş. ben nasıl servis ile muhattabım?

    ayrıca servis medisananın bile değil, goldmaster servisi. muhtemelen onlar adına tamir yapan bir servis.

    üründen sorumlu olan ürünün satıcısıdır, servisi değildir benim bildiğim.

    servisi şikayet etmem gerekiyorsa onları ederim, ancak servis ile ilgili herhangi bir fatura kağıt veya başka bir kayıt yok. her şey hepsiburada üzerinde.

    Sen servis ile görüşeceksin.

    Üründen sorumlu olan satıcı değil servistir.

    Olayda haklısın. Yapacağın 2 yöntem var.

    1. Parayı ödeyip . Tüketici hakem heyetine gidip karar çıktıktan sonra geri alabilirsin.

    2. Ürünü tamir ettirme . Tüketici hakem heyetine gidip ürün değişimi yada para iadesi isteyeceksin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin07 -- 16 Aralık 2016; 20:50:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin07


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    tamam da ürünün satıcısı hepsiburada, faturası da hepsiburada tarafından kesilmiş. ben nasıl servis ile muhattabım?

    ayrıca servis medisananın bile değil, goldmaster servisi. muhtemelen onlar adına tamir yapan bir servis.

    üründen sorumlu olan ürünün satıcısıdır, servisi değildir benim bildiğim.

    servisi şikayet etmem gerekiyorsa onları ederim, ancak servis ile ilgili herhangi bir fatura kağıt veya başka bir kayıt yok. her şey hepsiburada üzerinde.

    Sen servis ile görüşeceksin.

    Üründen sorumlu olan satıcı değil servistir.

    Olayda haklısın. Yapacağın 2 yöntem var.

    1. Parayı ödeyip . Tüketici hakem heyetine gidip karar çıktıktan sonra geri alabilirsin.

    2. Ürünü tamir ettirme . Tüketici hakem heyetine gidip ürün değişimi yada para iadesi isteyeceksin..

    tamam, madem öyle o şekilde ilerlerim hiç sorun değil.

    işin ilginç yanı hepsiburadadan 5 kişi ile görüşmeme rağmen 1 tanesi bile bunları söylemedi telefonda.

    ödeme yapmayacağım, direkt tüketici heyetine gidip şikayet edeceğim. ürünü geri göndersinler önce tamir falan etmeden, bu daha iyi olur haklı çıkmam açısından. servis fişi de isterim ayrıca.




  • 8 yıldır alışveriş yapan adamın daha arızalarda muhatap kim bilmemesi enteresan.

    Onu geç bence tüketici haklarını oku. Yani kendi haklarını..

    Fukara tesellisi aramışsınız resmen. Olayın hepsiburada ile alakasını çözemedim.

    Ben de hepsiburada.com isimli siteyi pek sevmem fakat bari doğru düzgün bok at


    Ürünü teslim al, thh git dilekçe yaz ücret iadesi iste bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    8 yıldır alışveriş yapan adamın daha arızalarda muhatap kim bilmemesi enteresan.

    Onu geç bence tüketici haklarını oku. Yani kendi haklarını..

    Fukara tesellisi aramışsınız resmen. Olayın hepsiburada ile alakasını çözemedim.

    Ben de hepsiburada.com isimli siteyi pek sevmem fakat bari doğru düzgün bok at


    Ürünü teslim al, thh git dilekçe yaz ücret iadesi iste bence

    belki daha önce bu tip problemler yaşamamışımdır?

    ben elektronik cihazlarımla çok problem yaşadım daha önce ancak hepsini kendi orjinal servislerine verdiğim için satıcıları da kendileriydi.

    ben satıcı kimse sattığı maldan o sorumludur diye bilirdim. ürünü de kendim direkt servisine değil hepsiburadaya yolladım bilerek onlar takip edip ilgilensinler diye.

    ürünü geri isteyip thh ye mektup yazıcam öyleyse gelince dediğiniz gibi.

    eyvallah.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    8 yıldır alışveriş yapan adamın daha arızalarda muhatap kim bilmemesi enteresan.

    Onu geç bence tüketici haklarını oku. Yani kendi haklarını..

    Fukara tesellisi aramışsınız resmen. Olayın hepsiburada ile alakasını çözemedim.

    Ben de hepsiburada.com isimli siteyi pek sevmem fakat bari doğru düzgün bok at


    Ürünü teslim al, thh git dilekçe yaz ücret iadesi iste bence

    Belli ki Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan bihabersiniz. Ama gelmiş buraya ahkam kesiyorsunuz. Satıcı ve üretici/ithalatçı müteselsilen bu ayıptan sorumludur. Yani hepsiburada da bu ayıptan sorumludur. Bir şey bilmeden atıp tutmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    tamam da ürünün satıcısı hepsiburada, faturası da hepsiburada tarafından kesilmiş. ben nasıl servis ile muhattabım?

    ayrıca servis medisananın bile değil, goldmaster servisi. muhtemelen onlar adına tamir yapan bir servis.

    üründen sorumlu olan ürünün satıcısıdır, servisi değildir benim bildiğim.

    servisi şikayet etmem gerekiyorsa onları ederim, ancak servis ile ilgili herhangi bir fatura kağıt veya başka bir kayıt yok. her şey hepsiburada üzerinde.

    Son kullanıcı (yani müşteri) satın aldığı ve arızalanan bir ürün için ister servise gider isterse satın aldığı yere ulaşır. Bu tamamen tüketicinin kararıdır ve yasal hakkıdır. Satışını yapan yerde yetkili servise iletmekle mükelleftir. Yetkili servis garanti süresi içerisinde , yasayla sınırlı iş günü içersinde arızayı gidermek ve tüketiceye teslimini sağlamakla yükümlüdür.


    Çözüm olarak ; ben olsam parayıda ödemem , ürünüde almam. 20 iş günü dolmuş olsada , olmasada hepsiburada sitesinden yazılı olarak ;
    1.) servis ücretini
    2.) hangi parçanın arızalı olduğunu
    3.) neden garanti dışı olarak gösterildiğini
    sorarak... Fatura , hepsiburada üzerinden açtığın arıza kaydı görseli ve 3 maddelik soruların cevabının olduğu görseli alarak T.H.H. başvurup mağdur edildiğini , mağduriyetinin giderilmesini ve ücret iadesi istedidiğini bildirmelisin. Servisten de ayrıca yazılı olarak konu hakkında detay isteyip bununda görselini dosya ya ekleyebilirsin. Elektronik ürünlerde (bu tarz) kullanıcı hatası sayılabilecek birşey yoktur. Kırma , düşürme v.s. konular hariç tabiiki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    tamam da ürünün satıcısı hepsiburada, faturası da hepsiburada tarafından kesilmiş. ben nasıl servis ile muhattabım?

    ayrıca servis medisananın bile değil, goldmaster servisi. muhtemelen onlar adına tamir yapan bir servis.

    üründen sorumlu olan ürünün satıcısıdır, servisi değildir benim bildiğim.

    servisi şikayet etmem gerekiyorsa onları ederim, ancak servis ile ilgili herhangi bir fatura kağıt veya başka bir kayıt yok. her şey hepsiburada üzerinde.

    Son kullanıcı (yani müşteri) satın aldığı ve arızalanan bir ürün için ister servise gider isterse satın aldığı yere ulaşır. Bu tamamen tüketicinin kararıdır ve yasal hakkıdır. Satışını yapan yerde yetkili servise iletmekle mükelleftir. Yetkili servis garanti süresi içerisinde , yasayla sınırlı iş günü içersinde arızayı gidermek ve tüketiceye teslimini sağlamakla yükümlüdür.


    Çözüm olarak ; ben olsam parayıda ödemem , ürünüde almam. 20 iş günü dolmuş olsada , olmasada hepsiburada sitesinden yazılı olarak ;
    1.) servis ücretini
    2.) hangi parçanın arızalı olduğunu
    3.) neden garanti dışı olarak gösterildiğini
    sorarak... Fatura , hepsiburada üzerinden açtığın arıza kaydı görseli ve 3 maddelik soruların cevabının olduğu görseli alarak T.H.H. başvurup mağdur edildiğini , mağduriyetinin giderilmesini ve ücret iadesi istedidiğini bildirmelisin. Servisten de ayrıca yazılı olarak konu hakkında detay isteyip bununda görselini dosya ya ekleyebilirsin. Elektronik ürünlerde (bu tarz) kullanıcı hatası sayılabilecek birşey yoktur. Kırma , düşürme v.s. konular hariç tabiiki...

    hocam güzel üslubunuzdan ve yol gösterici mesajınızdan dolayı teşekkür ederim.

    dediğim gibi ben bugüne kadar çok sorun yaşadım laptoplarımda cep telefonlarımda. ama hepsini direkt yetkili bayilerden aldığım için yine aynı servislere verdim garantiye. ilk kez hb ile sorun yaşıyorum daha önce aldığım bir üründe sorun olmadı hiç.


    öncelikle son yazdığımdan sonra yanıtlarına bir bakıcam ne diyecekler diye. yarın muhtemelen yanıtlarlar ya da ararlar beni. sonra ürünü yaptırmayın geri gönderim tamam derim, ayrıca o servisin de telefon numarasını alırım. onları da arar ürünü geri yollarken içine servis fişini vs koymalarını isterim.

    zaten önümüzdeki çarşamba günü 20 iş günü de doluyor hala bir gelişme yok.

    hb ile mesajlaşmalarım da ortada, faturam garanti belgem de elimde. malzemede hiçbir fiziki hasar da yok benim tarafımdan verilen.

    bu şekilde gider şikayette bulunurum kaymakamlıktan o zaman.

    teşekkürler.




  • @rkadas kullanıcısına yanıt
    Dediklerine aynen katılıyorum. Çok doğru diyorsun satanda serviste muhattaptır fakat burada hepsiburada ben karışmam dememiş, ürünü almış servisine göndermiş. Ücretli tamir olduğu için(haklı ya da haksız) serviste arkadaşımızı aramış, ücretle yapalım mı diye?

    Başlık çok aldatıcı olmuş, direk hepsiburadayı karalamaya yönelik. Sanki parayı servis değil hepsiburada istemiş gibi

    Mağdur arkadaşımız ya ücretini ödeyip yaptırıp hakem heyetine gidecek ya da servis fişini alıp hakem heyetine gidip ücretsiz yaptıracak. Sorun kullanıcı kaynaklı ya da değil ona hakem heyeti karar verecek.

    Hiçbir servis merdiven altı olanlarda dahil, garantide ki ürün için bu parçanın fiyatı bu buna yaparım herkeste aynı fiyata yapar demez. Cambazlık yapıp tüketici hatası der parayı yatırırsan yaparım yatırmazsan geri kargoluyorum der.

    Geçmiş olsunla beraber forumca birbirimizi şirketlere karşı tutalım ve yol gösterelim ama bazı şeyleri haklılığımızı arttırmak için çarpıtmayalım.




  • TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    garantideki bilir kişi kendi ağzıyla bana kullanıcı hatası yok dedi hocam. bu kadar bu işin üzerine gidip tantana yapmamın nedeni de buldur zaten. 20 lira veremeyecek olmam değil yani.

    kullanıcı hatası olmayan bir ürünün garantiden onarım yapılmamasının nasıl bir açıklaması olabilir? yav ben bozmadığım şeye nasıl para verebilirim böyle bir komedi olabilir mi?




  • Bir tanıdık led ampul aldı satıcı hb
    ampul patladı HB yi aradı ve aldıgı talımatla ampulu ücretsiz sekilde HB ya gonderdi
    ve 20 gun sonra ampulun yenisini HB gonderdi.
  • Burada sıkıntı hepsiburada da değilki serviste. Adamlar napsın ayrıyetten 20-25 lira için bu kadar olaya gerek yok bence.

    Bundan çıkaracağın ders bir daha medisana gibi tırt markalardan almak yerine Beurer, Omron, Braun gibi kendini kanıtlamış markalardan ürün alman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    garantideki bilir kişi kendi ağzıyla bana kullanıcı hatası yok dedi hocam. bu kadar bu işin üzerine gidip tantana yapmamın nedeni de buldur zaten. 20 lira veremeyecek olmam değil yani.

    kullanıcı hatası olmayan bir ürünün garantiden onarım yapılmamasının nasıl bir açıklaması olabilir? yav ben bozmadığım şeye nasıl para verebilirim böyle bir komedi olabilir mi?

    Garantide kullanıcı hatası yoksa sizden nasıl ücret isteniyor hocam onu anlamadım, direk garanti yoluyla yapılması gerekiyor. Şayet garanti Hepsiburaya ücret çıktığını bildirmişse Hepsiburada'nın ücreti size bildirmekten başka çaresi yok, satıcının garantiye yaptırım gücü de yok. Ürünün ücret iadesini ya da değişimini yapabilmesi için servisten Servis Raporu gerekiyor. Onun haricinde hepsiburada size kullanıcı hatası olduğunu bildirip ürünü geri yollayacak. Gelen üründeki Servis Raporuyla birlikte THH'ye başvurup para iadesi rahatlıkla alabilirsiniz.




  • Ürünlerin garanti kapsamını, tüketi haklarını okumadan gelip buraya çığırtkanlık yapıyorsunuz, komik. Tamam forum haklı ve mağdur kişiler için yardımlaşma, bilgi paylaşımı adına iyi ama bu bilgisiz ve tutarsız yazılar karalamadan ibaret kalıyor.
  • Hepsiburayı karalamaya çalışmışsın ama adamlar satın almanın üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen ilgilennmişler, servise yollayıp adına pazarlık bile etmişler. Ayrıca bencede muhattabın servis, hepsiburada ile alakası hiç yok.
  • konuyu açana arkadaşa sesleniyorum,yazdıkların tam çoluk çocuk işi,25tl servis ücretini isteyen hb değil servis suçlayacaksan servisi suçla ama atıyorum 300tl'ye bir cihaz alırsın adam 200tl servis ücreti ister anlarımda haksız yere alacaklar dersin ver 25tl yapsınlar devede kulak geç git ne uğraşıyorsun
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.