Şimdi Ara

HEPSİBURADA garantisi olan üründen servis parası istiyor EDİT: ( parayı geri aldım) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
3
Favori
4.403
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada ara ara zıvanadan çıkıyor lakin burda adamların tek suçu yok adam getirip satmış sana sen derdini servise anlatmalısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    8 yıldır alışveriş yapan adamın daha arızalarda muhatap kim bilmemesi enteresan.

    Onu geç bence tüketici haklarını oku. Yani kendi haklarını..

    Fukara tesellisi aramışsınız resmen. Olayın hepsiburada ile alakasını çözemedim.

    Ben de hepsiburada.com isimli siteyi pek sevmem fakat bari doğru düzgün bok at


    Ürünü teslim al, thh git dilekçe yaz ücret iadesi iste bence

    Belli ki Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan bihabersiniz. Ama gelmiş buraya ahkam kesiyorsunuz. Satıcı ve üretici/ithalatçı müteselsilen bu ayıptan sorumludur. Yani hepsiburada da bu ayıptan sorumludur. Bir şey bilmeden atıp tutmayın.

    satıcı ayıplı maldan sorumludur ancak şu şekilde

    sen bir ürün alırsın haftası geçmez bir sıkıntı çıkar sorumlu satıcı olur
    sen ürünü servise yollarsın servis değişim önerir satıcı vermek zorunda kalır




  • satıcı sadece ayıplı maldan sorumlu değildir.

    Kendi tecrübemi aktarayım

    3 yıl garantili ütü aldım 2. yılın sonunda arızalandı.Kitpcığındaki adrese gittim. firma kapanmış. Çalışanlar tazminatlarını alamamışlar eldeki parçaları alıp özel servis hizmeti veriyorlardı. ütünün kazanında sorun olduğunu 100 tl ücret istediler ve bu dediğim olay 5 yıl önce gerçekleşti. Durumu yine aldığım e- ticaret sitesine bildirdim. araştıralım dediler. 2-3 kere daha konuştuk oyalayınca hanım bu sefer sert bir şekilde konuştu. yaptırın parasını ödeyeceğiz dediler ve ödediler. bu işlemlerin arasında firmayı sanayi bakanlığına şikayet etmiştim. aradan 4 ay geçti istanbul valilğinden mektup geldi. şikayetim üzerine firmaya gitmişler garanti belgesi fatura bana ödedikleri 100 tl vs.. bütün belgeleri denetimde firma sunmuş. Sonuç olarak firmaya ceza uygulanmamıştır diye cevap verdiler.

    Yani ben ürünü sattım gitti ile bu iş olmuyo. sattığın ürünün firması battı mı servis veriyormu bunların hepsini takip edeceksin.Sonunda bakkal işletmiyorsun ki bakkal bile işletsen ürünleri uygun hijyenik alanda saklamaya müşteriye sunmaya mecbursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    Tüketici haklarında bilginiz yanlış. Satılan alınan bir mal yada ürün için tenik servis sürecinin başlaması ;
    - satın alınan yer
    - yetkili teknik servis
    - distribütör
    gibi devam eder ve tüketici nereye isterse oraya verebilir. Bunlardan hiçbiri ben almıyorum , ben uğraşamam şuraya git diyemez. Daha öncede H.B. yada vatan gibi yerler bana daha kolay olduğu için ürünü göndermek istedim ama servise yollayın dediklerinde , yasal hakkım olarak ben aldığım yer olarak size yolluyorum siz servise yönlendirirsiniz dediğimde itiraz edememişlerdir. Ki H.B. bu arızalı ürünler için birton kargo ücreti ödüyor ve yasal olarak zorunlu olmasa sence ödermi ? Yapsa bile kargo parasını kesin talep ederdi. Yasaları ve haklarımızı bilelim ve kullanalım !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leprechauntr

    satıcı sadece ayıplı maldan sorumlu değildir.

    Kendi tecrübemi aktarayım

    3 yıl garantili ütü aldım 2. yılın sonunda arızalandı.Kitpcığındaki adrese gittim. firma kapanmış. Çalışanlar tazminatlarını alamamışlar eldeki parçaları alıp özel servis hizmeti veriyorlardı. ütünün kazanında sorun olduğunu 100 tl ücret istediler ve bu dediğim olay 5 yıl önce gerçekleşti. Durumu yine aldığım e- ticaret sitesine bildirdim. araştıralım dediler. 2-3 kere daha konuştuk oyalayınca hanım bu sefer sert bir şekilde konuştu. yaptırın parasını ödeyeceğiz dediler ve ödediler. bu işlemlerin arasında firmayı sanayi bakanlığına şikayet etmiştim. aradan 4 ay geçti istanbul valilğinden mektup geldi. şikayetim üzerine firmaya gitmişler garanti belgesi fatura bana ödedikleri 100 tl vs.. bütün belgeleri denetimde firma sunmuş. Sonuç olarak firmaya ceza uygulanmamıştır diye cevap verdiler.

    Yani ben ürünü sattım gitti ile bu iş olmuyo. sattığın ürünün firması battı mı servis veriyormu bunların hepsini takip edeceksin.Sonunda bakkal işletmiyorsun ki bakkal bile işletsen ürünleri uygun hijyenik alanda saklamaya müşteriye sunmaya mecbursun.

    tamam şirket batarsa sorumlu satıcı olur ama yetkili servis garanti dışı dediği zaman hiçbir şey yapamazsın

    misal tv aldın yere düştü kırıldı desen ki kendi kendine kırıldı kimse yemez bu garanti dışıdır
    aynı durum tansiyon aleti için de olabilir

    ben şimdi burda üreticiyi yada satıcıyı savunmak adına bunları söylemiyorum sadece olan budur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    Tüketici haklarında bilginiz yanlış. Satılan alınan bir mal yada ürün için tenik servis sürecinin başlaması ;
    - satın alınan yer
    - yetkili teknik servis
    - distribütör
    gibi devam eder ve tüketici nereye isterse oraya verebilir. Bunlardan hiçbiri ben almıyorum , ben uğraşamam şuraya git diyemez. Daha öncede H.B. yada vatan gibi yerler bana daha kolay olduğu için ürünü göndermek istedim ama servise yollayın dediklerinde , yasal hakkım olarak ben aldığım yer olarak size yolluyorum siz servise yönlendirirsiniz dediğimde itiraz edememişlerdir. Ki H.B. bu arızalı ürünler için birton kargo ücreti ödüyor ve yasal olarak zorunlu olmasa sence ödermi ? Yapsa bile kargo parasını kesin talep ederdi. Yasaları ve haklarımızı bilelim ve kullanalım !

    haklısınız ama şunu kaçırmayalım
    yetkili servis bu garanti dışı dediği zaman satıcı üzerinden sorumluluk kalkar iş teknik düzeye iner
    hayır bu garanti için demen için uğraşman lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Dediklerine aynen katılıyorum. Çok doğru diyorsun satanda serviste muhattaptır fakat burada hepsiburada ben karışmam dememiş, ürünü almış servisine göndermiş. Ücretli tamir olduğu için(haklı ya da haksız) serviste arkadaşımızı aramış, ücretle yapalım mı diye?

    Başlık çok aldatıcı olmuş, direk hepsiburadayı karalamaya yönelik. Sanki parayı servis değil hepsiburada istemiş gibi

    Mağdur arkadaşımız ya ücretini ödeyip yaptırıp hakem heyetine gidecek ya da servis fişini alıp hakem heyetine gidip ücretsiz yaptıracak. Sorun kullanıcı kaynaklı ya da değil ona hakem heyeti karar verecek.

    Hiçbir servis merdiven altı olanlarda dahil, garantide ki ürün için bu parçanın fiyatı bu buna yaparım herkeste aynı fiyata yapar demez. Cambazlık yapıp tüketici hatası der parayı yatırırsan yaparım yatırmazsan geri kargoluyorum der.

    Geçmiş olsunla beraber forumca birbirimizi şirketlere karşı tutalım ve yol gösterelim ama bazı şeyleri haklılığımızı arttırmak için çarpıtmayalım.


    Burada H.B. nın hatası servisin şark kurnazlığına tef çalmasıdır. Tüketici haklarını enaz tüketici kadar yada daha fazla bilirler. Yetkili servis o cevabı vermiş ise aracı kurum olarak böyle bir yasal mevzuat yok , tüketici hatasıda değil ve onarımını yapıp yollayın dediklerinde servisin çamura yatma alanı fazla kalmaz. Enfazla H.b. 20 iş günü dolunca ürünün parasını der ama servistende çatır çatır masraflarıyla beraber o parayı geri alır. Ama H.B. olayı tamamen başından savıyor.




  • Hepsiburada pişmanlıktır. aynı gün teslimat dedikleri ürünü perşembe günü aldım, cumartesi oldu ne gelen giden ne arayan soran var. Ben aradığımda firmaya aciliyet bildirdik diyor. Aynı gün teslimat, 3. gün hala teslim edilmemiş aciliyet diyor. 2 gece 12 ye kadar kargo beklediğime mi yanayım. Eşime aldığım hediyenin gelmeyip mahçup olmamı yanayım bilmiyorum. Gittim vatandan aynısını aldım geldim, hepsiburadadan aldığım ürün gelmeden iade talebi açtım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Best Seller


    quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    Tüketici haklarında bilginiz yanlış. Satılan alınan bir mal yada ürün için tenik servis sürecinin başlaması ;
    - satın alınan yer
    - yetkili teknik servis
    - distribütör
    gibi devam eder ve tüketici nereye isterse oraya verebilir. Bunlardan hiçbiri ben almıyorum , ben uğraşamam şuraya git diyemez. Daha öncede H.B. yada vatan gibi yerler bana daha kolay olduğu için ürünü göndermek istedim ama servise yollayın dediklerinde , yasal hakkım olarak ben aldığım yer olarak size yolluyorum siz servise yönlendirirsiniz dediğimde itiraz edememişlerdir. Ki H.B. bu arızalı ürünler için birton kargo ücreti ödüyor ve yasal olarak zorunlu olmasa sence ödermi ? Yapsa bile kargo parasını kesin talep ederdi. Yasaları ve haklarımızı bilelim ve kullanalım !

    haklısınız ama şunu kaçırmayalım
    yetkili servis bu garanti dışı dediği zaman satıcı üzerinden sorumluluk kalkar iş teknik düzeye iner
    hayır bu garanti için demen için uğraşman lazım

    İşte burada önemli olan yasal sürecin takibidir ve servis satıcıya garanti dışı dediği zamanda yasaya göre geçerli bir neden belirtmelidir. Cihazın içindeki şu parça garanti kapsamında değildir gibi sebepler maalesef kötü niyetten ibaret olur.Bu tarz kompact ürüblerde pil haricinde herşey garanti dahilindedir , çünkü tüketicinin müdehale edeceği bir olanak yoktur.


    Örnek olarak ; Kullanmış olduğum bir cep telefonum vardı ve dokunmatik camının altında bulunan siyah renginde atma oldu , zamanla camın atındaki heryeri kapladı. Servise verdiğimde ilk iş olarak garanti dışı diyerek komple ekran değişimine 400 TL kadar para istediler. Servis merkezini arayarak , kardeşim ben bu camın altına nasıl müdahale edebilirim , direk iç kısımda oluşan hata ve üründeki ayıbınızı gidermelisiniz , yasal olarak yükülülüğünüz dediğimde... Mecburen garanti dahilinde değiştirmek zorunda kaldılar.

    Malın tutarı 5 TL bile olsa millet olarak haklarımızı bilip kullandığımız takdirde servisler bu gibi çamura yatma olaylarını kullanamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    garantideki bilir kişi kendi ağzıyla bana kullanıcı hatası yok dedi hocam. bu kadar bu işin üzerine gidip tantana yapmamın nedeni de buldur zaten. 20 lira veremeyecek olmam değil yani.

    kullanıcı hatası olmayan bir ürünün garantiden onarım yapılmamasının nasıl bir açıklaması olabilir? yav ben bozmadığım şeye nasıl para verebilirim böyle bir komedi olabilir mi?

    Garantide kullanıcı hatası yoksa sizden nasıl ücret isteniyor hocam onu anlamadım, direk garanti yoluyla yapılması gerekiyor. Şayet garanti Hepsiburaya ücret çıktığını bildirmişse Hepsiburada'nın ücreti size bildirmekten başka çaresi yok, satıcının garantiye yaptırım gücü de yok. Ürünün ücret iadesini ya da değişimini yapabilmesi için servisten Servis Raporu gerekiyor. Onun haricinde hepsiburada size kullanıcı hatası olduğunu bildirip ürünü geri yollayacak. Gelen üründeki Servis Raporuyla birlikte THH'ye başvurup para iadesi rahatlıkla alabilirsiniz.

    hocam adamın bana dediği laf şu aynen yazıyorum;

    bunun "manşon" kısmı bozulmuş (sanırım o şişen kısmın o tarafından bahsediliyor) bu parça garanti kapsamında kalmıyor.

    ben dedim ki kardeşim ben mi bozmuşum? ben mi patlatmışım ya da hasar vermişim? kendi ağzıyla hayır bunlar böyle üretiliyor kimisi 6 ayda kimisi 10 senede patlayabilir diyor bana.
    dalga mı geçiyosun sen benle dedim eğer tamir istemiyorsanız geri gönderiyoruz o zaman dedi küstah bir üslupla. ben de sen bir yere gönderme ben gerekeni yapıcam ona da 1 lira ödemiycem dedim kapattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 17 Aralık 2016; 12:35:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    konuyu açana arkadaşa sesleniyorum,yazdıkların tam çoluk çocuk işi,25tl servis ücretini isteyen hb değil servis suçlayacaksan servisi suçla ama atıyorum 300tl'ye bir cihaz alırsın adam 200tl servis ücreti ister anlarımda haksız yere alacaklar dersin ver 25tl yapsınlar devede kulak geç git ne uğraşıyorsun

    bak arkadaşım param var pulum var çok şükür gider para verir yenisini de alırım bu çakallarla uğraşmam. burada mevzu para değil. senin gibi düşünen insanlar yüzünden garantiler servisler insanları işte böyle enayi yerine koyarak yapması gereken işleri yapmayıp resmen dolandırıyorlar. bu yaptıkları dolandırıcılıktan başka bir şey değildir.

    hepsiburada ile işim bitti, burada yazan arkadaşlara teşekkür ederim yol gösterdiler bana asıl muhatabımın servis olduğu ve onları thh ye şikayet etmem gerektiği konusunda.
    ürünü geri isteyip direk thh ye gidip şikayetçi olucam.


    siz böyle her şeye aman ne uğraşıyosun şunun için deyip geçerseniz bu adamlar 5-10 kişiden başlayıp 5000 10000 kişiden böyle ücretler alarak ceplerini doldururlar. ne de olsa kerizler yiyor diye.

    bu tavrınızı ve düşünce yapınızı değiştirin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    Tüketici haklarında bilginiz yanlış. Satılan alınan bir mal yada ürün için tenik servis sürecinin başlaması ;
    - satın alınan yer
    - yetkili teknik servis
    - distribütör
    gibi devam eder ve tüketici nereye isterse oraya verebilir. Bunlardan hiçbiri ben almıyorum , ben uğraşamam şuraya git diyemez. Daha öncede H.B. yada vatan gibi yerler bana daha kolay olduğu için ürünü göndermek istedim ama servise yollayın dediklerinde , yasal hakkım olarak ben aldığım yer olarak size yolluyorum siz servise yönlendirirsiniz dediğimde itiraz edememişlerdir. Ki H.B. bu arızalı ürünler için birton kargo ücreti ödüyor ve yasal olarak zorunlu olmasa sence ödermi ? Yapsa bile kargo parasını kesin talep ederdi. Yasaları ve haklarımızı bilelim ve kullanalım !

    Siz yanlış biliyorsunuz. Kanun şunu der: Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Madde 3:

    “ Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. "

    Sistem sizin dediğiniz gibi önce satın alınan yer değil, önce servis istasyonu sonra satıcı vs diye gidiyor. Satış sonrası hizmet diye millet de satın aldığı yere gidiyor. Bunun avantajları yok mu var. Örneğin; siz satıcıya ürünü bıraktınız ve 20 iş günü doldu, garantiyi sıkıştırmak yerine satıcıyı sıkıştırırsınız, satıcı garantiden bilgi alır, kullanıcı hatası olmaması durumunda size iade yapar, satıcı da tedarikçisine garanti yasal sürede yapamadı diye iade keser.

    Şunu da söyleyeyim kargo şirketlerinin hepsiburada için şube açtığı bir yerde servis istasyonun her gün kuryesi gelir ya da getirtilir, arızalı olan cihaz servisin kuryesine verilir, sonra 20 günlük işlem süresi başlar. Kuryesi bulunmayan servis noktalarının da zaten anlaşmalı kargo ile çalışırlar, yani servise gitti - geldi için Hepsiburada tek kuruş para ödemez.

    Kipa Elektronik İade - Servis'te çalışırken biz sadece parasal yönü yüksek olan Cep Tel - Notebook - Tablet gönderiyorduk servislere onun haricinde hiçbir elektronik eşyayı göndermiyorduk, müşteriyi direk servise yönlendiriyorduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Dediklerine aynen katılıyorum. Çok doğru diyorsun satanda serviste muhattaptır fakat burada hepsiburada ben karışmam dememiş, ürünü almış servisine göndermiş. Ücretli tamir olduğu için(haklı ya da haksız) serviste arkadaşımızı aramış, ücretle yapalım mı diye?

    Başlık çok aldatıcı olmuş, direk hepsiburadayı karalamaya yönelik. Sanki parayı servis değil hepsiburada istemiş gibi

    Mağdur arkadaşımız ya ücretini ödeyip yaptırıp hakem heyetine gidecek ya da servis fişini alıp hakem heyetine gidip ücretsiz yaptıracak. Sorun kullanıcı kaynaklı ya da değil ona hakem heyeti karar verecek.

    Hiçbir servis merdiven altı olanlarda dahil, garantide ki ürün için bu parçanın fiyatı bu buna yaparım herkeste aynı fiyata yapar demez. Cambazlık yapıp tüketici hatası der parayı yatırırsan yaparım yatırmazsan geri kargoluyorum der.

    Geçmiş olsunla beraber forumca birbirimizi şirketlere karşı tutalım ve yol gösterelim ama bazı şeyleri haklılığımızı arttırmak için çarpıtmayalım.


    Burada H.B. nın hatası servisin şark kurnazlığına tef çalmasıdır. Tüketici haklarını enaz tüketici kadar yada daha fazla bilirler. Yetkili servis o cevabı vermiş ise aracı kurum olarak böyle bir yasal mevzuat yok , tüketici hatasıda değil ve onarımını yapıp yollayın dediklerinde servisin çamura yatma alanı fazla kalmaz. Enfazla H.b. 20 iş günü dolunca ürünün parasını der ama servistende çatır çatır masraflarıyla beraber o parayı geri alır. Ama H.B. olayı tamamen başından savıyor.

    Başından savma göremedim ben. Dediğinizi yapan kurumsal bir yapı Türkiyede var mı? Tüm firmalar servis raporuna uyar.

    İşin doğrusuda odur. Herkesin uzmanlık alanı farklı.

    Hepsiburada ürünü sizden alıp servise gönderiyor, onarılırsa size geri gönderecek. Servis diyor ki bu sorun kullanıcı hatasından. Sizlerde hepsiburadanın hayır benim müşterimden kaynaklı olamaz demesini bekliyorsunuz.

    Niye neden kızıyoruz anlamadım. Arkadaş konuya fotoğraf eklememiş, elinde hakem heyeti kararıda yok.

    Bu karalama niye? Ciddi anlamda biri bana anlatabilir mi? Belki ürün cidden kullanıcı hatasından kaynaklı!

    Gözle görülen bir ayıp olur hepimiz oha çekeriz. Fakat bu tarz muhabbetler karalama kampanyasından öte değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_


    quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabrina_

    TR'de cihazı satan kişiyi muhatap alırım demek de ayrı moda olarak bunun yasal olarak hiç bir yaptırımı yoktur bu böyle biline. Siz cihazı alırsınız, arızalanınca cihazını aldığınız yere götürebilirsiniz, eğer satıcı cihazı göndermeyi kabul ederse gönderir, KABUL ETMEZSE siz cihazı kendiniz servise vermek zorundasınız. Hepsiburada cihazı göndermiş garantiye, garantideki bilirkişi kullanıcı hatası demişse top hepsiburadadan çıkmıştır, 20 günlük garantideki onarılmayan cihaz için iade süreci bitmiştir. Üstelemenizin hiçbir çözümü ya da müşteri ilişkileri için önemi yoktur. İtiraz merciniz Tüketici Hakem Heyeti'dir.

    garantideki bilir kişi kendi ağzıyla bana kullanıcı hatası yok dedi hocam. bu kadar bu işin üzerine gidip tantana yapmamın nedeni de buldur zaten. 20 lira veremeyecek olmam değil yani.

    kullanıcı hatası olmayan bir ürünün garantiden onarım yapılmamasının nasıl bir açıklaması olabilir? yav ben bozmadığım şeye nasıl para verebilirim böyle bir komedi olabilir mi?

    Garantide kullanıcı hatası yoksa sizden nasıl ücret isteniyor hocam onu anlamadım, direk garanti yoluyla yapılması gerekiyor. Şayet garanti Hepsiburaya ücret çıktığını bildirmişse Hepsiburada'nın ücreti size bildirmekten başka çaresi yok, satıcının garantiye yaptırım gücü de yok. Ürünün ücret iadesini ya da değişimini yapabilmesi için servisten Servis Raporu gerekiyor. Onun haricinde hepsiburada size kullanıcı hatası olduğunu bildirip ürünü geri yollayacak. Gelen üründeki Servis Raporuyla birlikte THH'ye başvurup para iadesi rahatlıkla alabilirsiniz.

    hocam adamın bana dediği laf şu aynen yazıyorum;

    bunun "manşon" kısmı bozulmuş (sanırım o şişen kısmın o tarafından bahsediliyor) bu parça garanti kapsamında kalmıyor.

    ben dedim ki kardeşim ben mi bozmuşum? ben mi patlatmışım ya da hasar vermişim? kendi ağzıyla hayır bunlar böyle üretiliyor kimisi 6 ayda kimisi 10 senede patlayabilir diyor bana.
    dalga mı geçiyosun sen benle dedim eğer tamir istemiyorsanız geri gönderiyoruz o zaman dedi küstah bir üslupla. ben de sen bir yere gönderme ben gerekeni yapıcam ona da 1 lira ödemiycem dedim kapattım.



    Eline 2 pense alan teknik servis açarsa bu durumlar çok oluyor. Aldığınız ürün biraz düşük kaliteli ise mutlaka garantisine bakan yerde küçük çaplı tamirci esnaf oluyor. Ürünün tedarikçisi yedek parça getirmediğinden belki bu şekilde bi kaçış uyguluyorlar ya da servis bu işlem sonrası tedarikçiden 5 lira kazanacakken hem ürünü sattırıyor hem de servis ücretini tedarikçiden alarak yoluna bakıyor. Ama bunlarla hiç uğraşmayın, ürünü geri isteyin, cihaz ile gelen servis raporuyla birlikte THH'ne bir dilekçe verin. Paranızı en geç 2 ay içinde geri alın.




  • Thema kullanıcısına yanıt
    hysteria_ kullanıcısına yanıt
    satıcı tabi ki sorumlu. faturada kol gibi adı yazıyorsa ben bilmem deme hakları yok. nasıl ki malı alıp satmasını biliyorlar yine geri alıp garanti sürecini de yönetmeleri gerekiyor.
    para alırken muhatap olup sorun çıkınca ben bilmem demek rezalettir ve bunun burada normal görülüp mağdura karşı satıcının savunulması büyük sıkıntı.

    belli ki ithalatçı/üretici firma çapsız, köylü kurnazı tipler tarafından yönetiliyor. ne ürün kalitesini denetleyebiliyorlar ne de ürünün arkasında durabiliyorlar. o zaman sen ürünü üretim hatası olduğuna dair servis raporuyla hepsiburada.com'a gönderip paranı istersin onlar da gider iş yaptıkları firma ile aralarında çözerler.

    @hysteria_ , servisten rapor alıp onarım/değişim kabul etmeden satıcıdan iade isteyeceksin, satıcı yamuk yaparsa ürünün fiyatına göre ticaret mahkemesine veya tüketici hakem heyetine gideceksin ama bunu iyi bilen birilerine avukata falan danışsan iyi olur.

    ekşisözlük'te bu servis süreci ile ilgili çok güzel bir yazı vardı ama şimdi bulamadım, biraz eşeleyim bulursam link atarım.




  • arkadaşlar biraz önce hepsiburadayı aradım.

    kendilerine kısaca tekrar süreci anlatıp, ürünü servisten geri istemelerini ve tarafıma göndermelerini söyledim. oraya önemle not düşündedim. ürün servise girdi çıktı ve 20 günlük tamir süresince tamir edilmeden geri gönderildi ve tarafıma kullanıcı hatası olmadığı bildirildi diye de yazılsın dedim. hepsini not alıp ilettiler.

    şimdi ürünü servisten geri çağırıp tarafıma iletecekler. ayrıca tüketici haklarına gideceğimi de ileteceklermiş.

    şimdi ürünü bekliyorum, tarafıma ulaşınca faturası servis fişi ve yukarıdaki konuşmaları içeren fotoğrafların da hepsiyle birlikte thh ye gidip şikayette bulunacağım.

    ayrıca onarım veya değişimi de kabul etmeden direk para iadesi talep edeceğim. bakalım ne olacak sizleri bilgilendiririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    konuyu açana arkadaşa sesleniyorum,yazdıkların tam çoluk çocuk işi,25tl servis ücretini isteyen hb değil servis suçlayacaksan servisi suçla ama atıyorum 300tl'ye bir cihaz alırsın adam 200tl servis ücreti ister anlarımda haksız yere alacaklar dersin ver 25tl yapsınlar devede kulak geç git ne uğraşıyorsun

    bak arkadaşım param var pulum var çok şükür gider para verir yenisini de alırım bu çakallarla uğraşmam. burada mevzu para değil. senin gibi düşünen insanlar yüzünden garantiler servisler insanları işte böyle enayi yerine koyarak yapması gereken işleri yapmayıp resmen dolandırıyorlar. bu yaptıkları dolandırıcılıktan başka bir şey değildir.

    hepsiburada ile işim bitti, burada yazan arkadaşlara teşekkür ederim yol gösterdiler bana asıl muhatabımın servis olduğu ve onları thh ye şikayet etmem gerektiği konusunda.
    ürünü geri isteyip direk thh ye gidip şikayetçi olucam.


    siz böyle her şeye aman ne uğraşıyosun şunun için deyip geçerseniz bu adamlar 5-10 kişiden başlayıp 5000 10000 kişiden böyle ücretler alarak ceplerini doldururlar. ne de olsa kerizler yiyor diye.

    bu tavrınızı ve düşünce yapınızı değiştirin.

    senin dediklerini bende dedim ama ucuza malı buldummu yapıştırdım sende yapacaksın aynısını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    konunun hepsiburada ile alakasını çözemedim parayı hepsiburada istemiyorki medisana yetkili servisi istiyor, tamam cihazı ordan almış olabilirsiniz ama 1 sene olmuş ve bozulmuş, hepsiburada banane diyip aradan çekilebilirdi ama yinede fiyat düşürmek için uğraşmışlar. Burada muhattabın medisana yetkili servisi.

    cahil cahil konuşma arkadaşım..senin gibi işi bilmeyenlerden her türlü ücreti alırlar..ben arızalanan led ampülleri bile değişime yollayıp yenisini teslim alıyorum hepsiburadadan..satın alınan yer hepsiburada bu nedenle muhattabın hepsiburadadır..eğerki faturayı başka firma kestiyse muhattabın o firmadır..baktın diretiyorlar tüketici hakem heyetine başvurup gerekli işlemleri bekleyip para iadesi veya ürünün yenisi ile değişmesini sağlayabilirsin..bilmediğin konular hakkında yorum yapma..sen ve senin gibiler yüzünden millet hep yanlış bilgilere ulaşıyor ve hakkını savunmaktan vazgeçiyor..




  • bu hepsiburada cidden saçmaladı sistem değiştirdikten sonra çığrından çıktı işler.Piyasadan 50 60 tl daha ucuz telefon satmalarına rağmen vazgeçtim almıyorum.Hele ki elektronik mi aman aman..
  • arkadaşlar merhaba, cezalıydım 4 gündür yazamıyordum. güncel durumu bildireyim.verdiğim mücadeleler sonunda hb tarafıma bir mesaj attı. "ürününüz ücretsiz olarak onarılarak tarafınıza kargolanmıştır" dediler. ben daha öncesinde arayıp ürünü bana gönderin istemiyorum thh ye gidicem demiştim aslında. neyse durumu telafi etmek için ücretsiz onarım yaptılar ya da benim için servisle anlaştılar falan dedim. içerisine servis fişlerini de koyup bana geri gönderin dedim.

    ürünü bana yollamışlar "tamir edildi" diye. ürüne el sürülmemiş. içerisine orjinal faturamı koyup göndermiştim fatura yok kaybolmuş. ürünün saklama kabı vardı kapaklı güzel bir kap, onun kapağı yok. ürünü içine koyup paket lastiği ile düşmesin diye tutturmuş göndermişler.

    neyse geri aradım. bu ürün onarılmamış ayrıca içerisinde servis fişi de yok ve saklama kabının kapağını kaybedip yollamışsınız benimle dalga mı geçiyorsunuz dedim ürün gelince. yok tamir edildi yazıyorsa edilmiştir falan dediler bana.

    servisi aradım telefonunu bulup. marka model tarih isim soyisim verip servis fişlerini e-mail olarak istedim. bir de ne göreyim? servis fişinde "ürün onarılmadan geri gönderildi" yazıyor.

    hb hesabıma giriyorum ürün takibinde kocaman "ürün tamir edildi" yazıyor. yani bana yalan söylemişler.

    bugün thh ye gidiyorum bütün belgelerle birlikte. süreç devamı hakkında size de bilgi veririm.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.