Şimdi Ara

HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
2
Favori
8.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nisan 2016 tarihinde 5s 16 gb almıştım. Bu yıl ilk defa Mart ayında başıma geldi telefon mavi ekran vermişti. Netten baktım falan ciddi birşeye benziyordu fakat daha sonra tekrarlamadı. Taa ki 4 gün öncesine kadar. Bu sefer mavi ekran hiç gitmiyordu, habire mavi ekran verip telefon açılmadan kapanıyordu. Sonsuz döngüye girdi. Dedim dfu ve recovery modu alarak kurtarayım. Yok gene yemedi. Itunes üzerinde "hata 9" hatasını verdi. Bu da NANDFLASH hatası imiş yani donanım hatası. Neyse kıssadan hisse. İzmir'de yaşıyorum ve acayip kılım. Kılım derken titizim. Telefonda kılcak çizik dahi yok. Hepsiburada üzerinden garantiye versem onlar telefonu alıp nerede tamir ettiriyor? Apple Store'ye mi veriyorlar yoksa KVK, GENPA, BAŞARI VS gibi teknik servislere mi yaptırıyorlar? Şimdi İzmir'de Pupa, Kvk, Başarı vs var ama bunların servisleri hakkında yorumları okuyunca acayip soğudum açıkçası. Keşke İstanbul'da olsaydım da direk kendi yerine verseydim. Yardımlarınızı bekliyorum.

    GÜNCELLEME:

    Aynı sorundan şikayetçi olabilecek arkadaşlar için konuyu güncelliyorum. 11 Eylül'de Alsancak Genpa Servis'e gittim. Gelişmeleri buraya yazıcam.

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA

    GÜNCELLEME-2:

    Değişim kararı çıkmış.

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA

    GÜNCELLEME-3:

    Değişim süreci devam ederken bende diğer taraftan tazmin bedeli olarak tüketici haklarına şikayette bulundum. Bunun gelişmelerini de burdan yazarım.

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasilyapsam -- 20 Ekim 2017; 13:35:4 >







  • Len adamı sinir etme mis gibi iphone se alacaksın sus otur bekle. Diğer markalardan birini servise vermiş olsaydın tüketici hakem heyetiyle uğraşıyor olurdun. Gördüğünüz gibi Apple'ın garantisi bu kadar iyi. 5s leri toplatıp değişimde kullanma gibi bir durum olmasa çoktan değiştirmişler veya üst modeli vermişlerdi demekki.
  • Direk Pupa'ya götür derim. HB'yi araya sokarsan işlem çok çok uzar.
  • Sana yakin olan başari genpa kvk pupa gibi yerlere teslim edebilirsin hp göndermene gerrek yok 10 gün içerisinde teslim alirsn cihazi..büyük ihtimal ile değişim olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala değişimden gelecek cihazı beklemekteyim. Bu kadar uzun sürmesi normal midir? Apple Call Center'i telefondan arattığımda bunun hakkında net tarih verememekteyiz fakat 20 iş gününden önce gelecektir hede hödö dedi...

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA




  • nasilyapsam N kullanıcısına yanıt
    Arayip konuş kendileriyle yada müşteri hizmetlerini arayip şikayetciyim kelimesini kullan 1-3 gün içerisnde elinde olucak:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servettv S kullanıcısına yanıt
    Bugün tekrar aradım, daha doğrusu internet üzerinden aranmayı talep ediyorsun ve Apple seni arıyor. Bana denilen Iphone 5s stoklarının tamamen bittiği ve artık üretilmediği. Bu yüzden bunca süre bekletildiğini ve sıkıntı yaşandığını söyledi. Bugün alınan bir karar neticesinde piyasada ki tekno marketlerden açılmamış 5s'lerin toplatılacağı ve değişim olacak kişilere bu cihazların verileceği söylendi. Eğer Eylül başında telefonumu servise verseymişim telefonum bir üst model ile yani Iphone SE ile değiştireleceği söylendi. Hala bu durumun olabileceğini ekledi fakat en geç 21 İŞ GÜNÜNDE elinizde olacağını söyledi. Eğer olmaz ise telefonda daha sert çıkışarak olayı bir üst seviyeye taşımamı kendi söyledi. Şaka gibi...
  • Bende telefonumu Ankara Bireysel Bilişim aracılığıyla Apple Onarım Merkezine gönderdim ancak elimde Olay Kimliği yok.Bu numarayı nereden alabilirim?
  • 00626 0 kullanıcısına yanıt
    Bu link üzerinden Apple ID'ni kullanarak cihazını görebilirsiniz.
    https://idmsa.apple.com/IDMSWebAuth/signin?appIdKey=d7abc4ccb9b9f72d2f98c8d82fb9948668d09380a40c0fa64007a906a7502b4f



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasilyapsam -- 30 Eylül 2017; 15:5:40 >
  • nasilyapsam N kullanıcısına yanıt
    Hocam link i kaldırın. Kendi cihazınızın takip linkini göndermişsiniz, giriş yaptığımda sizin cihazınız çıktı bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nasilyapsam N kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle oldu.Bende Apple Destek ile görüştüm bana bir link gönderdiler.Benim telefonum içinde değişim çıkmış pazartesi günü vermiştim.HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA
  • takip

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 17 iş günü oldu gene aradım Apple'ı. Bana hala dedikleri yasal süre olan 21 iş gününü beklemeniz lazım bıdı bıdı etti. Nasıl bir iş yav bu?
  • 00626 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin cihaz geldi mi?
  • 5s’te genelde değişim oluyor mavi ekran hatalarında bir kaç arkadaşımın başına gelmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nasilyapsam N kullanıcısına yanıt
    Hayır benimkide gelmedi daha değiştirme ürünü bekleniyor yazıyor hala arayıp soranda yok hiç
  • Bugün tam 20 iş günü oldu. Gene Support üzerinden Apple'yi arattırdım. Beni normal müşteri temsilcisi karşıladı sorunumu anlatınca beni bir üst seviyeye yönlendirdi. Karşımda ki kişi bir üst model olan SE ile değişebileceğini tekrar söyledi. Ta ki Çarşmaba gününe kadar 5s stoklarına gelmezse ki yurt dışından geliyormuş şayet gelmez ise SE 32GB modeli ile değişeceğini söyledi. Mail ve telefon numaramı aldı. Çarşamba günü olumlu ya da olumsuz telefon ile aranacakmışım... Rezillik ya. Ulan hem yasal süreyi geçiyorsun hemde hala şüpheli yaklaşarak gelmez ise değiştiririz diyorsun. Koskoca firma birde. Birde eğer 5s gelirse Çarşamba günü yanında ufak tefek kulaklık vs hediye olarak GÖNDEREBİLİRİZ dedi. Şaka gibi.

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA




  • Sırf Samsung da ki garanti karmaşası (Ithalat ve Distribütör), faturasız telefonun çöpe dönmesi ve Apple'da ki değişim kararının çabuk verilmesi için Iphone'a geçmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nasilyapsam

    Bugün tam 20 iş günü oldu. Gene Support üzerinden Apple'yi arattırdım. Beni normal müşteri temsilcisi karşıladı sorunumu anlatınca beni bir üst seviyeye yönlendirdi. Karşımda ki kişi bir üst model olan SE ile değişebileceğini tekrar söyledi. Ta ki Çarşmaba gününe kadar 5s stoklarına gelmezse ki yurt dışından geliyormuş şayet gelmez ise SE 32GB modeli ile değişeceğini söyledi. Mail ve telefon numaramı aldı. Çarşamba günü olumlu ya da olumsuz telefon ile aranacakmışım... Rezillik ya. Ulan hem yasal süreyi geçiyorsun hemde hala şüpheli yaklaşarak gelmez ise değiştiririz diyorsun. Koskoca firma birde. Birde eğer 5s gelirse Çarşamba günü yanında ufak tefek kulaklık vs hediye olarak GÖNDEREBİLİRİZ dedi. Şaka gibi.

    HEPSİBURADA'DAN ALINAN IPHONE 5S GARANTİSİ HAKKINDA

    Len adamı sinir etme mis gibi iphone se alacaksın sus otur bekle. Diğer markalardan birini servise vermiş olsaydın tüketici hakem heyetiyle uğraşıyor olurdun. Gördüğünüz gibi Apple'ın garantisi bu kadar iyi. 5s leri toplatıp değişimde kullanma gibi bir durum olmasa çoktan değiştirmişler veya üst modeli vermişlerdi demekki.




  • aynı senaryo benim basıma geldi diyebilirim
    hepsiburadan aldım
    serviste suan 20 küsür gün old ilgilenmiyorlar
    harıl harıl siteleri tarıyorum en son kendimi burada buldum
    basından savsaklıyorlar flash ve titreşim sorunum vardı seninki geldi mi acaba gönderdiler mi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.