|
Arkadaşlar selamlar... uzun zamandır iPhone, iPad ve MacBook kullanıyorum. ortak iCloud üzerinden iMessage ve FaceTime uygulamalarına bağlıyım. Yalnız bugün bu uygulamalarda sürekli olarak hata vermeye başladı. Öncelikle internet bağlantısı olmasına rağmen sms olarak gönderiyor, gruplardan gelen mesajları tek tek herkese özelden atmaya başlıyor ve "Ayarlar- Mesajlar- Gönder ve Al" kısmında telefon numaramın yanında tik yerine sürekli döngü dönüyor. menüde de hem iMessage hem FaceTime için "etkinleştirme bekleniyor..." yazıyor. ingiltere üzerinden etkinleştirme alınması lazım dendi, uluslararasına açtırdım ancak düzelmedi. 14.5e güncelledim ancak düzelmedi. tarih ayarları güncel. sorunu halledemedim arkadaşlar. Fikri olan varsa uygulayayım, teşekkürler. -----CÖZÜLDÜ----- Arkadaşlar uzun bir süredir bu sorunu halletmek için yerli yabancı birçok kaynağı aradım taradım ancak başkasında çalışan adım bende çalışmamıştı. Tüm adımları buraya ekleyeceğim. -Bende çalışan adım; Operatörünüzün uygulamasından ayarlar kısmına girip "uluslararası çağrı servisi ve uluslararası dolaşım servisi" ni açık konuma getirin. Bunu operatörünüzü arayarak da yapabilirsiniz. Telefonunuzda mesajlar kısmına gelip "iMessage" işaretini kapatın Telefonunuzda FaceTime kısmına gelip "FaceTime" işaretini kapatın Telefonunuzun "ayarlar" kısmına girip, "Hücresel" e dokunun ve "Seçenekler" e giriş yapın. Burada ki "uluslararası dolaşım" ı açık konuma getirin. Telefonunuzda mesajlar kısmına gelip "iMessage" işaretini açın Telefonunuzda FaceTime kısmına gelip "FaceTime" işaretini açın Telefonunuzu yeniden başlatın... bu adım sorunumu çözdü. Daha önce de hücresel veride dolaşımı açmıştım ancak telefonu yeniden başlatmamıştım. 2.Cözüm Adımı Telefonu uçak moduna alın, birkaç saniye sonra uçak modunu kapatın 3.Cözüm Adımı iMessage ve FaceTime'ı kapatın, telefonu yeniden başlatın, her ikisini de yeniden aktif hale getirin 4.Cözüm Adımı Bu servis İrlanda'da ki merkezle haberleştiği için mutlaka hattınızda bakiye bulunmalı. Hattınızda bakiye olduğuna, faturalı olduğuna ya da akıllı fatura olmadığına mutlaka dikkat edin 5.Cözüm Adımı Ayarlar, Genel, Sıfırla, Ağ ayarlarını sıfırla 6.Cözüm Adımı Telefonunuzun son sürüm olduğuna dikkat edin 7.Cözüm Adımı Tüm bu işlemler genelde çok kısa bir sürede gerçekleşiyor ancak Apple 24 saat beklenilebileceğini belirtiyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeniorAwesome -- 5 Mayıs 2021; 16:42:9 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



Hızlı






