|
Arkadaşlar kaç oldu hepsiburada.com yüzünden rezil oluyorum artık bu son asla alışveriş yapmayacağım bu rezil firmadan.. İlk başıma gelen olayı söyleyeyim. 22 Nisan Perşembe 22.04.2021 tarihinde facebook mobil de gezerken hepsiburada.com reklamı çıktı yana doğru kaydırıp farklı farklı ürünlerin reklamı çıkıyordu, bir baktım 230 TL idi sanırım tam nokta olarak hatırlamıyorum. bir kaynak makinesi vardı, tıkladım hepsiburada.com'a yönlendirdi 230-237 TL gibi birşey idi, "yurtdışından" diye yazıyordu. bende hemen pc ye geçip hepsiburada.com'u açıp sepete ekledim. ödeme bölümünde stokta kalmadı bitti uyarısı verdi. çok üzüldüm. sonra baktım satışta yok. Aynı gün akşamı bir daha gördüm bu sefer fiyatı 380 TL ye çıkartmışlar. bende buna da şükür diyip aldım (aliexpress vs de 450 TL) bende baktım hepsiburada.com'da ürün bilgisinde gümrük vergisi yok her şey dahil fiyatı diyordu. bende hemen kaçırmadan alayım dedim. ama emin olmak için müşteri hizmetlerini aradım ekstra gümrük verecek miyim dedim, baktı sipariş numaramı söyledim inceledi. hayır efendim her şey dahil fiyatı 380 TL dedi, tamam dedim. üstünden 3-5 gün geçti bende çin'den (hepsiglobal) kargo yapmasını bekliyorum. sonra bir baktım siparişim iptal edildi yazıyor. hemen baktım ben yapmadım ne oluyor diye siteye girdim. "HİÇ BİR AÇIKLAMA YAPILMADAN İPTAL EDİLMİŞ" sipariş ekranın'dan ürünün linkine tıkladım fiyatı 480 TL ye çekmişler (yada biraz daha fazlaya) sinirden kudurdum müşteri hizmetlerini arayıp kayıt açtım. 1 gün sonra bana işte yok ürün site'ye eklenirken gümrük ücreti eklenmemiş + gümrük ücretiyle fiyatı bu , hesap yanlışlığı olmuş denildi. (380 TL + %20 gümrük =78 +%18 kdv +kargo ile zaten 550-600TL geçer mantıken..) yani söyledikleri yalan idi 100 tl den fazla tutuyor zaten gürük+kdv+kargo ama adamlar ürün açıklaması her şey aynı sadece fiyatı yükselttirler. aynı gün öğleni zaten 230 TL idi bir anda stokları çekince 380 e koydular, ben satın aldım 3-5 gün sonra kargo beklerken iptal ediyorlar. ben arayıp 2.kez kayıt açtırdım dedim ki SATIN ALDIM AMA ALDIKTAN 1 DAKİKA SONRA GÜMRÜK ÜCRETİ ACABA SONRADAN MI ÇIKACAK? diye müşteri hizmetlerini arayıp sordum, sipariş numaramdan bakıp hayır ekstra hiç ücret ödemeyeceksiniz DEMİŞTİ BANA dedim ama robot gibi hep aynı şeyi söylediler. sizin konuştuğunuz kişi yanlış bakmıştır şöyledir böyledir deyip. ilk siparişten 1 hafta sonra para iademi yaptı. "Ekleme" ; THH onursal başkanı Sayın Aydın Ağaoğlu geçenlerde youtube'da bir videosunu izledim. Şöyle diyordu ; Diyelim x bir alışveriş sitesinden 100 tl olan bir ürünü 10 tl ye koymuşlar. siz bunu satın alıp ödemesini yaptıktan sonra o firma o ürünü size o fiyattan ödemek zorunda. bunu ben aydın ağaoğlu demiyorum yasa diyor bak kitap'da yazıyor dedi, hatta sanırım bi ara böyle bir olay olmuş iphone'lar amazondan sanırım eksik fiyattan satışa konmuş, o fiyattan alanlara mecburen göndermişler. aynı şekilde steam de bir oyunu dolar kuru nu yanlış hesaplayıp bedava ya yakın fiyattan listelemiş, ama o fiyattan alanlara vermek zorunda kaldı. çünki listelediğin fiyattan o ürünü satın alırsan sana vermek zorundalar. ama hepsiburada.com bunu süistimal edip duruyor. burada resimleri var.. ![]() ![]() ![]() ![]() 2.ci olay daha yeni oldu. Bir proje geliştiriyorum bunun için sonar/radar modülü yapmam gerekiyordu. bende elimde olmasına rağmen sırf kargo parası ödememek için 75TL tutarını bulsun diye fazladan arduino vs söyledim. amacım ultrasonik sensör almak idi. ben siparişi verdim. 4-5 gün sonra felan elime geçti. gelir gelmez baktım pislik içinde bozuk lehim yapıpmış pinlerine dandik çıkma bir sensör geldi. hemde bozuk. bozuk olmasa yeminle kullanacaktım. ama bozuk diye siparişlerim kısmında DEĞİŞİM bölümü yok diye iade seçeneğini seçip müşteri hizmetlerine iade değil değişim istiyorum dedim. tekrar geri kargo (hepsijet) alacak yaklaşık 3-4 gün de geri almasını bekledim. 2 gün yolda 2 günde firma sahibinde bekledikten sonra. ilk sipariş tarihi (30.05.2021) iade edilme (11.06.2021) yaklaşık 11-12 gün sonra 2-3 defa müşteri hizmetlerini arayıp İADE İSTEMİYORUM ÜRÜN DEĞİŞİMİ İSTİYORUM dediğim halde bana dediler ki firma ürünü henüz iade kabul etmemiş incelemede. iade gerçekleşince arayın ücretsiz kargo hakkıyla yenisini almanızı sağlayalım dediler. bende (12 TL ürün için 12 tl kargo vermek istemedim) dedim tamam yarın ararım. bu gün 11.06.2021 de kartıma iade edildi. ben müşteri hiz. arayıp dün aradığımda böyle söylemiştiniz ben birdaha 12 tl ürüne 12 tl kargo (24tl) vermem zaten sırf bu ürünü almak için sipariş verdim elimde 3. tane arduino var ne yapayım ya bana yeni ürünü gönderin, yada ücretsiz kargo sağlayın yenisini alayım dedim. malesef kartınıza iade tutarı emri verilmiş artık böyle bir şey mümkün değil dediler. bende 25 tl sinde değilim ama 10 larca parça ürün alıyorum her aldığım bir üründe böyle bozuk gelip kargo param iade edilmeyip sadece ürün parası iade edilse ben bunun altından kalkamam. ya yeni ürünü yollayın yada 76 TL lik tüm ürünleri iade edeyim kargo param dahil geri verin paramı dedim. ama ona'da yok dediler. bu Hepsiburada 12 tl lik kargo parasını ödememek için yaptığı sahtekarlıklar ortada buyurun resimler. "kısaca bu durumda ise 12 tl ürüne bir daha kargo parası ödememek için HEPSIBURADA.COM' ürünü yenisini göndermek yerine para iadesi yapıyor. ama o ürünü almak için ödediğim kargo parasını vermiyor." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E883186F8 -- 13 Haziran 2021; 0:35:58 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler













Hızlı






