Şimdi Ara

Hepsiburada Üyelik Sorunu - Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Hepsiburada Premium uyesi olarak; tum alisverislerimi hepsiburada uzerinden yapiyorum.

    yaklasik 10 gun kadar once odeme ekraninda REF001 hatasi aldim. Cok umursamadim, gecici bir hatadir dedim, ancak hata hep tekrar etti. Gunler sonra hepsiburada ya sordugumda uyeligimde coklu alimlar oldugunu iddia ettiler. (hayatimda ayni urunun 2.cisini nadiren satin almisimdir) Hepsipay hesabimda para varken dahi yapamadim, cesitli kartlar denedim, yine olmadi.


    Sorun ne diyorum, sorunu cozemeyiz diyorlar. Ne olacak diyorum, alisveris yapamayacak miyim artik diyorum, bilmiyoruz diyorlar.


    500 Tane musteri temsilcisinden bir tanesinin verdigi akil ile yeni bir hesap actim, ancak o da ayni sekilde hata veriyor.


    Hepsiburada'ya su soruyu sordum; "Ben artik sizden alisveris yapamayacak miyim, beni engellediniz mi, ne oldu?" Gelen cevap; Hayir, sadece kampanyali urunlerden 1 den fazla satin alamazsiniz, geri kalan alisverislerinizi yapabilirsiniz oldu.


    Ancak; Gunlerdir hayatimda hic bir zaman almadigim; ne bir toplu igne alabiliyorum, ne de bir olta ignesi, ne bir TV, ne bir Buzdolabi.


    HB musteri temsilcileri israrlar alisveris yapabilecegimi soyluyorlar, ancak hic bir sekilde, herhangi bir urun icin odeme yapamiyorum.


    Kayit acar misiniz, incelensin diyorum; Gelen cevap: Kayit acamiyoruz oluyor.


    Hepsiburada yerli bir marka olmasi sebebiyle en koyu savunucularındandım ancak yaşadıüım bu müşteri deneyimi tüm algıyı alt üst etti.


    Basina boyle bir sorun gelen oldu mu? Olduysa nasıl çözdünüz




    _____________________________




  • Satın alma geçmişini kişisel yerleri silip eklersen fikir oluşur herkeste hocam


    Ayrıca seni engellemiş bir işletmeden niye ısrarla alışveriş yapmaya devam etmek istiyorsun onu da anlayamadım. Merak ediyorsun tabi doğal olarak anlıyorum

    _____________________________
  • Hocam Hepsiburada da dahil bütün yerli firmalar tam bir çakal. Amazondan.sasmamak.lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Buyur hocam, son satinalmalarimi ekledim.

    Amazonda yeterli urun yelpazesini bulamiyorum.

    Trendyolla da bir turlu sevemedim.

    HB nin yerli sermaye olmasi iyiydi..

    Ama bundan sonra amazon ve trendyol artik..

    Hepsiburada Üyelik Sorunu - Rezaleti

    Hepsiburada Üyelik Sorunu - Rezaleti

    Hepsiburada Üyelik Sorunu - Rezaleti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun hocam

    Hepsiburada satılmış bu arada



    https://www.bloomberght.com/hepsiburada-nin-cogunluk-hissesi-satiliyor-2362686

    _____________________________
  • Hocam, evet. Satiliyor.

    Sorun su ki; bana ne uyeliginiz askiya alindi deniyor, ne uyeliginiz donduruldu deniyor. Son siparisleriniz sebebiyle incelemeye alinmis, hesabimi ne zaman kullanacagim belirsizmis. Ara ara deneyerek ogrejebilir misim sadece.
    Onlar bilemiyormus hesabimin ne zaman acilacagini

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Hocam yanlıs anlamayasın, kısaca sana seni istemiyoruz demişler ben öyle anladım yazdıklarından :)


    Seni istemeyeni sen niye istiyorsun hocam?  


    Şaka bir yana bir cevap istediğinin farkındayım hocam üzücü bir vaziyet

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Beni istemediklerini anlamam biraz vakit aldi.

    Uyeligime giris yapiyorym, herhangi bir bildirim vs yok. Sadece odeme ekranina geldigimde “ref001” hatasi veriyor. 😃

    Zaten su andan sonra hepsiburada defteri kapandi benjm icin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Hocam bu konuyu mahkemeye veya ne bileyim tüketici hakem heyetine taşısan bir bilgi alabilir misin inan bilmiyorum doğrusu

    _____________________________
  • Bu vakitten sonra zerre umrumda degil hocam .

    Daha musteri hizmetleri ne yaptiklarini bilmiyor.

    Amazon’un a si olamayacak sirket TR de
    yuksek pazar payina sahip… bundan sonra amazon artik.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun hocam insallah

    _____________________________
  • Halen hesabim muallakta…
    Musteri hizmetleri saka gibi..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Çözüm sağlandı mı acaba?

    _____________________________
  • r._fdn R kullanıcısına yanıt
    Evet saglandi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kertenkele16 K kullanıcısına yanıt
    Nasıl çözdünüz hocam? Aynı hatayı bende alıyorum talep açtım ancak çözüm sağlamadılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • aynı hata kodu bende de çıkıyor...

    _____________________________
  • Açık açık yazar mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam insanlar çözüm yolunu sormak için sorununuz çözüldü mü diyor çözüldü diyip kayıplara kaçıyorsunuz insanlar sorununuzu değil çözümü merak ediyor. çözümü paylaşın da biz de faydalanalım

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.