Şimdi Ara

Hepsiburada.com Rezilliği.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
104 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amazon'u çok övüyorsunuz ama geçen gün beni magdur ettiler. Amazon'un ödeme sistemlerinde bir sıkıntı var.


    Bir ürün indirimdeydi alayım dedim. İndirimli bile olsa benim için büyük bir paraydı. Neyse almaya çalıştım ilk başta sipariş tamamlandı dedi. Ama benim kart 3D korumalı. Amazon parayı direk çekmeye kalktı yani. Para çekilmeyince ödemede sorun yaşandı siparişler kısmına girip manuel olarak tamamlamaya çalıştım. Kendim Amazon'un sitesinden manuel tamamlama adımlarına girip 3D şifreyi telefonuma gönderdim. Sonra bir karışıklık oldu ödeme ret edildi diye mail geldi. Siparişi iptal ettim. Ama parayı amazon çekmiş. Para bana 17 gün sonra geri iade edildi. Ne ürünü aldım, ne indirim kodu aldım özür olarak.


    Amazon'u bu kadar savunuyorsunuz ama o 17 günlük süreçte benim gibi sorun yaşayanlar var mı diye baktım. Başka magdur arkadaşlarımla konuştum kimisi 25 gündür para iadesini alamadıgını söyledi.Ben 17 gün sonra çok arayıp darlamamdan dolayı mı aldım bilmiyorum. Birisi parası 33 gün sonra geri aldı 13.000 liralık leptop alışverişiydi. Kimisi 500 liralık bir şey almış karttan 2 defa 500 TL çekmişler. Adam 1 aydır parasını alamıyor vs hep böyle şeyler gördüm Amazon'da. Amazon'da sandıgınız kadar iyi degil. Ödeme sistemleri sorunlu. Özürde dilemiyorlar 17 gün magdur oldum en azından 200 TL indirim kuponu vermeleri lazımdı.

    _____________________________




  • Şimdiye kadar kaç bin liralık alışveriş yapmisimdir. Birkaç sorun yaşadım ve anında çözdüler. Hiçbir şekilde biraz bile uğraşmadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elrohir

    Alış veriş yaparken kurumsal sitelerin kimliğine saklanan dandik satıcılardan kaçının. Şöyle ki, hepsiburada, trendyol, amazon, çicek sepeti vs.. siteler kendi satışlarının yanında başka satıcıların da ürünlerini listelemekte. Buralardan alış veriş yaparken satıcı sitenin kendisi değilse tamamen orman kuralları geçerlidir.


    Bakarım satıcının puanına

    ürün yorumlarına

    satıcının diğer platformlardaki satışlarına


    Ürün yorumlarında da hangi satıcıya yorum yapıldığına dikkat edilmeli, bakıyorum herkes memnun ama başka satıcıdan almış, henüz incelediğim satıcıdan kimse almamış, geçiyorum. Bakıyorum başka platformlarda da satış yapıyor, fiyatı bazen artı eksi değişiyor ona göre site değiştirip alabiliyorum. Başka platformda puanı iyi ama incelediğim yerde yeni satış yapmaya başlamış, alıyorum. Bunun gibi formülize etmek lazım. Yoksa 3. parti satıcılar can yakabilir.


    Öte yandan genel olarak kendi ürünlerini satan firmalardan uzun zamandır alış veriş yaparım. Pek fazla müşteri hizmetleriyle haşır neşir olmadım. Ürün alırım, beğenmedim diyelim müşteri hizmetlerini armıyorum, online firma zaten iade oluştur düğmesine basıyorum ürünü anlaşmalı kargosuyla güzelce paketleyip gönderiyorum bana nasıl geldiyse, para hesabıma/kartıma/cüzdanıma geçiveriyor. Sorun yaşamadım mı yaşadım, ama hepsinde çözüm üretildi, sadece hepsiburada için demiyorum, trendyol, gittigidiyor, amazon hepsi de kendi sattıkları ürünlerle ilgili tam müşteri memnuniyeti sağlamaya odaklanmışlar. (unutmayalım kendi sattıkları ürünlerde, diğer satıcılarla işler karışık)

    İste yapılması gereken bu. Güzel yazmışsin. Kaç senedir bu taktiği uyguluyorum, genelde sorun yaşamıyorum, sorun yaşasam bile anında çözülüyor. Geçen kettle aldım, mağaza yorumları ve ürün yorumları her sitede mükemmeldi ama yine de kettle 15. gününde bozuldu. Şans işi. 2 cümlelik bir açıklama ve bir fotoğrafla iade sürecini başlattım, kargo satıcıya iade edildikten 2 saat sonra param hesabimdaydi.

    Sonra hepsi burada rezelet, şöyle böyle. Arkadaş diğer Trendyol gibi mağazalardan da çok alışveriş yapıyorum, yine hiçbir sorun yaşamadım.

    Yani kusura bakmayin ama biraz da sizin uyanık olmanız lazım. İnsanlar devleti bile kandırabiliyor bir açık bulup vs. bir alışveriş sitesini mi kandıramayacak. Elbette ki sahtekarlık yapan satıcılar hep olacak bu sitelerde.

    Biri de yukarıda SS atmış. Replika diye şikayet edilince o kadar ürün sattıgim halde şak diye hesabı askıya alıyor demiş. Ee ne güzel işte, adamlar bu adamdan komisyon alıyor, yani site de kazandığı halde şikayet olunca hemen askıya alabiliyorsa güven onlar için paradan daha önemli demektir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Son zamanlarda e ticaret kolayliktan ziyade insanları zor duruma sokuyor.
    Bende Kasım ayında perde diktirmistim n11 modern_house satıcısından perde istediğim gibi geldi kullandım.buraya kadar herşey dört dörtlük.hanim bahar temizliği yaparken kalorifer söndü yıkayalım perdeyi dedi.camasir makinesine attık. Perde programına.400 devir 30° sıcaklık perdeler salmış. Yerleri süpürüyor. Aldığım firma üzerinden zaman geçmiş iade değişim olmaz. Kargo ve tadilat ücretli diyor. N11 10 gün bekletip firmanın söylediklerinin aynısını söyledi. Diyorum ki tamam parayı göndereyim. Terzilik tadilat yap. İlk yıkamada tekrar salmayacagini tahahhut eder misiniz.YOK. tüketici hakem heyetine yazdım.bekliyorum bakalım sonuç ne olacak gerçi o da 5-6 ay sürer. Konu dışı forumda konusunu actim. Yesillendirirseniz sevinirim.
    Bugun Hepsiburada satış ortağı FLO dan ürünüm geldi.cocuk sandaleti. Numaralar aynı biri farklı diğer teki farklı. Ondan önce ki çocuk ayakkabısı aldım. Kafalarına göre iptal etmişler.bi sıkıntı var ama çözemedim.
    Konuyu açan arkadaş kusura bakma kendi derdimi de anlattım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Ben defalarca alışveriş yaptım halada yapıyorum. çalışma şekillerini ve kargo firmalarını artık çözdüğüm için öyle yüklü mevlalara ürün almam. ıncık boncuk şeyler ucuz oluyor veya mesela bebek bezi felan alıyorum indirimleri güzel. ama her zaman aldığım ürünün parasını sanki o ürün bana gelene kadar çöpe atmışım gibi düşünürüm. sonuçta internetten alıyoruz ve bir muhattap bulmak ülkemizde çok zor. Özellikle yurtdışı etiketli ürünlere hiç hiç bulaşmayın derim.

    _____________________________
    Güveneceğin tek kişi olsun ''KENDİN''
  • Forumda bazı konularda 'Fiyatı eksik girilmişse ve satın almışsan bunu talep etmek onursuzluktur, fırsatçılıktır' vs gibi düşünen bir sürü insan var maalesef ki birini de tanıyorum. İlk mesajda yazdığı gibi, internet ortamına yükleniyor sen 500 tl'lik ürünü bile 1 kere kontrol etmeden hızlıca satışa mı çıkarıyorsun ? E durum böyle ise zaten kendisinin yaptığı işe saygısı yok büyük ihtimalle de bir sürü insanın canını yakacak, dolandıracak.

    _____________________________
    -Skyrim Beast-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MUSA36

    ben dahil herkes bangır bangır bağırıyor ürün almayın şurdan diye keşke alışveriş yapmadan bi yorumlara ekşi sözlüğe falan baksaydınız bu adamlar tam bir sahtekar (hepsiburada.com) aldığım xbox 360 kılıfı ve tartının 2 ay sonra istanbuldan tekirdağa geldiğini biliyorum. İSTANBULDAN TEKİRDAĞA 2 AY ...

    nereden alalım güzel kardeşim. oradan alma buradan alma n11 de hırsız yuvası, gg de, trendyol bi alamet zaten. yamyamlar heryerde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trak76 -- 13 Haziran 2021; 15:15:39 >
    _____________________________
  • Geçmiş olsun. Bu da hepsiburdanın 2 sene önce bana yaşattıkları rezillik:

    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-indirim-aldatmacasi-ve-musteriye-atilan-kazik--136297765

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hey Hepsiburada! Beni gönül rahatlığıyla dava edebilirsin. Ben böyle rezil bir site görmedim. 3 defa şikayet oluşturdum arayarak hiçbiri oluşturulmadığı gibi bazı ürünlerdeki hatalı bilgileri arayıp belirtmeme rağmen, bu durumdaki mağduriyetimi dile getirmeme rağmen değişiklik yapılmadı.


    Bu saatten sonra hepsiburada kullananın aklına yazık. Karalamamı yapıyorum? Hayır, telefon kayıtları, faturalar hepsi duruyor. Yalnızca bıkkınlık getirdikleri ve kimsenin sürecin uzun olmasından ötürü okumayacağını bildiğimden uğraşmıyorum.


    Rezilsin hepsiburada.

    _____________________________
  • Ürün iadelerinde ürünler hepsiburada merkezinde incelenip öyle satıcıya gitmeli.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trak76

    nereden alalım güzel kardeşim. oradan alma buradan alma n11 de hırsız yuvası, gg de, trendyol bi alamet zaten. yamyamlar heryerde.



    Alıntıları Göster

    millete kalsa bakkaldan çakkaldan alacaz herşeyi, ben 2007den beri hbden ürün alırım. Şu son bir kaç yıl hariç eskiden satışı sadece kendi yapardı o zaman bir tık daha iyiydi ancak şuan da da sadece satıcı hb olan ürünleri alıyorum geçende büyük miktarlı bir market alışverişi yaptım içindeki sarellelerden biri akmış hepsijetten aradılar dedim mühim değil teslim alırım adamlar kendileri kabul etmedi geri gönderdik tekrar gönderilecek ürünler diye 1 gün sonra tekrar geldi.


    Bana göre ülkedeki en kötü alışveriş yönetimi trendyolda çok fazla merdiven altı satıcı var orada birde elit olmayan üyelere tek mağazadan ürünün 50tl kargo olması zorunluluğu getirildiği için eskisi gibi tercih etmiyorum.

    _____________________________
    2021 Peugeot 508 1.5 BlueHDi 130HP Allure GP - AMD Ryzen 7 9700X - MSI B850 MPG EDGE Ti Wifi - Corsair iCUE LINK TITAN 360 RX LCD White - KLeev Cras V RGB 48GB (2x24) 7200Mhz CL34 White - Gainward GeForce RTX5070Ti Phoenix 16GB - Corsair iCUE LINK 6500X RGB White - Kioxia 480GB SSD - Samsung 970 Evo Plus 2TB M.2 SSD - Gigabyte GP1 1TB M.2 SSD - WD 3TB Blue HDD - Monster Aryond A32 31.5' V1.1 QHD 165hz HDR/GSync Monitör - NZXT C850 White 850W 80+ GOLD - XPG Summoner Mekanik TR Klavye - Razer Basilisk V3 Pro White 30K DPI Fare - Samsung S24 Plus 256GB Mor - Apple iPhone 13 (128 GB) Yeşil - Samsung Watch 6 44mm - Playstation 5 Slim Dijital Edition 1TB




  • Amazon' un gözünü seveyim. Umarım yerli piyasayı yerle bir eder

    _____________________________
  • MUSA36 M kullanıcısına yanıt

    Van da yaşıyorum aldığım her ürün 3 günde geliyor ayrıca ne zaman sıkıntı yaşasam merkezden beni arayıp sorunumu çözüyorlar siz hemen telefonlarda küfürler saydırdığınız için adamlar sizinle muhatap olmuyor ve normal olarak mağdur oluyorsunuz.

    _____________________________
    İşlemci= AMD RYZEN 7 3700X
    Ekran kartı= MSI VGA RADEON RX 6900 XT GAMING Z TRIO
    Ram= Corsair Vengeance Rgb Pro 4x8 3600MHZ
    Monitör= Asus ROG Strix XG27WQ
    Psu= Corsair RM850 850W
    ssd= Samsung 980 Pro SSD 1TB + 2tb harddisk
  • Klasik hb. Olumsuz yorumları da yayınlamıyorlar. Geçmiş olsun.

    _____________________________

    I LOVE THIS GAME
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    İlk kurulduğu yıllardan beri alışveriş yaparım ilk zamanlarda kendi ürünlerini depolarından gönderirlerdi. sonradan sisteme ayak uydurmak için mağaza formatına döndüler kalite biraz düştü ama 1 kere bile sorun yaşamadım. Sizi bulmuş.

    yavhehe ekşi sözlükte 1400 sayfa hepsi burada rezilligi yazılmış resmen bunun en az 1000 sayfası dolandırıcılık ve hepsiburadanın rezillikleri arada cok nadirde olsa olumlu yorum oluyor.

    Bence siz baya şanslıymışsınız sorun yaşamadıgınız için önerim bu yılbaşı bence piyango bileti falan alın.

    _____________________________
  • mesaon kullanıcısına yanıt

    Aynı olay bana da oldu Amazon.com.tr'de. Aldığım ürüne ek gümrük ücreti çıktı satış sayfasında yazmamasına rağmen. Birisi daha o satıcıdan almış ve gümrük ücreti çıkmasına rağmen ücreti ödeyip almış gümrükten. Hatta yorum yazdım ve yorumda öznel hiçbir anlatıma yer vermedim yine de yayınlamadılar! Amazon'un çok da gözünü sevmeyin hiç kimse babasının oğlu değil.

    _____________________________
  • profecco kullanıcısına yanıt
    Amazon harici satıcıdan alıp baş ağrısı arveles parol komasına girmiyorum şükür ki. Yine de dikkat edin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben bu yüzden Amazon'u tercih ediyorum ve çok memnunum. sıkıntı oldu mu evet oldu ama anında çözdüler.

    _____________________________
  • Çok az bulunur bir ürün olmadığı sürece HB'den uzak duruyorum, zaten pahalı ürün almayı da bıraktım, çünkü destekleri vs. sıfır, 10-15 yıldır sanırım alışveriş yapıyorum bunlardan, kullanılmış üründen bozuk ürüne, yanlış üründen eksik ürüne kadar her türlü sorunla karşılaştım, hepsi çözüldü ama hepsi de ciddi şekilde uğraştırıldıktan sonra çözüldü, bir kere de tak diye sorun çözmediler, ve muhtemelen ısrarcı olup (şikayet, THH vs.) arkasını aramasam birçoğu da çözülmeyecek, öylece iteleyeceklerdi... Kısacası, genel tüketim ürünleri dışında ürün almıyorum artık kendilerinden.

    _____________________________
    *BJK 1903*
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.