Şimdi Ara

Hepsiburada.com ile yaşadığım rezillik! [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hepsiburada.com ile yaşadığım rezillik ile ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var; belki daha önce benzer olayı yaşayanlar vardır:

    1) 08.06.2017 tarihinde hepsiburada.com 'dan, aynı gün kargoya vermeyi vaat ettiği ürünü kredi kartım ile satın aldım.

    2) Ürün ayni gün kargoya verilmedi. Olabilir, bir hata olmuştur, hoş görmek lazım 1-2 günden ne olacak diye düşündüm.

    3) Ayın 9 unda müşteri hizmetlerine sabah ve öğlen mesaj atarak "ürün bugün gönderilebilir mi" diye sordum. Cevap veren olmayınca, geç saatlerde telefonla arayarak durumu sordum, "en kısa surede bilgilendireceğiz" dediler.

    4) Ayın 12 sinde ürün faturalandırıldı ancak kargoya verilmedi. Günde 4 sefer müşteri hizmetlerini aramaya başladım.

    5) Ayın 13 ünde ürün kargolanma sürecine girdi ancak kargo takip numarası yoktu. Görüşmeler ve yazışmalar sonucu 1-2 gün daha kargo takip numarası çıkmadı.

    6) Ayın 15 inde ürünü başka bir siteden sipariş verdim ve 1 günde teslim edildi. Buna istinaden müşteri hizmetlerine artik bu siparişi istemediğimi ve paramı iade etmelerini istedim.

    7) İadeyi şuan yapamayacaklarını, ürünün kargolandığını, ürün kendilerine iade edilmedikçe para iadesi yapamayacaklarını söylediler. Ben de ürünün elime hiç ulaşmadığını, kargo takip numarası verirlerse ve ürün bana teslim edilirse geri göndereceğimi belirttim.

    8) Müşteri hizmetlerine mesaj, twitter destek, telefon ve firma merkezine faks yoluyla defalarca derdimi anlattım. Olumlu/olumsuz 1 sefer bile geri dönüş yapılmadı. Ne bir muhatap, ne de düzgün bir cevap yoktu. Tek yaptıkları kayıt açmak ve beklememi söylemek.

    9) Bugün ayın 21 i oldu; hala ses seda yok. Her gün arıyorum. Siparişim kargoda gözüküyor ancak kargo takip numarası yok. Ücret iadesi yapılmadı. Firma tarafından hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Her aradığımda olaya gayet hoş görülü, sakin, hakaretsiz, bağırıp çağırmadan yaklaştım. Müşteri hizmetleri bana hiç ama hiç yardımcı olmadı. Bu süreler içerisinde bana en ufak bir bilgi, mesaj vs. göndermediler.

    10) Her gün aramaya devam ediyorum. Aralarda site üzerinden ve twitter destekten mesaj atıyorum. Aldığım yanıt hep aynı: "en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz". Bekletilmeye devam ediyorum...

    *** KISACA ***
    Parayı ödedim, ürün kargo sürecine başladı. Kargo takip numarası çıkmadı. Para iadesi istediğimde ise ürünü geri göndermem istendi. Ürün bana ulaşmadıkça, geri gönderme mümkünatım olmadığını; her gün müşteri hizmetleri ile görüşüyorum ama bana tek söylenen "en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz"... Bu sorunları yasadığım büyük bir firma olmasa "DOLANDIRILDIM MI" konusu açacaktım neredeyse... :)
    Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Teşekkürler.

    edit 1:
    Ben bu mesajı yazmaya hazırlanırken müşteri hizmetleri sağolsun geri dönüş yaptı, bana bir kargo takip numarası verdi. Ama olay iyice komikleşiyor, bana verdiği kargo takip numarası başka bir siparişime ait!


    edit 2:
    03.07.2017 tarihinde kartıma geri ödeme yapıldı. Yalnız hiç göndermedikleri ürünü iade gibi gösterip kargo bedelini kesmişler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgc -- 3 Temmuz 2017; 9:4:46 >







  • hepsiburada.com pişmanlıktır
  • Hergün bi hb n11 rezaleti konusu açılıyor. Şikayet edin.
  • bi keresinde bana da bugün teslimatı 4. günde teslim etmişlerdi. Bende o 10 tl yi geri almıştım. Sonra baya bir zaman bana bugün teslimatı kapatmışlardı. Yani istesemde bugün teslimat seçemiyordum :D 1-2 ay sonra geri açtılar
  • Daha nereye şikayet edeyim D-MARKET A.Ş. 'ye bile faks çektim :)

    Sorun teslimat değil ki, ürünün kargoda olduğunu ve geri göndermemi istiyorlar ama kargo takip numarası veremiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maderlash

    Daha nereye şikayet edeyim D-MARKET A.Ş. 'ye bile faks çektim :)

    Sorun teslimat değil ki, ürünün kargoda olduğunu ve geri göndermemi istiyorlar ama kargo takip numarası veremiyorlar.



    aktif kuryeyi ara ben öyle yapmıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slifer45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maderlash

    Daha nereye şikayet edeyim D-MARKET A.Ş. 'ye bile faks çektim :)

    Sorun teslimat değil ki, ürünün kargoda olduğunu ve geri göndermemi istiyorlar ama kargo takip numarası veremiyorlar.



    aktif kuryeyi ara ben öyle yapmıştım

    kargo takip numarası yokki, yurtiçi kargo herhangi bir kargomun olmadığını söylüyor.
  • benimde siparişim gelmedi.kargo takipte teslim edildi gözüküyordumüşteri hizmetlerini arayıp paramı aldım.yaklaşık 10 gün sürdü.



    aras kargo çok rezil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maderlash


    quote:

    Orijinalden alıntı: Slifer45


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maderlash

    Daha nereye şikayet edeyim D-MARKET A.Ş. 'ye bile faks çektim :)

    Sorun teslimat değil ki, ürünün kargoda olduğunu ve geri göndermemi istiyorlar ama kargo takip numarası veremiyorlar.



    aktif kuryeyi ara ben öyle yapmıştım

    kargo takip numarası yokki, yurtiçi kargo herhangi bir kargomun olmadığını söylüyor.

    pardon ben bugün kargoyu seçtiniz sandım. Eğer istanbuldaysanız hepsiexpress gönderiyor. Değilseniz aras kargo.




  • Bu tarz sorunlar yaşanması gayet doğal bence. Sonuçta bu siteler günde binlerce sipariş alıyor ve bazılarında sorun çıkması normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeremiKılarksın

    Bu tarz sorunlar yaşanması gayet doğal bence. Sonuçta bu siteler günde binlerce sipariş alıyor ve bazılarında sorun çıkması normal.

    Tabiki sorunlar çıkabilir, geç gelebilir vs.vs. ancak buradaki rezillik hepsiburadanın konu ile hiç ilgilenmemesi ve beni muhatap almaması.
  • Hepsiburada'yı harddisk kargolaması rezaleti nedeniyle bir süre askıya aldım.Resmen harddisk poşetinin içine koyup büyük bir kutuya koymuşlardı.Harddisk içinde sallanıyodu resmen.Zaten arızalı geldi iade ettim.
  • Matrixx7 kullanıcısına yanıt
    Ne guzel en azından paranizi geri almissiniz :)
  • birçok alışveriş yaptım bir sıkıntı çıkmadı muhtemelen tedarikçiyle ilgili bir sıkıntıdır.Sizi mağdur etmezler ama internet ortamı işte uğraştırırlar.
  • evet
  • Acaba gönül rahatlığıyla nereden alışveriş yapacağız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bericdondarrion

    hepsiburada.com pişmanlıktır

    1 kereliğine birşey aldım o da güç kaynağıydı sipariş verdikten sonra ikinci gün elimdeydi herhangi bir sorun yaşamadım. Sanırım şans işi.
  • Aras kargoya geçtiklerinden beri bende sorun yaşıyanlardanım ürünleri zamanında teslim etmiyorlar birde dalga geçer gibi gelin kendiniz şubeden alın diyorlar dünde bir ürün aldım sipariş iptali vereceğim site üzerinden iptal edemiyorum müşteri hizmetlerini aradım iptal için onay verdim ürünü bugün kargoya vermişler hizmet kaliteleri iyice düştü işin yoksa gidip tekrar kargo kodu al tekrar kargoya verip iade et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 22 Haziran 2017; 10:11:50 >
  • Satıcı Hepsiburada mıydı çünkü ben satıcı Hepsiburada olunca hiç sıkıntı çıkmadı.Belkide sizin şansınıza denk gelmiştir.Yada tedarikçi ile ilgili bir sorundur.
  • Evet satıcı Hepsiburada idi. Yaklaşık 10 yıldır yurtdışı da dahil çeşit çeşit sitelerden sanal alışveriş yaptım. Hiç böylesini yaşamamıştım. Hem ürünü göndermeyecek, hem de ücret iadesi yapmayacak... Durumu anlattığım bazı insanlar "sen dolandırılmışsın abi" diyorlar. Hepsiburada diyorum; söyleyecek birşey bulamıyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.