Yarbay
07 Temmuz 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 36 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar. 1998 model 1.4 litre 60 beygirlik 120 bin km.de swing almayi dusunuyorum. Araca hic LPG takilmamis.

Aklima takilan konular 60 beygirlik modelden cok bulunmamasi ve aşırı yakit tuketimi. Yedek parca sıkıntısı yaşar miyim ve Lpg taktirsam bile yakit tuketimi benzer fiyat bandindaki başka araçlara nazaran facia olur mu.

Sizce bu model beni bu konularda uzer mi dusunceleriniz nelerdir?
silinsin lütfen, teşekkürler.
konuyu yanlislikla 2 kere acmisim silinsin lütfen.
ilk kez görüyorum, spam filtresine google'ı ekleyeceğim aklıma gelmezdi...

beyler şehir dışı yollarda bulunan resimdeki sistemin ne olduğunu bilen var mı?






beyler benim telefonun modeli galaxy alpha G850FQ. bu FQ modeli sadece Türkiyede satilan bir versiyon, teknik ozellik olarak F modelinden farkli degil.

kutudan cikarken ustunde gelen fabrika surumu haricindeki romlarda (guncellemelerde) ara ara sebekeden dusme ve arama/mesaj/internet ulasilamama sıkıntım oluyor. yeniden baslatmadan hicbir sekilde geri gelmiyor.

arastirdigim kadariyla "nordic countries" romu sorunsuz olmasiyla cok övuluyor. yalniz bu rom G850F icin.

bahsettigim stock romunu odinle flashlayip deneyen veya konu ile ilgili bilgisi olan var mi? herhangi bir sorun yasama durumum olabilir mi?
Arkadaşlar hepsiburada.com ile yaşadığım rezillik ile ilgili tavsiyelerinize ihtiyacım var; belki daha önce benzer olayı yaşayanlar vardır:

1) 08.06.2017 tarihinde hepsiburada.com 'dan, aynı gün kargoya vermeyi vaat ettiği ürünü kredi kartım ile satın aldım.

2) Ürün ayni gün kargoya verilmedi. Olabilir, bir hata olmuştur, hoş görmek lazım 1-2 günden ne olacak diye düşündüm.

3) Ayın 9 unda müşteri hizmetlerine sabah ve öğlen mesaj atarak "ürün bugün gönderilebilir mi" diye sordum. Cevap veren olmayınca, geç saatlerde telefonla arayarak durumu sordum, "en kısa surede bilgilendireceğiz" dediler.

4) Ayın 12 sinde ürün faturalandırıldı ancak kargoya verilmedi. Günde 4 sefer müşteri hizmetlerini aramaya başladım.

5) Ayın 13 ünde ürün kargolanma sürecine girdi ancak kargo takip numarası yoktu. Görüşmeler ve yazışmalar sonucu 1-2 gün daha kargo takip numarası çıkmadı.

6) Ayın 15 inde ürünü başka bir siteden sipariş verdim ve 1 günde teslim edildi. Buna istinaden müşteri hizmetlerine artik bu siparişi istemediğimi ve paramı iade etmelerini istedim.

7) İadeyi şuan yapamayacaklarını, ürünün kargolandığını, ürün kendilerine iade edilmedikçe para iadesi yapamayacaklarını söylediler. Ben de ürünün elime hiç ulaşmadığını, kargo takip numarası verirlerse ve ürün bana teslim edilirse geri göndereceğimi belirttim.

8) Müşteri hizmetlerine mesaj, twitter destek, telefon ve firma merkezine faks yoluyla defalarca derdimi anlattım. Olumlu/olumsuz 1 sefer bile geri dönüş yapılmadı. Ne bir muhatap, ne de düzgün bir cevap yoktu. Tek yaptıkları kayıt açmak ve beklememi söylemek.

9) Bugün ayın 21 i oldu; hala ses seda yok. Her gün arıyorum. Siparişim kargoda gözüküyor ancak kargo takip numarası yok. Ücret iadesi yapılmadı. Firma tarafından hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Her aradığımda olaya gayet hoş görülü, sakin, hakaretsiz, bağırıp çağırmadan yaklaştım. Müşteri hizmetleri bana hiç ama hiç yardımcı olmadı. Bu süreler içerisinde bana en ufak bir bilgi, mesaj vs. göndermediler.

10) Her gün aramaya devam ediyorum. Aralarda site üzerinden ve twitter destekten mesaj atıyorum. Aldığım yanıt hep aynı: "en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz". Bekletilmeye devam ediyorum...

*** KISACA ***
Parayı ödedim, ürün kargo sürecine başladı. Kargo takip numarası çıkmadı. Para iadesi istediğimde ise ürünü geri göndermem istendi. Ürün bana ulaşmadıkça, geri gönderme mümkünatım olmadığını; her gün müşteri hizmetleri ile görüşüyorum ama bana tek söylenen "en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz"... Bu sorunları yasadığım büyük bir firma olmasa "DOLANDIRILDIM MI" konusu açacaktım neredeyse... :)
Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Teşekkürler.

edit 1:
Ben bu mesajı yazmaya hazırlanırken müşteri hizmetleri sağolsun geri dönüş yaptı, bana bir kargo takip numarası verdi. Ama olay iyice komikleşiyor, bana verdiği kargo takip numarası başka bir siparişime ait!


edit 2:
03.07.2017 tarihinde kartıma geri ödeme yapıldı. Yalnız hiç göndermedikleri ürünü iade gibi gösterip kargo bedelini kesmişler...
Kisaca anlatmaya calisacagim arkadaslar, deneyim ve bilgilerinize ihtiyacim var:

08.06.2017 tarihinde bir sitenin ayni gun kargoya vermeyi vaat ettigi urunu, kredi kartim ile taksitli odemesini gerçekleştirdim.

Urun ayni gun kargoya verilmedi. Olabilir, bir hata olmuştur, ramazan vakti hoş gormek lazim diye dusundum.

Ayin 9 unda musteri hizmetlerine mesaj atarak urunun bugun gönderebilir mi diye sordum. Cevap veren olmayinca, geç saatlerde telefonla arayarak durumu öğrendim, en kisa surede bilgilendirecegiz dediler.

Hicbir bilgilendirme yapilmadan hafta sonu gecti. Ayin 12 sinde urun faturalandirildi ancak kargoya verilmedi. Bu sefer gunde 4-5 sefer musteri hizmetlerini aramaya basladim.

Ayin 13 unde urun kargolanma surecine girdi ancak kargo takip numarasi yoktu. Gorusmeler ve yazismalar sonucu 1-2 gun daha kargo takip numarası cikmadi.

Ayin 15 inde urunu baska bir siteden siparis verdim ve 16 sinda urun elime gecti. Buna istinaden artik bu siparisi istemedigimi ve paramı iade etmelerini istedim.

Iadeyi suan yapamayacaklarını, urunun kargolandigini, urun kendilerine iade edilmedikce para iadesi yapamayacaklarini soylediler. Ben de urunun elime hic ulasmadigini, kargo takip numarasi verirlerse urunu geri gonderebilecegimi belirttim.

***Kisaca beyler:
Parayi odedim, ürün kargo surecine basladi ancak kargo takip numarasi cikmadi. Para iadesi istedigimde ise urunu geri gondermem istendi. Urun bana ulasmadikca, geri gonderme mumkunatim olmadigindan defalarca, günde 5 kere müşteri hizmetleri ile gorusuyorum ama bana tek soylenen en kisa surede sizi bilgilendirecegiz... bu sorunlari yasadigim buyuk bir firma olmasa "DOLANDIRILDIM MI" konusu acacaktim nerdeyse :))

Son olarak olaya gayet hos gorulu ve sakin yaklasmama ragmen, müşteri hizmetleri bana hic ama hic yardimci olmadi. Bu süreler içerisinde ve hala bana en ufak bir bilgi, mesaj vs. gondermediler.

Fikirlerinizi bekliyorum arkadaslar. Teşekkürler.
Merhaba arkadaslar,

207 outdoor aracımın akusunu degistirmek istiyorum, yetkili serviste kampanya varmis ve markasi JCI akuymus. 60 lik fiyatina 210 tl diyorlar.

bana biraz pahali gibi geldi ama bu aku markası hakkinda ne dersiniz?
Merhaba arkadaşlar,

Anı olarak çektiğim videolar var, çoğu cep telefonu ile 1280*720 çözünürlükte çekildi. Ancak 17 dakikalık bir parça bile 1.5 GB yer kaplıyor!

Bu videoları hem düzenlemek hem de boyutlarını küçütmek için Any Video Converter diye bir program kurdum.

Videoların tüm televizyonlarda, codec yüklenmemiş bilgisayarlarda, ve cep telefonlarında açılıp izlenebilmesi ve kolayca DVD yapılabilmesi için hangi evrensel formatı önerirsiniz? Bir de, boyutu düşürmek ama kaliteyi de abartmamak arasinda videonun hangi değerleri ile oynamam gerekir?
Hakkında
Konum: Zonguldak,Merkez
Forum İkinci El İmzası:
--- SATTIKLARIM ---
- Samsung Galaxy Alpha için orijinal Spigen kılıflar (attilas35)
- Logitech MOMO Racing (sandokan78m)
- Packard Bell R9220 laptop (tades1981)
- Eski bilgisayar parçaları (buyuksoy39)
- Saitek Evo Force joystick (redlight)
- Microsoft Mobile Mouse 4000 (windstalker26)
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 2.377
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.618
İkinci El Bölümü Mesajları: 50
Konularının görüntülenme sayısı: 109.587 (Bu ay: 550)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 173 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.