Şimdi Ara

hepsiburada.com iade almıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada.com'dan satın aldığım HP marka laptop'u windows 10 ürününün orjinalliğinin aktifleşmemesi nedeni ile iade etmek istediğimde hepsiburada servis raporu olmadığı gerekçesiyle iade almadı.

    servis ile konustugumda da donanımsal bir hata olmaması nedeniyle yazılımsal hatanın giderilebileceği gerekçesiyle servis raporu düzenlemiyor.

    hepsiburada.com ise cayma hakkımı kullanmak istediğimi belirtmeme rağmen bilgisayarın kutusunu açmış olmamı gerekçe göstererek kabul etmiyor.

    bu konuda deneyimi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.

    Edit: İade konusundaki yasal haklarımdaki "ürünün kurallarına uygun kullanımı" nı aşmış bulunmakta mıyım? bu durum cayma hakkımı elimden alırmı?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    _____________________________
  • mikrosoftu arayıp bilgi almanız daha mantıklı olacaktır.
    _____________________________
    Katil Budistler, İmzamı Arakanda Ölen Müslümanların Anısına Ayırıyorum.
  • İlk aldığınızda windows aktif olmadan mı geldi? Yoksa Free-dos olarak alıp windows kurduktan sonra mı aktifleştiremediniz ?
    _____________________________
    Intel i5 8400 | ASRock B360M Pro4 Anakart | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 2666MHz DDR4 | MSI NVIDIA GeForce GTX 1060 GAMING X 6GB | Phanteks P400 White | Corsair CX600 PSU | NOCTUA NH-D9L | Kingston A400 120 GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200 RPM HDD | Acer KG221Q 75HZ 1 MS monitör
  • Tihilu kullanıcısına yanıt
    makina free-dos değil. geldiğinde standart kurulumunu yaptım ama ürün anahtarı aktifleşmiyordu.
    _____________________________
  • Update sonrası aktifleşecektir muhtemelen.
    _____________________________
  • Bunun için iade edilir mi? Olayı anlatış tarzınıza bakılırsa pek de pc den anlar bir haliniz yok zaten anlıyor olsanız böyle bir probleminiz olmazdı. İyi ki iade almamışlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Lisansı sizin mailinize aktif olup olmadığını HB bilemez... Aktif edip iade ediyor da olabilirsiniz ki bu durumda cihazın yeniden satılabilirliği kaybolacaktır... İadeyi servis raporuna bırakmaları anormal değil maalesef... Lisans konusunda iade mümkün olmaz normalde... İade şartlarında da yazar bu... Siz olsanız ve başkası adına aktifleştirilmiş ürün gelse, memnun kalmazdınız sanırım...

    Eğer bu işlerden anlamıyorsanız servise götürürseniz hallederler...
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Gittigidiyor vs Hepsiburada?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ya kutusu açık sebebi ile hb nasıl iade almıyor artık aklım almıyor. bizim e ticarette 14 gün koşulsuz iade hakkımız yokmu ben görmeden alıyorum açtım kutuyu beğenmedim sen kimsin bu hakkı elimden alıyorsun akıl alır gibi değil.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    ya kutusu açık sebebi ile hb nasıl iade almıyor artık aklım almıyor. bizim e ticarette 14 gün koşulsuz iade hakkımız yokmu ben görmeden alıyorum açtım kutuyu beğenmedim sen kimsin bu hakkı elimden alıyorsun akıl alır gibi değil.

    Aynen öyle. Bizim kötü niyetimizden de kaynaklı.Baksana herkes ne senaryolar yazmış, masumiyet diye bir şey yok; senaryo dedim ama gerçeklik payı var. Şükür Amazondan falan alıyoruz artık.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    ya kutusu açık sebebi ile hb nasıl iade almıyor artık aklım almıyor. bizim e ticarette 14 gün koşulsuz iade hakkımız yokmu ben görmeden alıyorum açtım kutuyu beğenmedim sen kimsin bu hakkı elimden alıyorsun akıl alır gibi değil.

    muhtemelen arkadaş lisans olayını karıştırdı die iade almıyor. lisanslı satışlar cayma hakkına girmiyor sanırm.

    "Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri."

    lisans bu kategoride değerlendirliyor olabilir. he tabi bunu ayrı almadın pc ile beraber geldi o durumda bu madde dışında kalabilir belki ama düşük bir ihtimal gibi.

    ve bence tek sorun lisans olayıysa ms ile irtibat kurup çözüm bulunabilir gibi.
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y




  • sıkıntı lisans ile halledilir. iade etmenize gerek yok. oldukça basit birşey.

    iade olayının suyu çıkarıldığı için zamanla bu tür olaylar artacaktır. gerçekten iade edilecek ürünlerde bile sıkıntı yaşanacak. aliyim bi bakiyim sonra iade ederim ne güzel iş.
    _____________________________
  • kendimi savunuyor durumuna düşmek enteresan olacak ama..

    @Dragon Fighter nickli arkadaşım; pc'den anlıyor veya anlamıyor olmam ne pc almama ne de iade hakkıma engel değil. ve ruh sağlığım bozuk değil ki ürün satın alıp alıp iade etmek gibi bir zevkim olsun.

    @java nickli arkadaşım; cevabın için teşekkür ediyorum. zaten sorunum azcık şöyle ürün anahtarı aktif olmadı. serviste bana diyor ki bazen ürün yazılımında sorun olabilir siz bize getirin biz halledelim. ama benim bulunduğum ilde yetkili servis yoksa bu süredeki kaybımı nasıl telafi edebilirim? yani ürün yazılımı için de para ödüyorum sonuçta herseyiyle sorunsuz gelmesini beklemek hakkım diye düşünüyorum.


    @SPaCeLoRD 'ın dediği gibi sanırım yazılım vs den söz etmem nedeni ile iade sorunu yaşıyorum. cayma hakkım yasal olarak baki görünmekte.

    cevaplarınız için teşekkür ediyorum. :)
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.