Yaklaşık 407.000TL'ye; 1.5TDCI + 8 ileri Getrag otomatik + St Line + Ön cam ısıtma + ön koltuk ısıtma + direksiyon ısıtma + dinamik yansıma önleyici adaptif ön arka led far + B&O ses sistemi + kendi kendine park, yaya algılama ve 30km'ye kadar otomatik fren vs... gibi ağzına kadar dolu opsiyonlu Focus HB varken, bunun yüzüne bakanlar net olarak piyasada ki 40 yaş üstü genel kültürü aşırı derecede düşük; ''golf çok iyi araba, voksvaken bu işi yapıyor'' diyecek adamlardır. Ufak not: arka bağımsız süspansiyon olmazsa olmaz dersen SW versiyonu da mevcut. Peşinen ön edit: Bakın Focus'un fiyatı da saçma savunmuyorum ancak illa C segment HB alınacaksa ve bütçe 350.000/400.000TL arası ise Focus çok ağır basar bu ucubeye. |
Çayıda rahat içemezsin zira vites atman gerekicek :) |
Allah'tan 1.0 tsi manuel. Bir de 1.5 tsi otm falan olsaydı 700 yazardı herhalde galerici arkadaş
![]() |
Alan ahmak çıkar ,yapacak bir şey yok
|
Tamam şimdi biraz sakinleş ve acilen nefes almaya çalış. Oksijen lazım. |
bunu alacağıma keyif çayı içerim daha iyi. 459 bin öyle mi? |
Bu arabayı satın alan kişi rica ediyorum oy kullanmasın. |
Kendin çalar kendin oynarsın bu söylediklerinle. Ford mekanik kalitesi ve sorunsuzlukları ile VW'den çok önde bir marka. Türkiye'de ki satış rakamları gözünü boyuyor sanırım. Golf dediğin kütük gibi bir araba, ne direksiyon hissi var, ne başka bir albenisi. |
C segmentinin banisi, referansı ve de lideri Golf’tür. Senede zar zor 600 tane satan araçla, üretimi kasa değişikliği nedeniyle biten fakat rağbeti asla bitmeyen Golf bir olmaz. Balda tuz olmaz. Kalite, işlevsellik, konfor ve verimlilikte Golf’e erişemezler. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
bunu alacağıma keyif çayı içerim daha iyi. 459 bin öyle mi? |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Çayıda rahat içemezsin zira vites atman gerekicek :) |
Yaklaşık 407.000TL'ye; 1.5TDCI + 8 ileri Getrag otomatik + St Line + Ön cam ısıtma + ön koltuk ısıtma + direksiyon ısıtma + dinamik yansıma önleyici adaptif ön arka led far + B&O ses sistemi + kendi kendine park, yaya algılama ve 30km'ye kadar otomatik fren vs... gibi ağzına kadar dolu opsiyonlu Focus HB varken, bunun yüzüne bakanlar net olarak piyasada ki 40 yaş üstü genel kültürü aşırı derecede düşük; ''golf çok iyi araba, voksvaken bu işi yapıyor'' diyecek adamlardır. Ufak not: arka bağımsız süspansiyon olmazsa olmaz dersen SW versiyonu da mevcut. Peşinen ön edit: Bakın Focus'un fiyatı da saçma savunmuyorum ancak illa C segment HB alınacaksa ve bütçe 350.000/400.000TL arası ise Focus çok ağır basar bu ucubeye. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zotacing -- 20 Ocak 2021; 0:26:56 > |
ford gitsin dacia ile yarışsın focus nere golf nere golf sınıfının en iyi aracıdır çoğu d segmenttenden iyidir hatta ben passat yerinede golf alırım mesela < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tamam şimdi biraz sakinleş ve acilen nefes almaya çalış. Oksijen lazım. |
Bu arabayı satın alan kişi rica ediyorum oy kullanmasın. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruzgarnufel -- 19 Ocak 2021; 22:25:18 > |
passatı servise götürdüğüm zaman sormuştum. satış temsilcisi 450den başlayacak demişti has.. demiştim doğruymuş meğer. |
Benzin 1.0 Manuel Fıkra bu kadar, dağılabilirsiniz. |
İyi de otomatik BMW 1 serisi bundan ucuz şaka gibi |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
dizel otomatik ve dolu bir golfse görün bakalım 400 den aşağı liste fiyatı olur mu |
usta yeni 1 serisi tipsiz mi olmuş ne biraz:) |
C segmentinin banisi, referansı ve de lideri Golf’tür. Senede zar zor 600 tane satan araçla, üretimi kasa değişikliği nedeniyle biten fakat rağbeti asla bitmeyen Golf bir olmaz. Balda tuz olmaz. Kalite, işlevsellik, konfor ve verimlilikte Golf’e erişemezler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 19 Ocak 2021; 23:10:0 > |