Aracımın motoru şu an rektifiye edilirken usta triger kayışını da değiştirelim dedi. Önceki orijinal logolu kayıştı ve 40.000 km / 2.5 yıl önce değişmişti, çıkan kayışın iyi göründüğünü ama yine de açılmışken değiştirmek istediğini söyledi. Öncekini değiştirirken başka bir ustaya gitmiştim ve o usta mutlaka orijinal logolu triger seti olmalı, başkası olmamalı demişti, ondan orjinal logolu seti tercih etmiştim, v kayışı ve devirdaim ile birlikte. O sebeple konu aklımda kalmış. Parçacım şimdi ustaya göndermek üzere DAYCO kayış yazmış, 200 lira. Parçacı orijinal logolu kayışın da dayco marka olduğunu söyledi. Aracı devirli kullanan biriyim. Sıkıntı olmaz sanıyorum? Araç full yüklü iken yüksek devirde rampa çıktığım da oluyor uzun süre. Orjinal logolu olursa tek kayış bulunamıyor mu, orijinal olacaksa mutlaka set mi olması gerekiyor? Benim bildiğim üretici aynı marka olsa da orijinal logolu olanlarda bazı parçalarda kalite farkı olabiliyor. Burada da bu geçerli midir? Kayışın markası değişince triger değişim periyodu km veya süre olarak değişir mi? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 26 Aralık 2022; 6:6:39 > |
Triger kayışı DAYCO vs orijinal logolu parça
-
-
degişim periyodunda sorun olmaz. Dayco iyidir.
Kayış degişecekse devirdaim vs kople set halinde degiştirin. Aksi halde hiç degiştirmeyin madem orjinal.
-
Komple set halinde değiştirin derim. Daha önce dayco aldım çok fazla ses geliyordu kayıştan taktırdığım yere 3 kere götürdüm sesi kesemediler belki kayış kötüydü belki ustada iş yoktu bilemiyorum kimseye suç atmak istemem
-
selam dayco iyidir bu kadar düşünmeyin olacak olan her zaman olabilir sonuçta 4 civata üzerinde gidiyoruz 40 bin yapmışsınız zaten değişim iyi olmuş
-
-
bazi kisilerde OEM parca ile orijinal parcanin esdeger olguna dair cok ciddi bir yanilsama var. Bu iki parca arasindaki gercek farki ancak sadece uretici (ya da gerekli testleri yapabilecek yetkinlikte birisi) bilebilir.
OEM ile arac markasi arasindaki anlasma OEM parcanin ozellikle daha dusuk kaliteli olmasini bile gerektiriyor olabilir.
sonucta dayco orijinal ile ayni da olabilir daha kalitesiz de olabilir bunu bilmek imkansiza yakin.
fiyat farki ucuk degilse orijinal set taraftariyim bende.
-
Şimdi parçacım ile görüştüm. Motor rektifiyeden geldiğinde ustanın yanına gidip konuşacağız. Muhtemelen orijinal logolu triger seti ve yine orijinal logolu devirdaim alacağım. “Hepsi değişsin, 40.000 km ve 2 yıl az değil, motor zaten indi işçiliğine para alınmayacağı için şimdi değişsin zaten 5 senede bir değişmesi lazım” dedi. Trigeri sadece kayış olarak değil set olarak değiştireceğiz. V kayışını da değiştirmeli miyim sizce? 40.000 km, 2 sene önce değişti orijinal v kayış kullanılarak.
Triger seti 850 lira. Devirdaim 550 lira. İkisi de orijinal.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 26 Aralık 2022; 12:53:51 > -
Kayışları anlarım da devirdaim yeni ise neden değiştiriyorsunuz ki 40 bin km çok az devirdaim değişimi için.
-
v kayisina gerek yok, eskidigi zaman degistirmek zaten basit. Kopsa bile bir sikinti cikartmaz.
ben olsam devirdaimi de degilstirmezdim. zaten triger degisiminde devirdaim degisme nedeni o kadar iscilik yapilmisken ve kayis sokulmusken (eski kayisi takmak istemiyorlar genelde esnedigi icin) degismesi. Sizinki de yeni sayilir, buyuk ihtimalle bir sonraki triger degisimini kurtarir.
-
Devirdaim’in değişmesi için süre/kilometre sınırı, periyodu var mı? -
Antifriz ile binildiyse en az 80 bin sıkıntısız götürür.
-
Antifriz ile binildi. Şimdiye kadar 40.000 km yaptı, bir 80.000 daha yapar mı, yoksa totalde ömrü 80.000 midir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 26 Aralık 2022; 13:29:35 > -
Hiç değişmeden 200bin+ km yapan da var... Şu kadar gider demek doğru olmaz ama (ürün kalitesi, kullanım bakım şekli vs.), kimi ustalar ortalama 100 bin km civarı değişmesini tavsiye ediyor, arıza belirtileri vs beklemeden... -
Orjinal diye satılan kayışların kutusunun içerisinden de dayco,continental,gates,bando,ina gibi markaların ürünleri çıkabiliyor kayışın üretim tarihi önemlidir orjinal diye bir ton para vermeyin.
-
triger ve v kayış setinde kayış önemli değil asıl önemli olan rulmanlardır.
Kayış kopmaz ama rulman kilitlediği an kayış ya sente attırır yada kayışı kopartıp egzantrik hareket etmediği için araç sübap eğer yada kırar...
ben kayış alırken rulmana bakarım ina yada fag gördün mü gözün kapalı alacaksın...
-
Sizce devirdaimi değiştirmeli miyim? Aracı aldığımdan beri hep antifriz ile kullandım. 2.5 sene 40.000 km önce devirdaim değişti orijinal logolu parça ile. Devirdaimin değişim periyodu var mı? İleride tek değiştirmek istersem işçiliği triger işçiliği gibi yüksek mi? -
Ben de o sebeple trigeri set olarak değiştiriyorum. V kayışı araç çalışırken koparsa ne olur?
-
Dayco standart kalitede malzemeler üretir -
İleride sadece devirdaimi değiştirmek istersem işçilik ücreti triger kayışı kadar yüksek mi oluyor? Bu cevabınızı şimdi gördüm. Ben de değişmese de olur diye düşünüyorum, yarın konuşacağız usta ve parçacıyla.
-
O kadar masraf ettiniz trigeri set olarak degiştirin. Devirdaim bozulursa triger işçiligini tekrar ödemek zorunda kalırsınız.
İşçiligi geçtim devirdaim bozulması durumunda hararet bile yaptırırsınız.
Ya hiç almayın eski seti kullanın yada komple yenileyin.
Kayışın riskini üzerinden atmak için usta kayışı degiştiriyor ama devirdaim gergiler vs eski mi olacak?
V kayışı pahalı degilse onuda degiştirin.
Bu kadar para harcamışsınz gözünüz arkada kalmasın. Bütçenizi zorluyorsa eski triger setinizi kullanın 40 bin km sonra degiştirin böylece 80 bin km yapmış olursunuz.
Benzer içerikler
- plaka lambası muayene
- park halindeki araca sürttüm
- trafik kazası sonrası kas ağrıları
- kırık ehliyet yenileme
- mercedes e 200 cgi kullanıcı yorumları
- en iyi suv 2024
- mazda 2024
- jeep avenger fiyat
- fiat 500e fiyat listesi
- dacia jogger yorumları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X