Şimdi Ara

GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
4.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yazılan çizilen açılan VW kalitesi, tokluğu konularıya çok çok merak ettiğim bir araçtı Golf. Sahiplerinin daha iyisi daha yeni bir Golf'tür dedikleri arabaya 2016 yılının aralık ayında sahip oldum. Uzun sayılmayacak bir beraberliğimiz oldu ve Nisan 2017'de hayallerimi süsleyen Giulietta'yı almak için satıldı Bu aralıkta 8 bin kilometre yol yaptım.

    Astra J Sport Sedan'ı satarak aldığımız Golf 109 bin kilometrede dışı füme, içi bej renkli, düz vitesli ve üzerinde nokta boyası olmayan Doğuş bakımlı bir araçtı. 2016 yılının Aralık ayında 56000 liraya aldık. Astra'dan sonra kapının kapanmasında tokluk, koltukların verdiği sarma hissiyatı cidden çok hoşuma gitti. Astra Sport donanım olmasına rağmen sedanlarında sanıyorum bir alt donanım olan Edition koltukları kullanıldığı için baldır destekleri ve yan destekleri neredeyse yoktu ve aşırı sertti. Bundan sonra Golf o kadar güzel hissettirdi ki ilk zamanlar içine gömülüyormuşum gibi hissettim.

    İç Mekan

    Çoğunlukla bej rengin hakim olduğu iç mekan gayet ferah hissettiriyor. Ancak koltukların rengi ciddi anlamda açık olduğu için kirlenmeye çok müsait bir yapısı var. 1.78 boyundayım. Koltuk en alçak konumdayken başımla tavan arasında ciddi bir boşluk kalırdı. Ferah hissettirmesinin nedenlerinden biri de buydu sanırım. Kullanılan malzemelerin hatta elinizi dokunabildiğiniz yerdeki malzemelerin hemen hemen hepsi yumuşak plastiğe sahip. Göğüse parmağınızla bastırdığınızda birkaç mm parmağınız içine batardı Düğmeler kadifemsi hislere sahip; kapı içi gözler, torpido gözü ve kolçağın içi kadifeyle kaplanmış ve gayet hoş hissettirirdi.

    Motor & Performans

    1.6 dizel 105 beygir ve 250 nm'lik torku olan Golf beklediğimden daha iyi hareket ediyordu. Şu an kullanmakta olduğum 1.6 dizel Giulietta 105 beygir 320 nm torka sahip olmasına rağmen bir parça daha yavaş kalıyor Golf'ten (Giulietta makyajlanan versiyonlarda az da olsa ağırlıklardan kurtuldu ancak MK1 olanlar benimki gibi cam tavanlılar ise 1450 KG geliyor). Düz yollarda 200'e yakın hızlara çıkmakta zorlanmıyor. Ancak motor biraz sesli ve titreşimli çalışırdı. Küçük bir not ekleyim aracı satarken alıcı ekspertiz yaptırdığı sırada dinamometreden sonra teknisyen bana araç yazılımlı mı diye sordu. Hayır cevabını verdim sonrasında doğrudur genelde VW araçlar underrated oluyorlar ederinden daha güçlü çıktı araç dedi. Ama pek oralı olmadım. Kalibrasyonu düzgün müdür, verileri doğru okudular mı falan diye açıkçası çok umursamadım söylenileni.

    Sürüş & Yol Tutuş

    Aracın gerçekten tok bir sürüş hissiyatı olduğunu düşünüyorum. Efendi efendi kullanılacak güzel bir aile arabası. Yüksek hızlarda bile yol ve rüzgar sesi içeri çok sızmaz ve gayet huzurlu hisettirir. Ancak biraz spor kullanayım viraj kovalayım derseniz ibre tersine dönüyor. Direksiyon sert kullanımlar için çok net çalışmıyor ve araba çok bariz bir şekilde önden kayma eğiliminde. Özellikle kışlık lastikleri çıkartıp yerine Michelin Primacy 3'leri taktırdığımda bunları çok daha belirgin hale geldi. Elbette lastikle de alakası var ancak farklı Golf 6'lar kullandım çok farklı değillerdi. Frenler gayet başarılıydı ancak dediğim gibi arabanın yol tutuşu beni memnun etmemişti.

    Ek olarak araçta 16” jant ve 55 yanaklı lastikler bulunmasına rağmen süspansiyonun çalışma aralığının darlığından kaynaklı olsa gerek kısa çukurlarda ve hızlı girilen çukularda tak tuk ederdi ciddi bir şekilde

    Multimedya & Trim Sesleri

    Son olarak standart gelen multimedya ekranın dokunmatiği zayıf. Biraz sert davranmanız gerekiyor ancak ses sistemi standart halinden beklenmeyecek kadar iyiydi. Arabama binenler ses sistemi olup olmadığını sorarlardı. Basları ve tizleri gayet ayrı ve bozmadan verebiliyordu. Bu konuda çok çok memnun kalmıştım. Ufak tefek pandizot tarafından trim sesleri gelirdi onun dışında gelen bir sese rastlamadım.

    Sonuç olarak beklediğim ve abartıldığı gibi bir araç olmadığı düşüncesindeyim. Aynı şekilde Golf 7'de çok kullandım ve onun da gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum.

    Son olarak 4ever La Meccanica Delle Emozioni
    der bombayı bırakır kaçarım


    GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi

    GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 1 Haziran 2018; 21:36:50 >







  • Elinize sağlık objektif, güzel bir yazı.



    Astra hb kasa olsaydı koltukları çok iyi olurdu, koltuk ve direksiyon simidi farkı vardı hb ve sedan sport paketler arasında. Kapı hissi de astrada daha sağlam hissettiriyor bana, daha güçlü kapanıyor gibi, cruze aracımda da aynı idi, golf biraz daha soft geliyor, tabi ünü ayrı



    Golf 6 dönemine göre gerçekten kalite standartını yükselten bi araçtı, arka kapı üstleri bile yumuşak malzeme kaplı, golf 7'de sert mesela.
  • Elinize sağlık objektif, güzel bir yazı.



    Astra hb kasa olsaydı koltukları çok iyi olurdu, koltuk ve direksiyon simidi farkı vardı hb ve sedan sport paketler arasında. Kapı hissi de astrada daha sağlam hissettiriyor bana, daha güçlü kapanıyor gibi, cruze aracımda da aynı idi, golf biraz daha soft geliyor, tabi ünü ayrı



    Golf 6 dönemine göre gerçekten kalite standartını yükselten bi araçtı, arka kapı üstleri bile yumuşak malzeme kaplı, golf 7'de sert mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim Astra’yı alırken rengine ve aracın çok çok yakınımızda olmasına aldanınca böyle oldu yoksa gönlüm hep HB’den yanaydı O hala içime yaradır Astra’ya aldanınca FD6 Civic’i ederinin 2 altına gitti Birçok forumda Golf 6’nın en kaliteli Golf olduğunu söylerler -ki ben de buna katılıyorum- elinizin değebileceği hemen hemen her yer yumuşak malzemeyle kaplıydı. Ses sistemi de ilginç bir şekilde çok iyiydi ve baya memnun etmişti beni Çok kişi yapılır mı böyle bir şey ne yapıyorsun sen dese de kalite anlamında geri götürmüş olsa da Giulietta beni çok daha mutlu eden bir araç pişmanlık duymadım hiç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 1 Haziran 2018; 21:15:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Yol tutus haric anlattiklariniza gore arac Oldukca Abarti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Bence de çok abartılıyor Hocam hatta bu kitleye uyup kalite kısmında ben de abartılı dil kullanmış olabilirim Ama sınıf ve yıl olarak dengi araçlarla karşılaştırınca kalite olarak biraz daha iyi. Tabii bu kaliteden ne anlaşıldığına da bağlı. Kimisi için yumuşak, kadifemsi malzeme olur kimisi için sert ama çizilmeyen, güneşte çatlamayan daha uzun ömürlü bir göğüs olur Aslında VW araçlarına karşı hep soğuktum ama sanırım forumlarda özellikle burda kalitesi ve tokluğu ile ilgili çok şey okuyunca merakıma yenik düştüm Gerçi zarar ettirmedi ilana verdiğimin 6. günü aldığımız fiyatın 2 bin lira fazlasına verdik. Bu arada baskı balata zamanı geliyordu ve volanla beraber 2-2.5 bin fiyatlardan bahsediyordu özel servisler bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Yumuşak malzeme, ses sistemi bir yere kadar hocam, asıl önemli olan direksiyona geçince verdiği his ve keyif, içinize sinmesi, gerisi teferruat.



    Giulietta çok keyifli ve şık bir araç, keyifle güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için Hocam Giulietta inceleme konumda yazmıştım sanırım bir kez sağ ön koltuğunda otururken ve araç D modunda iken kendimi hiç farkında olmadan gülerken yakalamıştım Sonrasında yaş genç ben neden yalıtım, tokluk ve yumuşak plastik arıyorum diye sordum kendime. Şükür cevabı henüz bulamamışken Golf satıldı ve aklıma yatan bir Giulietta buldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretilmiş en kaliteli Golf.
  • Spor kullanmayı seviyorsan bakman gereken markalardan birine geçip doğru yolu bulmuşsun. Alfa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Megane 4hb icon test eder misiniz bir ara karsilastirmanizi merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Golf 6 highline dan sonra golf 7 comfortline di sanirim beni hic tatmin etmemisti golf 7 nin tasarimi daha

    hoş gozuksede golf6 bariz daha kaliteliydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    Guiletta baska bir boyut viraj icindeyken frene basarak agirlik transferi yapmak hicbir fwd aracla bu kadar keyifli olmamisti o gulumseme hissini cok iyi anliyorum umarim birdaha kullanmak icin firsat bulabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Hocam Megane 4 HB geçen sene GT-Line donanımla test etmiştim. Etrafımda, eşimde dostumda olmadığı için uzun süre kullanamadım ama test sürüşünde birkaç izlenim oluştu haliyle. Öncelikle GT-Line donanımda koltuklar baldırları ve sırtı çok güzel sarıyor yan destekleri çok iyiydi. 130 beygirlik dizel motor gayet güzeldi. Süspansiyonları çukurları bir noktaya kadar güzel sönümlüyordu. 18” jantlara rağmen fena değildi diyebilirim. Çok derin olmayan ve yine mesafesi dar olmayan çukurlardan puf puf ederek geçmişti araç. Ama bir parça daha derin çukurlarda veya daha dar çukurlarda nasıl olur o konu hakkında pek bir fikrim yok. Yol tutuş konusunda da çok net bir yorum yapamayacağım ancak direksiyonun hissiz oluşu hoşuma gitmemişti. Son olarak aracın içi ne kadar çalışılmış olsa da yer yer ucuzluklar, yapaylıklar vardı. Golf 6 ile kıyaslarsam kesinlikle iç mekanda Golf’ün daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim.

    Bu arada bahsettiğim Megane 4 1.6 dizel GT-Line donanım için geçen sene bu zamanlar test ettiğimde pazarlık, Oyak indirimi vs derken 2016 model büyük multimedya ekranlı, 18” jantlı ve cam tavanlı olan için 94 bin lira fiyat almıştım Bu aralar Megane Sedan Icon deneme niyetindeyim hatta doldurduğum başvuruya istinaden aradılar ama uygun olmadığım için gidemedim. Eğer gidersem farklı izlenimler oluşursa ilk fırsatta sizi etiketleyerek yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Hocam dinamik modda keskinleşen gaz tepkileri, sertleşen direksiyon ve ayağınızı gaz pedalından aniden çektiğinizde gerilen ve hemen tepki veren frenlerle ilk bindiğimde başka bir dünyaya geçmiş gibi hissetmiştim. Tabi o sıra sağ ön koltuktayım bana söylendiği kadar biliyorum ama araba virajdan viraja atlarken, düz yolda slalomlar yaparken ve en sonunda o bahsettiğim frenlemeyle dururken çok keyif almıştım. Çok şükür sonra sahip olmak kısmet oldu.



    Üst mesajlarda da dediğim gibi bu değişim beni malzeme kalitesi olarak, yalıtım ve tokluk olarak geri götürmüş olsa da hiç pişmanlık yaşamadım. FD6 Civic ile 35 bin, Astra ile 21, Golf ile 8 bin kilometreye yakın yol yaptım. Giulietta ise bugün itibariyle beraber 30 bininci kilometremize girdi ama her binişimde ilk binişimdeki keyifle o ilk bindiğim hisle biniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Hocam yazıda bahsetmeyi unutmuşum. Golf’ün yol bilgisayarı net olarak 0.7 litre eksik gösteriyordu. Birkaç pompa hesabı sonucunda bu değerden emin oldum. Ankara şehir içi akıcı trafikle 6.2 civarı şehirler arası da 4.7 litre civarında olurdu yol bilgisayarında gözüken tüketim değerleri Japon atmosferik aracım oldu FD6 Civic. Otomatik vitesiyle şehir içi 9-10 litre altı pek göremezdim ki yaktığı kadar gitmeyen bir araçtı maalesef tam otomatik şanzımdandan dolayı. LPG olmadan binmek çok anlamsız çünkü yaktığının hakkını vereceğini düşünmüyorum. Şehirler arası uzun vites oranları sayesinde 5.5 litrelerle gittiğim olmuştu Ankara-Eskişehir arasını sakin kullanımla TSI araçları olan tanıdıklarım var hemen hemen aynı güzergahlarda ve aynı kullanım şekilleriyle benim tüketim değerlerimden 1.5 litre fazlaları olurdu. Ama şöyle İstanbul veya Samsun Yolu’nda akan trafikte orta şeritten 80-90 civarı gaza tüy gibi basarak 4.5 ortalama tüketim yakalıyorlardı. Tabii buna ne kadar gerçek şehir içi verisi denir orası tartışılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf 6 sloganı "tüm zamanların en iyi golfü" idi.

    GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi

    GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi




  • Golf'ün gücü yere aktarımı çok iyidir. O yüzden tork değerleri düşük görünse bile daha yüksek torklu rakiplerine göre daha iyi hissettirir.

    Eksi olarak direksiyonu hissizdir, en çok şikayet ettiğim noktasıdır bu. Bir de yol tutuşunun zayıf olduğuna ben de katılıyorum. Birkaç kere beni gereksiz heyecanlandırdığı olmuştu (: Ama bu iki şey haricinde Golf'ten daha iyisi yoktur.
  • hileli olmasa güzel arabadır mk6.
  • İzlenimler için teşekkürler.



    Vw kalite algısını kullanıcısına hissettirebiliyor. Dokunulan yerlerde kullanılan malzeme iyi. Keza ses sistemi yorumunuza da katılıyorum standart bir araba için çoğu modelinde iyi. (Polo, golf, passat vs) Standart bir kullanıcı için her şeyi çokça veriyor.



    Golf 6’nın diğer avantajı da MQB belasının olmaması. Dinamikleri kesinlikle Golf 7’ye göre daha iyi. Golf7 bir yere kadar çok iyi tutuyor. “Off ne döndüm!” diyorsunuz, sonra kafadan kaymaya başlıyor ve sürücüsüne en ufak bir dönüt de vermiyor. O an bariyere doğru giderken de “N’oluyo lan!?” diyorsunuz. :D



    Ama ben en çok Golf 5’ i seviyorum. Golf 6’nın tasarımı biraz daha sönük kaldı bence. Olacak şöyle temiz bi’ stock Golf 5 GTI.



    Selamlar..


    GOLF 6 TDI Highline - Uzun Dönem Kullanıcı Testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 2 Haziran 2018; 12:31:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben süspansiyonunun çok yumuşak olduğunu düşünüyorum. Hatta bir süre birlikte kullandığım a4 (B8) ten bile yumuşak.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.