Bildirim
|
Hormonlu leon olucaktir
|
Sen bu kafayla market arabasi alir alisveris yaparsin
|
Cowinenge demiş ki;
Mesajı Yerinde Gör
2015 Yılı Model Bazında Satış Rakamları C Hatchback 1) Golf 2) Astra 3) Leon 4) 5) 6) diye gidiyor. Ocak 2016'da ise 1) Golf 2) Leon 3) Astra Aslında Leon satmaya satıyor ama birtakım vatandaş hala Golf'e ev parası vermeyi tercih ediyor |
1.6 dizel otomatik gelsin catir catir satar furkan bey
|
+
-
Aklıma geldikçe bu listeyi genişletirim. Sonuç olarak Türkiye'ye getirilen ilk parti araçların konfigürasyonu çok düşük. Kasa'nın değiştilmesinden başka anlamlı bir değişiklik yük gibi. Bakalım Kasım 2020 parti araçlar nasıl gelecek. |
Ailemizde 2017 model son çeyrek üretim 1.4 act tsi Fr var. Ekstra olarak kış paketi(ısıtmalı ön koltuklar, silecek suyu ısıtma ve far yıkama)+10 hoparlörlü Seat Sound(her kapıda woofer+tweeter, ön konsolda center, bagajda stepne içinde subwoofer)+elektrikli sürücü koltuğu mevcut.
+Standart Fr donanımı dahi oldukça yeterli. + Led farlar bayağı başarılı. Selektör hızı yüksek. Araç dikiz aynasından farları çok hoş gözüküyor. +Yan aynaların altından yere seat yazı be logosu aydınlatıyor. + Açılabilir cam tavan oldukça geniş ve ferah, araç içi tavan ve direkler antrasit rengi ve cam tavan olmazsa sıkıcı gelebilir. + Koltuklar konforlu ve yan destekleri gayet iyi. Ayrıca döşemesi çok hoş. +Ses sistemi(seat sound 10x hop.) ve multimedya yine başarılı. Bu sistemde 5 bant equaliser(125hz, 250hz, 1khz, 5khz, 10khz)ve subwoofer ayarı geliyor. Tavsiyem 125hz'i iki kademe düşürmeniz, 5khzi bir kademe ve 10khzi iki kademe arttırmak ve subwoofer ayarını sıfırda tutmanız. Bu şekilde kapı titreşimi azalır ve ses netliği artar. +Arka yolcular için ortada iki adet hafa menfezi, iki adet usb soketi, fileli telefon tutucu, bardaklıklı kol dayama, bagaja erişim bölmesi ve karartmalı yan camlar, koltuk cepleri mevcut. Kapı içi saklama gözleri de fena değil. +Hız sabitleme pürüzsüz çalışıyor. +Auto hold ve elektromekanik park freni büyük kolaylık. Geri geri ve dar yerlerde parklarda autoholdu devre dışı bırakmanızı tavsiye ederim. +Komple led iç aydınlatma, ön kapılarda ambiyans aydınlatması hlş bir ortam oluşturuyor. +Yol tutuşu 18 inçlik lastikler ve spor süspansiyon ile standart kullanıcı için fazlasıyla gayet yeterli. +Sürüş pozisyonu, kol dayama ayarları, bel destek ayarı, direksiyon ayar genişliği ile oldukça rahat edebilirsiniz. +Bagajı yine gayet geniş ve yeterli. Tabi arkalar torsiyon olduğundan ikinci kademesi de mevcut. + 1.4tsi act 150hp+dsg, motor canlı, istekli ve pürüzsüz. Teknik veri olarak link veriyorumhttp://www.zeperfs.com/en/fiche6986-seat-ateca-1-4-tsi-dsg.htm . Act yi ekranda görmezseniz pek hissedilmiyor. +Yakıt tüketimi ilginç derecede başarılı ve geniş skalalı. En düşük 5.6 litre(e5 de açık trafik max 80km/h hız ile 60km yol) en fazla 9.6lt/100km ile spor modda ş içi kullanımda gördüm. Mesela bir diğer örnek, 37km/h hız ile 80km yolu gittim benden hariç 350kg toplam ağırlık ile. Ekranda 7.6lt yazıyordu. Dönüşte 87km/h hız ile ki bunda 5 adet trafik ışığı dahil 7.4lt/100km gördüm. Yağ sıcaklığı 101 derece idi ve temde sol şerit max 160, minimum 100 trafik akıcılığına göre sürdüm. +Eko, konfor, spor ve kişisel sürüş modları mevcut. Ekoyu sevmiyorum, konforda sürerim en az. Ayrıca start stopu biner binmez kapatırım. +Genel yalıtım 120km/h'e kadar tatmin edici. -Ön süspansiyon seslerini rahatça duyuyorum özellikle parke yollarda. -Süspansiyonlar malum, sert. Arkalar torsiyon. Çapraz geçiş ya da viraj içindeki çukuru sevmiyor ve size iletiyor. -Sol ön kapıda trim sesi geliyor hafiten. Sanırım cam açma kolu deyip titriyor. Gelen ses onu andırıyor. 9bin km'de araç bu arada. -Arka kapı üstleri önden farrklı olarak kaplı değil yani sert. Burası problem değil ancak yine arka kapıda kol koyma bölümü öndeki gidi deri olmadığı gibi kumaş da değil. Düz sert plastik. Dirseğinizi rahatsız ediyor. -Dsg, 2. vitese 10km/h ile geçiyor ve yarı kavrıyor bundan dolayı sıkışık trafikte manuel yercih ediyorum. Onun haricinde sıkıntı yok. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İşinize yararsa ne mutlu. Temsili |
Dizel sesi ve titreşim doğru devirde kullanınca hiç belli değil ama devirleri dışında benzinliye göre tabiki daha fazla önceki aracım 1.4 tai olduğu için o motor kedi gibiydi ve ondan buna geçince bir garipsiyorsun bugün mesela daha çok alıştım. Yol sesi beni rahatsız etmedi diyebilirim.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 10 Şubat 2016; 18:40:24 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |