< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 12 Şubat 2019; 2:9:5 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 12 Şubat 2019; 2:9:5 > |
Ülke olarak yaklaşan sonu göremiyoruz. Mevzu gıda fiyatlarının yükselmesi gibi sorunların da çok ötesinde!
Değil bizler, tüm bunların bedelini torunlarımız bile en ağır şekilde ödeyecek. Ortadoğu'yla ilgili bazı hedefler tamamlanır da ve ondan sonra batılılar bunlara "Sizle işimiz bitti" deyip bir kenara itelerse, ondan sonra görün işin ciddi boyutlarını... Şimdilik sadece ip üstünde tökezleye-tökezleye yürüyoruz. İpin ucunu kestiklerinde uçurumdan aşağı boylayacağız. |
AKP iktidarda iken hiçbir şey batmayacak... Bu kadar yalakayla böyle medya gücüyle gerçekleri görmek çok zor. Esas görüntü AKP gidince ortaya çıkacak.
Hatırlayın 2007-2008'leri. Bütün medya o zaman farkında değildiler ama FETÖ'nün peşine takılmış ve Ergenekon adında bir TERÖR(!) örgütünün varlığına nasıl inandırılmıştı halk... Şu anda da medyaya bakın. Herşey güllük gülistanlık, Almanya bizi kıskanıyor, Ekonomi süper, tek sıkıntımız KABZIMALLAR. |
Koy koy suyundan da koy, batırmadık bişey bırakacaklat mı merak ediyorum. Hedef 2023 Türkiye nin yok oluşu galiba.
|
"Az çalarsan hırsız, çok çalarsan zengin olursun" diye bir laf duymuştum, o geldi bir anda aklıma.
|
Yatırıma hayır denilmez. Ama her yatırım da karlı bir yatırım değil maalesef. Kuruluş yeri, özellikle kocaman bir bataklığın içine kurulması bu maliyetleri getirdi önümüze.
Gereğinden fazla büyük yapılması, yolcu kapasitesi aynı tutulup daha verimli bir proje ile bu maliyetlerin yarısı ile tamamlanabilecek bir projeyi. Etrafında rant alanı oluşturabilmek amacıyla saçma sapan bir maliyetle yaptılar. Projenin 2 etabı yapılmasına rağmen halen daha zemine dayalı sorunları çözemiyorlar. Ayrıca devletin cebinden para çıkmayacak denilen projede devlet THY aracılığı ile işletimini üstlenirse kocaman bir maliyeti devlet üstlenmiş olacak. Geriye kalan 5 büyük ise işin kaymağını yedikten sonra çekilecek gibi duruyor. İstenilen yolcu kapasitesi muazzam. Yakın zaman elde edilmesi imkansız. Projenin geri kalan kısmı için bile 4.5 milyar dolar gibi bir yatırım gerekli. Bu kadar yüksek maliyetlerle bu işi üstlenmek zaten ticaretin hamuruna aykırı. Olan yine bize olacak. Bence çokta alkışlamamak lazım. ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |