Şimdi Ara

Game of Thrones (2011 - 2019) (3326. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
66.514
Cevap
463
Favori
2.437.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 6005
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 254
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 39 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 515
  • Favoriye Eklediklerim 466
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Cypon (1402 mesaj) trufily (795 mesaj) Icefyre (694 mesaj) Guest-C7653CE04 (628 mesaj) daikataNa~ (622 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (24091 mesaj) Mobil (14341 mesaj) Tablet (1430 mesaj) (14 mesaj) Mini (2420 mesaj) Uygulama (332 mesaj) (1 mesaj) (2 mesaj)
  • @
78 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • nedense hiç sevemediğim içimin ısınmadığı bir dizidir kendisi.


    seveni neyini seviyor anlamış değilim.


    sevişme sahneleri izlenirGame of Thrones (2011 - 2019) Game of Thrones (2011 - 2019) Game of Thrones (2011 - 2019) 

  • devmanetihad kullanıcısına yanıt

    çok daha güzelleri gelir. heveslendirip heveslendirip çıtayı arşa çıkarıp, tarihin gördüğü göreceği en iyi dizi olabilecekken , yok biz almayalım diyip dangalak yönetmenlerin ve g.r.r martinin şımarıklıklarıyla , o kadar güzel giden bir hikayeye, altın gibi elmas gibi muhteşem senaryoyu yok kardeşim bu kadar güzellik fazla diyerek sanki 10 yaşındaki çocuğa senaryo yazmış gibi son 2 sezonu bitirdiler. bu kadar güzel malzeme bu kadar kötü harcanmamıştır dünyada.


    ikon olmuş bir karaktere "yes my queen" "she is my queen" den başka skript okutmayan 2 sezon.

    Epik bir savaş sahnesi çıkarabilecekken gerek yok abim çektik zaten yeteri kadar diye en sağlam villian'ı sırf feministleri okşayacağım diye saçma sapan öldürdüler. (Arya'yı da aşırı severdim favori karakterlerimdendi ama o işin hakkı öyle değildi)

    Hızlıca sona getirmek için 5 dakikada kilometrelerce mesafedeki denizde gemiyle oradan oraya ışınlatan dizi.


    Yazacak çok şey var bak yine sinirim bozuldu. Bu dizi iyi falan değil be hocam. İyi olsaydı oturur baştan izlerdim. Müthiş başlayıp devam eden ama rezilce biten dizi derim sadece.

  • Bu dizi ilk altı sezonu itibariyle benzersiz ve bir benzeri de yapılamayacak kadar iyi bir iş. Son iki sezon hakkında yerden göğe kadar haklısınız, ki halihazırda Kılıçların Fırtınasının ortalarında olan bir okuyucu olarak da söylüyorum ki bu dizinin böyle hatırlanma sebebi de tamamen o lanet olası son iki sezon. Her halükarda baştan izlenesi bir iş bence. Ha vaktiniz varsa direkt kitapları okuyun derim hele de hikayeyi unuttuysanız. Ben hemen her detayı hatırladığım halde yirmi gündür elimden bırakamıyorum seriyi.

  • serinin son kitabından bir haber yok mu??

  • adolf1 kullanıcısına yanıt

    Tyrion bölümlerini bitirmiş ama Cersei ve Jaime bölümlerine başlamamış bile. 2025'ten önce Türkçe'de zor görürüz gibi geliyor bana.

  • Son iki sezonu'da boşverin ama son sezon ile herşeyi düzeltebilecekken içine ettiler, Malum bi sızan senaryo vardı onu çekseler güzel bi şekilde öyle bi zirveye çıkacaktıki dizi belkide bir daha o tahttan inmeyecekti, Yazık ettiler.


  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son sezonu görünce insan 7 e şükrediyor be dostlar. Sızan 2 3 tane senaryo vardı vallahi onları yapsalar sızmasına rağmen bu kadar laf yemezlerdi. Ben bu işte bir kasıt arıyorum. Dumb and dumber kardeşler birilerine fena gıcık kapmış olmalı ki tarihin en iyi dizisi olabilecek yapımı böyle bir noktaya konumlandırsın.

  • müzikli güzel olmuş


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala tüyler diken diken


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu evrenden bir Aegon Targaryen geçti


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BalkanGöçmeniBirBey kullanıcısına yanıt

    Aynı düşüncedeyim sizinle.

    Bildiğin ensest porno dizisi.

    Breaking bad’ten iyi olduğunu söyleyenler vardı herhalde şaka felan yapıyorlardır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine ergenler gelmiş. Hoşgeldiniz ergenler :) Ensestmiş de pornoymuş da. Lan tarayıcınızın arama geçmişine baksak arattığınız kelimelerle 10 sezon daha dizi çıkar. Bırakın bu ayakları. Sanki bilmiyoruz sizi.

  • baba bu dizinin başları neydi be. şu diziyi az daha geç çekseler bizim para köpeği martin kitapları harıl harıl bitirmiş olurdu şimdiye de saçma sapan son 2 sezonla lekelenmezdi.



    Game of Thrones (2011 - 2019)Omar Gyoutube
    Robb Stark calls Winterfell bannermen after being summoned to swear fealty to King Joffrey.
    https://www.youtube.com/watch?v=UR8nlgMKW7Q
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.