< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 1 Aralık 2017; 14:9:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 1 Aralık 2017; 14:9:57 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ya hadi ciddi bir şey olsa demek ne yapacak adamlar. Şimdi şikayetvar'ı okuyorum, kaybedeceğini bile bile davalık olmuşlar. 11.000 km'de araç piston eritmiş, kullanıcı hatası deyip 30.000 TL istemişler.
Arkadaş büyük firma bunlar güya. Koltuk söküldü, raporlar hazırlandı, o esnada süngeri değiştirmek 2 dakikalık iş. Yok olmaz. İşin komik yanı bu yüzden bir haftadır otokoç'un ikame aracını kullanıyorum. Bunun için bir hafta ikame araç mı verilir? Sırf oradan ettikleri zarar süngerden fazla, şaka gibi. |
Arkadaşlar şimdi benim anlamadığım bir olay var. Bunca insan, sırf garantisi devam etsin diye yetkili serviste bakıma gidiyor. Sanayinin iki katı para bayılıyor. 4-5 senede zaten 80 bin yapsan, nereden baksan 3-4 bin lira fazla vermiş oluyorsun servise.
Bunun karşılığında hizmet nedir ? Her an kullanıcı hatasına çevrilip senin üstüne yıkılacak bir hata riski var. 20-30 binde triger kopsa "beyefendi arabayı vurdurmuşsunuz" diyebilecek adamlar bunlar. Bunun için mi 3-4 bin fazladan veriyor insanlar ? Ayrıca neymiş, fabrikadan kusurlu bir parça çıkarsa, onu ücretsiz değiştiriyorlarmış, buymuş garanti. Ulan zaten senin fabrikadan hatalı parça çıkarma LÜKSÜN YOK. Hatalı çıkardığın her parçanın HER TÜRLÜ sonucunu ödemek ZORUNDASIN. Garantim olmasa bile, hatta hiç servisin önünden geçmemiş olsam bile, parçanın orijinal olduğu belli, senden çıktığı belli. Dava açarım, bilirkişi raporuyla fabrika hatası tespit edilirse tazminatıyla beraber geri alırım senden o parayı zaten. Örneğin triger kayışım 30 binde kopsa, o motoru sana yedirirler mahkemede. Sadece süreç uzar. Bu uzun süreçten kaçmak için mi toplamda bir rektefiye parası kadar parayı servise bayılıyor bu insanlar dört senede ? Delilik. Bana göre de garanti tamamen ticari hile bu sebepten ötürü. Adam zaten her türlü masrafı sana yıkıp kaçabiliyor. Sadece Ford değil ki, VW'in dsg de neler yaptığını gördük, son beş senede üç tane motoru satıp ardından tarihten sildiler adamlar(1.2 tdi, 1.4 tdi, 1.4 tsi 180hp) onun müşterileri ne olacak ? Onlar önemli değil. Önemli olan pağaaah. Son olarak, firmalar bu tarz hatalarda marka imajının zedelenmesinden korkarlar. Çünkü yarın öbür gün siz bunu birine anlattığınızda Ford'a bakış açısı aşırı negatif olur, tercihlerde son sıraya geriler. Fakat ülkemizde böyle olmuyor. Birine gidip şu arabada bu var, bak servis uğraştırıyor beni diyorsun, olmaz öyle şey diyor ,hatta bazen sende kusur buluyor adam. Bu forum, VW'in ayıplı kabul ettiği mala sağlam diyen insanlar gördü kaç sefer. Adam da diyor ki ben ne yapsam da marka imajım zedelenmez, çünkü bu imaj zor değişir ayrıca bunu ölümüne savunacak insanlar var nasılsa. Bu insanların çoğu da aynı marka mağduru aslında, aracının değeri düşmesin diye kabul etmiyor böyle hataları. |
Hoplayarak oturup kalksan olmazdı. Kullanıcı popo hatası
![]() |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|