Şimdi Ara

Ford garanti saçmalaması( aslında bir çok firma yapıyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
5.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit:

    "Sorun çözüldü.

    Ford'a mail attım resimlerle ve tüketici hakem heyetine gideceğimi belirttim. Aynı anda servis tekrar itiraz edince kabul etti beyefendiler."

    Bu arada koltuk süngeri 1700 TL imiş




    Benim Kuga'nın sürücü koltuğunda sol tarafta çökme oldu.

    Aracı bakıma verdiğimde şunada bir bakın dedim. Koltuk süngeri 20 TL falandır maliyeti. Aracı alacağım birde garanti uzatacağım.

    Arkadaş Ford ayrıntılı rapor istemiş. Otokoç ikame araç verdi
    Bir haftada 3 kez rapor yollamışlar, tek taraflı bu çökme malzeme hatası diye.

    Sonuç Ford Nuh diyor peygamber demiyor. Kullanıcı hatası.

    Yahu kalçamın iki tarafı aynı, 87 kiloyum. Koltuğun tek tarafını etkileyecek kullanıcı hatası ne olabilir diyorum cevap yok.

    Hayır işin komik yanı şu 850 TL verip garanti uzatacaktım, uzatmam, ve bir daha Ford araç hayatta almam. Bu kadar uyduruk bir şey için uğraşmak nedir yav.

    Gıcık oldum, hakem heyetine başvuruyorum, gene yapacaklar.

    Şimdi biri bana açıklasın Ford bu işten ne kazandı ?

    Cidden bizim firmalar ne düşünüyor? Müşteri kaybediyor, para kaybediyor ve yapman gereken şeyi gene yapıyorsun. Nedir lan bunların derdi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 1 Aralık 2017; 14:9:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ya hadi ciddi bir şey olsa demek ne yapacak adamlar. Şimdi şikayetvar'ı okuyorum, kaybedeceğini bile bile davalık olmuşlar. 11.000 km'de araç piston eritmiş, kullanıcı hatası deyip 30.000 TL istemişler.



    Arkadaş büyük firma bunlar güya.



    Koltuk söküldü, raporlar hazırlandı, o esnada süngeri değiştirmek 2 dakikalık iş. Yok olmaz.



    İşin komik yanı bu yüzden bir haftadır otokoç'un ikame aracını kullanıyorum. Bunun için bir hafta ikame araç mı verilir? Sırf oradan ettikleri zarar süngerden fazla, şaka gibi.
    Arkadaşlar şimdi benim anlamadığım bir olay var. Bunca insan, sırf garantisi devam etsin diye yetkili serviste bakıma gidiyor. Sanayinin iki katı para bayılıyor. 4-5 senede zaten 80 bin yapsan, nereden baksan 3-4 bin lira fazla vermiş oluyorsun servise.

    Bunun karşılığında hizmet nedir ? Her an kullanıcı hatasına çevrilip senin üstüne yıkılacak bir hata riski var. 20-30 binde triger kopsa "beyefendi arabayı vurdurmuşsunuz" diyebilecek adamlar bunlar. Bunun için mi 3-4 bin fazladan veriyor insanlar ? Ayrıca neymiş, fabrikadan kusurlu bir parça çıkarsa, onu ücretsiz değiştiriyorlarmış, buymuş garanti. Ulan zaten senin fabrikadan hatalı parça çıkarma LÜKSÜN YOK. Hatalı çıkardığın her parçanın HER TÜRLÜ sonucunu ödemek ZORUNDASIN.

    Garantim olmasa bile, hatta hiç servisin önünden geçmemiş olsam bile, parçanın orijinal olduğu belli, senden çıktığı belli. Dava açarım, bilirkişi raporuyla fabrika hatası tespit edilirse tazminatıyla beraber geri alırım senden o parayı zaten. Örneğin triger kayışım 30 binde kopsa, o motoru sana yedirirler mahkemede. Sadece süreç uzar. Bu uzun süreçten kaçmak için mi toplamda bir rektefiye parası kadar parayı servise bayılıyor bu insanlar dört senede ?

    Delilik.

    Bana göre de garanti tamamen ticari hile bu sebepten ötürü. Adam zaten her türlü masrafı sana yıkıp kaçabiliyor. Sadece Ford değil ki, VW'in dsg de neler yaptığını gördük, son beş senede üç tane motoru satıp ardından tarihten sildiler adamlar(1.2 tdi, 1.4 tdi, 1.4 tsi 180hp) onun müşterileri ne olacak ? Onlar önemli değil. Önemli olan pağaaah.

    Son olarak, firmalar bu tarz hatalarda marka imajının zedelenmesinden korkarlar. Çünkü yarın öbür gün siz bunu birine anlattığınızda Ford'a bakış açısı aşırı negatif olur, tercihlerde son sıraya geriler.

    Fakat ülkemizde böyle olmuyor. Birine gidip şu arabada bu var, bak servis uğraştırıyor beni diyorsun, olmaz öyle şey diyor ,hatta bazen sende kusur buluyor adam. Bu forum, VW'in ayıplı kabul ettiği mala sağlam diyen insanlar gördü kaç sefer. Adam da diyor ki ben ne yapsam da marka imajım zedelenmez, çünkü bu imaj zor değişir ayrıca bunu ölümüne savunacak insanlar var nasılsa. Bu insanların çoğu da aynı marka mağduru aslında, aracının değeri düşmesin diye kabul etmiyor böyle hataları.
  • birkaç kişi bıkar, ulan sizinle uğraşacağıma gider parasını verir yaptırırım der diye umuyorlar herhalde. halk arasında çakallık denen fikirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    birkaç kişi bıkar, ulan sizinle uğraşacağıma gider parasını verir yaptırırım der diye umuyorlar herhalde. halk arasında çakallık denen fikirler.

    Ya hadi ciddi bir şey olsa demek ne yapacak adamlar. Şimdi şikayetvar'ı okuyorum, kaybedeceğini bile bile davalık olmuşlar. 11.000 km'de araç piston eritmiş, kullanıcı hatası deyip 30.000 TL istemişler.



    Arkadaş büyük firma bunlar güya.



    Koltuk söküldü, raporlar hazırlandı, o esnada süngeri değiştirmek 2 dakikalık iş. Yok olmaz.



    İşin komik yanı bu yüzden bir haftadır otokoç'un ikame aracını kullanıyorum. Bunun için bir hafta ikame araç mı verilir? Sırf oradan ettikleri zarar süngerden fazla, şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyice saçma bir hal aldı garanti kavramı bu ülkede. Kendi kendine göçen araçlar bile kullanıcı hatası oluyor. Sizinki de o tarz herhalde ağırlık merkezini tam ortaya denk getirmemişsiniz sizin hatanız(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    İyice saçma bir hal aldı garanti kavramı bu ülkede. Kendi kendine göçen araçlar bile kullanıcı hatası oluyor. Sizinki de o tarz herhalde ağırlık merkezini tam ortaya denk getirmemişsiniz sizin hatanız(!)

    Hanıma sordum normal diyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satılan mal geri alınmaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satılan mal geri alınmaz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olmadı mı o hala?



    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Olmadı mı o hala?



    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.

    Yok, Ford otokoç'a kazık attı resmen. Durun siz kardeşsiniz dedim ama dinlemediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Olmadı mı o hala?



    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.

    Yok, Ford otokoç'a kazık attı resmen. Durun siz kardeşsiniz dedim ama dinlemediler.

    Hoplayarak oturup kalksan olmazdı. Kullanıcı popo hatası .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford garanti konusunda en kötü firmadır bana göre. 3-4 kez yetkili servise gittim, hepsinde döndürüp dolaştırıp kullanıcı hatasına getirdiler. 3 kuruşluk işlemi bile garanti kapsamında yapmadıkları gibi olmayan arızaları çıkartıp, pahalı ve gereksiz çözümler üretmekte uzmanlar. Renault'ya ve Fiat'a bakıp örnek alsınlar biraz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Focus aldım, aldığım adam sanayide yaptırmış bakımını garanti şuan devredışı.

    Kızmıştım adama, şimdi pek takmıyorum bi süngeri yapmayanlar büyük bişey olsa zaten karşılamayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Focus aldım, aldığım adam sanayide yaptırmış bakımını garanti şuan devredışı.

    Kızmıştım adama, şimdi pek takmıyorum bi süngeri yapmayanlar büyük bişey olsa zaten karşılamayacaklar.

    Şikayetvar'a cevap bile yazmıyor adamlar, o kadar umursamaz artık büyük firmalar.



    Bu konuda Hyundai ve Toyota iyi diyorlar bakacağız artık bir sonraki araçta. Bunu da araştırmak zorundayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Olmadı mı o hala?



    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.

    Yok, Ford otokoç'a kazık attı resmen. Durun siz kardeşsiniz dedim ama dinlemediler.

    Hoplayarak oturup kalksan olmazdı. Kullanıcı popo hatası .

    Hem spor yap, hem aracı koru, Ford beni düşünüyor ben şikayet ediyorum.



    Yalnız otokoç Antalya'ya acıdım. Adamlar 1 hafta bunla uğraşıp ikame araç verdiler yahu



    Ford kendi firmasına da düşman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Verilen ikame aracın koltugunu soker kendı aracıma takardım :D şaka bir yana


    garanti var diye birşeye güvenmek hata bu ülkede
  • İlginçtir bizim Focus 15.000 km de arıza ışığı yaktı . Ankara Tan oto'dan almıştım aradım onlarda mobil servisi yollayalım dediler. Tamam yollayın ama 500 km uzaktayım dedim. Sorun değil deyip mobil servisi yönlendirdiler. Adam geldi pc ye taktı hata kodunu sildi sorun yok dedi ve ücretsiz halletti. Sonrasında 2.000 km gezdim yine yandı . Tan otoya bıraktım . Bana ikame araç verildi . Şehir dışına çıkacağımı belirttim hiç sorun değil dediler. Full+full Focus ile 1 ay takıldım döndüğümde aracımda garanti kapsamında tamir edildi. 5 kuruş param çıkmadı. 1 aylık süreçte aracımla gezmemişler bile km aynıydı. Ama direksiyon soyulsa vites topuzu eskise sanırım kullanıcı hatası derler orasını bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    İlginçtir bizim Focus 15.000 km de arıza ışığı yaktı . Ankara Tan oto'dan almıştım aradım onlarda mobil servisi yollayalım dediler. Tamam yollayın ama 500 km uzaktayım dedim. Sorun değil deyip mobil servisi yönlendirdiler. Adam geldi pc ye taktı hata kodunu sildi sorun yok dedi ve ücretsiz halletti. Sonrasında 2.000 km gezdim yine yandı . Tan otoya bıraktım . Bana ikame araç verildi . Şehir dışına çıkacağımı belirttim hiç sorun değil dediler. Full+full Focus ile 1 ay takıldım döndüğümde aracımda garanti kapsamında tamir edildi. 5 kuruş param çıkmadı. 1 aylık süreçte aracımla gezmemişler bile km aynıydı. Ama direksiyon soyulsa vites topuzu eskise sanırım kullanıcı hatası derler orasını bilemem.

    Valla benim dış sıcaklık sensöründe sorun çıkarmadılar daha önce. Hemen değiştirdiler.



    Yalnız bu cidden eften püften bir şey ve sorun kullanıcı hatası olamaz, anladığım kadarıyla garanti için merkeze ulaştığında kimisi evet diyor kimisi hayır.



    Üstelik otokoç Antalya ciddi ciddi bayaa uğraştı. Kıl mı oldular nedir çözemedim.



    Bir standart yok adamlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Otokoç mu bunu yapan?

    Ford zaten Otosan ile sabote ediliyor.

    Fiesta tanıtıldı şuan satılıyor ama daha trafiğe çıkmadı 2. zammı yedi hemen. 74.500TL ile dizeli çıktı, 76.500TL yaptılar ve geçen Cuma 78.500TL oldu. Böyle kepazelik olmaz.

    Onun dışında müşteri kaybetme korkusu büyük markalar da yok.

    Sen Ford'dan vazgeçer gidersin başka markaya, başka markadan adam da oradan bıkar Ford'a gelir. Sonuç olarak Ford Türkiye'de hep ilk 3 içinde olan bir marka satış adetleri ile.

    Ama dediğim gibi Otosan binek araçlarda saçma politika uyguluyor. Yeni Fiesta aldım görmeden aldım, adamlar sadece Titanium 1.0 EB motoru sürdürüyor, 1.5TDCI yenilendi 6 ileri oldu ama süremiyorsun, Trend paketi göremiyorsun. Böyle saçmalık olmaz. Bayilere giriyorsun Transit Custom, Kurye, Ranger'dan başka araba yok.

    Otokoç Antalya tam tersi sorunu çözmek için uğraştı, ikame araç verdi böyle saçma bir şey için, lakin Ford Otosan kabul etmiyor.



    Anladığım kadarıyla araç içindeki dokunulan hiç bir parçayı garantiye sokmuyor adamlar, kullanıcı hatası deyip geçiyor.



    E tüketici hakem heyeti kesinlikle müşteri lehine karar veriyor, bir dilekçelik iş ama uğraştıracaklar işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai bu tarz durumlarda sorgusuz değişim yapıyor.O konuda korelileri tebrik ederim.Ford'a ise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Olmadı mı o hala?



    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.

    Yok, Ford otokoç'a kazık attı resmen. Durun siz kardeşsiniz dedim ama dinlemediler.

    Hoplayarak oturup kalksan olmazdı. Kullanıcı popo hatası .

    Hem spor yap, hem aracı koru, Ford beni düşünüyor ben şikayet ediyorum.



    Yalnız otokoç Antalya'ya acıdım. Adamlar 1 hafta bunla uğraşıp ikame araç verdiler yahu



    Ford kendi firmasına da düşman.

    Versinler araba ne olacak? Acıma! Onlar bakım da bize acıyorlar mı?




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.