Şimdi Ara

Ford garanti saçmalaması( aslında bir çok firma yapıyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
75
Cevap
1
Favori
4.111
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Ford garanti saçmalaması( aslında bir çok firma yapıyor)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    19461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99





    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér





    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99





    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér



    Olmadı mı o hala?





    Ben bitmiştir dye düşünğyordum.



    Yok, Ford otokoç'a kazık attı resmen. Durun siz kardeşsiniz dedim ama dinlemediler.



    Hoplayarak oturup kalksan olmazdı. Kullanıcı popo hatası .



    Hem spor yap, hem aracı koru, Ford beni düşünüyor ben şikayet ediyorum.





    Yalnız otokoç Antalya'ya acıdım. Adamlar 1 hafta bunla uğraşıp ikame araç verdiler yahu





    Ford kendi firmasına da düşman.



    Versinler araba ne olacak? Acıma! Onlar bakım da bize acıyorlar mı?
    |
    |
    _____________________________
    ➤ 2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ - ★ Simon's Cat /★ RallyCross / ★ Hot Wheels / ★ Akustikhane / ★ JoyTurk Akustik




  • Yarbay
    3664 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540



    Hyundai bu tarz durumlarda sorgusuz değişim yapıyor.O konuda korelileri tebrik ederim.Ford'a ise



    Bunu öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler



    Peugeot,Renault da garanti konusunda başarılılar,gruplardan ve forumdan gördüğüm kadarıyla. Tam zıttı ford,ww,opel süründürmekte kullanıcılarını. Genel kanı bu yönde kullanıcılar arasında.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    2 yıllık kugamda akü, dış ortam ısı sensörü ve sağ amortisör bilyası garantıden değişirildi. servis süresi biraz uzun sürse de garantiden değişim konusunda sorun çıkarmadılar. acaba yetkili servis yönledirmelerinde mi sorun yaşıyosunuz.açkçası akü ve amortisör bilyasinde garantiye almazlar diye düşünüyordn ama garantiden değiştirdiler. samsun otokoçta yapıldı.
    _____________________________
  • Yarbay
    8325 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha





    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540



    Hyundai bu tarz durumlarda sorgusuz değişim yapıyor.O konuda korelileri tebrik ederim.Ford'a ise



    Bunu öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler



    Peugeot,Renault da garanti konusunda başarılılar,gruplardan ve forumdan gördüğüm kadarıyla. Tam zıttı ford,ww,opel süründürmekte kullanıcılarını. Genel kanı bu yönde kullanıcılar arasında.



    Kendimde bir Dacia sahibiyim.Dacia ve Renault'un servislerinden kendi adıma gerçekten memnunum.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    9277 Mesaj
    garantı konusunda genel bi düzenleme

    yapılmalı



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
  • Yarbay
    8069 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz-siyah



    2 yıllık kugamda akü, dış ortam ısı sensörü ve sağ amortisör bilyası garantıden değişirildi. servis süresi biraz uzun sürse de garantiden değişim konusunda sorun çıkarmadılar. acaba yetkili servis yönledirmelerinde mi sorun yaşıyosunuz.açkçası akü ve amortisör bilyasinde garantiye almazlar diye düşünüyordn ama garantiden değiştirdiler. samsun otokoçta yapıldı.



    Hocam biraz daha inceledim, anladığım kadarıyla Ford'un garanti mantığı şöyle işliyor.





    Sorun basit ve mekanik, elektronik v.b ise kabul et.





    Sorun dokunulan herhangi bir yerde ise kullanıcı hatası de.





    Sorun çok ciddi ve pahalı ise mutlaka kullanıcı hatası de. Baktın olmuyor kapat ve kabul et.





    Benimde ısı sensörünü değiştirdiler örneğin.





    Otokoç servis olarak suçsuz, adamlar rapor yazıp yolluyorlar sonuçta.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3448 Mesaj
    Tek ford servis tecrübem geçen yıl focus aracımda oldu.garantisinin dolmasına 5 gün varken akü bozuldu.mobil servis geldi araçtaki 60 amperlik aküyü alıp ücretsiz 70 amperlik aküyü taktı hata kodu falan silip gitti.yoluma basıp devam ettim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    34494 Mesaj
    şu okuduğum kaçıncı ford rezaleti, sünger bile almam bunlardan
    _____________________________
  • Yarbay
    3646 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil



    şu okuduğum kaçıncı ford rezaleti, sünger bile almam bunlardan



    Emin olun yine de çoğu markadan iyi hizmet veriyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    Nobody can interfere everybody's life
  • Kurmay Yarbay
    11470 Mesaj
    Bu anlamda Türkiye'de en iyi firmalar hyundai ve reno
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/


    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.
  • Yarbay
    7359 Mesaj

    Renault da eskisi gibi değil hocam. Tokat’ta yetkili serviste takılan park sensörü başka serviste garantiye girmiyor sonra Renault logolu fatura ile şikayet ettim yaptırdım.





    Malum veteriner hekimiyim ve sürekli araç gerekli oluyor tavan döşemesi güneşi görünce kendini salıyor biraz ses yapıyor. Götürdüm 3 gün yatacak dediler ikame araç dedim öyle biz hizmetimiz Yok dediler . Merkezi aradım onlar da aynı cevabı verdi.





    Halbuki ilk passat aracımda sadece güneş gözlüğü varken camda görülebilen bir hata vardı. Servise götürdüm Ve resimleri güneş gözlüğünün arkasından çektik :) 2 günde yanıt geldi değişim yapıldı ikame araç tahsis edildi. Bakımda bile iş uzunsa ikame araç veriliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    otomobilci_x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    11470 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes



    Renault da eskisi gibi değil hocam. Tokat’ta yetkili serviste takılan park sensörü başka serviste garantiye girmiyor sonra Renault logolu fatura ile şikayet ettim yaptırdım.





    Malum veteriner hekimiyim ve sürekli araç gerekli oluyor tavan döşemesi güneşi görünce kendini salıyor biraz ses yapıyor. Götürdüm 3 gün yatacak dediler ikame araç dedim öyle biz hizmetimiz Yok dediler . Merkezi aradım onlar da aynı cevabı verdi.





    Halbuki ilk passat aracımda sadece güneş gözlüğü varken camda görülebilen bir hata vardı. Servise götürdüm Ve resimleri güneş gözlüğünün arkasından çektik :) 2 günde yanıt geldi değişim yapıldı ikame araç tahsis edildi. Bakımda bile iş uzunsa ikame araç veriliyor.



    Türkiye'de tam anlamıyla müşteri bilinci oturmuş firma bulmak zor ancak benim tecrubem bu konuda bir genelleme yapacaksam bu iki markayı diğerlerinden ayırıyor bu arada vw yide bu ikili arasına dahil edebiliriz aslında.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/


    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.




  • Yarbay
    20030 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99





    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing



    Otokoç mu bunu yapan?



    Ford zaten Otosan ile sabote ediliyor.



    Fiesta tanıtıldı şuan satılıyor ama daha trafiğe çıkmadı 2. zammı yedi hemen. 74.500TL ile dizeli çıktı, 76.500TL yaptılar ve geçen Cuma 78.500TL oldu. Böyle kepazelik olmaz.



    Onun dışında müşteri kaybetme korkusu büyük markalar da yok.



    Sen Ford'dan vazgeçer gidersin başka markaya, başka markadan adam da oradan bıkar Ford'a gelir. Sonuç olarak Ford Türkiye'de hep ilk 3 içinde olan bir marka satış adetleri ile.



    Ama dediğim gibi Otosan binek araçlarda saçma politika uyguluyor. Yeni Fiesta aldım görmeden aldım, adamlar sadece Titanium 1.0 EB motoru sürdürüyor, 1.5TDCI yenilendi 6 ileri oldu ama süremiyorsun, Trend paketi göremiyorsun. Böyle saçmalık olmaz. Bayilere giriyorsun Transit Custom, Kurye, Ranger'dan başka araba yok.



    Otokoç Antalya tam tersi sorunu çözmek için uğraştı, ikame araç verdi böyle saçma bir şey için, lakin Ford Otosan kabul etmiyor.





    Anladığım kadarıyla araç içindeki dokunulan hiç bir parçayı garantiye sokmuyor adamlar, kullanıcı hatası deyip geçiyor.





    E tüketici hakem heyeti kesinlikle müşteri lehine karar veriyor, bir dilekçelik iş ama uğraştıracaklar işte.



    Ford merkeze mail atın bence. Otosan dediğim gibi sadece ticari araç satmak amacı olan ve Ford markasını Türkiye'de bireysel satışa engelleyen bir toptancı.



    Diyorum ya araba alacağım, daha araba lansman yapıldı trafiğe çıkmadan 2 defa zam yedi.
    |
    |
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




  • Yarbay
    8325 Mesaj

    Renault'tan aldığın aracın Symbol Ve den aldığın aracın Passat olduğunu unutmamak gerekTalisman alsan bence durum çok farklı olurdu.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    vetenes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4774 Mesaj
    Arkadaşlar şimdi benim anlamadığım bir olay var. Bunca insan, sırf garantisi devam etsin diye yetkili serviste bakıma gidiyor. Sanayinin iki katı para bayılıyor. 4-5 senede zaten 80 bin yapsan, nereden baksan 3-4 bin lira fazla vermiş oluyorsun servise.



    Bunun karşılığında hizmet nedir ? Her an kullanıcı hatasına çevrilip senin üstüne yıkılacak bir hata riski var. 20-30 binde triger kopsa "beyefendi arabayı vurdurmuşsunuz" diyebilecek adamlar bunlar. Bunun için mi 3-4 bin fazladan veriyor insanlar ? Ayrıca neymiş, fabrikadan kusurlu bir parça çıkarsa, onu ücretsiz değiştiriyorlarmış, buymuş garanti. Ulan zaten senin fabrikadan hatalı parça çıkarma LÜKSÜN YOK. Hatalı çıkardığın her parçanın HER TÜRLÜ sonucunu ödemek ZORUNDASIN.



    Garantim olmasa bile, hatta hiç servisin önünden geçmemiş olsam bile, parçanın orijinal olduğu belli, senden çıktığı belli. Dava açarım, bilirkişi raporuyla fabrika hatası tespit edilirse tazminatıyla beraber geri alırım senden o parayı zaten. Örneğin triger kayışım 30 binde kopsa, o motoru sana yedirirler mahkemede. Sadece süreç uzar. Bu uzun süreçten kaçmak için mi toplamda bir rektefiye parası kadar parayı servise bayılıyor bu insanlar dört senede ?



    Delilik.



    Bana göre de garanti tamamen ticari hile bu sebepten ötürü. Adam zaten her türlü masrafı sana yıkıp kaçabiliyor. Sadece Ford değil ki, VW'in dsg de neler yaptığını gördük, son beş senede üç tane motoru satıp ardından tarihten sildiler adamlar(1.2 tdi, 1.4 tdi, 1.4 tsi 180hp) onun müşterileri ne olacak ? Onlar önemli değil. Önemli olan pağaaah.



    Son olarak, firmalar bu tarz hatalarda marka imajının zedelenmesinden korkarlar. Çünkü yarın öbür gün siz bunu birine anlattığınızda Ford'a bakış açısı aşırı negatif olur, tercihlerde son sıraya geriler.



    Fakat ülkemizde böyle olmuyor. Birine gidip şu arabada bu var, bak servis uğraştırıyor beni diyorsun, olmaz öyle şey diyor ,hatta bazen sende kusur buluyor adam. Bu forum, VW'in ayıplı kabul ettiği mala sağlam diyen insanlar gördü kaç sefer. Adam da diyor ki ben ne yapsam da marka imajım zedelenmez, çünkü bu imaj zor değişir ayrıca bunu ölümüne savunacak insanlar var nasılsa. Bu insanların çoğu da aynı marka mağduru aslında, aracının değeri düşmesin diye kabul etmiyor böyle hataları.
    _____________________________
    Devrim Arabası




  • Yarbay
    7359 Mesaj

    Aldığın model önemli değil firma politikası önemli. Polo sahiplerine bir sor Vw Servislerinde hizmet değişiyor mu diye ?





    Latıtude ile kaza sonrası benzer sorunları yine aksatmadan yaşattılar Renault servisinde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    redbul_540 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    757 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin



    Arkadaşlar şimdi benim anlamadığım bir olay var. Bunca insan, sırf garantisi devam etsin diye yetkili serviste bakıma gidiyor. Sanayinin iki katı para bayılıyor. 4-5 senede zaten 80 bin yapsan, nereden baksan 3-4 bin lira fazla vermiş oluyorsun servise.



    Bunun karşılığında hizmet nedir ? Her an kullanıcı hatasına çevrilip senin üstüne yıkılacak bir hata riski var. 20-30 binde triger kopsa "beyefendi arabayı vurdurmuşsunuz" diyebilecek adamlar bunlar. Bunun için mi 3-4 bin fazladan veriyor insanlar ? Ayrıca neymiş, fabrikadan kusurlu bir parça çıkarsa, onu ücretsiz değiştiriyorlarmış, buymuş garanti. Ulan zaten senin fabrikadan hatalı parça çıkarma LÜKSÜN YOK. Hatalı çıkardığın her parçanın HER TÜRLÜ sonucunu ödemek ZORUNDASIN.



    Garantim olmasa bile, hatta hiç servisin önünden geçmemiş olsam bile, parçanın orijinal olduğu belli, senden çıktığı belli. Dava açarım, bilirkişi raporuyla fabrika hatası tespit edilirse tazminatıyla beraber geri alırım senden o parayı zaten. Örneğin triger kayışım 30 binde kopsa, o motoru sana yedirirler mahkemede. Sadece süreç uzar. Bu uzun süreçten kaçmak için mi toplamda bir rektefiye parası kadar parayı servise bayılıyor bu insanlar dört senede ?



    Delilik.



    Bana göre de garanti tamamen ticari hile bu sebepten ötürü. Adam zaten her türlü masrafı sana yıkıp kaçabiliyor. Sadece Ford değil ki, VW'in dsg de neler yaptığını gördük, son beş senede üç tane motoru satıp ardından tarihten sildiler adamlar(1.2 tdi, 1.4 tdi, 1.4 tsi 180hp) onun müşterileri ne olacak ? Onlar önemli değil. Önemli olan pağaaah.



    Son olarak, firmalar bu tarz hatalarda marka imajının zedelenmesinden korkarlar. Çünkü yarın öbür gün siz bunu birine anlattığınızda Ford'a bakış açısı aşırı negatif olur, tercihlerde son sıraya geriler.



    Fakat ülkemizde böyle olmuyor. Birine gidip şu arabada bu var, bak servis uğraştırıyor beni diyorsun, olmaz öyle şey diyor ,hatta bazen sende kusur buluyor adam. Bu forum, VW'in ayıplı kabul ettiği mala sağlam diyen insanlar gördü kaç sefer. Adam da diyor ki ben ne yapsam da marka imajım zedelenmez, çünkü bu imaj zor değişir ayrıca bunu ölümüne savunacak insanlar var nasılsa. Bu insanların çoğu da aynı marka mağduru aslında, aracının değeri düşmesin diye kabul etmiyor böyle hataları.



    +1

    Benim ayrıca da eklemek istediklerimde var.

    Honda ve Hyundai’de bu firmalar ile aynı, 5- 6 yıl garanti veriyorlar ama en basit şeyleri bile kullanıcı hatasına bağlıyorlar. Allah’tan Honda eski teknolojisi ile pek sorun çıkarmıyor.

    Ama Hyundai’yi iyi biliyordum, ancak kendi namıma mağdur oldum, bi daha gerekmedikçe işim olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PriMe -- 15 Kasım 2017; 11:43:09 >
    |
    |
    _____________________________
    İmzamın 5 yıl sonra kurallara uymadığı söylendi, yorum ve imza yok artık.




  • Teğmen
    248 Mesaj
    Gecmiş olsun ben 2013 leonum da vites topuzunu koltuk oturma kılıfını ve cam tavanın kenarında ki plastiği değistirttim sorun cıkarmadılar ama bir arkadasım ibizasın da oturma yerınde sol tarafta sunger erimesi oldu ve baya bir ugrastı icerde bir plastik parca var inip binerken sureli baskı goruyor ve zamanla sungeri ve dıs kılıfı yırtıyor :D hoplaya zıplaya mı oturucaz koltuga ınsan yandan surterek oturuyor napalım camdan mı gırek dırek :D
    _____________________________
    Seat Leon fr kırmızı + fr plus pkt + 18 inc jnt 2013

    Corsa d 1,3 cdti enjoy 2012 Kullanımda.





    < AMD FX Kullananlar Kulübü >

    < 800+ kullanıcı >
  • Binbaşı
    1342 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99





    quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07



    Focus aldım, aldığım adam sanayide yaptırmış bakımını garanti şuan devredışı.


    Kızmıştım adama, şimdi pek takmıyorum bi süngeri yapmayanlar büyük bişey olsa zaten karşılamayacaklar.



    Şikayetvar'a cevap bile yazmıyor adamlar, o kadar umursamaz artık büyük firmalar.





    Bu konuda Hyundai ve Toyota iyi diyorlar bakacağız artık bir sonraki araçta. Bunu da araştırmak zorundayız.



    Toyatadan sorun yaşayan da oldu.Markaya değilde bayiye bakmak lazım.Benim aracım auris şuana kadar servisle ilgili bi problem yaşamadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2029 Mesaj
    Minibüs şoförlüğü var mı cv'de
    |
    |
    _____________________________
    2009 Renault Laguna III 2.0 dci Privilege
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.