Şimdi Ara

EVGA RTX 3080 Ti ve Amazon Türkiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
5
Favori
8.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
84 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Amazon Türkiye'den ekran kartı satın alırken dikkat edin.

    Türkiye resmi distribütör garantili diye sattıkları ekran kartı illegal çıktı !!!


    ******************************************************************


    www.amazon.com.tr isimli web sitesinden NVIDIA EVGA RTX 3080 Ti XC3 12GB Ekran kartı satın aldım.

    SATICI: Amazon Türkiye

    Kargoyu Gönderen: Amazon Türkiye

    Ekran kartı yurtdışından gelmiyor. Ürün Türkiye Garantili. İthalat ücreti vb. isimler altında ücret ödemedim.

    Satı naldıktan sonra 3 gün içinde adresime teslim edildi.


    Ürünün kutusundan çıkan garanti belgesinde yazan bilgiler:


    İthalatçı: AMAZON TURKEY PERAKENDE HİZMETLERİ LTD ŞTİ

    Adres: Esentepe Mah. Bahar Sokak No:13/52 Şişli/İstanbul

    Telefon: 08503902153


    ******************************************************************


    Faturada yasal görünüyor. Hiçbir sorun yok.

    Faturada yazan satıcı bilgileri.


    Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Limited Şirketi

    Esentepe MahallesiBahar Sk. No: 13/52

    Şişli-İstanbul,34394,Turkey


    Buraya kadar sorun yoktur. Türkiye Garantili yasal bir ürün aldığımı düşünüyordum.


    ******************************************************************


    Oyun oynarken birden görüntü gitti. Bilgisayar kapanıp geri açıldı, ancak görüntü gelmedi.

    Kablolarda sıkıntı yoktu. Başka ekran kartı takınca görüntü geldi. EVGA ekran kartını başka bilgiayarda test ettik, görüntü gelmiyor.

    Ayrıca Evga ekran kartının fanları da dönmüyordu. Garanti belgesindeki telefon numarasını aradım, ancak ulaşılmıyor.

    Amazon Türkiye sattığı ürünün garanti belgesine çalışmayan aktif olmayan bir telefon numarası yazmış.


    ******************************************************************


    Amazon Türkiye'ye telefon ile bir hafta boyunca ulaşamadım. Bir hafta boyunca Amazon Türkiye canlı destek ile görüşerek ekran kartını onlara göndermem için hangi kargo şirketine teslim etmem gerektiğini sordum, ancak bir türlü kargo kodu alamadım. Bir haftanın sonunda bana ekran kartını onlara iade göndermem için kargo kodu verildi. Kargoyu 05/12/2022 tarihinde kargoya teslim ettim. Aynı ekran kartından daha yüksek fiyatlar sitelerinde satışta vardı, ancak bana aynı üründen stokta olmadığı için para iadesi yapılacağı bilgisi verildi. Tamam deyip kabul ettim. Kredi kartına iade geç geleceğinden dolayı hediye kartı bakiyesi oalrak eklemelerini ve üzerine para ekleyerek tekrar Amazon Türkiye'den ekran akrtı alacağımı söyledim.


    Ancak günlerce bekletildim ve depoda barkod okunmuş, ürün incelenmesi yapılamsı gerekiyor diyerek beklettiler. Benimle irtibata geçeceklermiş ama hiçkimse benimle telefopn veya email yoluyla irtibata geçmedi. Ben de her gün canlı destek hattı üzerinden irtibata geçerek durumu sordum. Sonunda depodan gelen yanıt şu idi: Kullanıma bağlı çizikler var. Kullanılamayacak derecede hasarlı.


    Önce para iadesi yapıalcağı ama miktar yüksek olduğu için ilgili birime yazmaları gerektiğnii söylediler. İlgili birim bana email kanalıyla dönüş yapacakmış. Ancak günlerce onlarda iletişiem geçmediler ki her gün canlı destek üzerinden sürekli sordum. Her sorduğumda durumun aciliyetini de belirterek yazı yolladılar. Ama hiçbir dönüş olmadı.


    Aradan günler geçti. Sonudna görüştüğüm temsilci farkl ıbirşey söyledi: Ekran kartı arızalı oldığundan bana geri gönderilecekmiş. Para iadesi olmayacakmış. E ben zaten bozulduğu için tamir edilsin diye size gönderdim.??. siz tamir edilemiyor, para iadesi oalcak deyip günlerce oyaladınız.??.


    Neymiş efendim? Türkiye'de EVGA ekran kartları için Vektron Elektrik isimli firma teknik servis hizmeti veriyormuş ve benim bu firma ile iletişime geçmem gerekiyormuş. Eğer onlar para iadesi formu doldurursa bana para iadesi yapılabilirmiş. Tamam dedim, gönderin ekran kartını. Bu defa da depoda ekran kartı kargo için hazırlanmış görünüyor ama bir türlü kargoya teslim edilmiyor. Yine her gün dürtüklemek zorunda kaldım. Her gün ayn ıcevabı aldım, kargoya teslim edilecek bekleyin. Israrla neden hzır olduğu halde gönderilmediğini soruyoru mama merak etmeyin efendim en kısa sürede gönderielcek deniliyor ki 7 gün böyle geçti.


    19/01/2023 tarihinde ekran kartı bana geri geldi. 20 iş günü tamir süresi zaten aşılmış oluyor. Bu sırada bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Tabi minimum 6 ay - 12 aylık bir süreç bu.


    Ekran kartı nihayet elime ulaştı diyerek Vektron Elektrik isimli firmayı aradım. Zaten telefon nuamrasın ıda Amazon Türkiye canlı destek hattı vermişti. Benden ekran kartını nseri nuamrasını aldılar ve kontrol ettiler. Biz sadece kendi sattığımız ürünlere teknik destek veriyoruz, bu ürünün çıkışı bizden yapılmamış, dolayısı ile satın aldığınzı firma ilegörüşmeniz gerekiyor, biz hiçbir işlem yapamayız denildi.


    Tekrar Amazon Türkiye canlı destek ile görüştüm. Israrla teknik servis hizmetini Vektron Elektriğin verdiğini ve eğer onlar para iadesi yapılması gerektiği konusunda belge verirse para iadesi yapacaklarını söylediler. Vektron Elektrik tarafından verilen cevabı söyledim. Tüketi haklarına göre faturayı kesen satıcının sorumlu olduğunu ve tekni kservis hizmetinin verileceği yere yönlendirmeleri gerektiğini söyledim. Bana ilettikleri teknik servisin bu ürüne hizmet vermediğini belirttim. Sebebini izah ettim. Garanti belgesinde ithalatçı oalrak gözüken firmanın da Amazon olduğunu, satıcı ve ithalatçının tüketici haklarına göre soruml uolduğunu izah ettim. Ama malesef hiçbir işlem yaptıramadım. Tek söyledikleri para iadesi için ilgili birime yazı gönderdikleri ve beklemem gerektiği ki bundan hiçbir sonuç çıkmayacak. Çünkü bir buçuk aydır aynı şeyleri söyleyerek beni oyalıyorlar. Bu arada ekran kartını kontrol ettiğimde üzerindeki garanti etiketinin yırtılmış olduğunu farkettim. Demek ki tamir etmeye çalışmışlar. Tamir edememişler. Bilgisayara takarak test ettim. Aynı şekilde görüntü gelmiyor ve fanları dönmüyor. Arıza devam ediyor.


    ******************************************************************


    SONUÇ:


    Türkiye garantili diye ekran kartı satın aldım. Faturası ve garanti belgesi var. Herşey yasal görünüyor.

    Ama Vektron Eletkrik EVGA Türkiye Teknik Servisi bu ürün bizden çıkış yapmamış diyor.

    Zaten haklılar da garanti belgesinde onların ismi yoktur. Pararel ithalat denilen bir sistemmiş.

    Amazon Türkiye bu ürünü kendi ithal etmiş ve dolayısı ile bu ürüne teknik servis hizmetini Amazon Türkiye'nin vermesi gerekiyormuş.

    Ancak Amazon Türkiye ekran kartını tamir etmeye çalıştığı halde tamir edememiş. Bu bilgiyi de benden gizlediler ki garanti etiketinin yırtık olduğunu farketmeseydim bilmiyordum.

    Tamir edilemez ise aynı üründen vermek yada para iadesi yapmak zorundalar. Ancak bunu söylememe rağmen umursayan yoktur.








  • "Amazon Türkiye'ye telefon ile bir hafta boyunca ulaşamadım."


    Ben burda kaldım. Ben 10dk içinde Amazon'a ulaşıyorum siz nasıl 1 hafta ulaşamadınız. Ayrıca büyük meblağ,küçük meblağ olsun, amazon anında para iadesi yaptı bana. Hiç sorun yaşamadım.


    size suç atmıyorum fakat sipariş geçmişinizde şüpheli iadeler vs varsa muhakkak onlar etkili olmuştur..

    Ülkenin çivisi çıkmış bakanlık mahkeme vs hepsi boş kim kime yutturursa. Geçen hafta bir bankada hesabımı kapattırmak için saatlerce uğraştım adam öyle bir düzen kurmuş ki eğer iptal ettirme kapatma gibi bişey söylediğin an seni saatlerce 1 e bas 3 e bas şifre gir tekrar 3 e bas ana menüye dön ne istediğini söyle 3 e bas 1 e dön böyle saatlerce oyalıyor sırf Allah belanızı versin deyip vazgeçmen için. Ürün alıyorsun herkes başkasına yönlendiriyor böyle düzen böyle hayat olmaz. Adam internet için başvuruyor işlem bitiyor 6 ay geçmiş internet açmamışlar adam fatura ödüyor her ay kime şikayet edersen et olmuyor

    hocam aralık sonunda arka arkaya 3 tane ürün aldım 25-26-27 aralık, 2 adet corsair marka ram aldım, ikisinide kargo poşetini video çekerek açtım 2 side açık kullanılmış geldi hala bende bekliyor iadeyi, 3.ürünüm çalınmış boş kutu geldi hepsinin videosu var 2 haftadır en az 30 telefon görüşmesi 9-10 mail attım dönüş yapmıyorlar paramı iade etmiyorlar. ne yapacağımı şaşırdım dolandırıcı olmuşlar resmen, bunu diyince amazon koca firma sizin ürününüzü çalıp mı kar edecek diyorlar m.temsilcisi..

    Amazon biteli çok oldu. Amazon.com.tr’den sadece satıcı BİZZAT AMAZON TR ise işlem yapın. Değil ise temkinli olun, çünkü sonuç alamayacaksınız. Size çözüm aranıyormuş, destek veriliyor”MUŞ” gibi yapılacak, ancak siz sadece aylarca bekletildiğinizle kalacaksınız ve sonunda bu konuda size yardımcı olamıyoruz diyip, kestirip atacaklar.

    Bu arada hemen söylediğime bir parantez açayım, Amazon TR’den aldığınız ürünlerde sadece ve sadece ilk 1 ay içerisinde İADE işlemleriniz sorunsuz işler. Onunda dışında 1 ayı geçtiğiniz anda kimle muhatap olduğunuzu anlarsınız. Satın aldığınız ürünle ilgili arızaya hiçbir şekilde, katiyen destek verilmez. Marka ile görüşün biz yardımcı olamayız der, kestirip atarlar.

    Çok ama çok daha vahimi fiyatı uygun diye bir ürünü almak istersiniz, bakarsınız satıcı Amazon Almanya, dersiniz ki koskoca Amazon Almanya, daha iyi. Ama ürün size bir gelir üzerinde kullanılmış ürün iade etiketi “LPN” var. Olmaz öyle şey der kutuyu bir açarsınız, toz içinde, kullanılmış bir ürünle karşılaşırsınız. Müşteri hizmetlerini arar durumu anlatırsınız, bize ne, almasaydınız vari bir tavırla “iade edin o zaman” yanıtını alırsınız. Ürün değişimi yapmazlar veya süreçle ilgili zerre destek alamazsınız çünkü satıcı Amazon.de. Amazon.de de destek vermez çünkü satın aldığınız adres Amazon.com.tr. Çaresiz iade edeyim koskoca Amazon nasıl olsa dersiniz ve iadeniz fi tarihinden sonra ve parça parça hesabınıza yatar.

    De’den bu şekilde 3 ürün aldım ve istisnasız hepsi “LPN” etiketiyle, iade edilmiş ürün olarak geldi.

    Gözümüzde firmaları putlaştırmayı çok seviyoruz, ancak emin olun Amazon’un şuan vermiş olduğu hizmet kalitesi, yıllar önce beğenmediğimiz, hatta yerden yere vurduğumuz pek çok firmadan daha kötü durumda.

    Kanıt olması adına aldığım basit bir telefon kılıfının fotoğrafını ekliyorum. Kutu açık, LPN etiketli:



    Sözde sıfır olan, fan yuvaları haşat edilmiş, kutusunda güvenlik bandı olmayan, LPN etiketli:






  • hocam aralık sonunda arka arkaya 3 tane ürün aldım 25-26-27 aralık, 2 adet corsair marka ram aldım, ikisinide kargo poşetini video çekerek açtım 2 side açık kullanılmış geldi hala bende bekliyor iadeyi, 3.ürünüm çalınmış boş kutu geldi hepsinin videosu var 2 haftadır en az 30 telefon görüşmesi 9-10 mail attım dönüş yapmıyorlar paramı iade etmiyorlar. ne yapacağımı şaşırdım dolandırıcı olmuşlar resmen, bunu diyince amazon koca firma sizin ürününüzü çalıp mı kar edecek diyorlar m.temsilcisi..

  • Amazonda çabuk entegre olmuş ülkeye. O kadar överlerse sonu böyle olur tabi.

  • Amazon ne zamandan beri ürün tamir etmeye başladı. Normalde ya değişim olur, ya da ücret iadesi.

  • Çok geçmiş olsun paranızla rezil olmuşsunuz resmen. Bunu üç kuruşluk firmalar iş bilmemezlikten yapar anlarım ama amazonun böyle bir şeye sebebiyet vermesi gerçekten başka bir boyut. Şu ana kadar 300den fazla siparişim olmuştur pcden telefona bir çok şey aldım ama bundan sonra sipariş verirken 2 kere düşünücem. Umarım biran önce sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okurken sinirlendim. Bu insanlar neden böyle üç günlük dünyada ne fırıldaklar dönüyor. Sattım gitti başının çaresine bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon'dan benim de çok siparişim oldu. Hatta Amazon'u çok severdim. Ama ta ki satın aldığım ürün bozulunca karşımda teknik servis muhatap bulamayıncaya kadar. Tüketici haklarına göre satıcı, ithalatçı ve teknik servis mütelsil sorumludur. Sorun oluştuğunda alıcı hangisine ulaşır ise o taraf gerekli işlemelr için yardımcı olmalıdır. Satıcı, teknik servise yönlendirmeli, e bunların yönlendirdiği tekni kservis ürün bizden çıkmamış diyor, aten garanti belgesinde yazan ithalatçı da aynı zamanda satıcı. Pararel ithalat yapılmış ve teknik servis yok. Peki Ticaret Bakanlığı buna nasıl izin vermiş ?

  • azazel85 A kullanıcısına yanıt

    Ülkenin çivisi çıkmış bakanlık mahkeme vs hepsi boş kim kime yutturursa. Geçen hafta bir bankada hesabımı kapattırmak için saatlerce uğraştım adam öyle bir düzen kurmuş ki eğer iptal ettirme kapatma gibi bişey söylediğin an seni saatlerce 1 e bas 3 e bas şifre gir tekrar 3 e bas ana menüye dön ne istediğini söyle 3 e bas 1 e dön böyle saatlerce oyalıyor sırf Allah belanızı versin deyip vazgeçmen için. Ürün alıyorsun herkes başkasına yönlendiriyor böyle düzen böyle hayat olmaz. Adam internet için başvuruyor işlem bitiyor 6 ay geçmiş internet açmamışlar adam fatura ödüyor her ay kime şikayet edersen et olmuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon sizin kullanıcı hatası yaptığınızı düşünüyor, kullanıma bağlı çizikler vs.. Normalde birebir değişim yapar ilginç 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende merak ediyordum Amazon ne zaman bizim düzene katılacak diye ki katılalı baya olmuş farkında değiliz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon'la ilgili de bunları duymaya başlar olduk. Hakkımızda hayırlısı olsun. Aldığım ucuz ürünlerde sorun yaşadığım oldu ama pahalı ürünlerde hiç sorun yaşamadım. Zaten Amazon'u sırf garantisi için tercih ediyorduk. Bizim için bir anlamı kalmadı bu durumda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EVGA RTX 3080 Ti ve Amazon Türkiye
    EVGA RTX 3080 Ti ve Amazon Türkiyeamazon
    EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING, 10G-P5-3897-KR, 10GB GDDR6X, iCX3 Teknolojisi, ARGB LED, Metal Arka Plaka, Ekran Kartı
    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08HGYXP4C?ref_=orc_spr_myr_asin_title_clk


    Merhaba,


    Öncelikle geçmiş olsun.


    Linkini paylaştığım üründe de birebir aynı prosedürler geçerliydi ve AMAZON TURKEY sorumlu olarak görülüyordu. Bizatihi 2 adet iade işlemimde herhangi bir sıkıntı yaşamadım ve ücret iadesi verildi. Akabinde çevremde de aynı GPU'dan alan 3 kişi daha iadesini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirdi. Hatta şahsen bu duruma ve AMAZON'a güvenerek satın alım yapmıştım. VEKTRON'a ve bu sebeple çeşitli satış kanallarına güvenerek alım yapmazdım mesela (bu da yanlış anlaşılmasın, TR'nin genelinde güven problemi var ve garanti süreçleri genelde sıkıntılı ilerliyor). EVGA RTX 3080 Ti ve Amazon Türkiye 


    Garanti belgesinde direkt paylaştığınız bilgiler yer aldığı için zaten ücret iadesi/değişim sürecinden başka seçenekleri de kalmıyor ki VEKTRON olması gerektiği gibi bilgi paylaşımı sağlamış. Muhtemelen sizi yönlendirmeleri esnasında bi' bilgi karışıklığı olmuştur diye düşünüyorum. Özellikle garanti belgesindeki hususu (düzgün bir üslupla) belirttiğiniz takdirde sorun olmaması gerekiyor. Bunun yanı sıra EVGA GLOBAL ile iletişime geçip (hatta AMAZON'u da GLOBAL olarak dahil ederek) RMA onayı gibi bi' onay verilmesini talep edebilirsiniz. Onlar çok yüksek ihtimalle kendi aralarında süreci işleteceklerdir.


    *AMAZON'a GLOBAL olarak ulaşmanızla alakalı (şayet bilginiz yoksa) PM atarsanız (bu konu özelinde) yol gösterebilirim.

    *Şunu da eklemeden geçmeyeyim; hesap geçmişiniz ne durumdadır, sık sık iade durumlarınız oluyor mu, şüpheli işlemler var mı vb. gibi detaylar da bi' ihtimal süreci zora sokmuş olabilir. Tabii bunu sadece ihtimaller dahilinde belirtiyorum yoksa sizin yaşamış olduğunuz süreç anlaşılabilir durumdadır.





  • Konuyu ekşiye de yazdım gündeme gelmesi için çabalayabilirz.

    https://eksisozluk.com/19-ocak-2023-amazon-com-tr-rezaleti--7543011

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazonda 3 kağıtçı olmuş yazık insallah sorununuz çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazonda işiniz müşteri temsilcilerine kaldıysa yandınız. Benim Amazon prime olan hesabımı 2022 yılı içerisinde hayatımda 1 kez bile Amazona ürün iade etmediğim yada sorun yaşamadığım halde kapatıldı. Hesabı kapadıktan sonra bile prime ücretini 2 ay çekmeye devam ettiler ve ilk yaklaşık 4-5 ay her hafta iletişime geçince hesapta bir sorun yok bir hatadan dolayı geçici kapanmıştır dediler ve hesabımın tekrar açılacağını belirttiler. Yaklaşık 5 ay sonra görüştüğümde temsilci hayır arkadaşlar size yanlış bilgi vermiş hesabınız kalıcı olarak kapatılmış ve kapatılma sebebi yok artık size destek vermeyeceğiz tarzı bir konuşma yapmışlardı. Aylarca Amazona güvenip hiçbir ürün faturamı saklamamıştım ve bana tüm o faturalarında silindiğini belirtmişlerdi, okuduklarıma bu yüzden şaşırmadım.

  • Sipariş geçeli 1 ay oldu, ürünün teslimatını bir türlü yapamadı amazon! Sanki dağ başında mağarada yaşıyorum! İl merkezindeyim, teslimat yapamıyorlarmış.

    3 farklı kargo şirketine yönlendirdiler am abir türlü teslimat yapamadı öküzler! 1 ay süre geçti paramı da iade etmiyorlar. Neymiş ürün satıcıya ulaştıktan sonra iade yapılacakmış.

    Gerizekalılar ürünü teslim edemeyen siz, parayı iade etmeden de siz! Benim için amazon bitmiştir.<


    EVGA RTX 3080 Ti ve Amazon Türkiye




  • Son kale amazondu oda düştü...

  • "3-5 fazla öde Amazon'dan al en azından kafan rahat eder" buraya kadarmış, entegre olmuş TR piyasasına demekki Amazon'da.Bundan sonra pahalı Amazon'dan birşeyler alırken bu konuyu hatırlayacağım sürekli, ve tanıdıklarımıda gönderiyorum bu konuyu.Geçmiş olsun.1 insanı mağdur ederek onlarca potansiyel müşteriden olacaklar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SturmpioneeR -- 20 Ocak 2023; 10:44:8 >
  • Hocam büyük geçmiş olsun. Duruma çok üzüldüm, ama daha da fazla amazonun da tr deki diğer trendyol, hepsiburda vb dolandırıcılar kervanına katılmasına üzüldüm 😓
    Benzer durum herkesin birbirine suç atıp sorunı çözmekten kaçınmasını ben hepsiburdada yaşamıştım. Ana merkezlerine gittim olay çıkardım, linkedinden tüm üst yönetimine mailler attım, ortalığı karıştırdım araya müdürler falan girdi, özür telefonları falan derken 2-3 güne sıfır yenisini gönderdiler, ürün monitördü. Size de tavsiyem olay çıkarın, bir şekilde müdürlere üst yönetime ulaşın firma çalkalansın, o zaman çözerler paşa paşa

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazonda Türkiye Gibi Oluyor

    Yüksek Üçretli Mal Olacak Olan Uynanık Olsun Adam Çarpmalar Başladı...

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.