A

Yüzbaşı
29 Kasım 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 172 (Bu ay: 7)
Gönderileri

Hatay'da 1+1 daire kirası bir yıllık peşin olacak şekilde 16/02/2022 tarihinde 11500 TL olarak ödendi. Kira kontratına zam oranı 12 aylık TÜFE ortalaması yazıldı.


2023 yılı Ocak ayı 12 aylık TÜFE ortalaması %75 olarak açıklandı. Henüz Şubat ayı 12 aylık TÜFE ortalaması açıklanmadı, açıklanmasını bekliyorum.


Ancak hükümet yasa çıkartmış ve kira zam oranı maksimum %25 olabilir denilmiş. Emlakçı ile konuştuğumda abi enflasyon çok arttı, herşey ateş pahası %25 zamlı şekilde kirayı ödesen kimse sana birşey diyemez, yasa bun udiyor doğru ama %25 etik olmaz dedi. Emlakçının önerisini göz önünde bulundurarak ev sahibini arayıp ne şiş yansın ne kebap diyerek yasal zam oranı %25 ile 12 aylık TÜFE ortalamasını baz alarak orta yolda buluşalım dedim. 2023 Ocak ayını baz alırsak %50 zam oranı oluyor. Ancak ev sahibine bu tutar az geldi.


Ben de Şubat ayına ait 12 aylık TÜFE ortalamasının açıklanmasını bekliyorum. Büyük ihtimalle Ocak ayına göre daha düşük olacak. Eğer teklifime yine olumsuz cevap verirse yasal zam oranı %25 üzerinden kirayı banka hesabına gönderip kabul etmiyorsan kira tespit davası veya tahliye davası aç demeyi düşünüyorum. Çünkü ben yasal zam oranının iki katı oranında ödeme yapmayı kabul ettiğim halde karşı tarafın bunu kabul etmemesini de iyi niyeti suistimal olarak düşünüyorum.


Bu konuda sizin fikirleriniz nelerdir ?

Arkadaşlar Amazon Türkiye'den ekran kartı satın alırken dikkat edin.

Türkiye resmi distribütör garantili diye sattıkları ekran kartı illegal çıktı !!!


******************************************************************


www.amazon.com.tr isimli web sitesinden NVIDIA EVGA RTX 3080 Ti XC3 12GB Ekran kartı satın aldım.

SATICI: Amazon Türkiye

Kargoyu Gönderen: Amazon Türkiye

Ekran kartı yurtdışından gelmiyor. Ürün Türkiye Garantili. İthalat ücreti vb. isimler altında ücret ödemedim.

Satı naldıktan sonra 3 gün içinde adresime teslim edildi.


Ürünün kutusundan çıkan garanti belgesinde yazan bilgiler:


İthalatçı: AMAZON TURKEY PERAKENDE HİZMETLERİ LTD ŞTİ

Adres: Esentepe Mah. Bahar Sokak No:13/52 Şişli/İstanbul

Telefon: 08503902153


******************************************************************


Faturada yasal görünüyor. Hiçbir sorun yok.

Faturada yazan satıcı bilgileri.


Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Limited Şirketi

Esentepe MahallesiBahar Sk. No: 13/52

Şişli-İstanbul,34394,Turkey


Buraya kadar sorun yoktur. Türkiye Garantili yasal bir ürün aldığımı düşünüyordum.


******************************************************************


Oyun oynarken birden görüntü gitti. Bilgisayar kapanıp geri açıldı, ancak görüntü gelmedi.

Kablolarda sıkıntı yoktu. Başka ekran kartı takınca görüntü geldi. EVGA ekran kartını başka bilgiayarda test ettik, görüntü gelmiyor.

Ayrıca Evga ekran kartının fanları da dönmüyordu. Garanti belgesindeki telefon numarasını aradım, ancak ulaşılmıyor.

Amazon Türkiye sattığı ürünün garanti belgesine çalışmayan aktif olmayan bir telefon numarası yazmış.


******************************************************************


Amazon Türkiye'ye telefon ile bir hafta boyunca ulaşamadım. Bir hafta boyunca Amazon Türkiye canlı destek ile görüşerek ekran kartını onlara göndermem için hangi kargo şirketine teslim etmem gerektiğini sordum, ancak bir türlü kargo kodu alamadım. Bir haftanın sonunda bana ekran kartını onlara iade göndermem için kargo kodu verildi. Kargoyu 05/12/2022 tarihinde kargoya teslim ettim. Aynı ekran kartından daha yüksek fiyatlar sitelerinde satışta vardı, ancak bana aynı üründen stokta olmadığı için para iadesi yapılacağı bilgisi verildi. Tamam deyip kabul ettim. Kredi kartına iade geç geleceğinden dolayı hediye kartı bakiyesi oalrak eklemelerini ve üzerine para ekleyerek tekrar Amazon Türkiye'den ekran akrtı alacağımı söyledim.


Ancak günlerce bekletildim ve depoda barkod okunmuş, ürün incelenmesi yapılamsı gerekiyor diyerek beklettiler. Benimle irtibata geçeceklermiş ama hiçkimse benimle telefopn veya email yoluyla irtibata geçmedi. Ben de her gün canlı destek hattı üzerinden irtibata geçerek durumu sordum. Sonunda depodan gelen yanıt şu idi: Kullanıma bağlı çizikler var. Kullanılamayacak derecede hasarlı.


Önce para iadesi yapıalcağı ama miktar yüksek olduğu için ilgili birime yazmaları gerektiğnii söylediler. İlgili birim bana email kanalıyla dönüş yapacakmış. Ancak günlerce onlarda iletişiem geçmediler ki her gün canlı destek üzerinden sürekli sordum. Her sorduğumda durumun aciliyetini de belirterek yazı yolladılar. Ama hiçbir dönüş olmadı.


Aradan günler geçti. Sonudna görüştüğüm temsilci farkl ıbirşey söyledi: Ekran kartı arızalı oldığundan bana geri gönderilecekmiş. Para iadesi olmayacakmış. E ben zaten bozulduğu için tamir edilsin diye size gönderdim.??. siz tamir edilemiyor, para iadesi oalcak deyip günlerce oyaladınız.??.


Neymiş efendim? Türkiye'de EVGA ekran kartları için Vektron Elektrik isimli firma teknik servis hizmeti veriyormuş ve benim bu firma ile iletişime geçmem gerekiyormuş. Eğer onlar para iadesi formu doldurursa bana para iadesi yapılabilirmiş. Tamam dedim, gönderin ekran kartını. Bu defa da depoda ekran kartı kargo için hazırlanmış görünüyor ama bir türlü kargoya teslim edilmiyor. Yine her gün dürtüklemek zorunda kaldım. Her gün ayn ıcevabı aldım, kargoya teslim edilecek bekleyin. Israrla neden hzır olduğu halde gönderilmediğini soruyoru mama merak etmeyin efendim en kısa sürede gönderielcek deniliyor ki 7 gün böyle geçti.


19/01/2023 tarihinde ekran kartı bana geri geldi. 20 iş günü tamir süresi zaten aşılmış oluyor. Bu sırada bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Tabi minimum 6 ay - 12 aylık bir süreç bu.


Ekran kartı nihayet elime ulaştı diyerek Vektron Elektrik isimli firmayı aradım. Zaten telefon nuamrasın ıda Amazon Türkiye canlı destek hattı vermişti. Benden ekran kartını nseri nuamrasını aldılar ve kontrol ettiler. Biz sadece kendi sattığımız ürünlere teknik destek veriyoruz, bu ürünün çıkışı bizden yapılmamış, dolayısı ile satın aldığınzı firma ilegörüşmeniz gerekiyor, biz hiçbir işlem yapamayız denildi.


Tekrar Amazon Türkiye canlı destek ile görüştüm. Israrla teknik servis hizmetini Vektron Elektriğin verdiğini ve eğer onlar para iadesi yapılması gerektiği konusunda belge verirse para iadesi yapacaklarını söylediler. Vektron Elektrik tarafından verilen cevabı söyledim. Tüketi haklarına göre faturayı kesen satıcının sorumlu olduğunu ve tekni kservis hizmetinin verileceği yere yönlendirmeleri gerektiğini söyledim. Bana ilettikleri teknik servisin bu ürüne hizmet vermediğini belirttim. Sebebini izah ettim. Garanti belgesinde ithalatçı oalrak gözüken firmanın da Amazon olduğunu, satıcı ve ithalatçının tüketici haklarına göre soruml uolduğunu izah ettim. Ama malesef hiçbir işlem yaptıramadım. Tek söyledikleri para iadesi için ilgili birime yazı gönderdikleri ve beklemem gerektiği ki bundan hiçbir sonuç çıkmayacak. Çünkü bir buçuk aydır aynı şeyleri söyleyerek beni oyalıyorlar. Bu arada ekran kartını kontrol ettiğimde üzerindeki garanti etiketinin yırtılmış olduğunu farkettim. Demek ki tamir etmeye çalışmışlar. Tamir edememişler. Bilgisayara takarak test ettim. Aynı şekilde görüntü gelmiyor ve fanları dönmüyor. Arıza devam ediyor.


******************************************************************


SONUÇ:


Türkiye garantili diye ekran kartı satın aldım. Faturası ve garanti belgesi var. Herşey yasal görünüyor.

Ama Vektron Eletkrik EVGA Türkiye Teknik Servisi bu ürün bizden çıkış yapmamış diyor.

Zaten haklılar da garanti belgesinde onların ismi yoktur. Pararel ithalat denilen bir sistemmiş.

Amazon Türkiye bu ürünü kendi ithal etmiş ve dolayısı ile bu ürüne teknik servis hizmetini Amazon Türkiye'nin vermesi gerekiyormuş.

Ancak Amazon Türkiye ekran kartını tamir etmeye çalıştığı halde tamir edememiş. Bu bilgiyi de benden gizlediler ki garanti etiketinin yırtık olduğunu farketmeseydim bilmiyordum.

Tamir edilemez ise aynı üründen vermek yada para iadesi yapmak zorundalar. Ancak bunu söylememe rağmen umursayan yoktur.

Türkiye Petrolleri müşterielrini önemsemiyor, hırsız muamelesi yapıyor ve bunun için özür bile dilemiyor. Üzerine sizden faizle para talep ediyor. Üzerine paranıza el koyuyor. Lütfen detaylı şekilde yazdıkalrımı okuyunuz ve bu firmada nuzak durunuz. Dört yıldır yakıt aldığım firmadan nasıl nefret ettim lütfen sizlerde okuyun. Cimere ve tüketici hakem heyetine ayrıca şikayet ettim. Elimden geldiği kadar internet ortamında pek çok yerde herkesin bu bilgiye ulaşması için yaşadıklarımı yazacağım.


***


Dört yılı aşkın süredir Türkiye Petrolleri isimli firmanın yakıt istasyonlarından sürekli olarak hem eşimin aracına hem de kendi aracıma yakıt almaktayım. Aracımdan çıkmadan yakıt alabilmek için internet üzerinden web sitelerinden taşıt tanıma sistemlerine defalarca başvurdum. Ancak müşteri hizmetlerini arayıp ne zaman geleceğini sorduğumda her seferinde yakın bir tarihte adresinize gönderilecek, beklemeniz gerekiyor diyerek yedi ay boyunca oyaladılar.


Bir gün yakıt alırken istasyon görevlisine bu durumu şikayet ettiğimdeTürkiye Petrolleri isimli bir uygulama çıkardıklarını ve cep telefonuma yükleyerek oradan aynı işlemleri yapabileceğimi söyledi.

Cep telefonuma Türkiye Petrolleri uygulamasını yükledim. Uygulamada belirtildiği şekilde 18/06/2022 tarihinde 1 TL yükledim. Paranın uygulamaya geçtiğini görünce aynı tarihte 749 TL daha yükleme yaptım. Uygulama içerisinde toplam 750 TL param oldu.


Aracıma yakıt almak için istasyona gidip Türkiye Petrolleri uygulaması ile yakıt almak istediğimi söyledim. Görevlinin önünde cep telefonumdaki uygulamaya gerekli bilgileri girdim. Ancak pompayı taktığında yakıt vermedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise hatta bekleme müziği dinletiliyordu ve kimseyle konuşamadım. 10 dakika kadar hatta bekledikten sonra acelem de olduğu için istasyondaki görevliye 750 TL vererek yakıt almak zorunda kaldım.


Ertesi gün müşteri hizmetleri ile görüştüğümde kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek 750 TL’nin uygulamaya geçmesi için tekrar işlem yaptığını belirtti. Uygulamadan işlemlerin başlatılmadan önce görevlinin pompayı araca takıp tuşuna basması gerekiyormuş. İki gün sonra 750 TL tekrar uygulamaya geldi.


Haziran ayı içerisinde eşimle beraber aracımızla Hatay’dan İzmir’e doğru Akdeniz turuna çıktık. Yakıtımız azaldığında yolumuz üzerinde gördüğümüz Türkiye Petrolleri istasyonlarından yakıt almak istedik. Ancak hiçbir yerden yakıt alamadığımız gibi bir istasyondaki görevli bize “Hacker mısınız ? Yakıt çalacaksınız değil mi? Pompayı öyle her gelenin aracına taksaydık, ohooo!” diyerek aşağıladı. Herkesin içinde rezil olduk ve arkamıza bakmadan uzaklaşmak zorunda kaldık. Üstelik müşteri hizmetlerine bunu bildirdiğimde özür dilemek yerine bazı istasyonlarımızın uygulama hakkında bilgisi yoktur denildi.


21/06/2022 tarihinde sonunda Muğla ilindeki bir istasyondaki görevli bize kibarca yardımcı olacağını söyledi. Pompayı araca takıp tuşuna bastı ve uygulamaya gerekli bilgileri girdik ve yakıt alımı başladı. Uygulamada ne kadar yakıt alınmak istenildiğinin bilgisi girilmesi gerekiyor. 750 TL olarak girdik, içindeki paramı kullanıp uygulamayı artık silmek istiyordum. Çünkü yıllardır yakıt aldığım firmadan bu uygulama yüzünden artık nefret ediyordum. Ancak aracım 650 TL yakıt aldıktan sonra pompa durdu. Aracıma daha fazla yakıt alınamıyordu. Ancak uygulama 750 TL kesti ve istasyon görevlisinden 650 TL yakıt aldığıma dair fiş aldım.


Müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim ama yine ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Aracımın ne kadar yakıt alacağını benim önceden bilmem mümkün değil. Böyle bir teknoloji zaten yoktur. Araç ne kadar yakıt alırsa o kadar ücret kesmeleri gerekirdi. 100 TL iadesi için kayıt açıldı.


Aradan günler geçtikçe sürekli olarak müşteri hizmetlerini arayıp tartışmak zorunda kaldım. Çünkü 650 TL yakıt aldığımı ve uygulamadan 750 TL çekildiğini gördüklerini söyledikleri halde 100 TL paramı bir türlü iade etmiyorlardı. Her aradığımda farklı bir bahane söylüyorlardı.


“Paranız zaten hesabınıza iade gelmiş.”

“Para yanlışlıkla bir başkasına iade edilmiş. Beraber çalıştığımız firmayı konu hakkında uyardık, düzeltecekler.”

“İadeniz neden gelmiyor, bilmiyoruz.”

“Para hesabınıza geçmiş ama siz harcamışsınız.”


Bir gün hesabımda 100 TL görünce Türkiye Petrolleri istasyonuna giderek beni şu uygulamadan kurtarın dedim. 08/08/2022 tarihinde istasyon görevlisi yardımcı oldu ve uygulamadan 100 TL tutar çekip yakıt verdi. Daha sonra söz konusu uygulamayı sildim.


Aradan iki hafta kadar geçtikten sonra cep telefonumu arayan biri Türkiye Petrolleri’ne borcum olduğunu söyledi. Ancak durumu izah edince biz gerekli incelemeyi yapıp düzelteceğiz deyip kapattılar.

07/11/2022 tarihinde beni arayan biri yine borcum olduğunu söyleyince uygulamayı telefonuma tekrar yükledim. Kontrol ettiğimde uygulamada 100 TL para gözüküyor ve 112,64 TL borcum olduğu görünüyor. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim. İnceleyeceklerini söylediler. Ancak yine hiçbir şey yapmayıp beni mağdur edeceklerini biliyorum.


İnternetten biraz araştırma yaptığımda bu uygulamada müşterilerin parası olmasa dahi müşterilere hazır limit adı altında para yüklendiğini ve bunun kullanılması durumunda faiz talep ederek geri ödeme istediklerini öğrendim.

18/06/2022 tarihinde 750 TL ödedim.

21/06/2022 tarihinde 650 TL yakıt aldım.

08/08/2022 tarihinde 100 TL yakıt aldım. Bu işlemi kendi paramla değil müşterilerine sundukları hazır limitle yapıldığını öğrendim. Bu işlemi zaten istasyon görevlisi yardım ederek yaptı. Bu işlem için benden faiz talep ediliyor.


14/09/2022 tarihinde uygulamaya 100 TL iade yüklemişler. Bu yüklenen para benimmiş. Girdi çıktı olarak bakıldığında aslında alacak verecek yoktur. Ancak firma ısrarla benden para ödememi istiyor. Zaten kendi yaptıkları uygulama olması gerektiği gibi çalışmadığı için bu kadar soruna neden oldular.


Yukarıda anlattığım şekilde gerçekleşen olay için ben 750 TL harcadım, 750 TL yakıt aldım. Benim hiç kimseye borcum yoktur. Tüm işlemlerin tarihlerini yazdım. Ya uygulamadaki 100 TL alacağım ve 112,64 TL borcum silinsin ve bana borcumun olmadığına dair yazılı imzalı belge verilsin, ya da benim paramı çalıştırdıkları için ben de faiz talep ediyorum!


18/06/2022 tarihinde 750 TL yükledim. Bu paranın 650 TL’sini harcadım. 100 TL’sini Türkiye Petrolleri benden haksız olarak aldı ve 14/09/2022 tarihine dek kullandı. 14/09/2022 tarihinde uygulamaya parayı iade olarak yüklediklerini bildirmediler. Zaten uygulamadaki para da kendilerinde ve bu parayı da kullanamıyorum. İstasyon görevlileri ile bu uygulama yüzünden tartışmaktan bıktım, usandım. Düzgün çalışmayan bir uygulama yapmışlar ve istasyon görevlilerine gerekli eğitimi vermemişler.


18/06/2022 tarihinden itibaren hala devam etmekte olan bu tarihe dek ve bu tarihten sonrasına dek paramı benden haksız yere alarak kişisel çıkarları için kullanan bu firmadan ben de faiz talep ediyorum.


08/11/2022 tarihinde beni arayan Türkiye Petrolleri temsilcisi ısrarla borcum olduğunu ve konuşmayı hukuk birimine aktaracağını ve ödemekle yükümlü olduğunu söyledi. Kontrol ettiğimde uygulamadaki 100 TL’yi kullanarak ödeme yapıldığını ancak 12,78 TL daha ödeme yapılması gerektiğini öğrendim. Küsuratlı ödeme yapılmadığından 13 TL ödeme yapmaya mecbur bırakıldım. Daha sonra söz konusu tutarı ödedim. 22 kuruş içeride param kaldı.


Beni mecbur bıraktıkları ödeme tutarı 13 TL’nin tarafıma iadesini ve söz konusu firmadan özür bekliyorum. Aylarca süründürdüler bir de utanmadan faiz aldılar. Hırsız muamelesine uğradığım petrol istasyonunda eşimle beraber herkesin önünde rezil oldum. Özür dilemeleri gerekirken bir özür dahi dilemediler. Üstüne faiz aldılar. Bunun adı zorbalıktır. Madem benim paramı bu kadar süre çalıştırdınız siz niye faiz ödemiyorsunuz dediğimde ise böyle bir uygulamaları olmadığını söylediler.


Baştan sona her durumda hem yanlış işlem yapan, hem suçlu olan, hem borçlu olan benmişim. Olması gerektiği gibi çalışmayan bir uygulama yapmışlar. Yaptıkları uygulamadaki sorunların/hataların düzeltilmesi yerine müşterilerini suçlayan bir firma var. Üç ay boyunca para iadesini yapamamak beceriksizliktir. Bu tarz büyük firmaların bu kadar sorumsuz davranması kabul edilemez. 13 TL beni zengin etmez ama bir firmanın itibarını yerle bir eder. Sorun 13 TL değil, sorun firmanın olaya yaklaşımı.


Evet, uygun fiyata yakıt satıyorlar ama müşterilerini bu şekilde mağdur ediyor ve hatalarını kabullenmiyorlarsa ben o yakıtı ne yapayım!!!!


HAKKIM GEÇTİ VE HARAM ZEHİR ZIKKIM EDİYORUM !

Apple Iphone 13 içerisinden sadece şarj kablosu çıktı. Şarj adaptörü yoktur. Çıkan kablonun bir ucu telefona takılıyor, diğer ucu ise USB TYPE-C. Apple, yeni telefonlara şarj adaptörü koymuyor. Bunun nedenini ise herkeste zaten şarj adaptörü olduğunu ve israf olmaması olarak açıklıyor. Ancak böyle düşünen pek sevgili yetkililer elimizdeki daha önce aldığımız Apple telefonlar ile verilen şarj aletlerinin USB TYPE-A olduğunu unutmuş olmalı. Apple, yeni aldığım telefon ile verilen bu şarj kablosunun USB TYPE-C bölümünü nereye sokacağım ????


Daha sonra Monster dizüstü bilgisayarımda USB TYPE-C girişi olduğunu farkettim ve telefonumu bu şekilde doldurmaya başladım. Ancak teleofnun şarj dolum süresi pek hızlı değil. Telefonun yanında verilen kablo ile yavaş doluyor. Bu kablonun kaç watt ya da kaç amper olduğunu bilen varsa söylerse sevinirim.


Yeni bir şarj başlığı almak şart oldu. Ama Apple kendi sitesinde sattığı ürünler standart ürünler ve hızlı şarj özellikli bir makinme göremedim. Keşke Apple Iphone 11 telefonu satarken hızlı şarj ve hızlı şarj kablosunu vermeseydim diye pişman oldum. ÜStelik bi dünya para ödemiştim, haricen satın almıştım. Çok da anlamadığım için çevremden önerileni aldım.


Baseus Super Si Quick Charger 1C 20W EU Sets

Beraberinde gelen kablo 2.3A Type-C to IPHONE lighting.


Telefonun kutusundan çıkan şarj kablosunu bu şarj aleti ile kullanabiliyorum ama daha yavaş şarj ediyor. Demek ki şarj aletinin yanında gönderilen kablo daha kaliteli.

Merak ettiğim konu şu: Apple Iphone 13 için daha kaliteli ve daha hızlı şarj dolduran kablo/şarj aleti var mı?

Türkiye Petrolleri Parayı Tahsil ediyor ama yakıt vermiyor!


Türkiye PEtrolleri Mobil uygulamayı kullanmayın. Mağdur olursunuz ve kimse sizinle ilgilenmez. Başıma gelenleri yazıyorum. Gerisini size bırakıyorum.


18/06/2022 tarihinde Türkiye Petrolleri Mobil Uygulamasına 1 TL + 749 TL yükledim. 21/06/2022 tarihinde Türkiye Petrolleri Dönmez LPG istasyonuna giderek Türkiye Petrolleri Mobil Uygulaması aracılığı ile 750 TL yakıt almak istediğimi belirttim. Türkiye Petrolleri Mobil uygulamasından Dönmez LPG istasyonunu ve 6 numaralı pompayı seçerek 750 TL ödeme yaptım. Ancak bu işlemi görevli pompacının önünde yapmış olmama rağmen ve uygulamada -750 TL şeklinde yapılan işlemlerde de gözükmesine rağmen kredi kartımdan 750 TL tutarını ikinci defa çekmem gerekti. 1500 TL ödeme yaptım ama aracıma 750 TL yakıt konuldu. Söz konusu istasyonda TP müşteri hizmetlerini aradım ve 23 dakika 45 saniye bekletip müzik dinlettikten sonra telefonu kapattılar. Müşterilerinizi bu kadar mı önemsiyorsunuz?! Keşke mobil uygulamanızı hiç indirmeseydim. Web sitenizde öve öve bitiremediğiniz mobil uygulamanız hiçbir işe yaramıyor. Aksine müşterilerinize zorluk çıkartıyor, istasyon görevlilerinizin mobil uygulamanız hakkında hiçbir bilgisi yoktur. Müşteri hizmetlerini aradığımızda telefona bakan yoktur. Kısa süre içerisinde memnuniyetim sağlanmaz ise elimdeki belgelerle Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım.!

Eşim için araç alacağım. Bu iki aracı beğendi. Bütçem 300k-350k civarı.

100k kredi kullanacağım. Sıfır araç fiyatları çok yüksek. Bu yüzden ikinci el tercih edeceğim.


Her iki marka da tartışılmaz kaliteli. Audi mi yoksa Volkswagen mi diye sormuyorum.

Q2 mi yoksa T-Roc mı ? diye soruyorum. Her iki araç için de dikkat etmem gereken kronik sorunlar nelerdir ?

Ricam sadece bu araçlardan birini kullandıysanız yorum yapmanız.

Eşim için araç alacağım. Bu iki aracı beğendi. Bütçem 300k-350k civarı.

100k kredi kullanacağım. Sıfır araç fiyatları çok yüksek. Bu yüzden ikinci el tercih edeceğim.


Her iki marka da tartışılmaz kaliteli. Audi mi yoksa Volkswagen mi diye sormuyorum.

Q2 mi yoksa T-Roc mı ? diye soruyorum. Her iki araç için de dikkat etmem gereken kronik sorunlar nelerdir ?

Ricam sadece bu araçlardan birini kullandıysanız yorum yapmanız.

BMW X4 aracım var. Şuan kullandığım lastik: Michelin Primacy 3 245/45 R19 98Y * ZP S1

Aracımı parkediyordum. Kaldırımın dibinde yolda yerden yüksek rögar kapağı varmış ve iki araç arasına giriyordum farkedilmiyordu.

Onu o şekilde yapan belediyeye bi ton sövdüm. Çünkü sol lastik yanak kısmından büyük bir parçası koptu. Lastik basıncında sorun yoktur ancak yüksek hızda problem yaratacağı kesin.

Ön iki lastiği mecburen değiştirmek gerekiyor.


Michelin Pliot Sport 4 düşünüyorum ama sitesinde bu lastiğin runflat olup olmadığına dair bir ibare göremedim. Bilen varsa söylerse sevinirim. Üç seçenek var:


245/45 ZR19 102Y XL GOE

245/45 R19 102Y XL

245/45 ZR19 102 XL


Michelin markasını tercih etme nedenim yumuşak olduğu için.

Malum hem lastiklerin runflat oluşu hemde aracın sport karasteristiği gereği sert hamurlu lastikler çok rahatsız ediyor.

Primacy 3 mü yoksa Pilot Sport 4 mü karar vermem lazım. Çünkü siparişle gelecek. Bulunduğum yerde bu lastiklerdern yoktur.

Farklı marka önerisi olan var ise nedenini de belirtirse sevinirim.

Son zamanlarda pek çok yerde karşılaştığım şey: Herşeyin bahanesi corona virüs.,

Birşeyi yapmıyorlarsa, yapamıyorlarsa, işlerine gelmiyorsa hemen suçu corona virüse atıyorlar.


Boyner Müşterileri İle Dalga Geçiyor !

25/07/2021 tarihinde İskenderun Prime Mall Alışveriş merkezi Boyner mağazasında 219,95 TL tutarlı Mavi marka pantolon beğenip satın almak istedim. Paça ölçüsünün alınmasını istediğimde Corona Virüsten dolayı paça ölçüsü almadıklarını, terzide paça yapamadıklarını söylediler. Bende o zaman Corona virüsten dolayı Boyner'den alışveriş yapmıyorum diyerek pantolonu geri çıkardım. Üzerindeki etiketin resmini çektim. Az ilerideki Mavi mağazasına girdim ve aynı ürünün olup olmadığını sordum. Aynı ürünü buldular, paça ölçüsü alındı ve 3 saat içinde yaptırıp teslim ettiler. Üstelik Boyner'den 20 TL daha ucuza aldım. Boyner yetkilileri bizle dalga mı geçiyor? İstediğim kadar pantolonu mağazada giyip denerken virüs yok, paça ölçüsü alınacağı zaman mı virüs var? Virüs var diye mağazanızı kapatın, hiç açmayın. Bu virüs sizde var da aynı AVM içerisindeki diğer mağazalarda yok mu? Corona virüs olduğu için sizden alışveriş yapmayıp 3-4 dükkan yan tarafta Mavi mağazasından alışveriş yaptım. Corona virüs olduğu için Boyner'i bu davranışından dolayı kınıyorum. Corona virüs olduğu için canım çok sıkılıyor. Acaba Corona virüs olduğu için Boyner yetkilileri ilk 6 ay ödemesiz peşin fiyatına 240 ay vade ile satış yapmaya başlayacak mı?


Bu şikayetimi sikayetvar . com isimli sitede de yaptım. İnsanlarla dalga geçiyorlar resmen. Corona virüs ile ilgisi olmayacak şeyler için corona virüsü bahane ediyorlar. Sizin de başınıza gelen olay var ise siz de paylaşabilirsiniz.

2015 model BMW X4 aracım var.

1-2-3 vites geçişlerinde hafif sarsıntı oluyor.

Yetkili servise götürüp kontrol ettirdim. Güç transfer kutusunda sorun varmış.

Bu parça aracın 4x4 çalışması içinmiş. Bu parçayı devre dışı bıraktıklarında araç sorunsuz çalışıyormuş.

Aracı bu şekilde kullanmak sorun yaşatmaz yolda bırakmaz dediler.

Yetkili servis tamir yapmıyormuş, yenisini takıyormuş. Yenisi pahalı olduğu için dışarıda tamir yaptırmayı düşünüyorum.

Adana'da yaşıyorum. Güç transfer kutusunun tamirini yapabilecek iyi bir usta arıyorum. Gerekli ise aracıo farklı bir şehire de getirebilirim.

Hakkında
Konum: Hatay
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 404
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 704
İkinci El Bölümü Mesajları: 21
Konularının görüntülenme sayısı: 283.370 (Bu ay: 8.208)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 147 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.