< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Amazon'a 10 gün ulaşamamak imkansız. bu konuya inanmıyorum. türkiye'nin en iyi firmasına leke atmayın boşuna. |
_____________________________
|
Şahsen ben arkadaşa pek inanmadım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyHunter -- 21 Ocak 2023; 18:43:55 > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
nothing is true, everything is permitted
|
Değerli arkadaşlar, konuyu anlatan eksik anlatmış olabilir, yanlı anlatmış olabilir, hatalı anlatmış olabilir ama siz Amazon'un gerçek yüzü ile karşılaşmadınız. Ne yaşadığımı ben detaylı bir şekilde anlattım. Amazon'un İngiltere şubesinin bütün müşteri temsilcileri Hintli personel ile doludur ve gerçekten ayrımcılık yaparlar. Ben Lenovo Legion Rtx 3080'li laptop iade ettim. Paranın yarısını zor alabildim, kargo bedelini bana kitlediler. Müşteri hizmetleri ödeyeceğiz dedi, ödemedi. Size belgeli, dökümanlı, Görselli ispat ederim hemde müşteri hizmetleri konuşmaları ile en ufak ayrıntısını atlamadan. Hala daha ara ara yokluyorum Amazon İngiltere'yi, kargo parası diyorum mesela bir başka advisor'a bağlıyor, o başkasına yönlendiriyor ve tamam ödeyeceğiz deyip, konuyu kapatıyor ve ödemiyorlar. |
_____________________________
|
Bu olayda kesin anlatılmayan, suistimal edilen noktalar var. |
_____________________________
|
Geçmiş olsun. Süreçte bahsedilen konuşmaların vs ekran görüntüsünü vs de konuya eklerseniz daha gerçekçi olacaktır. Onun dışında benzer bir olayı Hepsiburada ile Lenovo klavye mouse setim için yaşamıştım. Mouse'un scroll tuşu çalışmıyor dediğimde direkt iadeye yanaşmışlardı. Lenovo'yu aradığımda da biz getirmiyoruz o yüzden biz destek vermiyoruz demişlerdi. İade alıp düşük meblağ almamak için Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum. Tüketici hakem heyetine başvuru yaptığımda bu servis olaylarına hiç girmediğim için Hepsiburada haklı bulundu(oysa servise gitmeden neden iadeye tamam demişler deseler benim lehime dönecek). Ben de iyi madem benden servis raporu istediniz servise nasıl göndericem dedim. Kendi depolarına giden bir takip kodu verdiler ve gönderdim. Ondan sonra da tam bakkal gibi pazarlık yapmalar başladı ve en sonunda ürünün eski fiyatıı + kupon ile mevcut fiyatının üzerinde bir meblağ almış oldum. Servis desteği vermek zorunlu o yüzden her türlü pazarlığı yapabilirsiniz. Sizin de benzer bir süreç olabilir. |
_____________________________
Maybe there are no good people, maybe there are only good decisions
|
2 sene önce iptal olan bir siparişimin 7 Sterlin'lik iadesini dahi yapmadılar :) |
_____________________________
|
Hepsiburada da 3 defa sorun yaşadım sıvı deterjan aldım dağıtıma çıktı diye mesaj geldi hepsijetten akşama doğru bir mesaj daha geldi teslim edemedik diye ben de evdeydim gelen giden olmadı sanırım yetiştirmedi yarına getirecekler diye düşündüm ertesi gün yine gelmedi bir baktım kargo Ankara'ya geri dönmüş aradım müşteri hizmetlerini kargo hasarlı ondan geri döndü dediler neyse dedim para iadesi oldu tekrar alayım dedim bu sefer fiyatı artmış yine aldım yine dağıtıma çıktı yine aynı hikaye teslim edilmedi yazdı yine Ankara'ya döndü. Tekrar para iadesi 3. Defa sipariş verdim bu sefer daha da zamlandı yine aldım yine geri döndü yine hasarlı dediler satıcı Hepsiburada ydı artık pes ettim daha Hepsiburada dan sıvı deterjan almam. Ama diğer siparişlerde sorun olmadı hiç. Sadece sıvı deterjan olayı sorunlu oldu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Olay şu: Ben Türkiye sitesinden Türkiye garantili cihaz satın aldım. Zaten arızalanmasa ben kullanıyordum, neden iade için göndereyim ki ? Seçenek olarak tamir edilmesini, edilemiyor ise yenisinin gönderilmesini, aynı üründen yoksa para iadesini talep ettim. Bana aynı model ekran kartı versinler isterlerse marka farklı olsun önemli değil. Yeter ki çalışan bir ürün olsun. Tamir yapıp yapmamaları da onların sorunu, benim değil. Her firmada elbette sorun olacaktır, ama çözüm yoluna gidilmeli. Canlı destek müşteri temsilcisine beni VEktron Elektrik isimli firmaya yönlendiriyorsunuz, onlarda garanti belgesinde kendilerinin isminin yazmadığın ıve bu seri no onalrda kayıtlı değil diye işlem yapmıyor, haklılar da diyorum. Bilginiz yok belli ki bir üst amirinize durumu izah edin diyorum ama malesef bu ilgi yoktur. Karşımızda konuşacak başka yetkili yok. Konuştuklarımın hepsi papağan gibi aynı cevabı veriyor. |
_____________________________
|
Bende yazılanları okuyunca çok şaşırdım. |
_____________________________
İNTEL ALDER LAKE CORE İ7 13700KF all p-core 5.5 GHZ- all e-core 4.3 ghz-ring x45-PALIT GeForce RTX 4080 GameRock OC-MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4- GSKILL 32GB (2x16GB) TRIDENT Z DDR4 4400MHz CL19 1.5V Dual Kit RGB LED-THERMALTAKE 500 BEYAZ 3X TEMPERED GLASS PENCERELİ GAMING KASA-AeroCool Miragel360,su soğutma CPU,TDP 550 W-CORSAİR AX12000i-LG UltraGear 32GP850-B 31.5″ 1ms FreeSync Premium-G-SYNC IPS QHD Gaming (Oyuncu) Monitörü -165hz-o.c 180hz-8-10 bit-Samsung 980 pro 2tb- WD_Black SN770 1TB NVMe - Samsung 970 Evo Plus 1TB -WD Elements 6TB 3.5" USB 3.0-WD 3.5 2TB Caviar Blue-Cooler Master SK652 Red Switch Low Profile Mekanik Rgb Türkçe Oyuncu Klavyesi Beyaz-SteelSeries Rival 5 Destiny 2 Edition Gaming Mouse Beyaz - EPOS Sennheiser GSP 301 Beyaz-Creative Sound Blaster Zx- 11 adet SilverStone Air Blazer 120RW ARGB LED 12cm 94CFM Yüksek Hava Akışlı 2200RPM Kasa Fanı + 5 adet Arctic BioniX P120 PWM PST 12cm Kırmızı/Siyah Gaming Kasa Fanı
|
Ben 2 ay içinde 2 kere telefon iade ettim amazon birisi 20. Gün gönderdim diğerini 46.gün ve bir hafta içerisinde iadeyi yaptılar. Bütün amazon yazılarını silip başka firma adı yazsan ok diyeceğim de bu çok garip geldi. Amazon kendi ital ürün getirip satıyor zaten tr garantisini kendi veriyor tamir olmadığı için de direk iade alıyor. Sizde iade neden olmadı burası çok ilginç. Geçmiş olsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Ryzen 9 5950X || Msi MPG Coreliquid K360 || MSI MEG B550 Unify || Crucial Balistix 4x16GB || MSI GTX 1660 LOKUM || PNY CS3030 Nvme || Sandisk 1TB SSD || WD Red Pro 6TB || FSP Aurum PT 1200W || Cooler Master SL600M
Eski Kullanıcı Adı : Chris Brown ![]() |
Az önce yaptığım görüşmeyi olduğu gibi buraya koyuyorum. Kendileri de defalarca para iadesi için defalarca ilgili birime yazı iletildiğini kabul ediyorlar. Ayrıca yetkili teknik servisten DOA belgesi olmadan para iadesi yapmayacaklarını da söylüyorlar. Getirdikleri ürün yetkili teknik serviste seri no kayıtlı değil. Bu kesin. Yetkili teknik servis ile irtibata geçerek bu durumu çözüme ulaştırmaları gereken de Amazon Türkiye bence. Zaten kendi ithal ettikleri ürün için neden başka servise yönlendiriyorlar orası da meçhul. Bence işi bilerek yokuşa sürüyorlar. Tüketici hakem heyetine de başvurdum. Burcu katıldı ve sadece bir dakika içinde sohbet etmeye hazır olacak. Burcu | Müşteri Hizmetleri Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri'ne hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim? B 22:58 Merhaba SİPARİŞ NO 408-4018108-3527503 Satın aldığım 5 adet üründen bir tanesi bozuldu. Tamir edilmesi, edilemiyor ise yenisi ile değiştirilmesi, aynı üründen stokta olmaması durumunda para iadesi istedim. 22:59 Burcu | Müşteri Hizmetleri Merhabalar Çiğdem Hanım Hemen kontrol ediyorum B 22:59 Deponuzdan kullanıma bağlı çizikler var, kullanılamayacak durumda hasarlı şeklinde cevap verildi. Bana geri gönderildi. Gelen ekran kartının üzerindeki garanti etiketi yırtılmış, yani anlaşılan o ki tamir etmeye çalışılmış ve edilememiş. Eğer tamir edilemiyor ise yenisinin verilmesi yada para iadesinin yapılması gerekirdi. 23:01 Burcu | Müşteri Hizmetleri Ürünü 1 ay içerisinde mi gönderdiniz Çiğdem Hanım? B 23:01 hayır 05/12/2023 tarihinde arızalandığı için yolladım. 1 ay geçmişti. 23:02 Burcu | Müşteri Hizmetleri 1 ay geçtikten sonra yetkili servise ürünü götürmeniz ve onarım sağlanamıyorsa Doa Belgesi almanız gerekmekte B 23:03 Canlı destek ile tekrar irtibata geçtiğimde EVGA markasına Türkiye'de VEKTRON ELEKTRONİK tarafından teknik destek verildiği ve oraya yollamam gerektiği söylendi. Ancak garanti belgesinde ithalatçı olarak Amazon Turkey PErakende Hizmetleri Ltd Şti yazıyor ve ürün seri numarası VEKTRON ELEKTRONİK'de kayıtlı değilmiş. Bu sebeplerden ötürü VEKTRON ELEKTRONİK teknik destek vermiyor. 23:03 Burcu | Müşteri Hizmetleri O belge ile değişim veya para iadesi sağlanabilir B 23:03 Ben DOA belgesini nereden alacağım ? 23:03 Burcu | Müşteri Hizmetleri Aksi halde reddedilecektir B 23:03 DOA belgesini alacağım yetkil itekni kservis neresi ? 23:04 Burcu | Müşteri Hizmetleri Markanın herhangi bir yetkili servisinden alabilirsiniz B 23:04 Markanın Türkiye'de tek bir yetkili servisi var. O da bu ürün bizde kayıtlı değil diyor. Ürün ithalatçısı Amazon Turkey Perakende Hizmetleri LTD. ŞTİ. Bu firma ile iletişime geçmenzi gerekiyor diyorç 23:05 Burcu | Müşteri Hizmetleri Ürünün faturasıyla işlem sağlanmakta Çiğdem Hanım siz yetkili servise faturayı vs götürdünüz mü? B 23:06 Satıcısı Amazon Türkiye olan ürüne nereden tekni kservis hizmeti alacağımı belirtmeniz gerekiyor Evet, yetkili servise fatura ve garanti belgesi ile başvurdum Sizin satmış olduğunuz bu ürün kendilerinde kayıtlı değilmiş. Kayıtlı olmayan ürünlere teknik destek vermediklerini açıkça belitrriler. 23:07 Burcu | Müşteri Hizmetleri Çiğdem Hanım sizlerde garanti belgesi mevcut ürün de mevcut işlem sağlamaları gerekmekte B 23:07 Tüketici haklarına göre satıcı, ithalatçı ve teknik servis mütelsil sorumludur. Bu üründe satcı ve ithalatçı: Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Ltd Şti. Teknik Servis: Vektron Elektrik Tüketici haklarına göre bunlardan birine başvurmam halinde işlem yapılması gerekiyor. 23:09 Burcu | Müşteri Hizmetleri Pekala para iadesi için finans birimine bilgi iletilmiş sizler için tekrar iletiyoruö B 23:09 eğer yetkili servisinbu ürünü kabul etmesi hususunda emin iseniz neden siz göndermediniz de bana iade ettiniz ? Finans birimine para iadesi için 12 defa yazı yazıldı, ancak finans biriminiz 1,5 aydır dönüş yapmadı. Finans biriminiz hiçbir şekidle benimle iletişime geçmiyor 23:10 Burcu | Müşteri Hizmetleri Çiğdem Hanım para iadesini bizler sağlamıyoruz iletebiliyoruz ancak B 23:10 Bu konu hakkında canlı destek dışında görüşebileceğim başka bölüm yok mu ? Çünkü canlı destek, teknik servise yönlendiriyor, teknik servis amazon Türkiyeye yönlendiriyor. Ne yapacağımı şaşırdım 3 gün önce Tüketici Hakem Heyetine şikayet dilekçesi ile başvurdum. Çünkü hiçkimse ilgilenmiyor. Tamir edilse dahi ben razıyım. 22000 tl küsür para ödedim ve ürün bozuldu, çalışmıyor. Tekni kservis hizmeti alamkıyorum alamıyorum 23:12 Burcu | Müşteri Hizmetleri Malesef Çiğdem Hanım aktarabileceğim bir yer bulunmamakta dediğiniz gibi zaten defalarca aktarılmış B 23:12 Bu konuda internette de yaz ı yazdım www.sikayetvar.com sitesinde de yazdım ancak kimse umursamıyor İlla bana para iadesi yapın da demiyorum, tamir edilebilir, eş değer başka bir ürün verilebilir. Amazon neden yardımcı olmuyor ? 23:13 Burcu | Müşteri Hizmetleri Çiğdem Hanım onarımı sadece yetkili servis yapabilir markanın yetkili servisi Arka planda tekrar iletiyorum durumu yetkili servisin sorumluluk almadığını garanti belgesi ve fatura olmasına rağmen B 23:15 Günlerdir bununla ilgili dönüş bekliyorum. 1,5 aylık bir süreç geçti. Amazon'u güvenilir olduğunu duyduğum için tercih etmiştim. 23:15 Burcu | Müşteri Hizmetleri Çiğdem Hanım doa belgesi olmadığı için süreciniz bu kadar uzamış bulunmakta B 23:17 İşte sorunumuz da bu. DOA belgesini verecek tek yetkili servis diyor ki bu ürüne ait seri no sistemimizde kayıtlı olmadığı için size hizmet veremeyiz. Ürünün ithalatçısı ve satıcısı ile görüşün. Anladığım kadarıyla siz bu ürünü Türkiye'ye getirmişsiniz ama tekni kservise seri numarasını kayıt ettirmemişsiniz. Eğer teknik servis ile iletişime geçerseniz bilgi verirseniz bana hizmet verilecek. 23:19 Burcu | Müşteri Hizmetleri Dediğim gibi konuya ilişkin tekrardan talep ve bilgi ilettim B 23:20 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azazel85 -- 21 Ocak 2023; 23:24:11 > |
_____________________________
|
EVGA Nvidia anlaşmasını bitirmesinden kaynaklı bir sorun yaşıyor olabilir misin? Artık EVGA Nvidia ekran kartı üretmeyecek ve satmayacak. Bu ürünler de son seri üretimlerdi ve daha ucuza satıldı. |
_____________________________
7700X - RTX 4080 - Vengeance RGB 32GB DDR5 6000MHz -990 PRO 1TB
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI - MSI MPG 1000W 80+Gold Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB - Corsair iCUE 5000X - LG UltraGear 27GL83A-B - steelseries Arctis Nova 7 Wireless |
Boşuna amazon'a çamur atmaya çalışmayın, Türkiye'ye gelmiş geçmiş en mükemmel firmadır amazon. yazıda ekran görüntüsü bile yok ben doğruluğundan ciddi anlamda şüpheliyim. |
_____________________________
|
pek inandırıcı gelmedi amazon ne zamandan beri teknik servis desteği veriyor yada distribütör olacak amazon sadece satış yeri tüm dünyada bu şekilde |
_____________________________
Anakart: Msi MAG Z890 Tomahawk Wifi, Cpu: İntel Core Ultra 7 265K, Ram: Gskill Trident Z5 32 Gb DDR5 6400 Mhz CL32, Gpu: Zotac RTX 5070 Ti AMP Extreme İnfinity, M2 SSD: 2 x Wd Black Sn770 1 Tb, 1 x Samsung 970 Evo Plus 1 Tb, 1 x Samsung 980 Pro 1 Tb, Psu: Asus Rog Strix 1000W Platinum ATX 3.1 PSU, Case: Asus TUF Gaming GT302 ARGB, Cooler: Arctic Cooling Liquid Freezer III 360 Pro A-RGB, Monitors: Samsung Odyssey OLED G6, Keyboard: ASUS ROG Strix Scope II RX TR Q Red Switch, Mouse: Logitech G502X, Soundbar: Samsung HW-C450 Soundbar 2+1 Headset: Logitech G733 Lightspeed, Router: Asus TUF Gaming BE3600 Operating System: Windows 11 24H2
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
harbimi kardeş ben ulaşmaya çalıştığımda hiçbiryerde böyle bir seçenek yoktu caz yapma şimdi bana oradan |
_____________________________
boş laga luga yapıp sataşacak olanlar hiç alıntılamasın adam olsun can sıkıntını başka yollarla hallet foruma gelip toxiclik yapma adam ol
|