Şimdi Ara

en az arıza yapan güncel marka

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
14.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2004 model astra klasik kullanıyorum 1.4. başım beladan kurtulmuyor. son 3 ayda 1.5 milyarımı yedi. araba şu an 102 binde ama hertarafı dökülüyor. şimdide beyinde arıza varmış 2 milyar diyorlar. ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Allah ını seven söylesin en az arıza yapan güncel ve popüler marka hangisi acaba. bana mercedes bmw porche demeyin ama. mesela wolksvagen, ford, toyota, honda, hyundaı, fıat, reno, kıa, nıssan, seat, skoda bunların arasından en az arıza yapan ve bakımlarını zamanında yaptırıp çok uzun süre binebileceğim marka hangisi lütfen yardımcı olun ben bu arabadan bir an önce kurtulmak istiyorum.



    _____________________________
  • Senin başlığın direk TOYOTA die çığırıyor
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sironbullx

    arkadaşlar 2004 model astra klasik kullanıyorum 1.4. başım beladan kurtulmuyor. son 3 ayda 1.5 milyarımı yedi. araba şu an 102 binde ama hertarafı dökülüyor. şimdide beyinde arıza varmış 2 milyar diyorlar. ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Allah ını seven söylesin en az arıza yapan güncel ve popüler marka hangisi acaba. bana mercedes bmw porche demeyin ama. mesela wolksvagen, ford, toyota, honda, hyundaı, fıat, reno, kıa, nıssan, seat, skoda bunların arasından en az arıza yapan ve bakımlarını zamanında yaptırıp çok uzun süre binebileceğim marka hangisi lütfen yardımcı olun ben bu arabadan bir an önce kurtulmak istiyorum.


    Geçmiş olsun.

    Mazda 3'ün triger zincirli motoru arıza konusunda oldukça sorunsuz. Ayrıca tasarımı da oldukça iyi.

    Mercedes'lerin motorları zaten tartışılmaz.

    Honda da iyi ama bence sorunsuzluk açısından Mazda daha önde.

    Honda'yla eğdeğer sayılabilecek, ama triger zinciri avantajlı toyota var.


    Tabi aslında her marka araç sorunsuz olabilir. Bu biraz şans, biraz kullanım işi. Burada en sorunsuz diye hemfikir olabileceğimiz bir araç bile sizin aracınızdaki sorunların benzerlerini çıkarabilir.

    En sorunlu olarak bilinen araç bile biraz şans, biraz da düzgün kullanım ve bakım ile sorunsuzca hizmet verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 4 Eylül 2008; 1:26:55 >
    _____________________________




  • @O.B.K

    Dönmenize çok sevindim. Teknik konularda başvurabileceğimiz az sayıda insan var ve dönmeniz çok yerinde bir karar olmuş, hoşgeldiniz. Forumun seviyesi düşmekte ama sizin gibi insanlar oldukça seviye düşmesinin önüne geçilebilir diye düşünüyorum.

    @sironbullx

    Babam şirket aracı olarak Ocak 2005'ten beri Ford Ranger kullanıyor. Araba şu anda 91.000 KM'de, bakımlar ve 2 ufak kaza dışında çıkarttığı tek masraf geçenlerde klima hortumu parçalandı, 600 YTL gibi bir para ödendi. Bunun dışında bir sorunu olmadı.

    Babam da aracı oldukça sakin kullanır, asla sert kullanmaz, aracın bakımları da zamanında yetkili serviste yapılıyor. Bu gidişle daha uzun bir düre sorun çıkaracağını sanmıyorum. Dikkatli kullanım ve zamanında bakım ile arabanın anormal hiç bir yıpranması yok.

    Bu forumda da zaman zaman okudum, Ford'dan hiç memnun kalmayan kullanıcılar var, bu iş @O.B.K'nın da dediği gibi şans işi.

    Şirket aracı olan Ranger 3.5 yıldır hiç sorun yapmadı. Ama 300 KM'de servise giren 0 arabalar da yok değil.

    Dikkatli kullanım ve düzenli bakım sanırım bu işin sırrı.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?




  • Uzakdoğu araçları bu konuda Avrupadan çok ileride.
    Bende Astra dan çok çektim,sizin kasadan. Birde sizin şuan kullandığınız Astra Classic Brezilya üretimi yanlışım varsa düzeltin.Kalitenin düştüğü bariz görülüyor.
    Fiat tanda çok çektim,yeni araç almama ve 0 km almama Fiat sebep oldu (ölümcül kusurları ile)

    Uzakdoğu araçları sadece üretimleri ile değil, servisleri ve garanti içerikleri ile de önde gördüğüm kadarıyla.
    Honda HR-V sahibi arkadaşımın garantisi yıllar önce bitmiş aracının komple otomatik şanzımanı (sanırım CVT) değiştirildi.
    10000ytl nin üstündeydi masraf.
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • quote:

    Honda HR-V sahibi arkadaşımın garantisi yıllar önce bitmiş aracının komple otomatik şanzımanı (sanırım CVT) değiştirildi.
    10000ytl nin üstündeydi masraf.

    Bu ne ya bi araç parası.
    _____________________________
    God doesn't play dice with the universe.
    2013 BMW 1.16d Sportline
    2015 Mercedes C200d Fascination
  • Toyota, Honda ve Mazda... Mercedesle birlikte bence en sorunsuz araçlar.. BMW gibi büyük bir marka bile bu 3 japon aracına göre daha sorunludur. Özellikle yüksek km de bir Bmw başa çok işler açabilir..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yani kısacası japonlar mı diyorsunuz. ama onların da yedek parçaları pahalı değil mi.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sironbullx

    yani kısacası japonlar mı diyorsunuz. ama onların da yedek parçaları pahalı değil mi.



    evet japonlar diğer markalara göre daha az sorun çıkartan araçlar üretiyorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sironbullx

    yani kısacası japonlar mı diyorsunuz. ama onların da yedek parçaları pahalı değil mi.



    Herhangi başka bir ithal araçlar kıyaslanınca pek bi fiyat farkı yok bence. Yerlilerle kıyaslamıyorsunuz herhalde...
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Toyota, Honda ve Mazda... Mercedesle birlikte bence en sorunsuz araçlar.. BMW gibi büyük bir marka bile bu 3 japon aracına göre daha sorunludur. Özellikle yüksek km de bir Bmw başa çok işler açabilir..




    dizel istiyorsanız toyota tek seçenek kalıyor
    _____________________________
    Kılıçla herşeyi yaparsın ama üstüne oturamazsın
    Talleyrand




  • Aslında otomobil işi biraz şans işi.. Aynı fabrikadan aynı gün çıkan aynı iki aracın kaderleri çok farklı olabilir.. Ancak günümüzde Japonlar bu konuda gerçekten başarılılar.. Aslında General Motorsun zarar etmesinde ki en büyük etkenlerden biri de aslında Amerika'da ki pazar payını büyük ölçüde Japonlara kaptırmasıdır. Bu pazar payını kaptırmasında ki en büyük etken ise Japonların sorunsuzluğudur. Zaten hayatın çok hızlı yaşandığı, bazı şeylere çok az zaman kalan Amerika gibi bir ülkede insanların en son isteyeceği şey araçlarının arızasıyla uğraşmak, kısa bir süre için bile olsa araçsız kalmaktır.. Çünkü Amerika'da özellikle bazı eyaletlerde aracınız olmadan herhangi bir yere gitmeniz neredeyse mümkün değildir.. O yüzden son yıllarda çalışmaktan kalan zamanın iyice azalmasıyla az sorunlu Japonlar Amerika piyasasını ele geçirmiştir. Toyota'nın geçen sene en çok satan marka olmasında da Amerika pazarının katkısı büyüktür..
    Yine de hep söylendiği gibi sorunsuz araç yoktur. Ancak Toyota ve Honda özellikle ülkemizde sorunların arkasında durma konusunda diğer markalara göre 1 adım öndedir. Ne Toyota'nın ne de Honda'nın araçları sorunsuz değildir..
    Örnek vermek gerekirse şu an kendi kullandığım aracı 0 alan bazı arkadaşlar frenleme yaptıklarında gelen sesten şikayetçilerdi. Ben de ise hiç ses oluşmadı...(buda şans işi olduğunu bir kez daha gösteriyor).. Ancak bütün arkadaşlar ceplerinden tek kuruş çıkmadan bu sorunu halletiler.. Günümüzde araçların özellikleri teknolojik açıdan dolulukları arttıkça maalesef ki sorunlar da artacaktır.. Asıl önemli olan ise markanın bu sorunun arkasında durmasıdır..
    _____________________________




  • mitsubishi-toyota-honda daihatsu yada japon malı herhangi diğer bir marka.

    parçaları pahalı filan değil. bir vw den forddan pek farkı yok.

    artı daha az değiştiği için daha ekonomik bile olabiliyor.

    bugüne dek toyota-honda-mitsubishi kullandım. periyodik bakımlar hrici servise gitmedim.

    hatta şu anki aracımın bakım aralığı 15000 km. yılda bir kez gidyorum. gayet memnunum.

    hayırlı günler.
    _____________________________

  • 2006 yılında ingiltere'de 55bin kişi ile yapılan Top Gear anketi,

    2006, 2007 yıllarında yaklaşık 35bin kişinin katıldığı JD Power Survey

    ve 2008 yılında 18bin kişiyle yapılan ingiliz whatcar güvenilirlik anketlerinde

    (tüm bu anketlerde mekanik + elektrik arıza + servis giderleri gözönüne alınarak)

    yaklaşık 110 farklı model araç içerisinden en sorunsuz ve güvenilir (reliable) aile arabası sınıfında 1. hep Skoda Octavia olmuştur.

    Bunun yanısıra 2007 ADAC arıza istatistiğinde toyota avensis'e göre daha sorunsuz araçtır octavia.

    Gidip test etmenizi ve beğenirseniz alıp gönül rahatlığıyla kullanmanızı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 4 Eylül 2008; 5:42:51 >
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin
  • Bu mudur?
     en az arıza yapan güncel marka
     en az arıza yapan güncel marka
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Öne çıkan markalar olmakla birlikte bu iş gerçekten şans işi.Bir yakınım yıllardır amerikada yaşıyor geçen sene sıfır bir honda satın aldı fakat arabayı aldığı ilk hafta her sabah akü problemi yaşamış sıfır Honda sında sonra tabiki sorun giderilmiş honda tarafından.Ayrıca bir arkadaşım 20.000 euro verip harley davidson motorsiklet almıştı 3 yıl önce ama ilk haftalar akü sorunu yaşamıştı o da.Sözün kısası bu işler şansa da baglı biraz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Aslında otomobil işi biraz şans işi.. Aynı fabrikadan aynı gün çıkan aynı iki aracın kaderleri çok farklı olabilir.. Ancak günümüzde Japonlar bu konuda gerçekten başarılılar.. Aslında General Motorsun zarar etmesinde ki en büyük etkenlerden biri de aslında Amerika'da ki pazar payını büyük ölçüde Japonlara kaptırmasıdır. Bu pazar payını kaptırmasında ki en büyük etken ise Japonların sorunsuzluğudur. Zaten hayatın çok hızlı yaşandığı, bazı şeylere çok az zaman kalan Amerika gibi bir ülkede insanların en son isteyeceği şey araçlarının arızasıyla uğraşmak, kısa bir süre için bile olsa araçsız kalmaktır.. Çünkü Amerika'da özellikle bazı eyaletlerde aracınız olmadan herhangi bir yere gitmeniz neredeyse mümkün değildir.. O yüzden son yıllarda çalışmaktan kalan zamanın iyice azalmasıyla az sorunlu Japonlar Amerika piyasasını ele geçirmiştir. Toyota'nın geçen sene en çok satan marka olmasında da Amerika pazarının katkısı büyüktür..
    Yine de hep söylendiği gibi sorunsuz araç yoktur. Ancak Toyota ve Honda özellikle ülkemizde sorunların arkasında durma konusunda diğer markalara göre 1 adım öndedir. Ne Toyota'nın ne de Honda'nın araçları sorunsuz değildir..
    Örnek vermek gerekirse şu an kendi kullandığım aracı 0 alan bazı arkadaşlar frenleme yaptıklarında gelen sesten şikayetçilerdi. Ben de ise hiç ses oluşmadı...(buda şans işi olduğunu bir kez daha gösteriyor).. Ancak bütün arkadaşlar ceplerinden tek kuruş çıkmadan bu sorunu halletiler.. Günümüzde araçların özellikleri teknolojik açıdan dolulukları arttıkça maalesef ki sorunlar da artacaktır.. Asıl önemli olan ise markanın bu sorunun arkasında durmasıdır..

    _____________________________
    2012 Der Golf 1.6 Benziner 102PS Trendline 5-Gang

    DH
    Eski Üyelerin Mekanı...
    2003 Üyesi.

    KATHREIN UFS 913 TWİN HD PVR




  • Bence de kesinlikle şanş işi, kimsenin beğenmediği Tempra ile 9 yıl ve 150.000 km boyunca bir kez bile yolda kalmadım, ama daha güvenilir gibi görünen scenic bir sürü dert açtı başıma.
    _____________________________
  • sorunsuz araba olmaz.
    _____________________________
    https://www.instagram.com/ikinci_el_otomobil_tavsiye/

    Pm ile soru cevaplanmayacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otomobilci_x

    sorunsuz araba olmaz.



    El arabası var. En sorunsuzu onlar.
    _____________________________
  • şikayet vear.coma bakarsanız
    yüksek satış rakamlarına rağmen honda ve toyotanın düşük şikayet aldığını göreceksiniz.

    honda ve toyota bu konuda başarılı

    burada mazdaya ayrıca değinmek isterim;mükemmel araçlar yapıyolar ancak hak ettikleri yerde değiller.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.