|
Elektrikli araçlarda DC şarj hizmetinde Türkiye, Avrupa birincisi oldu



-
-
çk güzel 169 farklı şirket 169 farklı uygulamaya ihtiyaç demek,kredi kartı mail bilgilerini paylaşmak demek.
ortak bir app geliştirilmeli
-
sirf petrol yerine yenilenebilir enerji kullanilmasi bile memlekete fayda eder. Adi ustune yenilenebilir enerji, tuketilmedigi an kayboluyor. Bunu arac pillerinde depolamak son derece akillica. Ithal enerjiye olan bagimliligimiz bir nebze olsun daha dusmus olur, ki bu daha baslangic.
Dusunsenize bir yerli girismin ulkede bulunan madenlerle bir pil paketi gelistirdigini ? Ekvatorun ustunde oturuyoruz 4 mevsim gunes alan bir memleket, batarya isini cozdugumuz an ulkenin kaderi degisir, tabi rahmetli dedemin dedigi gibi insan ya umitle yasarmis ya simitle, insallah o gunleride goruruz.
-
Söz çok güzelmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Harika haber, petrol bağımlılığına son. Benzinli ve dizel araç satışı yasaklanmalı.
-
Bunların bir derneği var o birleştirecekti bakalım yapabilirse ama bence halen EPDK kendi bir uygulama çıkartıp yapsa daha mı iyi olur acaba.
Kendi çıkarmasada zorunlu tutsun o uygulama üstünden de hizmet vermeye.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı Türkiye'nin geç girdiği kredi kartı sistemi gibi, bütün protokollerimiz daha yeni bir sistemle girdiğimiz için senelerce gelişmiş ülkelerden ileride idi. Şarj ağımız da Avrupa'ya göre hem kalite hem de yaygınlık olarak çok önde, tek çözülmesi gereken sorun ortak bir kayıt/ödeme ağı eksikliği. Bunun üzerine eğilseler, millet her şarj firması için ayrı uygulamalar, ayrı kayıtlar kullanmasa, universal tak çalıştır bir çözüm yapılabilse bu ülke elektrikli otomobil yaygınlığında küçük Çin'e döner, patlama yaparız.
-
Yaklaşık 8 aydır elektrikli araç kullanıyorum ,ankaradayım evde şarj ortamı yok
DC şarj süper ,özellikle uzun yolda ,ben ş.içide DC şarj yapıyorum heryerde var ,ülkeye dağılımı da çok iyi
uzun yolda AC şarj ne için var bilmiyorum şimdilik uzun yolda AC şarjlar hep boş normal olarak
bu ÖTV teşviği devam ederse Türkiye elektrikli satışında avrupayıda geçebilir
bu tek ödeme sistemi neden gecikiyor oda ilginç , üstelik e-devlet gibi merkezi uygulama varken , sorun mu şimdilik değil , zaten en fazla 3-4 firma kullanılıyor ama büyük kolaylık olacak tek ödeme sistemi
birde DC de şarj kablosu uzunluğuna standart getirilmeli ,bende togg var ,megane e-tech gibi şarj soketi ön sağ çamurluk arkası ,bazı istasyonlarda şarj kablosu boş park yerine göre yetişmeyebiliyor
DC şarj kablosu en az 4mt gibi standart konulmalı
,birde yazın DC şarj cihazları çok ısındığı için gölgelik de standart yapılmalı en az 30dk araçda hareketsiz duruyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 20 Aralık 2024; 20:56:6 >
-
DC Şarj işletmecileri için bankalar arası kart merkezi gibi bir sistemle ortak uygulamaya veya istasyonlarda pos zorunluluğu gibi sistemlere teşvik edilmesi gerekiyor. Bu şekilde insanlar mağdur oluyor. Uygulamaya üye olup kişisel bilgileri girme, araç bilgilerini vs. girme ciddi mesai gerektiriyor.
-
Tam katılmıyorum. E-devlet’e geç girmedik müthiş bir e-devlet var.
İnternet bankacılığına geç girmedik harika ötesi bir kalite var.
Anlayacağınız yapmak istesek herkesten iyi yapıyoruz ama bir itici güç gerek.
E-Devlet’te bu oy isteyen hükümet idi. İnternet bankacılığında ciddi rekabet ortamındaki karlı bankalar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ülkemizde bu yatırıma yanı DC şarj istasyonlarına destek var anlaşılan.
Üstüne karlı bir iş gibi. Akarı yok kokarı yok koyuyon istasyonu alıyon paranı.
Normal ev elektiriğinde Kw fiyatı 2.05 TL flan . DC şarj istasyonlarında markadan markaya değişiyor ama ortalma 8.99-11 TL arası. Yani 1 koy 4 al gibi :) Hadi 2 de masraf olsa 1 de elektirik maliyeti Her 8 TL de 2 TL istasyona kalıyordur. Yani her deporada ortalama 150-200 TL ( Tam Türkj işi oldu :D İyiii iiyyi birde her standta 2 çıkış var 4 tane kursa güzel para. )
-
Alel acele yapılmasa da bizim veriler açık kaynak gibi dolaşmasa iyiydi tabi. :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok kısa vadede karlı değil aslında ama uzun vadede iyi iş yapar muhtemelen.
DC şarj cihazları vs. çok pahalı şeyler. Büyük yerlerde çevre düzeni vs. için de masraf yapmak gerekiyor. Elektriği de ev tarifesinden almıyorlardır eminim. Hatta anlık elektrik fiyatından da etkileniyor olabilirler. Araştırmak gerek onu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sanal kart ve yeni mail kullan
-
Yukarıdaki arkadaşın belirttiği gibi sırf şarj işinde kullanılacak bir e-posta adresi alınabilir.
Ayrıca mobil bankacılık uygulamalarında birden fazla sanal kart oluşturulabiliyor.
En azından benim kullandığım Vakıfbank mobil'de böyle. Sadece elektrikli şarj işlerinde kullanmak için ayrı bir sanal kart tanımlanabilir.
Şarj şirketi sayılarının çok olması birleşip tröst oluşturarak kafalarına göre fiyat belirleme riskini azaltır.
Rekabet sayesinde milli ve dini bayramlarda güzel kampanyalar yapılıyor.
Unutmadan elektrikli araba şart değil. Müstakil bir evim olsa borç harç, kredi falan çatısına güçlü bir güneş paneli sistemi kurdururdum.
Kullandığımı kullanır, artanını devlete satar yattığım yerde gelir elde ederdim.
Hele elektrikli aracım varsa hayat bedavadan halliceye gelirdi.
-
Yapılırken bu risk vardı. Bizden başka kore geçti sanırsam e devlet gibi bir şeye omlarında datası ortada dolaşıyordu bir ara.
Bu koruma meselesi o kadar zor ki, yüzbinlerce noktadan birisinde bir kez açık olsa yılların emeği boşa gidiyor.
Yapılmaz demiyorum ama tüm yazılım ekibinin beyaz şapkalı hacker olması ve ciddi bir felsefe ile güvenlik ekibinin mimariyi, işleyişe daha tasarlanma aşamasından itibaren her aşamada dahil olması gerek.
Çünkü işi gereği binlerce iş yapıyor ve hepsini milyon kullanıcıya uzaktan yaptırıyor birde tabii devlet daireleri var erişim vermeniz gereken.
Tabii yayına aldıktan sonrada. Alarmlar şunlar bunlar kurulması gerek.
Bir daha çalınmaz ama bir kere oldu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
10 sene kadar önce İnternet'ten bir veri tabanı indirip bağlanmıştım. 7GB dosyada milyonlarca kişinin bilgisi vardı. Ama belli bir tarihten öncesi yoktu veride. Şimdi veri daha da tamamlanmış ve panel halinde satar olmuşlar. Hani bence ara ara bu veriyi sızdıran patlatan bence olur...
-
Araba 5-10 yıla kalmadan pil servisi uyarısı verir 200-300 pil değişimi ve değişen birşey yok aynı hesap
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8 yıl garantili batarya 5 yıla uyarı verir aynen. Bu cahillikle bu özgüvenli yorumları nasıl yapabiliyorsunuz şaşırıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8-10 sene sonra gelişen teknolojiyle zaten bataryalar 2 3 bin doları geçmez de. Bataryalar ucuzladıkça garanti süreleri de büyük ihtimalle kısalacak. İçten yanmalı motor yaptırmaktan daha ucuza gelecek çünkü. Ama kafalar çalışmıyor buna.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur1301 -- 22 Aralık 2024; 12:1:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
sirf petrol yerine yenilenebilir enerji kullanilmasi bile memlekete fayda eder. Adi ustune yenilenebilir enerji, tuketilmedigi an kayboluyor. Bunu arac pillerinde depolamak son derece akillica. Ithal enerjiye olan bagimliligimiz bir nebze olsun daha dusmus olur, ki bu daha baslangic.
Dusunsenize bir yerli girismin ulkede bulunan madenlerle bir pil paketi gelistirdigini ? Ekvatorun ustunde oturuyoruz 4 mevsim gunes alan bir memleket, batarya isini cozdugumuz an ulkenin kaderi degisir, tabi rahmetli dedemin dedigi gibi insan ya umitle yasarmis ya simitle, insallah o gunleride goruruz. |
Harika haber, petrol bağımlılığına son. Benzinli ve dizel araç satışı yasaklanmalı. |
Bunların bir derneği var o birleştirecekti bakalım yapabilirse ama bence halen EPDK kendi bir uygulama çıkartıp yapsa daha mı iyi olur acaba.
Kendi çıkarmasada zorunlu tutsun o uygulama üstünden de hizmet vermeye. |
8 yıl garantili batarya 5 yıla uyarı verir aynen. Bu cahillikle bu özgüvenli yorumları nasıl yapabiliyorsunuz şaşırıyorum |
Aynı Türkiye'nin geç girdiği kredi kartı sistemi gibi, bütün protokollerimiz daha yeni bir sistemle girdiğimiz için senelerce gelişmiş ülkelerden ileride idi. Şarj ağımız da Avrupa'ya göre hem kalite hem de yaygınlık olarak çok önde, tek çözülmesi gereken sorun ortak bir kayıt/ödeme ağı eksikliği. Bunun üzerine eğilseler, millet her şarj firması için ayrı uygulamalar, ayrı kayıtlar kullanmasa, universal tak çalıştır bir çözüm yapılabilse bu ülke elektrikli otomobil yaygınlığında küçük Çin'e döner, patlama yaparız. |
Benzer içerikler
- radar gösteren navigasyon
- netflix üyelik paketleri
- sunum hazırlama programları
- instagram dondurma
- silo hangi platformda
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X