|
Bildirim
|
şanzuman değil pansuman
|
Mercedesin dahi 7g-DCTsi sorunlu.
Kimse kendini kandirmasin, şu marka cift kavrama sorunlu, şu marka soeunsuz diye. Hepsi her an ariza cikarabilir ve hepsinin balata maliyeti yüksek. |
Hocam sıkıntı şu ki burda yorum yapanların büyük çoğunluğu edc şanzımanlı bir aracın direksiyonuna oturmamıştır bile.
Ben edc kullanıyorum gayet memnunum en ufak bir sıkıntısına rast gelmedim 30 bin kmdir. aracım 105 binde şu anda. Baskı balata masrafı doğru ama baskı balata yiyen kaç tane araç var? Çok az çünkü kullanıma göre değişen bir olayı var. baskı balata pahalı olsa bile edc sistemin yakıta etkisi minimum olduğu için parasını ordan çıkarıyor. O aşırı övülen tam otomatik şanzımanların ortalama yakıt verilerine baktığında cebinden çıkan para totalde aynı |
Genel hatlarıyla arızaya yatkındır, neticede çift kavrama. Bakı balata değişimi de pahalıydı diye hatırlıyorum, 7 bin liradan bahsediyordu forumdan bir arkadaşımız.
Kafa rahat olsun isteniyorsa tam otomatikten şaşmamak lazım kesinlikle. |
DSG gibi kronik sorunu yok.
Kaldı ki geçen gün mecburiyette, sürekli dip gaz, dur kalk, kalk dur vs... şeklinde 8 saat şehir içi Clio kullandım, araç bir kez olsun arıza vermedi. Aynısını DSG ile yapsam büyük ihtimalle ekranda kahve fincanı çıkar DSG ısındı durdur fln derdi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 18 Eylül 2017; 4:46:5 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talbotlago -- 18 Eylül 2017; 19:50:3 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabitelli -- 18 Eylül 2017; 14:16:34 > |
|
|
|