Şimdi Ara

Polo 1.0 TSI hakkinda yorumlariniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
7.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba polo 1.0 tsi almayi dusunuyorum kullanicilar bildiklerini yazabilirse memnun olurum yakiti konforu hakkinda bilgimiz olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Gereğinden fazla pahalı bir araç.


    1.2 TDI ını 5 yıl 100.000 km kullandım.


    Bakımlı ve düzgün kullanıldığı halde çok sorun yaşadım.


    Kesinlikle parasının arabası değil.


    Tavsiyem Fiesta veya i20 tarzı bir araca yönelin.


    4 ileri olsa bile İ20 sorunsuz otomatik şanzımanıyla evladiyelik ve sorunsuz bir tercih olabilir.

  • Gereğinden fazla pahalı bir araç.


    1.2 TDI ını 5 yıl 100.000 km kullandım.


    Bakımlı ve düzgün kullanıldığı halde çok sorun yaşadım.


    Kesinlikle parasının arabası değil.


    Tavsiyem Fiesta veya i20 tarzı bir araca yönelin.


    4 ileri olsa bile İ20 sorunsuz otomatik şanzımanıyla evladiyelik ve sorunsuz bir tercih olabilir.

  • Geçen sene 4000km kadar kullandık. 1000km'de hanıma almıştım. Ama o pek sahiplenmediğinden ben yoğun olarak kullandım.Dsg için konuşursak 1.0 motor ile bir uyumsuzluğu vardı. Özellikle 2. ve 3. viteslerde, ayağı gazdan çekince silkeleme yapıyordu bizim araba. Her zaman olmuyordu belki ama o efsane dsg konforu yokdu doğrusu. Yakıt olarak İstanbul yoğun trafiğinde 8lt civarı biraz daha orta şekerli olursa 7.5lt civarı harcıyordu. Donanımı , iç ve bagaj hacmi yeterliydi. Konfor olarakda bizim suv arabamızın yanında pamuk gibiydi. Millet buzdolabı, ruhsuz gibi benzetmeler yapiyor ama ben vw tasarımlarını seviyorum. En güzel tarafıda saatler içerisinde satıldı. Eve ikinci bir araba bakacak olsam ilk önce polo'ya bakarım tekrar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 10 Ocak 2022; 11:47:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 model olarak çok kısa mesafede kullandım. Kullandığım araç 60.000 kmlerdeydi. Soğuk çalıştırmada titreşimli gelmişti. Özellikle 2016 1.2 TSİ olana göre 3 silindirli olduğunu çok belli ediyordu. Açıkçası memnun kalmamıştım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Belki faydası olur.


    Otomobil Günlüklerimyoutube
    Yeni Polo 1.0 TSİ Life Yokuş Testi! | Otomobil Günlüklerim
    https://www.youtube.com/watch?v=hHgFiw5Fodo&t=599s
  • Gereksiz pahalı

  • Arabanın şu anki satış fiyatından bağımsız konuşmak istiyorum. Nitekim şu an aracın değeri güncel kur ile 26.000 Euro üstelik metalik renk farkı ödemek gerekiyor. Benim aldığım rakam 17.700 Euro metalik renk dahil (2019 Ekim 110.000 TL ) . Bütün araçlar aşağı yukarı Euro dolar veya altın üzerinden aşırı pahalı.


    Forumda hep tartışılan araç fiyatları artacak mı artmayacak mı vs . Asıl önemli konu aracın Avrupa değerine karşılık Türkiye değeri arasındaki fark . Yani ben aldığımda araç yanlış hatırlamıyorsam Almanya da 19.000 Euro idi . Dolayısıyla bu reel değer önemli .


    Neyse kısaca daha önce Golf 6 ve Audi A3 sedan kullandığımı karşılaştırma için belirteyim. Sıfır bedeli 17-20 bin Euro arası ise bu araç mükemmel . Yol sesi ,rüzgar sesi 100-110 A kadar hiç yok gibi, yakıt tüketimi klima açılmazsa yoğun trafikte 7 civarı ,klima açılırsa 8 emkadar çıkıyor. Uzun yolda 5 civarı. Müzik sistemi çok iyi. Motor olarak 150 lere kadar gayet canlı. Tek sıkıntı muhtemelen tork yetmediği için vites geçişlerinde dip gazda yada sport modda bir gecikme yaşanıyor. Virajları tabi ki bir golf değil ama kötü değil. I20 arkadaşımda vardı , çocuk o dönem zar zor sattı 4 ileri ortalaması 10 litreydi bir önceki kasada.


    Yanlız içi çok dar bende 2 çocuk var çok zorlanıyoruz diyebilirim. Bu önemli ise daha büyük bir araç bakmak gerekir. Umarım faydalı olmuştur.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 4 ileri i20 yakıtta sizi üzebilir. Arkadaşımızın Dizel 4 ileri klasik otomatik 2013 i30 u vardı. 1.6 motor olup bu kadar fazla yakan dizel olamaz diyordu.

  • Ben beğeniyorum Polo'yu ama 1.0 Tsi DSG ile sadece tavsiye edebilirim, kendime hayatta almam o aşırı gecikmeli, her gaz komutunun arkasından cevap veren, bazen bayım bayım bayılan motor-şanzıman paketi ile. DSG vites geçişleri bile anlamsız derecede yavaş.


    Yokuş falan çıkmasında da hiç bir sorun yok bu arada. Uzun yolda akması vs güzel, çok da akıcı hızlanıyor artı en problemsiz 1.0 turbo'lardan biri ama yok bana göre bir motor değil kesinlikle. Abisi Golf'de bu da. Ben 1.5 Tsi'cıyım.


    Polo kaliteli, büyümüş de küçülmüş gibi bir araçtır, T-cross veya Taigo gibi Brezilya'da başka bir OEM fason üretmiş gibi hissettirmez, minik Alman aracı tadı vardır, Golf gibi her haltı da dokunmalı kaydırmalı vs değildir, çok kullanışlıdır kabini ve kullanımı. Son gerçek VW bu zaten, bundan sonra kullan-at basitliğinde, minimum maliyetli elektrikli ufak bir araç gelecek.

  • 2018'de Polo 1.0 Tsi Dsg Highline aldık. 110 bin km kullanıldı ve satıldı. Satın alan da hala sorunsuz biniyor. Bu araba o yıllarda 1 litre motorlar ile ilgili tüm ön yargılarımı yıktı geçti. 2022'de makyajlı kasasını aldık. Tercih etmemizdeki ilk sebep sorunsuz olması...


    Kardeşimin çalıştığı şirkete iki adet Clio 1.0 Tce alındı. İlk yılında bir tanesine garantiden sandık motor atıldı. Araçta daha ilk km'lerden itibaren fabrikasyon bir sıkıntı vardı. Motor değişince sorun çözülse de ellerinde tutmak istemediler. Aklımın bir kenarında hala Clio 1.0 Tce vardır. Belki bir gün nasip olur.

  • Bende de 2018 comfortline var. Bence sınıfında ki en iyi araç.
    Birkaç kronik problemi var sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.