Şimdi Ara

DSG NEDEN ISINIR? (CEVABI İÇERİDE)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • Benim dsg hic isinmadi arac 2016 model.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ısınmasını normql görüyor



    İsininca kenara çekin bekleyin diyo.



    Baska da birsey demiyor videoda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Dsg ısınmasını normql görüyor



    İsininca kenara çekin bekleyin diyo.



    Baska da birsey demiyor videoda

    dururken vitesi boşa alın diyor
  • Trafik durduğunda N'e almak hiçbir DSG'li aracın kılavuzunda yazmaz, hatta tersini söyler.
    Sürekli N-D-N yapmak daha çok zarar vereceği gibi daha çok kavrama yapmanıza sebep olur.

    Durduğunuz zaman, frene tam bastığınıza emin olun. Frene tam basarsanız devrin düştügünü ve kavramanın ayrıldığını hissedebilirsiniz.
    Frene tam basılmadığı durumda araç yarı kavrama yapıyor ve sorunlara yol açanda tam olarak bu.

    Auto HOLD olan bir aracınız varsa kesinlikle kullanın. HOLD ile tam frene basım durduğunuzdan emin olup kavramayı ayırabilirsiniz. Ayrıca yokuşlarda vs. kalkarken de faydalı olacaktır.
  • Tüm robotize şanzımanlarda 2 dakikadan fazla bekleme sürelerinde aracı N konumuna almak en doğrusudur.
  • ısınınca sağa çektikten sonra aracı kapatıp mı bekliyorlar yoksa çalışırken n'ye alıp mı bekliyorlar?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 6 sene dsg passat kullandım, bir kere dahi ısınmadı.
    Vitesi boşa almam uzun beklemelerde, parka alırım. Dsg de de öylemi tam bilmiyorum ama eski tip tam otomatiklerde vitesi boşa almak yağlamayı kestiği için şanzımanın ısınmasına neden oluyordu.
    Auto hold sürekli açıktı. Araç ya autohold da beklerdim ya da frene tam basarak start-stop devreye girerek motoru kapatırdı.
    Videoda denilen biraz saçma, sürekli vitesin boşa alınması öneriliyor. Kendi de diyor zaten o zaman ben neden otomatik araç aldım diye sorar insan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 19 Şubat 2017; 11:40:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dururken bosa almanin pek bir mantigi yok.Frene tam bastiginizda zaten devir dusuyor.Arac kendini bosa almis oluyor.Normal sanzima gibi dusunun, arac viteste ile yarim debriyaj yapip frene basarsaniz, orda da sikinti yasarsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video'yu izlemek vakit kaybı oldu...
  • Ben 35 bin km'dir 1,6 tdi ile 7dsg (bitirim ikili) kullaniyorum. Aracimda da auto-hold ve start&stop var. Trafik isigina geldigimde yesilin yanmasina daha varsa start&stop'u aciyorum arac d'de stop ediyor. Yesil yaninda pedala yumusak bir sekilde basiyorum gidiyorum. Trafikte ise durmadan 2'ye atmasin diye bazen spor'a aliyorum bazen de hic oynamiyorum surekli 1-2-1 diye oynuyor. Daha sanzimanin isindigi uyarisini gec vites degistirirken yigilma vs bile yapmadi.



    Tabi bu demek degil kavrama sikinti cikarmayacak fakat ben kavramanin bitmesini goze alarak aldim bu araci. Yetkili servise evim 2 km mesafede. Vag servislerine yakin olmayip almak isteyen dusunsun kavramayi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesut abi dur Allah aşkına zaten ortalık karışık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Trafik durduğunda N'e almak hiçbir DSG'li aracın kılavuzunda yazmaz, hatta tersini söyler.
    Sürekli N-D-N yapmak daha çok zarar vereceği gibi daha çok kavrama yapmanıza sebep olur.

    Durduğunuz zaman, frene tam bastığınıza emin olun. Frene tam basarsanız devrin düştügünü ve kavramanın ayrıldığını hissedebilirsiniz.
    Frene tam basılmadığı durumda araç yarı kavrama yapıyor ve sorunlara yol açanda tam olarak bu.

    Auto HOLD olan bir aracınız varsa kesinlikle kullanın. HOLD ile tam frene basım durduğunuzdan emin olup kavramayı ayırabilirsiniz. Ayrıca yokuşlarda vs. kalkarken de faydalı olacaktır.

    Güzel bir detay.

    Lakin bunları düşünmek zorunda kalıyorsam, o şanzımanın adı "otomatik" olmamalı aslında Debriyaja tam basılı durma dur kalk trafikte diye otomatik alıyorsun, bu sefer de frene dip basman gerekiyor sürekli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Trafik durduğunda N'e almak hiçbir DSG'li aracın kılavuzunda yazmaz, hatta tersini söyler.
    Sürekli N-D-N yapmak daha çok zarar vereceği gibi daha çok kavrama yapmanıza sebep olur.

    Durduğunuz zaman, frene tam bastığınıza emin olun. Frene tam basarsanız devrin düştügünü ve kavramanın ayrıldığını hissedebilirsiniz.
    Frene tam basılmadığı durumda araç yarı kavrama yapıyor ve sorunlara yol açanda tam olarak bu.

    Auto HOLD olan bir aracınız varsa kesinlikle kullanın. HOLD ile tam frene basım durduğunuzdan emin olup kavramayı ayırabilirsiniz. Ayrıca yokuşlarda vs. kalkarken de faydalı olacaktır.

    Güzel bir detay.

    Lakin bunları düşünmek zorunda kalıyorsam, o şanzımanın adı "otomatik" olmamalı aslında Debriyaja tam basılı durma dur kalk trafikte diye otomatik alıyorsun, bu sefer de frene dip basman gerekiyor sürekli

    Kendi aracımda HOLD olduğu için öyle düşünmeme gerek kalmıyor, zaten HOLD ile dursun diye frene basmış oluyorum.

    Frene tam basmak derken tam dip basmanız gerekmiyor. Aracın durmakla gitmek arasında kararsızlaştığı 0-1 kmh arasında oluyor bu olay zaten.
    Siz araca gitmesi mi gerek durması gerek tam iletmiyorsunuz, o da kararsız kalıp yarı kavramada kalıyor.

    Önemli olan aracın durması gerektiğini frene yeterli basarak iletmek. Sonuna kadar basmak değil.




  • Otomatik vites dedigin araç kalkarken d ye al durduğunda p ye al demektir. Yok boşa al yok spor moda al bunları yapacaksan nerde kalıyor otomatiğin rahatlığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spor modda ilk kalkışta hemen 2ye atiyor sonraki viteslerde devir yükselterek geç vites değiştiriyor, o yüzden sıkışık trafikte s modunun da pek bir işe yarayacağıni düşünmüyorum. trafiği gördüğüm an manuele alıyorum, birinci viteste dur kalk yaparak ilerliyorum. bu arada start stopu da hic kapatmiyorum. 15 km hiza kadar 2ye atmiyorum. ama istanbul trafiğinde bunlari yapsanda yarim debriyaj yapmaktan, ayağını frenden hafifçe kaldırıp gaza basmadan ilerlemekten başka şansın olmuyor çoğu zaman. yaptıklarımız sadece kavramanın omrunu biraz daha uzatmaya yariyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Trafik durduğunda N'e almak hiçbir DSG'li aracın kılavuzunda yazmaz, hatta tersini söyler.
    Sürekli N-D-N yapmak daha çok zarar vereceği gibi daha çok kavrama yapmanıza sebep olur.

    Durduğunuz zaman, frene tam bastığınıza emin olun. Frene tam basarsanız devrin düştügünü ve kavramanın ayrıldığını hissedebilirsiniz.
    Frene tam basılmadığı durumda araç yarı kavrama yapıyor ve sorunlara yol açanda tam olarak bu.

    Auto HOLD olan bir aracınız varsa kesinlikle kullanın. HOLD ile tam frene basım durduğunuzdan emin olup kavramayı ayırabilirsiniz. Ayrıca yokuşlarda vs. kalkarken de faydalı olacaktır.

    Doğrusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: catpower

    spor modda ilk kalkışta hemen 2ye atiyor sonraki viteslerde devir yükselterek geç vites değiştiriyor, o yüzden sıkışık trafikte s modunun da pek bir işe yarayacağıni düşünmüyorum. trafiği gördüğüm an manuele alıyorum, birinci viteste dur kalk yaparak ilerliyorum. bu arada start stopu da hic kapatmiyorum. 15 km hiza kadar 2ye atmiyorum. ama istanbul trafiğinde bunlari yapsanda yarim debriyaj yapmaktan, ayağını frenden hafifçe kaldırıp gaza basmadan ilerlemekten başka şansın olmuyor çoğu zaman. yaptıklarımız sadece kavramanın omrunu biraz daha uzatmaya yariyor.

    Hocam yanlisiniz var spor modda ayaginizi gazdan cektiginizde motor kompresyona dusecek kadar deviri yukseltiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B6 1.4 tsi passat şirket aracı kullanıyorum 320 bin km' de 3 defa kavrama arızası verdi. 2 defa da motor işlem gördü. Araba daha devrini almadan 2 ye atıyor trafikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: catpower

    spor modda ilk kalkışta hemen 2ye atiyor sonraki viteslerde devir yükselterek geç vites değiştiriyor, o yüzden sıkışık trafikte s modunun da pek bir işe yarayacağıni düşünmüyorum. trafiği gördüğüm an manuele alıyorum, birinci viteste dur kalk yaparak ilerliyorum. bu arada start stopu da hic kapatmiyorum. 15 km hiza kadar 2ye atmiyorum. ama istanbul trafiğinde bunlari yapsanda yarim debriyaj yapmaktan, ayağını frenden hafifçe kaldırıp gaza basmadan ilerlemekten başka şansın olmuyor çoğu zaman. yaptıklarımız sadece kavramanın omrunu biraz daha uzatmaya yariyor.

    Hocam yanlisiniz var spor modda ayaginizi gazdan cektiginizde motor kompresyona dusecek kadar deviri yukseltiyor.

    ama gene eninde sonunda 2ye atıveriyor, ısınmasını sağlayan şeyde 1-2-1 yapması değil mi, aslında bu dsg konusunda bende çoğu zaman ulan nasi yapsak en doğrusu olur düşüncesi hep var ve hep kararsizim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.