|
En son hasta olup acile gittiğimde oradaki pratisyen hekim ben daha konuşmaya devam ederken saygısızca bir kağıt çıkarıp elime verdi ve tv izlerken göz teması kurmadan para üstü veren esnaf gibi trip atar gibi sanki işi değilmişte bir lütufmuş gibi kaba davrandı ve bu ilaçlar mı alınacak dedim evet dedi çıktım ama içime kurt düştü hastalığımı gemini ai a anlattım ve ilaçların resmini çektiğimde bana hiç alakasız ilaçlar yazdığını gördüm ve sigorta pratisyen yazdığı için çoğunu karşılamıyordu Mesela bugün yaşadığım olayı anlatayım psikiyatrisye gittim sorunlarımı anlatıyorum o esnada doktor telefondan whatsaptan yazışıyo seni dinliyorum anlat diyor sonra telefonda işi bitip kafasını kaldırınca sana şu ilacı yazacağım diyor ama ben şunu demiştim bu ilaç olduğundan emin misin diyince hee tamam dedi düzeltme yaptı falan neden insanlar bu kadar ciddiyetsiz ve fevri takılıyor güvenliğe bile kolay gelsin teşekkürler diyorsun yüzüne bakmıyor hastaneden çıktım yaya geçinden karşıya geçeceğim adam durmadı beni ezecekti az daha bugün çok moralim bozuldu < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Micheal Jordan-__- -- 5 Mayıs 2026; 18:8:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






