Şimdi Ara

dizel ve tam otomatik, max 40000TL ye kadar araç önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
5.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,

    max bütçe 40000 TL

    dizel ve tam otomatik hangi araçlar mevcut. (mmt vb şanzıman istemiyorum, tam otomatik olması önemli)

    tşk,



  • Hyundai i 30 olabilir.
  • sıfır düşünüyorsanız tek alternatif hyundai i30 diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saksoy

    sıfır düşünüyorsanız tek alternatif hyundai i30 diye biliyorum
    tdi dsg başka söze gerek varmı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersfb1907

    tdi dsg başka söze gerek varmı :D

    Alıntıları Göster
    tam otomatik mi bilmiyorum ama fiat bravo 120 hp lik m-jet duologic olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006

    tam otomatik mi bilmiyorum ama fiat bravo 120 hp lik m-jet duologic olabilir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    tam otomatik mi bilmiyorum ama fiat bravo 120 hp lik m-jet duologic olabilir


    Bravo otomatikleştirilmiş düz vitestir.

    DSG tarzı bir otomatik bulmak dizelde çok zordur. Hatta imkansıza yakındır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orjinalden alıntı: aliserpil2006

    tam otomatik mi bilmiyorum ama fiat bravo 120 hp lik m-jet duologic olabilir


    Bravo otomatikleştirilmiş düz vitestir.

    DSG tarzı bir otomatik bulmak dizelde çok zordur. Hatta imkansıza yakındır.

    Alıntıları Göster
    Fait Bravo Dualogic dsg kadar olmasa da kulananlar memnun üstelik 120 beygir 300 tork var ve yığılma da yapmıyor. Tavsiye Ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicero501

    Fait Bravo Dualogic dsg kadar olmasa da kulananlar memnun üstelik 120 beygir 300 tork var ve yığılma da yapmıyor. Tavsiye Ederim.

    Alıntıları Göster
    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 25 Mayıs 2009; 18:45:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.

    Şanzıman konusunda derince bir bilgim yok fakat bazı yanlışlarınız var.DSG de bir tiptronic vitestir,bahsettiğiniz diğer tiptronicler gibi.Yani hem otomatik hem de ileri geri vites düşürüp yükseltilerek de kullanılabiliniyor.Tam otomatik vites tork konventörlü,otomatiklerştirilmiş manueller(Dualogic,Easytronic,mmt...)tork konventörüne sahip değildir.Tam otomatikler,otomatikleştirilmişlere göre çok daha konforludur.Vites geçişleri daha az hissedilir fakat performansı fazlasıyla baltalar ve yakıt tüketimi fazladır.Genelde büyük hacimli motorlarda kullanılması bu yüzdendir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.

    Şanzıman konusunda derince bir bilgim yok fakat bazı yanlışlarınız var.DSG de bir tiptronic vitestir,bahsettiğiniz diğer tiptronicler gibi.Yani hem otomatik hem de ileri geri vites düşürüp yükseltilerek de kullanılabiliniyor.Tam otomatik vites tork konventörlü,otomatiklerştirilmiş manueller(Dualogic,Easytronic,mmt...)tork konventörüne sahip değildir.Tam otomatikler,otomatikleştirilmişlere göre çok daha konforludur.Vites geçişleri daha az hissedilir fakat performansı fazlasıyla baltalar ve yakıt tüketimi fazladır.Genelde büyük hacimli motorlarda kullanılması bu yüzdendir.

    Alıntıları Göster
    dizel ve tam otomatik olarak hyundai i30- kia ceed ikilisinden başka mode yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...

    Alıntıları Göster
    Megane var unutmadan onu da söyleyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Megane var unutmadan onu da söyleyelim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar DSG demişsiniz de, DSG tam otomatik deilki :)


    Bu arada cok zor bısey ıstıyorsun arkadasım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 26 Mayıs 2009; 1:49:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Arkadaslar DSG demişsiniz de, DSG tam otomatik deilki :)


    Bu arada cok zor bısey ıstıyorsun arkadasım :)

    Alıntıları Göster
    i30da var sadece sanırım fiyat listesinde görmüştüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    i30da var sadece sanırım fiyat listesinde görmüştüm

    Alıntıları Göster
    i30 ve Megane II de var ama i3daki daha eski teknoloji Megane II de manuel kullanımada izin veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...

    Alıntıları Göster
    (Tabii yalnış bilmiyorsam) Arabada CC varsa uzun inişte ayarlarsın 85'e o zaman frenleme yapmana gerek kalmaz araç motor frenini kendisi uygular.
    Ama CC yoksa dediğinde haklı olabilirsin...


    quote:

    Orjinalden alıntı: beyzade1978


    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: beyzade1978


    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...

    Otomatik araç kullanmasını bilmeyenler uzun inişlerde sürekli fren kullanır.

    Otomatik araba ile ıhlamur yokuşunu inerken bile sürekli fren kullanmıyorum, ki uzun iniş bile sayılmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedikodu

    quote:

    Orjinalden alıntı: beyzade1978


    quote:

    Orjinalden alıntı: 207m

    hazır konu açılmışken sorayım bende.Tam otomatik vitesle, tiptronik vites arasında ne fark var.Benim bildiğim sadece tiptronik vitesin manuel olarakta kullanılabiliyor olması ( bazıları F1 olmak üzere ).Başka bir fark varmı? tiptroniğin otomatiğe göre dezavantajı falanmı varda siz illede otomatik istiyorsunuz? Bu arada otomatik vites genelde benzinli modellerde mevcut.Dizellerde tiptronik vites çoğunluktadır.Dizel alacaksanız tiptronik vites tek şansınız diyebilirim.308 HDI premium auto6R' a bakmanızı tavsiye ederim.


    Otomatik viteste uzun inişlerde sürekli fren kullanman gerekir bu da balataların canına okur. Bu yüzden ikinci elde otomatik vites almayı pek istemezler.

    Triptonic ise istediğin zaman düz vites gibi kullanılabilir. Yani uzun inişlerde arabayı istediğin vitese alıp motor freni ile yavaş, frensiz ve gram benzin harcamadan inersin.

    Tek avantajı bu değildir tabi (bu benim en sevdiğim özelliğiydi) triptonik şanzıman teknolojinin en son noktasıdır...

    Otomatik araç kullanmasını bilmeyenler uzun inişlerde sürekli fren kullanır.

    Otomatik araba ile ıhlamur yokuşunu inerken bile sürekli fren kullanmıyorum, ki uzun iniş bile sayılmaz.

    Alıntıları Göster
    Tam otomatik sanzıman dizelin avantajını kaldırıyor.
    tam otomatik olduğundan 4 ileri vitese sahip oluyor ki her şeyi baltalıyor ve yakıtı oldukça arttırıyor.
    Dizel+tam otomatik bence cok gereksiz.

    İlla tam otomatik olcaksa da kia,hyundai ve renault dan başka da seçenek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    Tam otomatik sanzıman dizelin avantajını kaldırıyor.
    tam otomatik olduğundan 4 ileri vitese sahip oluyor ki her şeyi baltalıyor ve yakıtı oldukça arttırıyor.
    Dizel+tam otomatik bence cok gereksiz.

    İlla tam otomatik olcaksa da kia,hyundai ve renault dan başka da seçenek yok.

    Alıntıları Göster
    bravo 1.6 multijet 120bg alınabilir cok güclü atak bi araba turboyuda 1x1000rpmde acıyor galiba hic performans kaybı bile yasanmaz.


    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP DYNAMIC DUALOGIC 42.700(indirim öncesi) 38.280(ötv indirimli fiyat)
    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP EMOTION DUALOGIC 44.200(indirim öncesi) 39.570 (ötv indirimli fiyat)


    güncel fiyat listesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarisinan -- 26 Mayıs 2009; 14:13:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarisinan

    bravo 1.6 multijet 120bg alınabilir cok güclü atak bi araba turboyuda 1x1000rpmde acıyor galiba hic performans kaybı bile yasanmaz.


    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP DYNAMIC DUALOGIC 42.700(indirim öncesi) 38.280(ötv indirimli fiyat)
    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP EMOTION DUALOGIC 44.200(indirim öncesi) 39.570 (ötv indirimli fiyat)


    güncel fiyat listesi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarisinan

    bravo 1.6 multijet 120bg alınabilir cok güclü atak bi araba turboyuda 1x1000rpmde acıyor galiba hic performans kaybı bile yasanmaz.


    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP DYNAMIC DUALOGIC 42.700(indirim öncesi) 38.280(ötv indirimli fiyat)
    BRAVO 1.6 16V JTD 120 HP EMOTION DUALOGIC 44.200(indirim öncesi) 39.570 (ötv indirimli fiyat)


    güncel fiyat listesi



    bu seçenekler en güzeli zaten ama tam otomatik değil




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.