Şimdi Ara

Sizce En Yakışıklı WV GOLF Modeli Hangisi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim Golf V İm olduğu için V Kasası benim için bir ayrı tabiki.. ama V ten Sonra VII Kasası Golfü Golf Yapan Kasalardan Biri Bence.. Sizin İçin Hangi Golf Kasası En İyisi?




  • 7.5

  • bence de 7.5 en yakışıklı Golf modelidir.

  • Golf 5 R32
  • 4 ve 7 r-line

  • Golf, her dönem de en yeni teknolojileri verimli motorlarıyla, işlevsel donanımlarıyla, kaliteli malzeme ve işçiliğiyle, konfordan ödün vermeden en optimize sunmuş bir modeldir.

    Bu nedenle segmentinin banisi ve referansı olmakla kalmayıp aynı zamanda da yarım asırdır da lideridir.

    Her jenerasyonu döneminin tasarımlarına yön vermiş, devrim değil evrimleşen kültleşmiş tasarımı ile klasını konuşturmuştur. Her kasası ayrı bir güzel.

    Golf, otomotiv dünyasının “ büyük iskender” idir.
  • 7.5 (uzun süre akıllarda kalacak kasa)
  • MK1
  • mk4 ile o yıllarda tasarımda devrim yapmıştır. golf 6 ise tüm zamanların en iyi golfüdür.

  • Golf 4'ten itibaren en iyisi tartışılır belki ama herhalde en kötüsü MK5'tir.

  • 7.5 highline 👍
  • 7.5 higline, 8 beni pek açmadı.
  • Golf 4 e kadar golf belli çizgide gitmiş bir araçtır. Köşeli ve düz hatları ile Ayrışan bir araçtı.

    Golf 5 te bu çizgi bozuldu ve daha Japon ve Fransız vari çizgiler eklendi. Kasa yumurtalaştırıldı. Eski golf sevenleri hayal kırıklığına uğratan bir kasa oldu.

    Golf serisi araçlar her tek nesilde kasa değişimine giderler. Çift nesiller önceki neslin ağır makyajlısı olurlar. Bundan dolayı golf 6 da her ne kadar hatları golf 4 çizgisine dönüştürülmeye çalışılmışsa da en başarısız golf serilerinden biri oldu.

    Zaten en kısa kasa ömrü 3 sene ile golf 6 da ve 5 sene ile golf 5 dedir. Diğer golf serileri standart kasa değişim zamanları ile ömürlerini tamamlamışlardır.

    Golf 7 ise tamamen yenilenmiş ve golf 4 ile kaybolan çizgilere geri dönüş olmuştur. Sadece dış mekan ile değil, sürücüye dönük konsol yapısı ile iç mekandada. Bu yüzden golf sevenler tarafından çok sevilen ve yıllar sonra bile tıpkı golf 4 gibi anılacak bir kasa olmuştur.

    Golf 8 ise golf 7 nin standart boyutlara rağmen çelimsiz duruşundan dolayı kaynaklanan “b segmenti kadar kaldı” imajını yıkacak şekilde dizayn edilmiş. Golf 4 ve önceki nesillerin çizgilerine daha da çok yaklaşmış ancak rakip firmalar bu kasa golfu ciddi zorlayacak gibi duruyor. Kısa ömürlü olması mühtemel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 30 Mayıs 2021; 0:48:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Golf, her dönem de en yeni teknolojileri verimli motorlarıyla, işlevsel donanımlarıyla, kaliteli malzeme ve işçiliğiyle, konfordan ödün vermeden en optimize sunmuş bir modeldir.

    Bu nedenle segmentinin banisi ve referansı olmakla kalmayıp aynı zamanda da yarım asırdır da lideridir.

    Her jenerasyonu döneminin tasarımlarına yön vermiş, devrim değil evrimleşen kültleşmiş tasarımı ile klasını konuşturmuştur. Her kasası ayrı bir güzel.

    Golf, otomotiv dünyasının “ büyük iskender” idir.

    bende öyle düşünüyorum.. fakat V in tasarımcısı murat günak olduğu için türk tasarımcının elinden çıkma bir otomobil olmasından dolayı 1 tık daha ileride diye düşünüyorum tasarım ve konfor açısından :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    mk4 ile o yıllarda tasarımda devrim yapmıştır. golf 6 ise tüm zamanların en iyi golfüdür.

    kullanıcılar arasında en beğenilmeyen kasa 6 diye okumuştum ama bilemiyorum bence her golf kasası güzel ama yorumlar bu yönde

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAF10

    Golf 4'ten itibaren en iyisi tartışılır belki ama herhalde en kötüsü MK5'tir.

    türk tasarımcı murat günak tarafından tasarlanmış bir otomobil mk5 o yüzden çoğu türk için yeri ayrı bence :)

  • Golf 7.5 diyenler , golf 7.5 zamanın da golf 6 diyordu insanoğlu değişik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    Golf 4 e kadar golf belli çizgide gitmiş bir araçtır. Köşeli ve düz hatları ile Ayrışan bir araçtı.

    Golf 5 te bu çizgi bozuldu ve daha Japon ve Fransız vari çizgiler eklendi. Kasa yumurtalaştırıldı. Eski golf sevenleri hayal kırıklığına uğratan bir kasa oldu.

    Golf serisi araçlar her tek nesilde kasa değişimine giderler. Çift nesiller önceki neslin ağır makyajlısı olurlar. Bundan dolayı golf 6 da her ne kadar hatları golf 4 çizgisine dönüştürülmeye çalışılmışsa da en başarısız golf serilerinden biri oldu.

    Zaten en kısa kasa ömrü 3 sene ile golf 6 da ve 5 sene ile golf 5 dedir. Diğer golf serileri standart kasa değişim zamanları ile ömürlerini tamamlamışlardır.

    Golf 7 ise tamamen yenilenmiş ve golf 4 ile kaybolan çizgilere geri dönüş olmuştur. Sadece dış mekan ile değil, sürücüye dönük konsol yapısı ile iç mekandada. Bu yüzden golf sevenler tarafından çok sevilen ve yıllar sonra bile tıpkı golf 4 gibi anılacak bir kasa olmuştur.

    Golf 8 ise golf 7 nin standart boyutlara rağmen çelimsiz duruşundan dolayı kaynaklanan “b segmenti kadar kaldı” imajını yıkacak şekilde dizayn edilmiş. Golf 4 ve önceki nesillerin çizgilerine daha da çok yaklaşmış ancak rakip firmalar bu kasa golfu ciddi zorlayacak gibi duruyor. Kısa ömürlü olması mühtemel.

    aynen katılıyorum.. özellikle golf 6 konusunda.. en sevilmeyen golf kasası olmuş zamanın da ..





  • Tasarım olarak 5
    En iyi olarak 7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SHIHAD -- 29 Mayıs 2021; 17:48:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saruman96

    kullanıcılar arasında en beğenilmeyen kasa 6 diye okumuştum ama bilemiyorum bence her golf kasası güzel ama yorumlar bu yönde



    Alıntıları Göster

    yanlış duymuşsun en beğenilmeyeni 5 kasa. mk6 dan 7 ye gecenler. mk6nın sessizliği ve konforunun daha iyi olduğunu söylüyorlar.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.