|
Bildirim
|
"Kesin cevap" diye bir sey olmaz. Hep somut degiskenlere gore bir yanit aranir.
Burada da dizelin mi, benzinlinin mi karli oldugu konusunda, belli durumlari goz onune almak gerek: 1. Sozkonusu aracin benzinli ve dizel versiyonlari arasindaki ilk alimdaki fiyat farki; 2. Benzinli versiyon ile dizel versiyonun yakit tuketimleri 3. Aracin kullanim karakteristikleri: a. Yillik kac kilometre yapilacagi; b. Sehirici-sehirdisi kullanim dengesi; c. Surucunun kullanim tarzi (sakin, agresif); 4. Benzin ve mazotun aracin kullanilacagi sure boyunca litre fiyatlari; 5. Aracin benzinli ve dizel versiyonlari arasinda ikinci elde olusacak deger kaybi farkliligi 6. Aracin kac yil kullanilacagi ...gibi degiskenler sozkonusu. Surucuden surucuye, aractan araca, sehirden sehire....degisir. Bu degiskenlerin tumunu onceden bilmek de mumkun degil. Ayrica sozkonusu ornekteki ilk alimdaki farkin ya faiz/yatirim gelirinden feragat ya da kredi faizi geri odeme seklinde bir maliyeti olacaktir. 10.000 TL yillik %5 deseniz, 5 yilda bilesik faizini hesaplayin. |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonely_man -- 16 Aralık 2011; 19:27:43 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkman -- 16 Aralık 2011; 22:34:50 > |
|
|