Şimdi Ara

Dizel Clio 4 Edc otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
100
Cevap
1
Favori
4.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Sahibinden.com'da dizel clio4 edc şanzımanlı otomatik gördüm bir çok ilanda açıkcası dikkatimi çekti fakat bu araçla(genel olarak) bir bilginiz var mı onu soracaktım ben .



  • Araç 1.5 dizel 90hp otomatik şanzımana sahiptir. Icon donanım da en üst donanım seviyesidir.

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/ozellikler

    Linkten versiyonlarına bakabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Araç 1.5 dizel 90hp otomatik şanzımana sahiptir. Icon donanım da en üst donanım seviyesidir.

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/ozellikler

    Linkten versiyonlarına bakabilirsiniz.

    hocam renault'ın sitesine baktım fakat ben kullanıcı yorumu daha çok istiyorum ama gene de teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: figoelhan

    Buyurun Usta
    http://www.arabalar.gen.tr/renault-clio-1-5-dci-icon-edc-i4022.html

    teşekkür ederim.
  • Motor en iyi dizel motorlardan birisi, şanzuman, çift kuru kavrama 6 ileri gayet başarılı. Araç ta güzel, alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Motor en iyi dizel motorlardan birisi, şanzuman, çift kuru kavrama 6 ileri gayet başarılı. Araç ta güzel, alınabilir.

    hocam dsg ile ne gibi farkı vardır bu edc şanzımanın ? Biri 7 ileri biri 6 ileri ,aynı zamanda kuru yada ıslak olmasının ne gibi farkları vardır ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW 1.16D otomatik-dizel
    10 yıl önce açıldı
    Opel corsa otomatik vites?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam bende dizel icon var 90 beygir dizel, bana göre artıları eksileri şu şekilde baktığınız arabanın düz vitesi

    Motoru az yakıyor ben daha 5 litre ortama görmedim, benzin aldıkça sıfırlıyorum, şimdi 3.9 gösteriyor.
    Dijital kliması ve hız sabitlemesi uzun yolda çok rahat ettiriyor.
    Frenleri oldukça iyi.
    110 ile giderken sanki çok yavaş gidiyormuşsunuz gibi oluyor, uzun yolda çok iyi
    Güvenlik ile ilgili ne kadar donanım varsa standart, yokuş kalkış desteği bile standart

    Eksileri
    Navigasyon berbat hiç bir yeri bulmuyor. 100 liralık eski navigasyonumu torpidoya koydum
    Radyo dokunmatik ekrandan ayarlandığı için hareket halinde iken ayarlamak çok zor. Direksiyonun oradaki kumanda radyo için yeterli ama mp3 'de yetersiz kalıyor. Servisi aradım parasını vereyim adam gibi navigasyon takın, hyundai yapıyor dedim. Yok biz yapamıyoruz dediler. Valla radyos+navi ikilisinden pek memnun değilim.
    Araba ufak
    Bagajı çok kısıtlı, 2 kişiyiz biz yani anca yetiyor valizlere, çocuk falan olunca bagajı geniş bir araba gerekecek.
    Motoru 90 beygir, daha güçlü araba kullandıysanız biraz güçsüz gelebilir. (Ben yavaş sürdüğüm için sorun yok)
    Çok basit şeylerde kısıtlamaya gidilmiş. Mesela şoför camı açmaya çok basınca sonuna kadar açılıyor, ama diğer camlarda o yetenek yok.
    Şoför paspası çıt çıtlı yerinden kaymıyor, yolcu paspası değil.

    Bir de yorum, ben alırken dizel otomatik yoktu. Olsa ben de otomatik alırdım. Güzel araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Motor en iyi dizel motorlardan birisi, şanzuman, çift kuru kavrama 6 ileri gayet başarılı. Araç ta güzel, alınabilir.

    hocam dsg ile ne gibi farkı vardır bu edc şanzımanın ? Biri 7 ileri biri 6 ileri ,aynı zamanda kuru yada ıslak olmasının ne gibi farkları vardır ?

    DSG ile aynı üretici yapıyor bildiğim kadarıyla EDC şanzumanı da. Temel farklardan birisi, DSG nin hidrolik tahrikli olması, EDC nin ise elektrik tahrikli olması (yanılıyor olabilirim, sadece okuduğumda aklımda kalanları yazıyorum, tersi de olabilir).

    Kuru kavramada verim daha yüksek. Aynı manuel vites gibi kavrama grubu var ancak sayı olarak 2 adet. 1-3-5. vitesler bir kavramada, 2-4-6. vitesler diğer kavramada. Örneğin 2. vitesten 3e geçerken bir kavrama çekilip diğeri basılıyor ve böylelikle çok seri (0,29 saniye) vites değişimi gerçekleşiyor. Hiçbiryerde DSG gibi sorunlar çıkardığını okumadım, görmedim...

    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/transmission-dct.aspx
    http://www.renaultedc.com/

    Fiyatının yüksek olması da kaliteli bir şanzuman olmasından kaynaklı.




  • motoru çok iyi alınabilir bir araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcadirci

    Hocam bende dizel icon var 90 beygir dizel, bana göre artıları eksileri şu şekilde baktığınız arabanın düz vitesi

    Motoru az yakıyor ben daha 5 litre ortama görmedim, benzin aldıkça sıfırlıyorum, şimdi 3.9 gösteriyor.
    Dijital kliması ve hız sabitlemesi uzun yolda çok rahat ettiriyor.
    Frenleri oldukça iyi.
    110 ile giderken sanki çok yavaş gidiyormuşsunuz gibi oluyor, uzun yolda çok iyi
    Güvenlik ile ilgili ne kadar donanım varsa standart, yokuş kalkış desteği bile standart

    Eksileri
    Navigasyon berbat hiç bir yeri bulmuyor. 100 liralık eski navigasyonumu torpidoya koydum
    Radyo dokunmatik ekrandan ayarlandığı için hareket halinde iken ayarlamak çok zor. Direksiyonun oradaki kumanda radyo için yeterli ama mp3 'de yetersiz kalıyor. Servisi aradım parasını vereyim adam gibi navigasyon takın, hyundai yapıyor dedim. Yok biz yapamıyoruz dediler. Valla radyos+navi ikilisinden pek memnun değilim.
    Araba ufak
    Bagajı çok kısıtlı, 2 kişiyiz biz yani anca yetiyor valizlere, çocuk falan olunca bagajı geniş bir araba gerekecek.
    Motoru 90 beygir, daha güçlü araba kullandıysanız biraz güçsüz gelebilir. (Ben yavaş sürdüğüm için sorun yok)
    Çok basit şeylerde kısıtlamaya gidilmiş. Mesela şoför camı açmaya çok basınca sonuna kadar açılıyor, ama diğer camlarda o yetenek yok.
    Şoför paspası çıt çıtlı yerinden kaymıyor, yolcu paspası değil.

    Bir de yorum, ben alırken dizel otomatik yoktu. Olsa ben de otomatik alırdım. Güzel araba.

    değerli yorumlarınız için teşekkür ederim eklemek istediğiniz daha fazla şey varsa beklerim.Ben hem dizel hem otomatik bakıyorum ailem için hem de kendim için bizde volvo s40 var 2000 model 1.6 benzinli ikinci sahibiyiz fakat benzin parası yetiştirmekten canımız çıkıyor çoğu zaman ben üniversiteye-ev arasında kullanıyorum ve öğrenci halimle koyuyorum benzinini o bile artık insaf dedirtiyor fakat konfor olarak birşey diyemem yormuyor araba fakat dizel ve otomatik olması ve az yakması bizim için artı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlkgnc

    motoru çok iyi alınabilir bir araç

    başka yorumlarınız var ise alabilir miyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Motor en iyi dizel motorlardan birisi, şanzuman, çift kuru kavrama 6 ileri gayet başarılı. Araç ta güzel, alınabilir.

    hocam dsg ile ne gibi farkı vardır bu edc şanzımanın ? Biri 7 ileri biri 6 ileri ,aynı zamanda kuru yada ıslak olmasının ne gibi farkları vardır ?

    DSG ile aynı üretici yapıyor bildiğim kadarıyla EDC şanzumanı da. Temel farklardan birisi, DSG nin hidrolik tahrikli olması, EDC nin ise elektrik tahrikli olması (yanılıyor olabilirim, sadece okuduğumda aklımda kalanları yazıyorum, tersi de olabilir).

    Kuru kavramada verim daha yüksek. Aynı manuel vites gibi kavrama grubu var ancak sayı olarak 2 adet. 1-3-5. vitesler bir kavramada, 2-4-6. vitesler diğer kavramada. Örneğin 2. vitesten 3e geçerken bir kavrama çekilip diğeri basılıyor ve böylelikle çok seri (0,29 saniye) vites değişimi gerçekleşiyor. Hiçbiryerde DSG gibi sorunlar çıkardığını okumadım, görmedim...

    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/transmission-dct.aspx
    http://www.renaultedc.com/

    Fiyatının yüksek olması da kaliteli bir şanzuman olmasından kaynaklı.

    yani dsg yerine edc'yi önerir misiniz bende çoğu kez forumlarda dsg sorunu ile ilgili konulara rastlıyorum fakat edc ile ilgili ender konulara rastlıyorum sizin gibi.Sorun ve masraf çıkartmayacak bir şanzıman isterim açıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Motoru ve şanzımanı iyi ama bir Clio'ya 61.000TL verilir mi?

    Bu güzel bir soru.

    hocam ben peugeot 208 1.4 ve 1.6 e-hdi'yı da inceliyorum onlar clio'dan daha az bir tutara daha çok opsiyon sunuyorlar ve açıkcası benim için görsellik bir araçta önemli şeydir meseal clio'da olmayan f1 vitesleri benim gözümde artı bir puan ve daha bir sürü şey var fakat clio'ya 61.000 TL vermek yerine siz ne önerirsiniz ? Dizel otomatik olarak ? Sonuç olarak her kesimin fikrini almaya çalışıyorum.Clio için ne söyleyebilirsiniz ?
  • edc şansıman iyi vites geçişleri sorunsuz dur çok rahattir dsg gibi baş ağırtmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam yeni gördüm clio gibi bir araca o para verirmez etmeyin yazıktır o segment teki arabaya renault fluence alın eğer varsa latitude otomatik vitesleri varsa uygun aliniz ama clio ya o para asla verilmez yazıktır günahtır vallaha benim elim gitmez vermek için sen 61 bin lira ver en kral d segmenti arabaya binersiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlkgnc

    edc şansıman iyi vites geçişleri sorunsuz dur çok rahattir dsg gibi baş ağırtmaz

    teşekkür ederim yorumunuza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlkgnc

    hocam yeni gördüm clio gibi bir araca o para verirmez etmeyin yazıktır o segment teki arabaya renault fluence alın eğer varsa latitude otomatik vitesleri varsa uygun aliniz ama clio ya o para asla verilmez yazıktır günahtır vallaha benim elim gitmez vermek için sen 61 bin lira ver en kral d segmenti arabaya binersiniz

    öneri sunabilir misiniz ?
  • http://www.arabalar.gen.tr/renault-fluence-1-5-dci-icon-edc-i3602.html

    Hocam ikinci el 65 rahatlıkla bulabilirsiniz alın buna binin clio dan bin kat daha hayırlı daha tipli vallaha 61 bin verilmez o clio ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Motoru ve şanzımanı iyi ama bir Clio'ya 61.000TL verilir mi?

    Bu güzel bir soru.

    hocam ben peugeot 208 1.4 ve 1.6 e-hdi'yı da inceliyorum onlar clio'dan daha az bir tutara daha çok opsiyon sunuyorlar ve açıkcası benim için görsellik bir araçta önemli şeydir meseal clio'da olmayan f1 vitesleri benim gözümde artı bir puan ve daha bir sürü şey var fakat clio'ya 61.000 TL vermek yerine siz ne önerirsiniz ? Dizel otomatik olarak ? Sonuç olarak her kesimin fikrini almaya çalışıyorum.Clio için ne söyleyebilirsiniz ?

    Türkiye şartlarında alacağım en son ikili dizel+otomatiktir.

    Bu iki özelliğe firmalar, rağbet var diye 15-20-25.000TL fiyat farkı koyuyorlar benzinli ve maneul modele göre. Bana göre saçmalık, bunu göriüp hala gidip almak.

    ne alalım sizce hocam ? Benzin 5'TL den aşağı değil benim çoğunlukla kullandığım güzergah günün 1-2 saati dışında trafikli.Şuanda kullandığım araç 11 litre yakıyor normal şehiriçi trafik'te 13-14 yakıyor vallahi benzin parası yetiştirmekten bıktım sadece biraz tasarruf ve konfor istediğim için bu modele yöneldim zaten yarın gidip alacak değilim sadece fikir almak istiyorum.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.