Şimdi Ara

Dizel Clio 4 Edc otomatik (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
4.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    beyler motor&şanzımanı iyi dediğiniz aracın max hızı 170. 0-100km hızlanması 13sn. bu mu iyi motor&şanzıman

    hocam biz ailecek öyle hız veya performans beklentisi beklemiyoruz alacağımız araçla ilgili sadece tasarruf ve konfor bekliyoruz.Siz ne önerirsiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Bu devirde otomobil alıyorsunuz, vay canına çok zenginsiniz demek

    Madem bu kadar zenginsiniz, yerli alın, Clio alın Türkiye kazansın

    Servis , müşteri memnuniyeti, yedek parça , ikinci el gibi konularda başınızın ağrımayacağı bir otomobildir Clio...

    Hocam devri falan yok ki bu işin otomobil bir ihtiyaçsa hangi devir olursa olsun alınabilir diye düşünüyorum.Bunun zenginlik veya olmama durumu ile bir ilgisi de bulunduğunu düşünmüyorum.Clio ile ilgili yazdıklarınız için teşekkür ederim daha fazla eklemek istediğiniz bir şey var ise lütfen yazın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.

    Hocam 1.6 manuel ise 10 litre lpg yakar. O da 28 kurus yapar sehir ici.dizel ile ayni iste.kit 1400 lira 5 6 taksit.zaten taksit suresinde amorti eder.15000 km de amorti edersin.
    hocam samimi soyluyorum 12 yasindaki volvonun zevki 3 yasindaki exeo da yok.hanima cocuklari gezdirsin diye almistim ama cocuk gibi bos buldukca kaciriyorum volvoyu:)) clio olmaz inan ;))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 30 Mart 2014; 12:25:02 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.

    Hocam 1.6 manuel ise 10 litre lpg yakar. O da 28 kurus yapar sehir ici.dizel ile ayni iste.kit 1400 lira 5 6 taksit.zaten taksit suresinde amorti eder.15000 km de amorti edersin.
    hocam samimi soyluyorum 12 yasindaki volvonun zevki 3 yasindaki exeo da yok.bis buldukca kaciriyorum volvoyu:)) clio olmaz inan ;))

    hocam iyi güzel diyorsun ben de bu LPG sistemi zamanında araştırdım fakat peder bey istemiyor çünkü kendisi yılda 2-3 kere valide ile tatile giderler gittiklerinde de İDO'yu kullanırlar ve ailecek de alışveriş merkezlerine çok sık gideriz malum şehirde yaşıyoruz ve ihtiyaçlarımızı avm'ler de ki süpermarketlerden sağlıyoruz. Vallahi bende seviyorum volvomuzu fakat işte dediğim gibi siz başka ne önerirsiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertasa -- 30 Mart 2014; 12:28:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.

    Hocam 1.6 manuel ise 10 litre lpg yakar. O da 28 kurus yapar sehir ici.dizel ile ayni iste.kit 1400 lira 5 6 taksit.zaten taksit suresinde amorti eder.15000 km de amorti edersin.
    hocam samimi soyluyorum 12 yasindaki volvonun zevki 3 yasindaki exeo da yok.bis buldukca kaciriyorum volvoyu:)) clio olmaz inan ;))

    hocam iyi güzel diyorsun ben de bu LPG sistemi zamanında araştırdım fakat peder bey istemiyor çünkü kendisi yılda 2-3 kere valide ile tatile giderler gittiklerinde de İDO'yu kullanırlar ve ailecek de alışveriş merkezlerine çok sık gideriz malum şehirde yaşıyoruz ve ihtiyaçlarımızı avm'ler de ki süpermarketlerden sağlıyoruz. Vallahi bende seviyorum volvomuzu fakat işte dediğim gibi siz başka ne önerirsiniz ?

    Buna diyecek bi seyim yok dostum.kapali otopark hakkaten riskli.cok asiri zorda kalmadikca bende girmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volvo dursun benzinli 60 a clio alip tek araba ugrasicaginiza sen kendine 15 16 ya lpg li bi volvo daha al mis gibi;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.

    Hocam 1.6 manuel ise 10 litre lpg yakar. O da 28 kurus yapar sehir ici.dizel ile ayni iste.kit 1400 lira 5 6 taksit.zaten taksit suresinde amorti eder.15000 km de amorti edersin.
    hocam samimi soyluyorum 12 yasindaki volvonun zevki 3 yasindaki exeo da yok.bis buldukca kaciriyorum volvoyu:)) clio olmaz inan ;))

    hocam iyi güzel diyorsun ben de bu LPG sistemi zamanında araştırdım fakat peder bey istemiyor çünkü kendisi yılda 2-3 kere valide ile tatile giderler gittiklerinde de İDO'yu kullanırlar ve ailecek de alışveriş merkezlerine çok sık gideriz malum şehirde yaşıyoruz ve ihtiyaçlarımızı avm'ler de ki süpermarketlerden sağlıyoruz. Vallahi bende seviyorum volvomuzu fakat işte dediğim gibi siz başka ne önerirsiniz ?

    Buna diyecek bi seyim yok dostum.kapali otopark hakkaten riskli.cok asiri zorda kalmadikca bende girmiyorum.

    Başka araç olarak ne önerirsiniz bizim limitimiz en fazla 60 ile 70 arası gidip gelir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Abicim volvodan inip clioya binilmez.lpg taktir gec veya gene volvo al.bende 1.8 otm v40 var ben gazina yetisemiyorum sen benzine iyi idare etmissin:) inan 61 filan pisman olursun cok para clioya @mertasa

    hocam volvo iyi güzel hoşta yakıt perişan ediyor bizi.

    Hocam 1.6 manuel ise 10 litre lpg yakar. O da 28 kurus yapar sehir ici.dizel ile ayni iste.kit 1400 lira 5 6 taksit.zaten taksit suresinde amorti eder.15000 km de amorti edersin.
    hocam samimi soyluyorum 12 yasindaki volvonun zevki 3 yasindaki exeo da yok.bis buldukca kaciriyorum volvoyu:)) clio olmaz inan ;))

    hocam iyi güzel diyorsun ben de bu LPG sistemi zamanında araştırdım fakat peder bey istemiyor çünkü kendisi yılda 2-3 kere valide ile tatile giderler gittiklerinde de İDO'yu kullanırlar ve ailecek de alışveriş merkezlerine çok sık gideriz malum şehirde yaşıyoruz ve ihtiyaçlarımızı avm'ler de ki süpermarketlerden sağlıyoruz. Vallahi bende seviyorum volvomuzu fakat işte dediğim gibi siz başka ne önerirsiniz ?

    Buna diyecek bi seyim yok dostum.kapali otopark hakkaten riskli.cok asiri zorda kalmadikca bende girmiyorum.

    Başka araç olarak ne önerirsiniz bizim limitimiz en fazla 60 ile 70 arası gidip gelir diye düşünüyorum.

    Ikinci bi volvo oneririm lpgli soyle 15 16 olmadi 20 ye;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Volvo dursun benzinli 60 a clio alip tek araba ugrasicaginiza sen kendine 15 16 ya lpg li bi volvo daha al mis gibi;)

    hocam biz 2000 model s40'ı apartmanda oturan aile dostumuzdan aldık 59.000 km'deydi 16 bin tl'ye aldık ve sıfır gibiydi araba fakat şimdi bu kadar düşük kilometre de bulmak zor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Volvo dursun benzinli 60 a clio alip tek araba ugrasicaginiza sen kendine 15 16 ya lpg li bi volvo daha al mis gibi;)

    hocam biz 2000 model s40'ı apartmanda oturan aile dostumuzdan aldık 59.000 km'deydi 16 bin tl'ye aldık ve sıfır gibiydi araba fakat şimdi bu kadar düşük kilometre de bulmak zor :)

    Abicim ben v40 i 170.00 de diye aldim.2 sene once tuvturk te 53.000 de gorunuyor ve ustam dediki 4 sene once 250.000 de triger degismis.motorda etiket var:)bilerek tahmin ederek motoru olcturup aldim.araba belki 450.000 de ama inan motor sanzuman sifir gibi sorunsuz.gecen sene alinca yagini degistirmistim.gram eksilmeden duruyor 10.000 km yaklasti km.motoru rampada kompresyona bak olc 1. Viteste.manuel alicaksin zaten.buyuk kazasi yoksa motor bitik degilse bisi olmazzz al kendine ait bi volvo gec mis gibi.sifir araba gereksiz pahali su aralar.baban 3 sefer tatile gitcek sen napcan:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    Volvo dursun benzinli 60 a clio alip tek araba ugrasicaginiza sen kendine 15 16 ya lpg li bi volvo daha al mis gibi;)

    hocam biz 2000 model s40'ı apartmanda oturan aile dostumuzdan aldık 59.000 km'deydi 16 bin tl'ye aldık ve sıfır gibiydi araba fakat şimdi bu kadar düşük kilometre de bulmak zor :)

    Abicim ben v40 i 170.00 de diye aldim.2 sene once tuvturk te 53.000 de gorunuyor ve ustam dediki 4 sene once 250.000 de triger degismis.motorda etiket var:)bilerek tahmin ederek motoru olcturup aldim.araba belki 450.000 de ama inan motor sanzuman sifir gibi sorunsuz.gecen sene alinca yagini degistirmistim.gram eksilmeden duruyor 10.000 km yaklasti km.motoru rampada kompresyona bak olc 1. Viteste.manuel alicaksin zaten.buyuk kazasi yoksa motor bitik degilse bisi olmazzz al kendine ait bi volvo gec mis gibi.sifir araba gereksiz pahali su aralar.baban 3 sefer tatile gitcek sen napcan:)

    abi orası öyle de bakalım ya hayırlısı daha belli değil ilerleyen günler de belli olur diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: hftblgc

    ikinci el dolu bir megane hatchback tercih edebilirsiniz, dizel+edc. Dsg'ye kesinlikle bulaşmayın derim. Kullananlar belli problemler belli, fanatiklik yapan arkadaşlara itibar etmeyin. Bizde biliyoruz Dsg en iyi sanzuman ancak sorunları aşamadılar hala, edc en mantikli tercih olur bu durumda.

    megane 'ı anlatır mısınız dizel+edc'sini ?

    hocam ben clio 3 kullaniyorum b sinifi arac ile c sinifi arac konfor(yalıtım gibi) ve guvenlik olarak cok farkediyor o yüzden c sinifini öneririm oncelikle, megane hatchback gibi. dizel+edc şeklinde megane privilege ve fluence kullandım, gayet kullanisli bir kombinasyon. motordan bahsetmeye gerek yok zaten, edc yeterince konforlu ve seri bir vites ve en önemlisi problemsiz, dsg piyasadaki standart araclar icinde her açıdan en iyi sanzuman onda suphe yok ancak ciddi sorunlari var, bunu kimse inkar etmesin. Ama sorunsuz bir dsg ya da sorunlu bir edc gelme seklinde bir olasilik her zaman olsa da buna gore hareket etmezsiniz diye dusunuyorum. Size tavsiyem hemen internetten test surusu icin randevu alin merak ettiginiz araclar icin ve oyle karar verin. ve sakın boş bir clio ya da megane almayın, malzeme kalitesi vesaire cok farkediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Bu devirde otomobil alıyorsunuz, vay canına çok zenginsiniz demek

    Madem bu kadar zenginsiniz, yerli alın, Clio alın Türkiye kazansın

    Servis , müşteri memnuniyeti, yedek parça , ikinci el gibi konularda başınızın ağrımayacağı bir otomobildir Clio...

    Hocam devri falan yok ki bu işin otomobil bir ihtiyaçsa hangi devir olursa olsun alınabilir diye düşünüyorum.Bunun zenginlik veya olmama durumu ile bir ilgisi de bulunduğunu düşünmüyorum.Clio ile ilgili yazdıklarınız için teşekkür ederim daha fazla eklemek istediğiniz bir şey var ise lütfen yazın.

    İhtiyaç için 45 binlik arabaya 60bin vermeyin bence...

    Ben 1.2 Tsi DSG Seat İbiza'ya 2012 de 39bin verdim, çok verdim diye düşünüyordum. Az yakan full bir araç benzinli. Dizel olması o arabaya o kadar fazla para verileceği anlamına gelmiyor.

    Hele şimdi ÖTV'de aşırı yüksekken doğru bir tercih değil. 46-47 bine dizel otomatik 2012 Megane 3 'ler var. Araba gibi araba. Clio 3 'ten çok daha oturaklı.




  • Ben bir testerım ve en azından neredeyse tüm markalara 2011 - 2012-2013 binmiş olarak söylüyorum.

    Şimdi DSG şanzımanı bilmeyen arkadaşlar lütfen başkalarına kötü örnek olmasın diyorum öncelikle. 2008-2011 yılları arasında üretilen DSG li araçlarda evet sorun vardı fakat 2013 ten sonra hatta 2014 te bu tarz bir sıkıntı yer almıyor, fabrikaya bağlı.

    Bana göre en iyi şanzımanlar sırasıyla; PDK - DSG - 7G-DCT olarak sıralanır ama bana göre.

    Volkswagen dizel motorlarının haddinden fazla pahalı olduğu kanatindeyim, tamam sürüş dinamikleri olsun vs. çok iyidir ama biraz zarar edersiniz. TSI motor önermem çok kullandım, ayağınıza hakim olunca ve şehir dışında TDI gibi yakar ama trafikte ve performanslı kullanımlarda 2 haneli yakıt tüketimleri görmek içten bile değildir. Çok iyi motordur bana göre ama az harcayan bir araç aradıgınız için eliyorum.

    Gel gelelim Clio IV lere. Bayi tarafından test sürüşüne çağırıldıgım zaman gitmek istemedim. Clio 3 kullanmıştım çünkü şirket arabası. Ama gittim ve kullandım. Çok şaşırdım. Clio baya değişmişti. Manuel şanzımanı kullandım, vites geçişleri çok yumuşak 3.viteste ağır akan trafikte rahat. Şehir içi yakaladığım değer 4.6 lt idi. 1.5 dCi dan bahsediyorum. Şehir dışında zorladım 3.1 lt yi gördüm. Ve inanamadım. EDC yi yakından takip ederim kendini kanıtlamış bir şanzımandır. EDC lisi geldiğinde mail geldi ve gittim araç 2 gün bende kaldı, 2 gün boyunca kullandım aracı. Denedim. Ve manuel vites ile aynı fark yok arabada sadece debriyaj yoktu. Bir DSG ile çok rahat yarışır sistem olarak. Çift kavrama nasıl olsa. Ve şehir dışı 3.5 lt ki kendimi kasmadım ekonomi yapacağım diye şehir içi 4.5 lt ve performanslı kullandım sıfırlayıp 5.4 lt yi geçemedim. Mazot fulldu aldıgımda 2 gün sonunda verirken yarım depoya gelmemişti hatta bitireyim falan dedim ama yok.

    Yani eğer şu sıralar az yakan dizel ve otomatik araç arıyorsanız şiddetle tavsite edebileceğim bir araç clio 4.

    Malzeme kalitesi bakımından biraz kötü kullandığınız yerlerde pek sıkıntı yok hissetmiyorsunuz ama detaylara indiğinizde bazı noktolarda sert plastikleri hissediyorsunuz.

    Tabii renaultta da sorunlar çıkıyor, özellikle direksiyon ve şanzımanda fakat bunlarda fabrika hatasıdır. 100 araçtan 2 tanesinde belki çıkar. Ben tanıyorum 10 günlük arabanın şanzımanın değiştiğini var ama alıp 50.000 km yapmış sorun yaşamamış memnun insanlar daha fazla.

    Bende yazın 1.5 dCi İcon 90HP EDC almayı düşünüyorum. Sizede tavsiye ederim ama param var diyorsanız tabiiki TDI-DSG ikilisini de öneririm. Ben sürekli bu ikiliyi kullandım artık değişim arıyorum :)

    Merak ettiğiniz her türlü konuda yardımcı olabilirim, bayilerin hepsinde bulundum ve test ederim arabaları. O yüzden bilgimde yorumla değil kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. Her türlü konuda herkese yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Ben bir testerım ve en azından neredeyse tüm markalara 2011 - 2012-2013 binmiş olarak söylüyorum.

    Şimdi DSG şanzımanı bilmeyen arkadaşlar lütfen başkalarına kötü örnek olmasın diyorum öncelikle. 2008-2011 yılları arasında üretilen DSG li araçlarda evet sorun vardı fakat 2013 ten sonra hatta 2014 te bu tarz bir sıkıntı yer almıyor, fabrikaya bağlı.

    Bana göre en iyi şanzımanlar sırasıyla; PDK - DSG - 7G-DCT olarak sıralanır ama bana göre.

    Volkswagen dizel motorlarının haddinden fazla pahalı olduğu kanatindeyim, tamam sürüş dinamikleri olsun vs. çok iyidir ama biraz zarar edersiniz. TSI motor önermem çok kullandım, ayağınıza hakim olunca ve şehir dışında TDI gibi yakar ama trafikte ve performanslı kullanımlarda 2 haneli yakıt tüketimleri görmek içten bile değildir. Çok iyi motordur bana göre ama az harcayan bir araç aradıgınız için eliyorum.

    Gel gelelim Clio IV lere. Bayi tarafından test sürüşüne çağırıldıgım zaman gitmek istemedim. Clio 3 kullanmıştım çünkü şirket arabası. Ama gittim ve kullandım. Çok şaşırdım. Clio baya değişmişti. Manuel şanzımanı kullandım, vites geçişleri çok yumuşak 3.viteste ağır akan trafikte rahat. Şehir içi yakaladığım değer 4.6 lt idi. 1.5 dCi dan bahsediyorum. Şehir dışında zorladım 3.1 lt yi gördüm. Ve inanamadım. EDC yi yakından takip ederim kendini kanıtlamış bir şanzımandır. EDC lisi geldiğinde mail geldi ve gittim araç 2 gün bende kaldı, 2 gün boyunca kullandım aracı. Denedim. Ve manuel vites ile aynı fark yok arabada sadece debriyaj yoktu. Bir DSG ile çok rahat yarışır sistem olarak. Çift kavrama nasıl olsa. Ve şehir dışı 3.5 lt ki kendimi kasmadım ekonomi yapacağım diye şehir içi 4.5 lt ve performanslı kullandım sıfırlayıp 5.4 lt yi geçemedim. Mazot fulldu aldıgımda 2 gün sonunda verirken yarım depoya gelmemişti hatta bitireyim falan dedim ama yok.

    Yani eğer şu sıralar az yakan dizel ve otomatik araç arıyorsanız şiddetle tavsite edebileceğim bir araç clio 4.

    Malzeme kalitesi bakımından biraz kötü kullandığınız yerlerde pek sıkıntı yok hissetmiyorsunuz ama detaylara indiğinizde bazı noktolarda sert plastikleri hissediyorsunuz.

    Tabii renaultta da sorunlar çıkıyor, özellikle direksiyon ve şanzımanda fakat bunlarda fabrika hatasıdır. 100 araçtan 2 tanesinde belki çıkar. Ben tanıyorum 10 günlük arabanın şanzımanın değiştiğini var ama alıp 50.000 km yapmış sorun yaşamamış memnun insanlar daha fazla.

    Bende yazın 1.5 dCi İcon 90HP EDC almayı düşünüyorum. Sizede tavsiye ederim ama param var diyorsanız tabiiki TDI-DSG ikilisini de öneririm. Ben sürekli bu ikiliyi kullandım artık değişim arıyorum :)

    Merak ettiğiniz her türlü konuda yardımcı olabilirim, bayilerin hepsinde bulundum ve test ederim arabaları. O yüzden bilgimde yorumla değil kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. Her türlü konuda herkese yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi forumlar.
    Renault & EDC sanarak konuya baktım, yine VW & DSG muhabbetine dönmüş valla sıkıldım bundan artık. konuları kirletmesek?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hftblgc


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: hftblgc

    ikinci el dolu bir megane hatchback tercih edebilirsiniz, dizel+edc. Dsg'ye kesinlikle bulaşmayın derim. Kullananlar belli problemler belli, fanatiklik yapan arkadaşlara itibar etmeyin. Bizde biliyoruz Dsg en iyi sanzuman ancak sorunları aşamadılar hala, edc en mantikli tercih olur bu durumda.

    megane 'ı anlatır mısınız dizel+edc'sini ?

    hocam ben clio 3 kullaniyorum b sinifi arac ile c sinifi arac konfor(yalıtım gibi) ve guvenlik olarak cok farkediyor o yüzden c sinifini öneririm oncelikle, megane hatchback gibi. dizel+edc şeklinde megane privilege ve fluence kullandım, gayet kullanisli bir kombinasyon. motordan bahsetmeye gerek yok zaten, edc yeterince konforlu ve seri bir vites ve en önemlisi problemsiz, dsg piyasadaki standart araclar icinde her açıdan en iyi sanzuman onda suphe yok ancak ciddi sorunlari var, bunu kimse inkar etmesin. Ama sorunsuz bir dsg ya da sorunlu bir edc gelme seklinde bir olasilik her zaman olsa da buna gore hareket etmezsiniz diye dusunuyorum. Size tavsiyem hemen internetten test surusu icin randevu alin merak ettiginiz araclar icin ve oyle karar verin. ve sakın boş bir clio ya da megane almayın, malzeme kalitesi vesaire cok farkediyor.

    Hocam verdiğiniz tavsiyeler için çok teşekkür ederim öncelikle.Aslında megane'da güzel araba fakat ben ile peder bey araba alacaksak her şeyinin tam olması kanaatindeyiz.Sonuçta bir insan ömrü boyunca kaç adet araba alabilir ki.Megane'ın GT-Line donanım paketli olanı açıkcası çok göze çarpan bir model edc'li olunca işler çok değişir sürüş dinamikleri olsun diğer faktörler olsun.Sonuç olarak benim beğenimi kazanmış bir araç olarak düşünüyorum.Ayrıca şanzumanlar konusunda da size hak veriyorum yani her şanzuman da sorun çıkabilir.Mekanik,elektronik şeyler bunlar o konu da dsg-edc veya diğerleri ile ayrım yapmıyorum.Tabi ki aracı sürerken yormasın isterim bir arabanın beni.Ayrıca dsg şanzumana karşı hiç bir şekilde bir önyargım yada yorumum yok sonuçta kuzenim de kendi arabasında dsg şanzuman kullanıyor.Kendisi ilk golf 7 ler çıktığı zaman galeriden(o zamanlar doğuşlar da araç kalmamıştı daha doğrusu istediği aracı bulamamıştı.) 70 bin TL'ye 1.4 TSİ 122PS DSG şanzumanlı Hİghline Full+Full bir golf 7 aldı.Bana sorsanız benzinli bir arabaya çok da üst model daha doğrusu farklı olmayan bir arabaya o kadar para vermek bir bakıma saçma geldi.Fakat kaç kere bindim arabasına hiç bir şey hissettirmiyor size şanzuman ki bu da sizin yorulmamanızı sağlıyor aracı sürerken.(daha çok kriter var tabi yarar sağladığı örnek olarak bunu söylüyorum).Ayrıca 122 ps olmasına rağmen araba çok atak dsg sayesinde.Bu güne kadar hiç EDC şanzumanlı bir araba da bulunmadım ya da kullanmadım.O yüzden sadece forumlar da okuduklarımı biliyorum.Bakalım peder beyle test sürüşleri için başvuru yapmak istiyoruz tabi ki.O günler gelsin göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    Renault & EDC sanarak konuya baktım, yine VW & DSG muhabbetine dönmüş valla sıkıldım bundan artık. konuları kirletmesek?



    Haklısınız insanımız böyle ama herkesin kendi kararına saygı duymam gerekiyor konuyu başlatan biri olarak o yüzden de sadece bilgi alıyorum fanatiklik yapmayıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertasa -- 10 Nisan 2014; 13:35:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Ben bir testerım ve en azından neredeyse tüm markalara 2011 - 2012-2013 binmiş olarak söylüyorum.

    Şimdi DSG şanzımanı bilmeyen arkadaşlar lütfen başkalarına kötü örnek olmasın diyorum öncelikle. 2008-2011 yılları arasında üretilen DSG li araçlarda evet sorun vardı fakat 2013 ten sonra hatta 2014 te bu tarz bir sıkıntı yer almıyor, fabrikaya bağlı.

    Bana göre en iyi şanzımanlar sırasıyla; PDK - DSG - 7G-DCT olarak sıralanır ama bana göre.

    Volkswagen dizel motorlarının haddinden fazla pahalı olduğu kanatindeyim, tamam sürüş dinamikleri olsun vs. çok iyidir ama biraz zarar edersiniz. TSI motor önermem çok kullandım, ayağınıza hakim olunca ve şehir dışında TDI gibi yakar ama trafikte ve performanslı kullanımlarda 2 haneli yakıt tüketimleri görmek içten bile değildir. Çok iyi motordur bana göre ama az harcayan bir araç aradıgınız için eliyorum.

    Gel gelelim Clio IV lere. Bayi tarafından test sürüşüne çağırıldıgım zaman gitmek istemedim. Clio 3 kullanmıştım çünkü şirket arabası. Ama gittim ve kullandım. Çok şaşırdım. Clio baya değişmişti. Manuel şanzımanı kullandım, vites geçişleri çok yumuşak 3.viteste ağır akan trafikte rahat. Şehir içi yakaladığım değer 4.6 lt idi. 1.5 dCi dan bahsediyorum. Şehir dışında zorladım 3.1 lt yi gördüm. Ve inanamadım. EDC yi yakından takip ederim kendini kanıtlamış bir şanzımandır. EDC lisi geldiğinde mail geldi ve gittim araç 2 gün bende kaldı, 2 gün boyunca kullandım aracı. Denedim. Ve manuel vites ile aynı fark yok arabada sadece debriyaj yoktu. Bir DSG ile çok rahat yarışır sistem olarak. Çift kavrama nasıl olsa. Ve şehir dışı 3.5 lt ki kendimi kasmadım ekonomi yapacağım diye şehir içi 4.5 lt ve performanslı kullandım sıfırlayıp 5.4 lt yi geçemedim. Mazot fulldu aldıgımda 2 gün sonunda verirken yarım depoya gelmemişti hatta bitireyim falan dedim ama yok.

    Yani eğer şu sıralar az yakan dizel ve otomatik araç arıyorsanız şiddetle tavsite edebileceğim bir araç clio 4.

    Malzeme kalitesi bakımından biraz kötü kullandığınız yerlerde pek sıkıntı yok hissetmiyorsunuz ama detaylara indiğinizde bazı noktolarda sert plastikleri hissediyorsunuz.

    Tabii renaultta da sorunlar çıkıyor, özellikle direksiyon ve şanzımanda fakat bunlarda fabrika hatasıdır. 100 araçtan 2 tanesinde belki çıkar. Ben tanıyorum 10 günlük arabanın şanzımanın değiştiğini var ama alıp 50.000 km yapmış sorun yaşamamış memnun insanlar daha fazla.

    Bende yazın 1.5 dCi İcon 90HP EDC almayı düşünüyorum. Sizede tavsiye ederim ama param var diyorsanız tabiiki TDI-DSG ikilisini de öneririm. Ben sürekli bu ikiliyi kullandım artık değişim arıyorum :)

    Merak ettiğiniz her türlü konuda yardımcı olabilirim, bayilerin hepsinde bulundum ve test ederim arabaları. O yüzden bilgimde yorumla değil kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. Her türlü konuda herkese yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi forumlar.

    Hocam öncelikle teşekkür ederim böyle bir yazıyı benimle ve forumla paylaştığınız için.Biz ailecek az yakan bir araba arıyoruz sonuç olarak benzinin litresi 5 lira olunca büyük bir delik açıyor cebimizde hak verirsiniz ki :)
    Ailecek limitimiz 70-80 arası değişir diye düşünüyorum bu da çok zorlama ile fakat normal limit için konuşacak olursa en fazla 60 -70 arasını görebiliriz diye düşünüyorum.Yukarıda başka bir kullanıcıya yazdığım gibi dsg-edc veya diğer şanzuman türleri arasında ayrım yapmıyorum sonuçta elektronik ve mekanik şeyler bozulmaya müsait olabiliyorlar.Ben sadece bilgi almak amaçlı bu konuyu açtım.Kuzenimde benzinli golf var dsg'li hak verirsiniz ki dsg farklı bir dünya yani sizi yormuyor ve performanslı bir şanzuman.Ben herhangi br edc-li araçta bulunmadığım için bilemiyorum nasıl bir şanzuman olduğunu sadece forumlardan okuyarak öğreniyorum.Fakat renault clio 4 dizel manuel zaten ilgimi çekmişti sonuçta manuel araç kullanmak benim için sorun değildi fakat annemin de arabayı kullanma gereksinimleri olabilir diye biz manuel'den vazgeçip otomatik vitesli bir araç aramaya geçtik.Bu yaz ağustos gibi edc'li dizel clio 4 geldi sanırım bende 1-2 ay önce duydum böyle bir model çıktığını ve araştırmak istedim.Ve açıkcası çok beğendim.EDC'si olsun yakıt tüketimi olsun yenilikleri olsun vb şeyler bakımında bana çok hoş geldi araba.Ve daha detaylı araştırmaya başladım.Ben üniversite öğrencisiyim ve okulla mesafem gidiş geliş 40 km ve benim kullandığım güzergah istanbul'da bir kaç saatin dışında sürekli trafik yoğunluğuna sahib bir güzergah(az-orta-çok yoğun olmak üzere).Bu yüzden de normal şartlar da 10 litre yakan s40 aracımı trafikte rahatlıkla 12-13leri görüyoru bu da bizi artık bunaltmaya başladı.Bu yüzden de dizel az yakan otomatik bir araç arayışına girdik.Durum bundan ibaret hocam.PM'den de mesaj atabilirsiniz daha fazla bilgi vermek adına.Son olarak da peugueot 1.6 e-hdi otomatik 208 hakkında düşünceleriniz var ise alabilir miyim ?(burası da olur PM yoluyla da olur)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Ben bir testerım ve en azından neredeyse tüm markalara 2011 - 2012-2013 binmiş olarak söylüyorum.

    Şimdi DSG şanzımanı bilmeyen arkadaşlar lütfen başkalarına kötü örnek olmasın diyorum öncelikle. 2008-2011 yılları arasında üretilen DSG li araçlarda evet sorun vardı fakat 2013 ten sonra hatta 2014 te bu tarz bir sıkıntı yer almıyor, fabrikaya bağlı.

    Bana göre en iyi şanzımanlar sırasıyla; PDK - DSG - 7G-DCT olarak sıralanır ama bana göre.

    Volkswagen dizel motorlarının haddinden fazla pahalı olduğu kanatindeyim, tamam sürüş dinamikleri olsun vs. çok iyidir ama biraz zarar edersiniz. TSI motor önermem çok kullandım, ayağınıza hakim olunca ve şehir dışında TDI gibi yakar ama trafikte ve performanslı kullanımlarda 2 haneli yakıt tüketimleri görmek içten bile değildir. Çok iyi motordur bana göre ama az harcayan bir araç aradıgınız için eliyorum.

    Gel gelelim Clio IV lere. Bayi tarafından test sürüşüne çağırıldıgım zaman gitmek istemedim. Clio 3 kullanmıştım çünkü şirket arabası. Ama gittim ve kullandım. Çok şaşırdım. Clio baya değişmişti. Manuel şanzımanı kullandım, vites geçişleri çok yumuşak 3.viteste ağır akan trafikte rahat. Şehir içi yakaladığım değer 4.6 lt idi. 1.5 dCi dan bahsediyorum. Şehir dışında zorladım 3.1 lt yi gördüm. Ve inanamadım. EDC yi yakından takip ederim kendini kanıtlamış bir şanzımandır. EDC lisi geldiğinde mail geldi ve gittim araç 2 gün bende kaldı, 2 gün boyunca kullandım aracı. Denedim. Ve manuel vites ile aynı fark yok arabada sadece debriyaj yoktu. Bir DSG ile çok rahat yarışır sistem olarak. Çift kavrama nasıl olsa. Ve şehir dışı 3.5 lt ki kendimi kasmadım ekonomi yapacağım diye şehir içi 4.5 lt ve performanslı kullandım sıfırlayıp 5.4 lt yi geçemedim. Mazot fulldu aldıgımda 2 gün sonunda verirken yarım depoya gelmemişti hatta bitireyim falan dedim ama yok.

    Yani eğer şu sıralar az yakan dizel ve otomatik araç arıyorsanız şiddetle tavsite edebileceğim bir araç clio 4.

    Malzeme kalitesi bakımından biraz kötü kullandığınız yerlerde pek sıkıntı yok hissetmiyorsunuz ama detaylara indiğinizde bazı noktolarda sert plastikleri hissediyorsunuz.

    Tabii renaultta da sorunlar çıkıyor, özellikle direksiyon ve şanzımanda fakat bunlarda fabrika hatasıdır. 100 araçtan 2 tanesinde belki çıkar. Ben tanıyorum 10 günlük arabanın şanzımanın değiştiğini var ama alıp 50.000 km yapmış sorun yaşamamış memnun insanlar daha fazla.

    Bende yazın 1.5 dCi İcon 90HP EDC almayı düşünüyorum. Sizede tavsiye ederim ama param var diyorsanız tabiiki TDI-DSG ikilisini de öneririm. Ben sürekli bu ikiliyi kullandım artık değişim arıyorum :)

    Merak ettiğiniz her türlü konuda yardımcı olabilirim, bayilerin hepsinde bulundum ve test ederim arabaları. O yüzden bilgimde yorumla değil kendi deneyimlerimden oluşmaktadır. Her türlü konuda herkese yardımcı olmaya çalışırım.

    İyi forumlar.

    Hocam öncelikle teşekkür ederim böyle bir yazıyı benimle ve forumla paylaştığınız için.Biz ailecek az yakan bir araba arıyoruz sonuç olarak benzinin litresi 5 lira olunca büyük bir delik açıyor cebimizde hak verirsiniz ki :)
    Ailecek limitimiz 70-80 arası değişir diye düşünüyorum bu da çok zorlama ile fakat normal limit için konuşacak olursa en fazla 60 -70 arasını görebiliriz diye düşünüyorum.Yukarıda başka bir kullanıcıya yazdığım gibi dsg-edc veya diğer şanzuman türleri arasında ayrım yapmıyorum sonuçta elektronik ve mekanik şeyler bozulmaya müsait olabiliyorlar.Ben sadece bilgi almak amaçlı bu konuyu açtım.Kuzenimde benzinli golf var dsg'li hak verirsiniz ki dsg farklı bir dünya yani sizi yormuyor ve performanslı bir şanzuman.Ben herhangi br edc-li araçta bulunmadığım için bilemiyorum nasıl bir şanzuman olduğunu sadece forumlardan okuyarak öğreniyorum.Fakat renault clio 4 dizel manuel zaten ilgimi çekmişti sonuçta manuel araç kullanmak benim için sorun değildi fakat annemin de arabayı kullanma gereksinimleri olabilir diye biz manuel'den vazgeçip otomatik vitesli bir araç aramaya geçtik.Bu yaz ağustos gibi edc'li dizel clio 4 geldi sanırım bende 1-2 ay önce duydum böyle bir model çıktığını ve araştırmak istedim.Ve açıkcası çok beğendim.EDC'si olsun yakıt tüketimi olsun yenilikleri olsun vb şeyler bakımında bana çok hoş geldi araba.Ve daha detaylı araştırmaya başladım.Ben üniversite öğrencisiyim ve okulla mesafem gidiş geliş 40 km ve benim kullandığım güzergah istanbul'da bir kaç saatin dışında sürekli trafik yoğunluğuna sahib bir güzergah(az-orta-çok yoğun olmak üzere).Bu yüzden de normal şartlar da 10 litre yakan s40 aracımı trafikte rahatlıkla 12-13leri görüyoru bu da bizi artık bunaltmaya başladı.Bu yüzden de dizel az yakan otomatik bir araç arayışına girdik.Durum bundan ibaret hocam.PM'den de mesaj atabilirsiniz daha fazla bilgi vermek adına.Son olarak da peugueot 1.6 e-hdi otomatik 208 hakkında düşünceleriniz var ise alabilir miyim ?(burası da olur PM yoluyla da olur)

    Peugout hakkında bir bilgim yok bağlantılı olduğum yer genellikle audi vw renault gibi yerler. EDC tamamen ekonomiye yönelik bir şanzıman fakat performansıda gayet makul. Son zamanlarda Clio 3 kullandım yakıt tüketimini zorlamama rağmen 5.4 lt yi geçmiyor araç. Yani clio alırsanız gerçekten hem şanzımanından dolayı hemde ekonomisinden dolayı harika bir araç. Fakat yalıtım olsun motor sesi olsun içeriye çok alıyor. özellikle motor rolenti de iken motur çok zorlanıyor muş gibi hissediyorsunuz sırf motorr yalıtımı veher ne kadar 1.5 dCi iyileştirilmiş de olsa piyasadaki neredeyse bütün arabaların olduğu gibi bu arabanın da bu fiyatı hak etmediğini savunuyorum fakat sizin durumunuzu düşünecek olursak en iyi seçenek Clio 4 dizel olacaktır.

    2014 modelinde iyileştirmeler yapıldı diye duydum fakat test etme imkanım olmadı

    ben yeni kasa a3 kullanıcısıyım 1.6 Tdi versiyonunu kullanıyorum bende ümraniyeden maslağa gidip geliyorum ve yakaladım yakıt tüketimi 4.5 litre lere kadar düşüyor ve hatta neredeyse 4.0 litre

    tabi ben ne kadar yaktığını bakmıyorum yani önemsemiyorum isterse 5.0 litre aksın isterse 7.0 litre yakın sonuçta benzin bitince alıyorsunuz

    klio gibi bir araba pejo ya göre daha avantajlı olacaktır fakat yinede güzel piyasa araştırması yapmadAn araç almayın kesinlikle test sürüşü yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.