Şimdi Ara

(Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
2.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21 Aralık 11:07 Tarihli EDIT: Selamlar dostlar,

    Dün telefonla görüştükten sonra LinkedIn üzerinden TurkNet CFO'su ile konustum, kendisi bu sekilde bir firma olmadıklarını kullanıcıların düşüncelerine önem verdiklerini söyledi. Bu hatanın bir an önce giderilmesi için bizzat kendisi ilgileneceğini söyledi.

    Turknet yetkilisi ile telefon uzerinde gorusmelerim sonucunda belirli bir tarihte yaptigimiz gorusmeyi delil gosterip bana fatura kesemeyeceklerini soyledim. Kendileri son gorusmelerimize bakmislar ve 17 Ekim de tum faturalarin iptal edilecegi bilgisi verilmis oldugu icin faturalarimi tekrardan iptal ettiklerini belirttiler.

    Buradan sevgili TurkNet'e bir kaç tavsiyem var;

    Ben sizin hizmetinizi bir kere kullandım. Memnun kaldım ve bir kere daha kullanmak istedim, fakat bu sefer gecikerek performansta yetersiz kaldınız. Ben de çıkmak istediğimi söyledim. Bunu kabul etmeniz gerekiyor. Bir müşteri gitmek istiyorsa bırakın gitsin bu şekilde akılda daha iyi kalacağınıza eminim.

    Müşteriyi veya bir insanı aptal yerine koymayın. Bakın telefonla konusurken de mesajla ulasmaya calisirken de sizlerden dalga gecer gibi yanitlar duymayi istemiyoruz hic birimiz. Olaya odaklanın ve olayı çözmeye çalışın. Sistem izin vermiyor gibi bahanelerin arkasına sığındığınızda biz bunu anlayabiliyoruz. Aptal değiliz.

    Son olarak en önemlisi : BEN BIR INSANIM VE DERDIMI DINLEMEK SIZIN GOREVINIZ. LUTFEN MUSTERI HIZMETLERINIZI AKTIF EDIN. Telefonla arayip cozebilecegim bir durumdu, siz de bunun farkindasiniz. Sizden bin defa beni aramanizi istedim. Aradiniz ve olay cozumlendi. Bu kadar kati olmayin. Siz iletisim firmasisiniz, iletisim aglarinizi kapatamazsiniz.

    Musteri hizmetleri olmayan bir firma bu tip olaylari tekrar tekrar yaşamaya MAHKUMDUR.

    Turknet'te yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürler..

    20 Aralık 17:35 Tarihli EDIT: Turknet'ten sonunda birisiyle konustum. Kendileri iptal olmuş faturamın sistem tarafından tekrardan aktifleştirildiğini ve bu faturayı ödemem gerektiğini söylediler. Ben de 17 Ekimde gelen mesajı göstererek neden böyle bir mesaj atıldığını sordum. Artı olarak kendileri beni 10-17 ekim arasında aradıklarında benim onlara herhangi bir şekilde ücret ödemeyeceğimi, kullanmadığım bir hizmete dair fatura çıkmayacağını teyit ettiler ve sonra 17 ekim 15:10 da gelen mesajı ilettiler. Tekrar ediyorum hiç baglanmamis bir hizmetten bahsediyoruz. Fakat bugun 17:00 sularında konusmus oldugum Turknet birimi su anda orada bulunan en yetkili kisi oldugunu soyleyerek bu faturayi sistemin kapattigini fakat bunu odemem gerektigini savundu, ben de bana verilen bilgi bu yonde degil kayitlarinizi kontrol edin diye bir cevapta bulundum. Kendisi kayit tarihinde sadece 1 HAKKIM OLDUGUNU SOYLEDI ve yanlis bir TARIHI SOYLERSEM YARDIMCI OLAMAYACAKLARINI ILETTI.

    TURKNET BENDEN 2 AY ONCESINDE YAPILAN TELEFON GORUSMESININ TAM TARIHINI VERMEZSEM YARDIMCI OLAMAYACAKLARINI SOYLEDI!!!! ZATEN ZOR ULASTIGIM BIR BIRIMIN BU SEKILDE BASINDAN SAVMASI NE KADAR DURUST BIR IS ILISKILERI OLDUGUNU GOSTERIYOR!!!

    Özet isteyenler için: Hizmetimi bağlamaya gelmeyen Turketten defalarca iptal talebinde bulundum. İptal ettikleri halde 2 adet fatura kestiler, sonra bu faturaları iptal ettiler. Bu şekilde paçayı kurtaramazsın diyip 4 fatura daha kestiler... Ve sonuç icraya vermekle tehtid ediyorlar... Hizmetleri batsın!

    Daha uzun versiyon isteyenler için: Turknet'e başvurun.


    Merhabalar arkadaşlar,

    Buraya yazmadan önce @TurkNetDestek ile de konuştum fakat sanırım o da tam bir Turknet'li olduğu için görmezden gelmeye devam etti.
    Şimdi size en baştan anlatayım;

    Ağustos 26 tarihinde göndermiş olduğum belgeler ve Turknet'e ulaştı .. ulaşmaz olaydı(Defalarca gönderilen iptal belgeleri gibi görmezden gelselerdi keşke)
    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Bu süreden sonra yanlış hatırlamıyorsam 10 gün (Aylar geçtiği için süreyi hatırlamıyorum) boyunca interneti bağlamaya gelmediler o sırada dalga geçer gibi şöyle bir mesaj göndermeyi de ihmal etmedi sevgili Turknet
    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Gördüğünüz gibi bağlantı olmasa da faturalamaya başlamışlar, sağolsunlar bu istikrardan hiç vazgeçmediler aylardır bağlantı/üyelik namına bir şey yok ama faturalamaya devam..

    Tabii o sırada boş durmadım ve bu kadar zamanda internet mi bağlatılır ey TurkNet'ciğim diyerekten iptal belgelerini gönderiverdim...
    Bir sonraki fotoğraf ile bir önceki fotoğraf aynı gün aynı saat fakat farklı dakikalarda gelen mesajları içermektedir.

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    13:03 de Yukarda bahsettiğimiz gibi bir sıkıntı olduğunun sevgili Turknet farkında, ama sanırım bunu kabul etmek istemiyor kendisi ve platonik bir şekilde bana saat 13:11 de kullanıcı adı ve şifre yolluyorlar. Sağolsunlar benimle ilgilendiklerinin farkındayım ama ben o saatten sonra başka ufuklara başka fırsatlara yola çıkmıştım bile.

    Bir de mahçup olduğum bir iş arkadaşımın referansı var elbette 13:40 da gelen mesaj onu gösteriyor. Tabii ki bonkor Turknet'i de unutmamak lazım 1 ay bedava internet veriyorlar, ben de gelmiş burada şikayet ediyorum. Hiç yakıştıramadım bunu kendime...

    13:41 de ise Turknet merkez binasında bir şeylerin yanlış gittiğine dair bir belge ulaşıyor diye tahmin ediyorum(iptal başvurusunda bulunuyorum).. Yoksa sağ gösterip sol mu vurmaya çalışıyor bu Turknet? Hem bir şeyler yanlış diyor hem hoş geldiniz diyor hem bedava diyor hem de iptal talebi diyor? Yani şimdi ben Turknet e nasıl güvenebilirim ki? Normalde ``sorun sende değil bende`` demek isterdim Turknet kusura bakma ama kafan karışmışa benziyor...

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)

    Sonrasında ben faks işlemleri için bir koşu belgleri ışık hızı ile fakslıyorum, dumanla haberleşme seçeneği de vardı fakat bu yöntemi önermiyorum kimseye.. daha doğrusu Turknet'i önermiyorum ha dumanla haberlesmişsiniz ha Turknet'le ....

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)

    Uzun bir süre ses çıkarmayınca sevgili Turknet, ben de bir şeylerin yanlış gittiğinin farkına vardım.. Her ihtimale karşı ben hislerimi bir kere daha belli edeyim diye düşündüm. Belgelerimi eksiksiz gönderdiğimi düşünuyorum.

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)

    Sevgili Turknet'in muhteşem kalitesiyle ışık hızında son teknoloji haberleşme cihazımızın da tozunu bir kere daha aldıktan sonra artık bir şeylerin değişmesini umut etmiştim.

    Yani gerçekten bu kadar zorlamaya gerek var mı? Madem müşteri gitmek istiyor bırak gitsin, en azından senin hakkında kötü düşünmez.

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Bir şeylerin yanlış gittiğini anlayınca beni telefonla arıyorlar, ben de aha şimdi yakaladım sizi umuduyla başlıyorum detayları anlatmaya. Tabi sağolsun Turknet'te yeni başladığını düşündüğüm birisi bana yardım edip bu düştüğüm Turknet bataklığında ufak bir umut ışığı oluyor ve tekrardan teknolojinin sınırlarını zorlamamı talep ediyor... Peki diyorum ve belgeleri bir daha yolluyorum...

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Gelirse Ekime diyor sevgili Turknet ve şükür 3 Ekimde kendi de kabul ediyor, ve sağolsunlar iptal isteğimi işleme alıyorlar..

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Vee 11 Ekimde Turknet'le aşkımız ilk meyvesini verdi. Bağlanmama ücreti ve verilmeyen hizmetin parası olarak 95.99 TL kesmeyi uygun görmüş sevgili Turknet. Tabii bunu görünce Turknet'e ulaşmaya çalıştım.. Ama nafile, nasıl ulaşabiliriz ki? Faks mı çekseydim acaba? .. Devam edelim...

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Herhalde bir önceki gün kestikleri faturadan memnun kalmadılar sanıyorum. Üstüne bir fatura daha kesmeyi uygun görmüşler...

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Ayın 14 ünde sağolsunlar mutlu haberi verdiler. Fakat bir sorun vardi, sistemde hala faturalar gözüküyordu

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Sonra şansa bir daha aradılar ve hizmeti neden iptal ettiğimi sordular, o sırada tabii ki Turknet'in Avantajlarından da bahsettiler; üye olsanız da olmasanız da fatura kesme avantajı, kredi kartından izinsiz para çekme özelliği, hızlı ve sorunsuz iptal edememe, vs liste uzar gider dostlarım... Tabii ki ben de bu sefer faturaların hesabını sordum, sağolsunlar yardımcı olmama özelliklerini bir kerelik de olsun esnetebileceklerini söylediler..

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    1 ay sonra piyasanın hiç beklemediği anda ŞAAAK diye iki fatura kestiler donakaldım..

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    15 gün sonra, durmadılar üstune bir tane daha ŞAAAAK diye iki fatura daha kestiler ve ben Turknet in ciddiyetinin farkına vardım, artık korkmaya başlamıştım..

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Sonra sevgili @TurkentDestek ile konuştum ve olanları anlattım, burdaki belgeleri kendisine ilettim. Fakat kendisi ne yaptı, tabii ki bir Turknet'linin yaptığını yaptı. Hiç bir şey. Gelen mesajdaki ciddiyetsizliği sezebiliyor musunuz? Kullanım olmadığına dair kanıt istiyorlar? İptal edilmiş bir üyelik için ???


    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)


    Vee geldik en can alıcı noktaya, Arkadaşlar sevgili Turknetli olup olmamanız fark etmeksizin Turknet size istediği gibi BORÇ yazabiliyor, üstüne bir de sizi hukuk bürosuna aktarıp Yasal işlem yapmakla tehtid ediyor?.. İcralık yapacağını söylüyor....

    Ben bu Turknet'ten nasıl kurtulabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CooL_ROMEO -- 21 Aralık 2019; 14:57:58 >







  • Sevgili @TurkNetDestek , şimdi bana gelip yasal takibe düşmüş elimizden bir şey gelmez deme lütfen. Bu sefer şu meseleyi çözelim istersen?
  • Btk yazın
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    BTK ya iki kere şikayet ettiğim bir kurum kendileri. Yaptıkları işlemlerin art niyetli olduğunun kanısındayım. Görün bakın @TurkNetDestek konuya cevap vermeyecek bile, ya da geçiştirme cevaplar verecektir.
  • İptal belgemi gönderdikten 7 gün içerisinde faturalamayı durdurup hizmeti ve üyeliği iptal etmeniz gerekmiyor mu? Elimde kanıtlar var, iptal ettiğime dair dilekçe kayıtları da var. Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz? Bugun elimdeki butun kanitlari notere götüreceğim.. Sizin gibi bir firmayla zamanımı harcadığıma değmez.
  • CooL_ROMEO kullanıcısına yanıt
    Bende iptal dilekcesi gonderdim sisteme yuklemisler. Iptal basvurunuz 7 gun icinde gerceklesecek mesaji gelmis. Kablonet baglatacagim ama cekiniyorum belki katakulli ile iptal olmazsa diye destege yazdim teyit icin cevap vermediler.

    quote:

    Degerli TurkNet'li, yazili iptal talebinizi isleme aldik. Yetkili birimimiz sizi 7 gun icinde arayacak ve gerekli islemleri gerceklestirecek. Iyi gunler dileriz. B001



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tatar 55 -- 20 Aralık 2019; 12:39:12 >
  • Tatar 55 kullanıcısına yanıt
    Edevlet ile takip edebilirsiniz iptal edilip edilmediğini.
    Böylece işinizi garantiye almış olursunuz.
    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)
  • Merhaba, sizinle PM üzerinden konu hakkında konuşmuştuk. Yardımcı olabilmek için sizin için sistem üzerinde kayıt açtım ve arkadaşlarıma hizmetinizi bizzat incelettirdim. Size kayıt içerisinde detaylıca bilgi vermişler. Buradan da paylaşayım.

    "Merhaba Şems Bey,hizmetiniz aktif olduktan sonra kullanım yapamadığınıza dair oluşturmuş olduğunuz arıza kaydı bulunmamaktadır. Faturalara müdahale edebilmemiz için kullanım olmadığını belirten ve TurkNet yada alt yapı kaynaklı çözümlenmiş arıza kaydı bulunmadığından faturaya müdahale edemiyoruz.Bu süreçte iptal kaydı bulunmadığından kaynaklı faturalama devam etmiş.Sorun bulunmamaktadır.İyi günler dilerim."

    Bahsettiğiniz süreci ise size şöyle anlatabilirim;

    Siz bize 19.08.2019'de başvuru işleminizi başlatmışsınız. Arkadaşlarım gerekli aktivasyon işlemlerini takip etmiş ve işlemlerinizi 28.08.2019'da tamamlamışlar. Size daha sonra kurulum ekipleri yönlendirmişiz ancak siz kabul etmemişsiniz. Biz de bu kurulum kaydınızı istemediğinizi söyledikten sonra sistem üzerinde kapatmışız ve kapatırken size;

    " Degerli musterimiz, internet hizmetinizle ilgili aktivasyon islemlerini tamamladik ve faturalamaya başladık. Ancak henuz kullanmaya baslamadiginizi goruyoruz. Teknik bir sorun var diyorsaniz, Online Islem merkezimizhttps://turk.net/online-islemler/ uzerinden ariza kaydi birakabilirsiniz."bilgisini vermişiz.

    Daha sonra 03.09.2019'da bize hizmetinizi iptal ettirmek istediğinizi belirtmişsiniz ancak sizden istenilen iptal dilekçesini ve kimlik fotokopinizi göndermediğiniz için hizmetinizi iptal edememişiz.

    16.09.2019'da sizinle sözlü bir şekilde cep telefonunuzdan arayarak iletişime geçmişiz. Siz yine iptal ettirmek istediğinizi belirttikten sonra bize iptal için istenilen belgeleri o tarihlerde iletmemişsiniz.

    En son 08.10.2019'da iptal dilekçenizi bize iletmişsiniz ve arkadaşlarım sizinle iletişime geçip sözlü onayınızı aldıktan sonra hizmetinizi iptal etmiş.

    Siz bu süreçte bize ne Online İşlem Merkezimizden ne de IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bu sorununuzla ilgili bir arıza kayıt oluşturmadığınız için biz sizin hizmetinizde sorun yaşanıp yaşanmadığını bilemeyiz. Bu yüzden bu tutarların iadesini isteseniz bile size ne yazık ki süreç dahilinde yardımcı olamayız.

    Siz bu zamana kadar size çıkan faturalarınızı ödemediğiniz için icra takip bürosuna aktarılmışsınız. İsterseniz konu hakkında 850 470 10 00 numarayı arayarak bilgi alabilirsiniz.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hala aynı lafları söylüyorsunuz. Size diyorum ki iptal edilmiş bir servis üzerinden 4 tane faturayı nasıl kesebiliyorsunuz? Size ulaşmam için her hangi bir mecra yok!! Sesi yanıt sisteminizide faturanız bulunmamaktadır mesajı alıyorum. Siz müşteriniz olmadığım halde, iptal işlemi gerçekleştiği halde fatura kesmeye devam ediyorsunuz? Olayı sağa sola çekmeye hiç gerek yok. Siz müşteriniz olmayan birisine fatura kestiniz. Bu, bundan dolayı yardımcı olamıyormusunuz yani? İlla ödemem mi gerek müşteriniz olmadığım zamanki faturaları?
  • CooL_ROMEO kullanıcısına yanıt
    Konu hakkında uzman ilgili ekip arkadaşlarım sizi arayarak iletişime geçeceklerdir. Telefonunuzu duymanızı rica ederim.
  • Turknet'ten sonunda birisiyle konustum. Kendileri iptal olmuş faturamın sistem tarafından tekrardan aktifleştirildiğini ve bu faturayı ödemem gerektiğini söylediler. Ben de 17 Ekimde gelen mesajı göstererek neden böyle bir mesaj atıldığını sordum. Artı olarak kendileri beni 10-17 ekim arasında aradıklarında benim onlara herhangi bir şekilde ücret ödemeyeceğimi, kullanmadığım bir hizmete dair fatura çıkmayacağını teyit ettiler ve sonra 17 ekim 15:10 da gelen mesajı ilettiler. Tekrar ediyorum hiç baglanmamis bir hizmetten bahsediyoruz. Fakat bugun 17:00 sularında konusmus oldugum Turknet birimi su anda orada bulunan en yetkili kisi oldugunu soyleyerek bu faturayi sistemin kapattigini fakat bunu odemem gerektigini savundu, ben de bana verilen bilgi bu yonde degil kayitlarinizi kontrol edin diye bir cevapta bulundum. Kendisi kayit tarihinde sadece 1 HAKKIM OLDUGUNU SOYLEDI ve yanlis bir TARIHI SOYLERSEM YARDIMCI OLAMAYACAKLARINI ILETTI.

    TURKNET BENDEN 2 AY ONCESINDE YAPILAN TELEFON GORUSMESININ TAM TARIHINI VERMEZSEM YARDIMCI OLAMAYACAKLARINI SOYLEDI!!!! ZATEN ZOR ULASTIGIM BIR BIRIMIN BU SEKILDE BASINDAN SAVMASI NE KADAR DURUST BIR IS ILISKILERI OLDUGUNU GOSTERIYOR!!!




  • Geçen sene bende iptal ettikten sonra bana da yeni aya ait fatura çıkarmışlardı. Müşteri temsilcisi ile yaptıpım görüşmede faturayı ödemem gerektiğini söylediler. Bende direk hakem heyetine başvurdum ve faturayı iptal ettiler. Bunlarla hiç uğraşmayacksın. Tamamen pişmanlık ve sinir kaynakları. Birde utanmadan benden yeni adresimi istiyorlar. Neymiş yoksa faturayı ödemek zorundaymışım. Hadi orda.
  • hocam bence parayı ödeyin, sonra thh kararıyla yasal faiziyle birlikte geri alırsınız paranızı. icraya verdilerse hertürlü haciz yersin kurtuluşun yok.
  • Selamlar dostlar,

    Dün telefonla görüştükten sonra LinkedIn üzerinden TurkNet CFO'su ile konustum, kendisi bu sekilde bir firma olmadıklarını kullanıcıların düşüncelerine önem verdiklerini söyledi. Bu hatanın bir an önce giderilmesi için bizzat kendisi ilgileneceğini söyledi.

    Turknet yetkilisi ile telefon uzerinde gorusmelerim sonucunda belirli bir tarihte yaptigimiz gorusmeyi delil gosterip bana fatura kesemeyeceklerini soyledim. Kendileri son gorusmelerimize bakmislar ve 17 Ekim de tum faturalarin iptal edilecegi bilgisi verilmis oldugu icin faturalarimi tekrardan iptal ettiklerini belirttiler.

    (Çözüldü)Turknet müşterisi olmadığım halde ICRAYA verilmek üzereyim! (KANITLARLA)

    Buradan sevgili TurkNet'e bir kaç tavsiyem var;

    Ben sizin hizmetinizi bir kere kullandım. Memnun kaldım ve bir kere daha kullanmak istedim, fakat bu sefer gecikerek performansta yetersiz kaldınız. Ben de çıkmak istediğimi söyledim. Bunu kabul etmeniz gerekiyor. Bir müşteri gitmek istiyorsa bırakın gitsin bu şekilde akılda daha iyi kalacağınıza eminim.

    Müşteriyi veya bir insanı aptal yerine koymayın. Bakın telefonla konusurken de mesajla ulasmaya calisirken de sizlerden dalga gecer gibi yanitlar duymayi istemiyoruz hic birimiz. Olaya odaklanın ve olayı çözmeye çalışın. Sistem izin vermiyor gibi bahanelerin arkasına sığındığınızda biz bunu anlayabiliyoruz. Aptal değiliz.

    Son olarak en önemlisi : BEN BIR INSANIM VE DERDIMI DINLEMEK SIZIN GOREVINIZ. LUTFEN MUSTERI HIZMETLERINIZI AKTIF EDIN. Telefonla arayip cozebilecegim bir durumdu, siz de bunun farkindasiniz. Sizden bin defa beni aramanizi istedim. Aradiniz ve olay cozumlendi. Bu kadar kati olmayin. Siz iletisim firmasisiniz, iletisim aglarinizi kapatamazsiniz.

    Musteri hizmetleri olmayan bir firma bu tip olaylari tekrar tekrar yaşamaya MAHKUMDUR.

    Turknet'te yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CooL_ROMEO -- 21 Aralık 2019; 11:10:45 >




  • Bu işlemleri E-devlet üzerinden yapabilmeyi kullanıma açmak artık şart oldu.En azından bir yetkili kuruluşun şemsiyesi altında yaparak bu tür polemiklerden kurtulmak gerekli olduğu kanısındayım..Günlerce hatta aylarca bir süreç hem üreticiye hem tüketiciye külfet oluyor.Buna benzer bir süreci de ben Vodafone net ile yaşadım,2 ay boyunca iptal formunu ve kimlik belge ve dilekçelerimi almadıklarını ifade ederek bana tam 6 kez evraklarımı faxlattırdılar..Sonunda BTK ve Cimer e yazarak kurtulabildim..En kısa zamanda ISS lerin iptal formunu E-devlette görebilmeyi ve etkili şekilde iptal ettirebilmeyi Sayın Yetkililerden bekliyoruz...Bu konu vatandaşlarımızın kanayan yarasıdır.....Bir sürü abonelik İptali E-Devlet üzerinden mümkünken neden ISS lerin Abonelik İptali yer almaz..Halbuki bunlar da yer alsa hem Kırtasiye hem Telefon Karmaşasından kurtulmak ne kadar kolay olmaz mı...?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eroll -- 21 Aralık 2019; 11:43:47 >
  • CooL_ROMEO kullanıcısına yanıt
    Bedellerin hepsini öde , ödemezsen sorumlu sen olursun sonrasında THH'ye ver büyük ihtimalle kazanırsın.
  • yıl olmuş neredeyse 2020, ve bir teknoloji firması müşterinin iptal talebini FAKSLA istiyor. Sanki 90'lardayız anasını satim.

    Piyasada faks diye bir şey kalmadı. Heralde Türk.net de bunu bildiği için iptal taleplerini çıkmaza sokmak amacıyla bunu yapıyor.

    Yok eğer cidden saf ve temiz duygularla halen faks kullanmaya devam eden bir firmaysa, ben elimdeki kimseye satamadığım milattan kalma faks cihazını Türk.net'e hediye edeyim, önümüzdeki 20 yıl daha kullansınlar.
  • Ptt de faxs var
  • Hocam siz nasıl bir tarikata denk geldiniz 2 lira fazla verin Türk Telekom'a kurun Türknet kabile reisi gibi davranmış
  • Türknet pişmanlıktır sol için akp neyse bizler kullanıcılar için de türknet odur yani kapı duvar yani o firmadan müşterilerin yararına olan hiç bir şeyi bulamazsınız yaşayarak öğrenmiş birisiyim mafyadan farkları yoktur tam bir yolsuzluk sömürge firmasıdır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.