Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070 (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
23.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
221 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gitgide paranizi geri alamayacaksiniz gibi hissetmeye basladim malesef.
  • Çok geçmiş olsun. İnşallah sorununuz bir an önce çözülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niventr

    12/08/2020 tarihinde Hepsiburada.com dan bu şekilde bir cevap geldi.

    ********* numaralı siparişinizde yer alan Asus DUAL GeForce RTX 2070 OC 8GB 256Bit GDDR6 DX12 PCI-E 3.0 Ekran Kartı adlı ürün için tarafından eksik ürün belgesi istenmiştir.
    İstenilen belgeyi göndermemenize isitinaden kaydınızı sonlandırıyoruz. Devam eden sorununuz olması durumunda bizimle irtibata geçebilirsiniz.
    İyi günler dileriz.


    Bende şu şekilde devap verdim.

    Eksik ürün belgesi ne demek?
    Eksik ürün belgesinin ne demek olduğunu bilmiyorum. Benden bu şekilde yazılı yada sözlü bir talepte bulunan olmadı. Müşteri temsilcinizle yaptığımız konuşmaya istinaden çektiğim fotoları size bu mesajlar bölümünden gönderim. Konuyla ilgili bana bir yetkilinin telefon etmesini talep ediyorum.

    Daha sonrasında tatmin olmadım ve müşteri hizmetlerini aradım, yetkiliye benden istedikleri "eksik ürün belgesinin" ne olduğunu sordum. 5 dakika hatta beklettikden sonra bu belgenin ne olduğunu bilmediğini söyledi kayıdımı tekrar açtıklarını ve yetkililerinin benimle iletişime geçeceğini söyledi.

    Eksik ürün belgesinin ne olduğunu bilmeyen yetkiliyle olan telefon görüşmemizin ses kaydını mahkemeye delil oldun diye mail olarak istedim, sadece mahkeme kararı ile verebileceklerini söylediler.
    Anlasildi bundan sonra sirf dis kutuya degil her urunun icine bakarak kargolari alacagiz. Turkiye ye hosgeldiniz.
  • Ben geçen sene vatan kdv indiriminden pc topladığımda foruma tavsiye konusu açmıştım, orada da bana internetten almamı daha ucuza geleceğini söylediler bende 300 fazla veririm hiç değilse kafam rahat olur demiştim.
    Vatan kdv indiriminde internetle arasında çok fark olmuyor hepinize tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niventr N kullanıcısına yanıt
    ürünün kendisi yok hepsiburada eksik ürün belgesi peşinde koşuyor bir kerede şaşırtın bee şu olay yurtdışında olsa o ürünün distribütör kayıtları, depoya geliş-çıkış bilgileri, fatura kayıtları, kamera görüntüleri, kargo süreçleri hepsi incelemeye alınır üstüne emniyet devreye girer bunun dolandırıcılıktan ne farkı var. hb'nin böyle bir durumda müşteri talebine istinaden derhal inceleme başlatması lazım eksik evrak peşinde koşması ne demek ürün yok ortada ürün iade değil ki ortada çok ciddi bir durum var hiç kaale bile almamışlar. şu süreç müşteri lehine sonuçlanana kadar hb'den alışverişlerimi tamamıyla bıraktım. yarın bir gün hepimizin başına gelebilir dikkatli olmak lazım.

    bu arada konunun başında sormuştum cevap alamadım bu ürünün kutusunda güvenlik bandı yokmuydu asus ürünlerinde mutlak güvenlik bandı olur çünkü 3 ay önce aldığım dual evo modeli kartta her 2 tarafta bant vardı

    Geçmiş olsun tekrardan yasal süreçleri şimdiden düşünün derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 12 Ağustos 2020; 21:31:48 >
  • Tahtaların performansı nasıl? RTX açık, 1080p 144fps veya 4k 60fps stabil veriyormu güncel oyunlarda? Ayrıca mangal performansınıda merak ettim. :)

    Umarım sorununuz çözülür az para değil.
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim destekleriniz için güvenlik bandını kendi elimle söktüm.

    mahkeme süreci için avukat bir arkadaşıma danıştım. sürecin takipçisi kendiside

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drejtc kullanıcısına yanıt
    vatan gerçek kdv indirimi yapıyor diğerlerininki gibi uyduruk değil , ama şu var güç kaynağıyla kasa almam oradan.
  • Eksik ürün belgesi muhtemelen kargocu geldiğinde ürünün içini kontrol edip eksik ise tutulan tutanaktır.

    Eğer bu sizde yoksa yada kargo paketinin açılışını videoya almadıysanız bu işin hb veya farklı bir noktada oluştuğunu ispat etmeniz oldukça zor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 13 Ağustos 2020; 1:32:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay anasını
  • arkadaşlar bende telefon aldım ürün tedarik aşamasında ama bir türlü gönderilmiyor açmış olduğum konuda daha detaylı anlattım destekler misiniz konu öne çıksınhttps://forum.donanimhaber.com/trendyol-ve-ceptemax-siparis-rezaleti--145047649#145047649
  • niventr N kullanıcısına yanıt
    Eksik ürün belgesi dedikleri şey tam emin olmamamkla birlikte şöyle açıklayayım
    Yıllar önce bu firmadan bir toshiba laptop almıştım laptopun 512 mb ram ve eğitim paketi iki hediyesi vardı
    Kargo geldi teslim aldım eğitim paketi var ram yok tabi ozaman böyle müşteri hizmetleri falan yok ara tara zor ulaştım
    İlk söyledikleri siz satın aldığınızda hediye kampanyası sonlanmıştı dediler ozaman eğitim paketi neden geldi derken enson kıvıramayınca eksik ürün kaydı oluşturalım tekrar kargo yapalım dediler ürünü zor bela öyle almıştım

    Sizin durumda eksik ürün değil, ürün yok ortalıkta ürün geldiğinde polis çağırıp tutanak tutturma imkanı olsa en iyisi bu olurdu bence bu firmanın bunu mahkeme vs dışında çözümleyeceğini (kendi bildikleri bir durum veya daha öncede bu şekilde olan bir olay yoksa) açıkcası düşünmüyorum.

    Sıfır aldığım bozuk gelen telefon için kaç gün servisle falan uğraştırdılar.
  • Çoğu kargo çalışanı ürün kutusunda herhangi bir hasar yoksa önünde açma felan dinlemiyor.Çok tartıştığım olmuştur bu yüzden kargoyu getiren elemenlarla..
  • en iyisi kargoyu şubeden teslim almak. hiç olmazsa içinden ne çıktığına dair şahit de olur.
  • lemartes kullanıcısına yanıt
    bu şekil bir olayda hiçbir firma direk para iadesi yapmaz ! sen olsan yaparmısın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, para iademi dün itibariyle gerçekleştirdiler. Daha doğrusu 6 taksit almıştım onlarda 6 taksit halinde iade edecekler.

    Okuyan paylaşan yorum yapan herkese teşekkür ederim. Aldıgım günden itibaren bugün 22. gün ve çözüldü çok şükür.

    Sizlere tavsiyem hepsiburadayla sorun yaşadığınızda telefon açmayın call center görevlileri fikirsiz onun yerine web sitelerini kullanarak oradaki yönergeler ile işleminizi halletmeye bakın, 20 gün içinde iade durumumu sormaya 3 kere aradım, şu an farklı farklı 3 ayrı iade problemim açılmış görünüyor hele bir tanesini anakart diye açmış call centerdaki arkadaş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaşadığınız sıkıntı stresste HB'nın hediyesi oldu. Geçmiş olsun.
  • niventr N kullanıcısına yanıt
    Sevindim çözülmesine. Ben bu konudan sonra hb dan pc ürünleri almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niventr N kullanıcısına yanıt
    gözün aydın olsun hocam :)
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.