Şimdi Ara

TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
1
Favori
3.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • harce74 (3 mesaj) vitriol (2 mesaj) extagon (1 mesaj) weehwet (1 mesaj) ` quaD. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
7 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Ayın 30 temmuzda trendyol üzerinden ceptemax mağazasından almış olduğum poco f2 pro 256 gb lik cihaz bir türlü bana ulaştırılmaması konu sadece bundan ibaret değil

    ürün bana ulaşmadığı için bunla ilgili satıcıya sormuştum ve vermiş olduğu cevap şu aşağıda ss de mevcut

    ayın 5 ağustosta sormuş olduğum soruya satıcının cevabı

    TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ

    kendisi ürünün yanlışlık la barkod hatasından girdiğini söylüyor ve birde mesaj içersin de trendyol ile iletişim halinde olduğunu söylüyor

    şimdi gelelim trendyolunun takındığı tavra bunla ilgili kayıt açtım ayın 6 sın da ve o günden beri çözüm sunulmadı ve gerek telefon üzerinden gerekse online chat hep aynı söylemler ezbere konuşmalar bekleyin mağduriyetiniz anlıyorum

    durumun acil olduğunu belirtiyorum ertesi gün oluyor bunla ilgili çözüm sunulmuyor ve gene kedimi müşteri hizmetlerinde buluyorum

    şimdi satıcının yalancı olduğunu çıktığı konulara gelelim

    1. ürün barkod hatası ise neden siparişi onayladı

    2. hatalı olan ürünü neden tedarik aşamasında görünüyor

    3. satıcının bana iletmiş olduğu cevapta trendyol ile iletişim halinde olduğunu söyleyip trendyol üzerinden açmış olduğum kayda geri dönüş yapmaması

    4. satıcı vermiş olduğu cevapta bana 256 gb modeli elinde olmadığını ve utanmadan sanki aynı fiyatmış gibi alt modelini göndereyim demesi

    5. sormuş olduğum soruya aynı gün üzerinde geri dönüş yapıp cevaplayan satıcı trendyol üzerinden açmış olduğum kayda 8 gündür geri dönüş yapmaması


    şimdi işin trendyol kısmına gelelim

    1. açmış olduğum kayda ayın 6sında idi ve kaydı ayın 11 yenileyip tekrar açmışlar çözümlenmemiş kaydı neden tekrar açılır ki saçmalık

    2. satıcının vermiş olduğu cevaplar ile ilgili iletmiş olduğum halde halen satıcı ile iletişim kurmaya çalışmaları ama iletişim kuramadıkları aşikar olup işlemi bir türlü sonuçlandır mamaları

    3. normalde bunun gibi benzeri firmalarda satıcıya sorulan soru azami 2 işi gününde çözümlenir iken trendyol azami bir süreç olmaması süreci ne zaman biter diye sormamda ise kısa süre daha bekleyecekseniz deyip ürünü almam ile şu anki zaman arasında 17 gün geçmesi

    4. müşteri hizmetleri çözüm merkezinin iletişim bilgilerini gizlemesi vermemesi ve tek dedikleri bekleyin olması ee o zaman kardeşim sorunumu çözecek olan sensin ama bu konu çözüm merkezinde deyip sadece beklememi söylüyorsun ee beni oraya bağla neden kaydı açtığımdan beri bekletiliyorum öğreneyim

    sonuç : şu anda beklemedeyim ki her 2 tarafın zevkini beklediğim için almış olduğum ürün dolardan dolayı artmış durumda ve aynı ürünü almaya kalksam 8 bin tl ben 6450 e almıştım birde arkadaşlar ekşiden bir yazar değilim bu gibi konularda orada daha çok öne çıkıyor ekşiden biri yardımcı olabilir mi bu konuyu ekşiye taşısak

    son olarak da almış olduğum ürünün ss ile işlemin bende ne aşamada gözüktüğü ss paylaşıyorum lütfen bu konuda bilgisi olan yardımcı olsun trendyolun bu konu hakkında açmış olduğu bildirim nosu 12723101

    TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ almış olduğum ürün ss

    TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ buda trendyol üzerinden ürünün hangi aşamada olduğu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 18 Mart 2022; 15:57:48 >



    |
    |




  • iptal et ve paranı geri alabilirsen mutlu ol. burası türkiye,ürünün eline geçmesi mucize paranı geri alabilmen ütopya.
  • iptal edin uğraşmayın.
  • quote:

    30 gün dolar dolmaz iptal edecekler

    ve 10 tl müşteri memnuniyeti kuponu tanımlayacaklardır

    satıcı ürünü tedarik edemediği için diyecekler

    ne kadar talep ve şikayet derecesi artarsa o hesabınızin bir gün sonra bloke edileceğini göreceksiniz

    sorduğunuzda güvenlik nedeniyle; daha fazla bilgi veremem yeni bir hezap açabilirsiniz diyecekler

    işte trendyol.com'un müşteriye reva gördüğü kalitesi bu!

    satıcılarına düzgün listeleme programı sunamıyorlar barkod hataları ve aynı ürünü satan satıcıların farklı farklı modelleri ve ürünü bilgi adetlerini yazamamaları veya en mühimi trendyolun her zaman arıza veren sistemi müşteriyi her zaman mağdur ve pişman ettiği gibi bazı küçük esnaf kobi satıcılarını da çokça mağdur ettiği bilinmektedir.


    evet ben de de ne zaman fiyatı ve kendisi avantajlı ürün satın aldıysam aynan böyle oldu

    satıcı sipariş eden müşteriye ulaşamaz Trendyol telefon ve adres bilgileri vermez satıcı bunu kullanır ürünü iptali kendisi ederse 500 tl altı üründe 25 tl 500 tl üsütü üründe 50 tl cezai yaptırım uygular bunu şimdilerde müşteriye 10 tl müşteri memnuniyeti diye sadaka gibi veriyor

    sonuçta satan satıcı da ya iyi niyetlidir ya da çakaldır verdiği cevaplardaki kurduğu cümlelerden sezilebilir

    ama acımasız olanı trendyol üst yönetimi dedikleri çözüm(!) merkezidir hiçbir haklı şikayet ve talebi çözmez müşteriyi bezdirirler hesabı askıya alırlar

    siparişi müşterini kendisi iptal etmesi en kolayı: fakat dikkat edilmesi önemli nokta aynı sipariş numarasında başka satıcılardan da ürün varsa onların 9,99 kargo bedelini mahsup ederek iptal ettiğin ürün için ödeyecekleri iadeyi 10 tl eksik öderler hele 50 tl hediye çeki kullanmışsan ödeme yapmaz lar 50 değil küsuratlı düşük mikterda 2-3 parça kuponlar ve yine herbiri 100 altlimitli çekcikler olarak tanımlarlar iade etmiş olurlar





  • beyler bunlar dalgamı geçiyor benle anlamadım gitti maile geri dönüş sağlanacak denmişti gelen cevap gene bekleyin demişler tam bir kara komedi olayı yaşıyorum sizde biraz gülün

    TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ mailede lütfen bekleyin yazmışlar kardeşim online chat bağlanıp bekleyin deyip duruyorsunuz bunun yazmanızın ne manası var

    satıcıya sordum bugün ve vermiş olduğu cevap gene aynı

    TRENDYOL VE CEPTEMAX SİPARİŞ REZALETİ

    2 tarfta birbirinden haberi yok kara komedi yaşıyorum resmen

    sonuç :beyler gene mail geldi ürünü trendyol iptal etmiş oldu birde çek vermişler 250 tllik çek en azından ben iptal etmediğim için satıcı trendyoldan ceza almış oldu ama bunlar yüzünden alacağım ürünün fiyatı arttı bir daha trendyol mu asla size de tavsiyem bu siteden uzak durun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 18 Mart 2022; 15:48:55 >





  • bunlardan bir esnaf olmaz

    bunlar kapkaçcı

    Trendyol.com zaten muamma. Çoktan iflas edecekti de meşhur çinli ortağıyla ayakta duruyor

    çakal merdiven altı satıcılarıyla Trendyola güven duyan müşterilerinin itimadını sarstıkları gibi nefret de ettiriyorlar ama bunu da umursadıkları söylenemez.

    Canlı yardım chatten bağlanabildiyseniz yazıştığınız kişiler trendyolun kürek mahkumları.

    Müşterilerin sinirlerini almak için kale savunması önündeki fedailer gibi. Ne yapsınlar asgari ücret ekmek parasına müşterilerin sorunlarını dinlemeye çalışıyorlar öfkemi çoğu kez onlardan aldım ben ama üst yönetime ulaştıramadılar bir ara takım liderinizi çağırın bana dedim Gülsün diye biri geldi karşıma 1 saat yazıştık nuh dedi peygamber demedi 1 saat geçti cebelleştik olmadı en son beddualar ederek Gülsümü trendyol çukuruna bıraktım

    lanet olsun bu benim 12 sene önceki bildiğim trendyol değil zombi olmuş vampir gibi kan da emiyor bazı satıcı kılıklı avaneleriyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vitriol

    bunlardan bir esnaf olmaz

    bunlar kapkaçcı

    Trendyol.com zaten muamma. Çoktan iflas edecekti de meşhur çinli ortağıyla ayakta duruyor

    çakal merdiven altı satıcılarıyla Trendyola güven duyan müşterilerinin itimadını sarstıkları gibi nefret de ettiriyorlar ama bunu da umursadıkları söylenemez.

    Canlı yardım chatten bağlanabildiyseniz yazıştığınız kişiler trendyolun kürek mahkumları.

    Müşterilerin sinirlerini almak için kale savunması önündeki fedailer gibi. Ne yapsınlar asgari ücret ekmek parasına müşterilerin sorunlarını dinlemeye çalışıyorlar öfkemi çoğu kez onlardan aldım ben ama üst yönetime ulaştıramadılar bir ara takım liderinizi çağırın bana dedim Gülsün diye biri geldi karşıma 1 saat yazıştık nuh dedi peygamber demedi 1 saat geçti cebelleştik olmadı en son beddualar ederek Gülsümü trendyol çukuruna bıraktım

    lanet olsun bu benim 12 sene önceki bildiğim trendyol değil zombi olmuş vampir gibi kan da emiyor bazı satıcı kılıklı avaneleriyle
    dediklerinize katılıyorum başka firmalarda da daha önceden bu tarz sorunlar yaşadım başka firmalarda en geç 3 günde çözülüyor bu firma beni internet üzerinden alışverişten soğuttu gerçekten size nasıl sorun yaşattılar ? şimdide soracağım madem ürün iptal edilecekti neden kayıt açıldığı günden beri 8 gün bekletildim diye bu seferde savunma moduna geçerler kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 14 Ağustos 2020; 16:9:52 >





  • Trendyolun özeti olmuş adamlar tamamen boyle çalışıyor. Tamamen alışverişi kestim. İade ettiğin dandik tişörtden bile kargo ücretini keserek yolluyorlar. Papağan gibi aynı şeyleri tekrarlayan müşteri hizmetleri cinnet geçirtir adama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    vitriol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.