Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
305
Cevap
4
Favori
22.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 170
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 11
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Viktor R3znov (22 mesaj) niventr (11 mesaj) ccgg4 (9 mesaj) MogoLKhan (8 mesaj) DarknessIsOurNewKingdom (8 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (172 mesaj) Mobil (86 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (38 mesaj)
  • @
221 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> (Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    31 ağustosta hepsiburada.com'dan oğlum için oyun bilgisayarı toplamak amacıyla totalde 11.500 lira civarında tutan çeşitli bilgisayar parçalarının siparişini verdim. bugün kargo geldi. kutuyu açıp tüm parçaların montajını yaparken asus dual rtx 2070 o. c. ekran kartı kutusundan kart yerine benzer ağırlıkta olduğunu tahmin ettiğim tahta parçaları çıktı. 4230 liralık kart yerine tahta parçaları... üstelik başka bir satıcıdan değil hepsiburada.com'un bizzat kendinin temin edip gönderdiği bir parçaydı.

    şu faturanın görüntüsü 
    https://eksiup.com/p/8r411632hiy8

    şu kutudan çıkan tahtalar
    https://eksiup.com/p/pz411630o2wz

    telofonla aradağımda iade kodu verdiler, yarın geri göndercem. 1 hafta içinde dönüş yapacaklarını söylediler.

    olumlu bi dönüş olmazsa ne yapabilirim?
    durumu nasıl ispat edebilirim bilmiyorum?
    bu nasıl bir rezlliktir anlam veremiyorum.

    kargocunun yanında koliyi açtım, koliden anakart, ekran kartı, ram, ssd felan hepsi çıkınca haliyle iç kutularını da ayrı ayrı açmadım.

    23.08.2020 edit


    Evet, para iademi dün itibariyle gerçekleştirdiler. Daha doğrusu 6 taksit almıştım onlarda 6 taksit halinde iade edecekler.

    Okuyan paylaşan yorum yapan herkese teşekkür ederim. Aldıgım günden itibaren bugün 22. gün ve çözüldü çok şükür.

    Sizlere tavsiyem hepsiburadayla sorun yaşadığınızda telefon açmayın call center görevlileri fikirsiz onun yerine web sitelerini kullanarak oradaki yönergeler ile işleminizi halletmeye bakın, 20 gün içinde iade durumumu sormaya 3 kere aradım, şu an farklı farklı 3 ayrı iade problemim açılmış görünüyor hele bir tanesini anakart diye açmış call centerdaki arkadaş.





    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niventr -- 23 Ağustos 2020; 19:58:12 >







  • Muhtemelen biri satın alıp içerisinden kartı almış, ağırlığınca tahta koymuş sonra da iade etmiş. Hb de kutu içeriğine bakmadan iade almış ürünü ve bir sonraki satın alan yani size göndermiş. İnsanların yapmayacağı şey yok gerçekten. Çözerler bunu(inşaallah) ciddi bir mağduriyet var.
    Edit: İhale, ilk alan kişiye felan kalmaz. Adam iade göndermiş, HB de iadeyi kabul etmiş (ürünü iade şartlarına uygun şekilde kabul etmiş oluyor.) Adama ulaşıpta "kardeş, biz senin iadeyi onayladık ücreti geri iade yaptık ama sen bize tahta göndermişsin" mi diyecekler. İade kabul eden kimse ona kalır ihale. Tabii senaryo böyleyse.
    Hocam bunlar genelde amazon.com da meydana geliyordu, insanlar ram satin alip icindekileri alip ram seklinde tahta parcalari koyup iade ediyorlardi. Bu durumda amazon.com kontrol saglamayip bunu baska bir musteriye yolluyordu. Sizinkide boyle birsey olmus olabilir.
    önceki satın alana ihale kalması pek mümkün değil adam ben kartı gönderdim derse nasıl kanıtlayacak konu sahibi arkadaş yada hepsiburada onun göndermediğini hiçbir kanıt yok hepsiburada depoda falan çalınmadıysa ki olacağını sanmam yani konu sahibi arkadaş bu durumu kanıtlayamaz belki en mantıklısı sessiz sedasız iade etmek ama bu seferde aynı durumu başkası yaşayacak

    Yani bu arkadaşın iadesi kabul edilse yarın hb binlerce sipariş alır hepsi odun çıktı diye hepsiburadaya iade talebi oluşturur bunu da iyi bir şeymiş gibi her yerde anlatır biliyorsunuz bizim milletin kanı bozuk yıllarca aliexpressden takipsiz kargolar alıp gelmesine rağmen gelmedi deyip ücretini de aldılar birde utanmadan bu hırsızlıklarını iyi bir şeymiş gibi her yere yazdılar

    Neyse konu sahibi arkadaş kısa sürede konuyu silerse iyi olur eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmuş oluyoruz bir sürü kişi aynı şeyi yakında yapmaya çalışır
    Zamaninda sifir monitor aldim dell. Bana ikinci el yolladilar. Monitor ayaginda monitor saga sola cevrilmekten dibinde is birakmisti. Icine not yazip direk iade ettim.



    Allah yardimciniz olsun hocam. Bildiginiz hirsizlik bu. Seytan diger dunyada degil. Insanlar Seytan olmus artik. Bu planli ve taktiksel bir hirsizlik olmus. Umarim hepsiburada sorunu cozer.
    Öncelikle çok geçmiş olsun.

    Arkadaşlar Hepsiburada müşteriyi dolandıran bir firma.

    Bas bas bağırdık söyledik.

    Lütfen buradan alışveriş yapmayın, işin arkasında durmazlar, mağdur olursunuz.
    Iyi taktikmiş 😂 hemen yarin rog strix 2080ti çekiyorum.Kargo gelene kadar Technical dokumanından ağırligini saptayip çatı katındaki tahtalardan guzélce bir paket yapayim.2080 ti ye param yetmiyordu zaten neyse bu sekilde bedavaya getiririz 😂 Şaka bir yana arkadaş da hakli her bir kutuyu tek tek de açmak da ne bilim.Hani tek bir parca alirsin 2 dk kargocu bekler acar bakarsin.

    Adam almiş bilmem 10 kusur parca.Haliyle kutulu halini gordugu icinde guvenmiş hepimiz guv3nirdik hemen hemen.Hepsiburada nasil boyle bir hata yapmiş rezalet yani.Sen bakkal sirketi degilsin ki arkadaş koca online alisveris devisin.Insanlar sirf sorunsuz saglam bir sekilde elime ulassin diye urun alirken saticinin sadece hepsiburada olmasina dikkat ediyor.Dusunsene hepsiburadadan birsey aliyorsun.Koliyi bir aciyorsun icinden salatalik çikiyor.Tahta çikmasiyla ayni sey degisen bir sey yok.Arkadasa bildigin hıyar çıkmış.Böyle durumlarda hepsiburada gibi buyuk sirketlerin sorgusuz sualsiz almasi lazım ama onu bile musterinin burnundan getiriyorlar.Musteri tarafindan da alinirken bir kontrol lazim ona lafim yok.Ama kargocuda hakli bir gunde 1000 kisiye koli dagitiyor hepsinin basinda 30 dk beklicek hali yok.Tamam hak olarak bu musterinin hakki olmasi gereken bu lakin burasi tr herzaman oyle olmuyor malesef.Yani tammaiyle hepsiburadanin işbilmezligi olmuş.Sorunun en kısa surede duzelir umarim.
  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    https://forum.donanimhaber.com/bes-aydir-iade-edilemeyen-ayipli-urun-hepsiburada--144551580#144551580

    Edit : Ben iade bedeli tam 6 ay sonra, dün aldım. Sizinki bir tık daha başarılı rezaletmiş. Şans dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deus-ex -- 6 Ağustos 2020; 23:58:59 >
  • Yarbay
    13366 Mesaj
    Zamaninda sifir monitor aldim dell. Bana ikinci el yolladilar. Monitor ayaginda monitor saga sola cevrilmekten dibinde is birakmisti. Icine not yazip direk iade ettim.



    Allah yardimciniz olsun hocam. Bildiginiz hirsizlik bu. Seytan diger dunyada degil. Insanlar Seytan olmus artik. Bu planli ve taktiksel bir hirsizlik olmus. Umarim hepsiburada sorunu cozer.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 22 saat 48 dakika kadarı kaldı.
    https://forum.donanimhaber.com/forumid_296/tt.htm

    Öncelikle geçmiş olsun. Bu konuyu; üstte linkini ilettiğim bölüme açarsanız daha iyi olacaktır.

    HB'den gelen koliyi veya kutuyu (her ne varsa) açarken video kayıt olsaydı çok iyi olurdu. Ama siz de haklısınız, satıcı hepsiburada olmasına rağmen böyle bir durumun yaşanması gerçekten çok talihsiz olmuş.
  • ekran kartının markası IKEA mı diye baktım, 10/10 rezalet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balik_tursusu -- 7 Ağustos 2020; 16:57:39 >
  • Yarbay
    3548 Mesaj
    Konunun sizlik pek bir durumu yoktur sanıyorum. Bunu yapan şahsın ilk vukuatı değildir muhtemelen, başka vakalarda olmuştur haberleri vardır. Kendi içlerinde durumu incelemeye almışlardır zaten (ürünün depoya gelişi, çıkışı arasındaki kamera kayıtlarının incelenmesi vs)
    Geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda sorununuz çözülür.
    |
    |
  • Hocam bunlar genelde amazon.com da meydana geliyordu, insanlar ram satin alip icindekileri alip ram seklinde tahta parcalari koyup iade ediyorlardi. Bu durumda amazon.com kontrol saglamayip bunu baska bir musteriye yolluyordu. Sizinkide boyle birsey olmus olabilir.
  • Çavuş
    70 Mesaj
    Muhtemelen biri satın alıp içerisinden kartı almış, ağırlığınca tahta koymuş sonra da iade etmiş. Hb de kutu içeriğine bakmadan iade almış ürünü ve bir sonraki satın alan yani size göndermiş. İnsanların yapmayacağı şey yok gerçekten. Çözerler bunu(inşaallah) ciddi bir mağduriyet var.
    Edit: İhale, ilk alan kişiye felan kalmaz. Adam iade göndermiş, HB de iadeyi kabul etmiş (ürünü iade şartlarına uygun şekilde kabul etmiş oluyor.) Adama ulaşıpta "kardeş, biz senin iadeyi onayladık ücreti geri iade yaptık ama sen bize tahta göndermişsin" mi diyecekler. İade kabul eden kimse ona kalır ihale. Tabii senaryo böyleyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caner.Pasha -- 7 Ağustos 2020; 23:3:58 >
  • Yarbay
    4638 Mesaj
    olumlu bi dönüş olmazsa ne yapabilirim?
    durumu nasıl ispat edebilirim bilmiyorum?
    bu nasıl bir rezlliktir anlam veremiyorum.


    Kalem bile alsanız artık kargo elemanın yanında açacaksınız. Hatta kameraya alacaksınız. Kargo elemanı yok beklemem vs diyor ise kameraya çekip şikayet edeceksiniz. Ben bunu uzun yıllardır yapıyorum. Kargo elemanı kapalı kutu diyor. Diyorum bu benım hakkım. İster kabul et ister etme. Bekleyeceksin. M

    Muhtemelen sizin ürününüz kutusu açıktı. İade ürünüdür. Birisi alıp bu şekilde teslim etmiştir. HB de size gönderdi. Yani zaten 2.el ürün aldınız.

    Olumlu dönüş olmaz ise ne yapabilirsiniz kısmına gelince onlar nasıl ispatlayacak siz nasıl ispatlayacaksınız? Arada derede bir durum. Haklarınızı aramalısınız. THH veriniz öncelik ile.

    Bu devirde kimseye güven kalmadı artık. Size satılmadan önce satılan kişiyi bulsunlar. Daha önce adresine aynuı şekilde ürün satılıp iadesi olmadığına baksınlar. Belki kargo elemanıda yapmış olabilir tabii. O da bir olasılık.




  • Yarbay
    3715 Mesaj
    Rezil bir durum ve artık anlaşılıyor ki en ufak bir kalem dahi alınsa kargo açımı video kayıt şart.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    985 Mesaj
    Hic ses cikarmadan urunu guzelce paketleyip iade edecektiniz. Calisanlar ya da kargo yapmistir. Ispati gercekten zor. Peki kontrol bandindan anlamadiniz mi acilmis oldugunu?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1692 Mesaj
    Tövbe estağfurullah bu nasıl bir olaydır
    |
    |
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    Çözülür ama biraz zaman alır.



    Bu tarz ürünlerde kargo şirketlerinden değil hb exp ,kolay gelsin vb. Almaya çalışın. Tahta çıkmasa bile size gelene kadar oradan oraya fırlatıp duruyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    InsideR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj
    Iyi taktikmiş 😂 hemen yarin rog strix 2080ti çekiyorum.Kargo gelene kadar Technical dokumanından ağırligini saptayip çatı katındaki tahtalardan guzélce bir paket yapayim.2080 ti ye param yetmiyordu zaten neyse bu sekilde bedavaya getiririz 😂 Şaka bir yana arkadaş da hakli her bir kutuyu tek tek de açmak da ne bilim.Hani tek bir parca alirsin 2 dk kargocu bekler acar bakarsin.

    Adam almiş bilmem 10 kusur parca.Haliyle kutulu halini gordugu icinde guvenmiş hepimiz guv3nirdik hemen hemen.Hepsiburada nasil boyle bir hata yapmiş rezalet yani.Sen bakkal sirketi degilsin ki arkadaş koca online alisveris devisin.Insanlar sirf sorunsuz saglam bir sekilde elime ulassin diye urun alirken saticinin sadece hepsiburada olmasina dikkat ediyor.Dusunsene hepsiburadadan birsey aliyorsun.Koliyi bir aciyorsun icinden salatalik çikiyor.Tahta çikmasiyla ayni sey degisen bir sey yok.Arkadasa bildigin hıyar çıkmış.Böyle durumlarda hepsiburada gibi buyuk sirketlerin sorgusuz sualsiz almasi lazım ama onu bile musterinin burnundan getiriyorlar.Musteri tarafindan da alinirken bir kontrol lazim ona lafim yok.Ama kargocuda hakli bir gunde 1000 kisiye koli dagitiyor hepsinin basinda 30 dk beklicek hali yok.Tamam hak olarak bu musterinin hakki olmasi gereken bu lakin burasi tr herzaman oyle olmuyor malesef.Yani tammaiyle hepsiburadanin işbilmezligi olmuş.Sorunun en kısa surede duzelir umarim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Er
    10 Mesaj
    Depoda yapılmış bir hırsızlık gibi hissettim. Umarım en hızlı şekilde probleminiz çözüme kavuşur



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4622 Mesaj
    Benzer bir olay Amazon.com dan satın alan birinde olmuştu 3000 dolar değerindeki ürünlerin yerine aynı ağırlıkta tahta parçaları koymuşlar konusu technopatda vardi ne yaptı bilmiyorum ama Amazon ona yerel güvenlik güçlerine tutanak tutturun falan demişlerdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2371 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun çok kötü bir durum gerçekten umarım en kısa sürede sorununuz çözüme ulaşır.
    |
    |
  • İade etmek isterseniz sizi hırsızlıkla suçlarlar hocam bize tahta gönderdi derler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13201 Mesaj
    Paketleme de yürütmüşlerdir.



    Kamera kayıtları olur. Jelatini olmadığı görünür bir şekilde çözülür.



    Ama uzun zaman ugraştırır..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.