< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 21 Mart 2023; 19:24:2 > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 21 Mart 2023; 19:24:2 > |
_____________________________
|
Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL]
Corsair ürünleriyle ilgili sorunlar yaşamanız durumunda, ürün değişim talebi oluşturmak için RMA (Ürün Değişimi Yetkisi) sürecini başlatmanız gerekir. Bu süreç, hatalı ürünlerin onarılması veya değiştirilmesini sağlar.
Corsair RMA Süreci
Corsair RMA sürecini tamamlamak için aşağıdaki adımları izlemeniz gerekir:
Corsair Yetkili Servis
RMA talebiniz onaylandıktan sonra, ürününüzü Corsair'ın yetkili servis merkezine göndermeniz gerekecektir. Talep oluşturma sürecinde size en yakın yetkili servis merkezinin adresi verilecektir.
Corsair RMA Teslim Süresi
RMA işleminin süresi, ürünün türüne ve sorunun ciddiyetine bağlı olarak değişebilir. Çoğu durumda, RMA işlemi 1-2 hafta içinde tamamlanır.
Önemli Hususlar
Yukarıdaki adımları takip ederek Corsair RMA sürecini sorunsuz bir şekilde tamamlayabilir ve hatalı ürününüzün onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz.
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 13:28:40 > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 13:52:29 > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 18 Eylül 2020; 14:51:18 > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Sorunlu Alışverişler: (confuest) nickli şahısın ürünü için her konuda anlaşmamıza rağmen buluşmaya bahanesiz gelmemiştir ve heryerden beni engellemiştir..UZAK DURUN..
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
5 yıl önce Amazon'dan aldığım RAM'lerimin RMA ile değişimi onaylandı fakat kargolamayı bana bıraktı. TURPEX/PTT Kargo Elektronik ürün (Yasaklanmış Elektronik ürün öyle söyledi görevli) Gümrükten geri döner diyerek almadı, DHL ise 720 Lira Kargo ücreti istedi. Corsair'e ilettim acıcık da ağladım bakalım ne olacak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ney69 -- 3 Ekim 2020; 11:10:55 > |
_____________________________
|
onlar karşılıyor hocam tamamen destek hattındaki elemana bağlı bana 4. mailde verdiler arkdaşımda aynı ürünü göndermek için mail attı ona direk verdiler dhl ticari faturasını (konşimento) ek olarak benim corsair maceram uzun sürdü,mail kısmı 1 ay bana önce ticari fatura vermediler.kendim göndermek istemedim vazgeçmiştimki ,mail geldi sizin adınıza yeni bir rma oluşturduk ticari faturanız bundan 3 tane çıkarıp imzalayıp gönderin diye süreç yeniden başlamış oldu.belgeleri çıkarttım 3 konşimento 2 kargo çıktısı 1 kargo kutunun üstüne yapıştırılan belge ertesi gün dhl geldi dhl aldıktan sonra 4 günde corsair hollandaya vardı ordan 4 günde geri geldi gümrük filan 5 günde bana ulaştı ürünüm bendne sonra arkadaş aynı mouseu yollamka için mail attı 3 gün sonra dönüş yapıp belgeleri yolladı corsair oda bastı dhleyi çağırdı gönderdi .onun süreç daha hızlı ilerliyor . benim burdan anladığım destek ekibinde ticari faturayı bilmeyen çok eleman var. |
_____________________________
|
_____________________________
|
corsair e yazın dhl ile değil ups ile yollasın. dhl ile aşırı derece de sorun çıkıyor hep. her zaman gümrük de sorun çıkartıyorlar anlamıyorum neden? Benim kargo da dhl ile geldiğinde sorun yaşadık ama. 2. gönderimde ups ile sorunsuz oldu. Ups iyidir ha peki sizdeki orjinal kutusundamı geldi? psu muydu sizdeki? |
_____________________________
|
Eskiden oluyordu o artık Avrupa kısmına sadece DHL gönderi yapıyor dedi bana. Bende uzatmadım zaten çözdüm aldım ürünü. Ben Fare gönderdim ürün ellerinde yokmuş çin üretimli tayvan üzerinden yenisini kutusuyla yolladı. Eskisi gene Çin ama EU modeldi bu direk model olarak da Çin... Yani bedavaya değiştirdim işte < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 24 Ekim 2020; 19:34:52 > |
_____________________________
|
. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 11 Aralık 2020; 13:37:29 > |
_____________________________
|
Benim adresi hatalı yazdıkları için, 2-3 kez düzeltilmesini istedim. En son doğru adresi yazdılar, ama bu sefer madde 7 deki kağıdı göndermediler. Söylüyorum desteğe, problem değil onsuz gönderin diyorlar. Acaba sorun olur mu merak içindeyim. Amazon Amerikadan almıştım. Advanced Rma seçtim. Corsair RM850X için. (Coil Whine sorunu var) Ödeme yaptım, yeni ürün göndereceklermiş, sonra ben eski ürünü gönderince iade edeceklermiş. Bakalım nasıl işleyecek benim süreç. |
_____________________________
|