Şimdi Ara

Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
342
Cevap
28
Favori
22.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baya zaman geçmiş ama konuda sizin olaydan hiç bahsetmemiştim.


    Meraklısı için arkadaşın bahsettiği olayda;


    1) RMA onaylanır

    2) Yeni ürünün parası kredi kartından çekilir

    3) Yeni ürün gönderilir

    4) Müşteri eski ürünü gönderir (bazen talep edilmiyor)

    5) Müşteriye ücret iade edilir. (iade dediğim provizyon sanırım)


    Madde 7 kağıt bu aşamada gereksiz, bir ürün göndermediniz. Göndereceğiniz zaman büyük ihtimalle o belgeyi verirler yada gelen kutudan geri gönderirsiniz.

    Madde 7 belgenin de pek bir olayı yok ADRES ve RMA BİLET NUMARASI var. Önemsiz yani...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheGladio -- 11 Kasım 2020; 19:25:16 >
  • TheGladio kullanıcısına yanıt
    O kadar sürede yeni ürün hala gelmedi malesef beklemedeyiz :) Bu sıra corsair rma bayağı yavaş cevaplar 4-5 günde bir geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bana yazan herkes bu durumdan şikayetçi. Tabi virüsten önce 4 günde eski ürünü gönderip yenisini alan insanlar mevcut.


    Bence burada kilit nokta yerel garantide kanser olacağınıza en azından rahat bir süreç geçirmek.

  • Psu konusunda kafasında soru işareti olan arkadaşlar varsa, benim 7 yaşındaki Ax1200i'yi yenisiyle değiştirdiler. Kibarca rica ettim kargoyu da karşıladılar. Dhl'le Hollanda'ya gitti, FedEx'le Taiwan'dan bana yenisi geldi, gümrüğe de takılmadı ama kutusunun canına okumuşlar tabi. Herhangi bir ücret ödemeden halledebildim kısacası. Yazışmalar dahil tüm sürecin 10 günde tamamlanmasını hala hayretle karşılıyorum.


    @TheGladio Konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim, bilhassa Dhl gönderim kısmı çok yardımcı oldu bana.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Digitaldrop -- 10 Aralık 2020; 17:30:36 >
  • Digitaldrop kullanıcısına yanıt

    Sorununuz çözüldüğü için sevindim iki güzel kelam etmeden de duramadım:)


    2 çeşit marka var gözümde, corsair ve diğerleri. Piyasada ki tüm markalar illa ki elimden geçti. Corsair kadar ürünü arkasında bir marka yok. Çevremde tanıdıklarım da bu markaya yöneldi benden sonra. Çünkü bir sorun olduğunda kullanıcı hatası demiyorlar. Gerekli tüm parçalarım corsair Cpu ekran kartı anakart yaparsa onlarıda alırım corsair candır. 😀

  • Digitaldrop kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. PSU için kargo ücretini ilk defa karşıladıklarını duydum.


    İlginç bir gelişme...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGladio

    Rica ederim. PSU için kargo ücretini ilk defa karşıladıklarını duydum.


    İlginç bir gelişme...

    Benimde hx1200 arızalanmıştı. Geri gönderdim, hem gidiş hem dönüş kargo karşıladılar. Yeni hx1200 gönderdiler ama onda da cold boot sorunu yaşıyorum. Yeniden rma açtım, onaylandı yine prepaid shipping label gönderdiler. Ellerinde HX1200 yok diye de Ax1600i ye upgrade edeceklerini söylediler.

    Böyle bir garanti hizmetini ben hiçbir firmada görmedim. Yemeyin içmeyin Corsair almaya bakın ürünlerinizi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Nereden almıştınız psu yu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    Nereden almıştınız psu yu?

    Ne yapacaksınız hocam nerden aldığımı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sasuta kullanıcısına yanıt
    Nereden alındığının önemi yok, ürün corsair ise her türlü yanındalar. ( Corsair RMA) için söylüyorum tabi bunları.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt

    Yurt dışından mı yoksa TR garantili miydi onu merak etmiştim.

  • Merhaba. Kırılan HS35 kulaklığım için RMA talebi açtım. Bana mail yoluyla konşimento, fatura ve kutuya yapıştırmam gereken kağıdı yolladılar. Gerekli evrakları çıktı alıp imzalayıp DHL nin istediği şekilde yolladım. Kutu üzerine görünür şekilde RMA kodumun olduğu belgeyide yapıştırdım. DHL ye yolladıktan sonra 1 gün içerisinde Corsair' e teslim edildi. 12.01.2021 tarihinde teslim edildi ve RMA talebimi eposta ile sorguladığımda şöyle bir ekranla karşılaşıyorum.

    Corsair RMA (Ürün Değişimi) Nasıl Açılır? [2023 GÜNCEL]


    Bunun anlamı nedir acaba? Açıklamada Pending Reservation için şöyle yazılmış: Gelişmiş RMA için ödeme bekleniyor. Ayrıca geri sipariş edilecek ürünün stokta olması bekleniyor.

    Şuan yapmam gereken birşey var mı?





  • .madsword . kullanıcısına yanıt
    Advanced Rma olamaz, çünkü ilk siz gönderdiniz. Advanced Rma da ödeme yapıyorsunuz onlar ürün gönderiyor, daha sonra siz eski ürünü gönderdiğinizde paranızı iade ediyor. Açıklamaya gelecek olursak. Size yenilenmiş ürün rezervasyonu yapılıyor diye düşünüyorum şu açıklamada. 1 veya 2 gün içinde kargo çıkışı yaparlar.
  • Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Hala kırılan ürünü ücretsiz değiştirecek olmalarına şaşırıyorum. Türkiyede servisi aradığımda gönderseniz bile kullanıcı hatası diycez boşa göndermeyin gibi cevap alınca Corsairin bu hizmeti şaşırtıyor insanı. Umarım beklediğim gibi ürün değişimi yapılır.

  • .madsword . kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, bir sorun yaşarsanız yine yardımcı olmaya çalışırım. Ben bu durumlardan dolayı artık sadece yurtdışından ürün alıyorum bazen daha ucuza bile geldiği oluyor. Türkiyede garantisinin olmasının bir anlamı kalmadı. :) Umarım günün birinde düzelir firmalar.
  • Ben gümrükten çekindiğim için yurtdışından alışveriş pek yapmıyorum. Artık Türkiye' de almış olsam bile destek için direk firmaya başvuracağım. Tekrardan ilginiz için teşekkür ediyorum.


    Ek olarak merak ettiğim birşey var. Erzurum ilinde ikamet ediyorum. DHL olmadığı için yurtiçi kargo aracılığıyla İstanbul DHL ye göndermiştim. Corsair bana DHL ile gönderim sağlarsa yine aracı bir firma kullanmam gerekecek mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .madsword -- 13 Ocak 2021; 13:51:41 >
  • .madsword . kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam, Dhl bulunduğunuz şehirde yoksa gümrükten sonra Yurtiçine teslim ediyordu. Telefonda yanlış hatırlamıyorsam öyle söylemişlerdi.
    Benim bulunduğum şehirde Dhl olduğu için o durumu yaşamadım. Sadece adresime ne zaman gelir diye sorduğumda sanki öyle bir bilgi verilmişti.
  • Bana RMA için etiket göndermemişler. RAM'leri 20 TL'Ye gönderdim. Gümrükte sıkıntı yaşamadım, direk 142.madde diyorum geçiyor.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.