Süreç sizde nasıl işledi. Yeni ram elinize ulaştı mı? |
_____________________________
|
Süreç sizde nasıl işledi. Yeni ram elinize ulaştı mı? |
_____________________________
|
2 tane RMA yapmıştım. İkisindede sıkıntı yaşamadım. Elime ulaştı. |
_____________________________
-- --Bilgisayar 1-- MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 5900x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, MSI Radeon 6800 XT, Corsair HX1200, Corsair Air 540, 2x ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM, WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM, KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,Sandisk ULTA NVMe 1 TB, 2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Audio-Technica ATH-M50x, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF
|
Şeklinde bir mail aldım bende az önce. Süreç şuanlık güzel gidiyor. Tek korkum kargonun bana teslim süreci. Gümrük ve İstanbuldan şehrime gönderecekleri aracı firma tedirginlik veriyor bana. |
_____________________________
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neWer-s -- 19 Ocak 2021; 4:7:11 > |
|
|
Virtuoso SE kullanıyorum kulaklık pedlerindeki deri soyuldu. RMA açtım sanırım kargoya ürün vs. vermem gerekmiyor ben de süreç nasıl işleyecek acaba. |
_____________________________
| Intel i7 10700K | Msi Z590 MPG Gaming Carbon Wifi | Corsair 16GB 3600Mhz Vengeance RGB Pro | Corsair HX1200W PSU | Corsair MP600 M2 SSD | Msi 2070 Super Gaming X Trio | Corsair H100i Elite Capellix | Corsair 465X Kasa |
|
Yedek parçaları direk kargoya veriyorlar. Bir şey göndermeye gerek kalmıyor. |
_____________________________
|
Corsair nekadar memnun bıraksada hala kargo firmalarının maduriyetini yaşıyoruz. 3 günde Türkiyeye gelen kulaklık 7. gün İstanbuldan Erzuruma gelemedi. Hala yoldaymış dediklerine göre. Kurye arkadaş yürüyerek gelmiyordur umarım. :D |
_____________________________
|
Corsair destek ile yaptığımız görüşmeler sonucunda arızalanan H115i su soğutucu için RMA isteği bir hafta içinde onaylandı. Bugün PTT kargo aracılığıyla ürünü Hollanda’daki merkezlerine gönderdim. Kayıtlı posta ve kara yolu seçenekleri toplamda 177 TL tuttu. Eğer uçakla göndermeyi seçseydim 220 lira olacaktı. Bir an önce gitsin diyorsanız uçakla göndermenizi tavsiye ederim. Benim böyle bir sıkıntım olmadığı için yavaş yoldan gönderdim. Bir de görevli memur büyük ihtimalle ürünün gümrükten geçmeden geri dönebileceğini söyledi ama ne kadar doğru bilemiyorum. Bakalım, bir iki hafta içinde akıbeti belli olur, gelişmeleri aktarırım. |
_____________________________
|
Bugün değişim ürünü elime sorunsuz ulaştı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neWer-s -- 2 Şubat 2021; 18:40:22 > |
_____________________________
|
Korktuğum başıma geldi. Ürün FedEx kargo tarafında kaybedilmiş. Bugün aldığım mail ile taşıma ve ürün ücretinin Corsair' e iade edileceği bana bildirildi. İade süreci 3 hatfa ile 3 ay arası sürebiliyormuş. Umarım Corsair yeni ürünü yollarken iade sürecini beklemez ve farklı bir kargo firması aracılığıyla yollar. Tazmin süreci başlamasaydı tüketici haklarına başvuracaktım. Sanırım şuan beklemek ve bela okumak dışında elimden birşey gelmiyor. Daha önce böyle bir durumla karşılaşmış olan yada bilgisi olan varsa ne yapabileceğim konusunda beni de aydınlatırsa sevinirim. |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
PSU değişimi için UPS'le değişim ürününü göndermişler. Gümrük sorunu yaşayan oldu mu UPS'de? |
_____________________________
|
Neler olmuş burada Tüm sorularınızın cevabını konuya yazmışım ama gene de aynı sorular sorulmuş değişik. fedEx bu kadar berbat bir firmamı herkes kanser olmuş... |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
9800X3D - X870E Carbon - RTX 5080 TUF OC
|
Bugün firma tarafından değişim ürününün teslimatı sağlandı. Yalnız küçük bir sorun var. Bana refurbished bir ürün göndermişler. Normalde olması gereken bu mu yoksa Corsair günah keçisi olarak beni mi seçti ? |
_____________________________
|
|