Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (315. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.592
Cevap
45
Favori
230.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyun rezalet durumda su an. Oyunu ilk cıktıgı günden beri oynuyorum tam bir bagımlısıyım. Hatta baska oyun oynatmıyordu bana :). Yalnız relic sagolsun allies fanboylarının forumlarda zırlamasıyla axisin icine sıctı resmen. Eskiden her iki tarafıda oynayan ben artık alliesa yapılan sacma bufflar yüzünden sogudum. Allies tarafında combined arms o kadar zayıfki özellikle ingiliz ve amerikada birimlere hem antipiyade hemde antitank silahlarıyla donatıp kolaylıkla kazanıyorsunuz. Sovyetlerde biraz öyle ama biraz daha combined olabiliyor onlarda. Amerikan riflelara ver ikiser lmg, 2 echelonada ver bazukaları arkadan da calliope mortar felan koy tamam. İngilizdede aynı sectionlara ver lmg, engineerlara piat arkayada land mattress koy tamam. İngilizde daha kolay cünkü comet tankı sayesinde herseyi silip süpürebilirsin. Sadece comet bassan yeter. Bir yere dalarken arty cover at ardından cometleri oraya sür tamam bu kadar kolay. Axisler de daha dikkatli oynaman gerekiyor. Özellikle wehrmact en olması gereken sekilde tasarlanmıs. Tüm üniteler birbirine muhtac. Güclü piyade birlikleri bunu kücük asker sayısıyla telafi ediyor. Yada panther agırlıklı olarak antitank görevi görüyor, comet gibi herseye iyi degil. Panzer 4 haric her birim belli konuda uzmanlasmıs. Oberkomando da volkslar oyun basında sacmaydı. Eline bazuka ver spamla. Ama onu da düzelttiler zaten. Onun yerine stg44 var su an onlarda. Oyunda su an her iki tarafda da bazı problemler var ama allies daha sorunlu taraf. Özellikle calliOPe, Land mattress, ingiliz bombardımanları, comet, cromwell, bofors. Bunları ve aklıma gelmeyen diger sacma birimleri düzeltmedikce bu oyundan bir bok olmaz artık. Su anda balance patch modu var ilerde oyuna entegre edilcek. Ondada relic sagolsun cogu problemi degistirtmedi. Resmen yazık oldu güzelim oyuna :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deleteme -- 4 Şubat 2017; 19:9:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jkeruoac kullanıcısına yanıt
    Free for all yok kardesim, ya teke tek yada takımlara karsı oynayabilirsin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deleteme D kullanıcısına yanıt
    çok tşkler :=) şuan da 4 kişi oyunu oynuyoruz oyunda prof olmadıgımız icin dedigin özellikleri tam olarak kesfetmeye çalışıyoruz bize keyif verdi şimdilik :=) sudden strike yeni versiyonu cıkacak ona geciş yapabiliriz verdigin bilgileri degerlendiricem arkadaslarımı kolaylıkla yenicem TŞKLER deleteme ;)
  • pembekedi kullanıcısına yanıt
    Aoe 2 den sonra en cok oynanan rts oyunu oldugunu de nereden cikardiniz? Starcraft 2 suan en cok oynanan rtsdir aktif oyuncu saysini kucuk bir arastirmayla bulabilirsiniz. Coh2 hak ettigi degerin cok cok altinda oyuncu saysina sahip oldugu da bir gercek elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .BraveHeart.

    Aoe 2 den sonra en cok oynanan rts oyunu oldugunu de nereden cikardiniz? Starcraft 2 suan en cok oynanan rtsdir aktif oyuncu saysini kucuk bir arastirmayla bulabilirsiniz. Coh2 hak ettigi degerin cok cok altinda oyuncu saysina sahip oldugu da bir gercek elbette.

    Steamde bulunan oyunlarin siralamasina gore :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu aslında 6-7 ay önceden aldım ama oynamamıştım son indirimlerde. Okw ve usd ülkelerini içeren dlc yi alınca birdaha bir başlama isteği geldi. Oyunu hangi ülke ile rahat öğrenirim birde bu komutan seçme olayını tam olarak anlamdım bunlar hakkında bilgi verirmisiniz.
  • Bu zamana kadar ki en büyük bug fix bu yamada sanırım x)

    quote:

    Fixed a bug where firing at non-infantry targets would suppress nearby infantry. Now suppression platforms will only deal AoE suppression if the primary target is an infantry model.

    Fixed a bug where AI-controlled non-Conscript Soviet squads would, sometimes, get access to anti-tank grenades
    Fixed an issue with multiple infantry-borne AT snares (e.g., Panzerfausts) sometimes failing to hit
    their intended target (thanks to Cruzz and Le Saucisson Masqué for helping identify the issues behind this).
    Fixed an issue where team weapons dying when under the effects of suppression, would have their stats permanently diminished. This bug affected all MGs, mortars and the raketenwerfer (many thanks to Cruzz for identifying and fixing the bug).
    Fixed an issue where certain vehicles would receive engine damage criticals when hit from non-snare weapons (OKW Panzer4/OKW Puma/Universal Carrier)
    Fixed an issue where certain types of mines (most infamously, Teller mines) would trigger too early, thus failing to cause damage on enemy targets (Fix provided by NachoCheese)
    Fixed an issue with players being able to double-buy certain upgrades using macro-based cheats.
    Fixed an issue where static Howitzers (e.g., B4, ML-20, LeFH) would sometimes become temporarily unresponsive when given consecutive direction-facing commands.
    Fixed an issue where Snipers would avoid engaging infantry units when the Sniper was cloaked without “hold fire” on, even when issued the attack-move command
    Fixed an issue where USF/UKF medic squads would, sometimes, stop healing nearby wounded troops.
    Fixed an issue where the suppression -33% distance modifier was not affecting the following squads:
    Airlanding officer (Light Gammon Bomb)
    Stormtrooper (Stun grenade)
    Obersoldaten (Bundle grenade)
    Tank Hunter Infantry Sections (Heavy Gammon Bomb)
    Fixed an issue where several squads would cost more manpower to reinforce when crewing a team weapon. This bug was also causing the affected squads to award more experience to the enemy when hit. This affects the following squads: Panzergrenadiers, Tommies, Fallschirmjaegers, Sturmpioneers and Obersoldaten
    Fixed an issue where firing a Panzerfaust would fulfill the requirements for counter-barrage
    Pak43/Pak40 production bulletin now works (previously did not affect pak43 production time as intended)
    Fixed an issue where several Off-map abilities (mostly belonging to Soviets, OST, OKW) could still be targeted in the base sector
    The change also affects Pathfinder artillery and Major artillery
    Paratroopers can no longer be dropped into the enemy base sector.
    Fixed an issue where a re-crewed vet 2 T-70 using recon mode was unable to toggle the ability off.
    Fixed an issue where the Coaxial MG would not track targets properly
    Fixed an issue where Soviet AT guns crews would open fire and break stealth (thus ruin ambushes)
    Fixed an issue where camouflaged Soviet AT guns would refuse to open fire at intended targets, when stealthed
    Fixed an issue where the M1-57mm gun would not benefit from Soviet AT ambush tactics.
    Fixed an issue where the original crew of the M42 would sometimes drop prone on the ground, thus inhibiting movement
    Fixed an issue where the 250 halftrack could not upgrade spotting scopes, if spotting scopes were available from the doctrine.
    Fixed an issue where the AoE of the Brummbar “Bunker Buster” ability was lower than that of the main gun of the Brummbar.
    Fixed an issue where “Hold Fire” would not work properly on the Mortar Halftrack
    Fixed an issue where the USF mortar would become unresponsive when ordered to fire its smoke rounds
    Fixed an issue with the M1 81mm Smoke barrage UI radius was not properly adjusting with range
    Fixed an issue that USF mortars would not “mix” with other types of mortars when double-click selecting all mortars in an area.
    Fixed an issue where Paratrooper models had 1.5 popcap, as opposed to the intended 1 popcap per model.
    Fixed an issue where Paratroopers would receive an involuntary move command when reinforcing near a beacon.
    Fixed an issue where re-crewed M8 Scotts would lose access to their auto-attack when de-crewed when “Hold Fire” was active
    Fixed an issue where the Sherman Bulldozer “Hold Fire” ability had no effect
    Fixed an issue where the default crew of the USF anti-tank gun were easier to hit than other default crews (target size removed from 1.25 to 1)
    Paratroopers can now rebuy dropped 30-cal LMGs
    Added prioritise vehicles to Greyhound
    Fixed an issue where captured M3 halftracks would display an incorrect healthbar
    Fixed an issue where M8 Scott abilities would not trigger reliably
    Fixed a bug where Rifleman AT grenades were unresponsive under certain conditions
    Fixed an issue where “Hold Fire” would not work properly on the M21 Mortar Halftrack
    Fixed an issue where the M21 Mortar Halftrack could fire at the enemy without having to rotate towards it
    Fixed a bug where it was possible to make OKW Medical supplies have infinite duration
    Fixed an issue where Raketenwerfer guns crews would sometime open fire and break stealth (thus ruin ambushes) despite user's preferences (prioritisation)
    Fixed an issue where Raketenwerfer would sometimes not open fire from stealth at an intended target
    Fixed an issue where the OKW FlakHT could setup on the move
    Fixed an issue where the setup timer would reset (prolong) when given new attack commands
    Fixed an issue where Luchs Hold Fire would not prevent the MG from opening fire.
    Fixed an issue where Schu mines were not applying suppression
    Fixed an issue where the Vet1 ability (Target Weak Point) on OKW Pak43 had no effect
    Fixed an issue where the Sturmtiger would complete its reload instantly, if abandoned while reloading
    Fixed an issue where Obersoldaten would not use their specific voice lines with the infrared-StGs
    Fixed an issue where the MG34 did not use the correct lines for the Incendiary Armour Piercing rounds ability
    Fixed a bug where the Puma would use the wrong type of projectile after finishing using HEAT shells (fix provided by Cruzz)
    Fixed an issue where Recovery Sappers would still apply their Vet1 Cover Bonuses to picked up weapons. Now, the ability correctly only applies to Sapper Sten guns only.
    Fixed an issue with certain squads breaking formation and leaving cover involuntarily (Sappers, Commandos, Officer).
    Fixed an issue where the UKF “Command Vehicle” ability would become permanently unavailable when the previous vehicle would become abandoned.
    Fixed an issue with UKF infantry gaining access to the wrong version of their intended Bren gun, when picking up a Bren gun from the ground.
    Fixed an issue with Anvil “Early Warning” not giving sight over captured territory. Note that the scope of the ability has been restricted: the only territory points that the player gains access to are those that the player captured themselves (i.e., not allied-captured territory), just like the similar OKW Overwatch commander ability
    Fixed an issue where the second mortar belonging to the mortar pit would deal reduced damage while barraging.
    Fixed an issue where the damage Sexton Creeping Barrage had not been increased to match the AoE damage of the normal barrage ability.
    Fixed an issue where UKF HEAT anti-tank grenades would, sometimes, fail to apply their snare.
    Fixed an issue where Commando Ambush bonuses would apply inconsistently (sometimes none at all, other times permanently). The reworked Ambush requires commandos to be out-of-combat for 25 seconds, for 5 seconds of sprint & +50% accuracy on their Sten guns.
    Fixed an issue where the UI would misinform the players about the nature of bonuses involved in Commando Ambush
    Fixed a bug where Churchill (grenade) and AEC (treadbreaker) abilities would not trigger reliably
    Fixed a bug where the Churchill could still move while priming and throwing a grenade
    Fixed a bug where OST medic supplies would heal in-combat squads
    Fixed an issue where OST Pioneers would announce “anti-personnel” mines being built, when in fact building a Teller mine




  • İndirime girince almayı düşünüyorum. Online olarak oynana biliyor mu? Herhangi bir arkadaşım olmadan rastgele biri ile oynanabiliyor mu?
  • Evet oynanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .BraveHeart.

    Evet oynanıyor.

    Eyvallah
  • bugün itibariyle 200mblık bir denge güncellemesi geldi arkadaşlar yama notlarını okumak isteyenler şu linkten bakabilirler https://community.companyofheroes.com/discussion/comment/266774#Comment_266774
  • Baya bir degisiklik var oyunu yeniden kurayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.3 gb güncelleme gelmiş yeni DLC filan mı geliyor
  • SturmpioneeR kullanıcısına yanıt
    Dawn of War 3 için önsipariş verenlere özel her orduya kamuflaj seti eklendi ama yine de 2,3 GB çok fazla. Bir iki güne yeni içerik varsa oyunun dosyalarını patlatarak bulanlar çıkar coh2.org da
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Dawn of War 3 için önsipariş verenlere özel her orduya kamuflaj seti eklendi ama yine de 2,3 GB çok fazla. Bir iki güne yeni içerik varsa oyunun dosyalarını patlatarak bulanlar çıkar coh2.org da

    Bencede hocam skin için 2.3 gb çok.Keşke yeni birimler ekleseler.Misal Men Of War stili flak88'lik araçın arasına bağlı istediğin yere tanışabilir tarzda :D yada Coh1 deki gibi de olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SturmpioneeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Dawn of War 3 için önsipariş verenlere özel her orduya kamuflaj seti eklendi ama yine de 2,3 GB çok fazla. Bir iki güne yeni içerik varsa oyunun dosyalarını patlatarak bulanlar çıkar coh2.org da

    Bencede hocam skin için 2.3 gb çok.Keşke yeni birimler ekleseler.Misal Men Of War stili flak88'lik araçın arasına bağlı istediğin yere tanışabilir tarzda :D yada Coh1 deki gibi de olur :)

    CoH1de olan çoğu birimi eklediler aslında. Gerçi 88lik ya da hummelda fena olmaz :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teslaninarkadasi

    Oyun artık alınmaz. Alacak isteyenlere söliyeyim istedim. Oyuncu yok zaten. Multi atmak için saatlerce beklersiniz, öyle oyunu gelecekte vs..

    Tamamen yanlış bir yorum olmuş.

    http://store.steampowered.com/stats/?l=turkish linkinde, oyunların mevcut oyuncu sayısı ve o gün içinde oyuncu sayısı olarak zirve yaptığı rakamlar görülüyor.

    CoH 2'yi 1-2 yıl önce aldım, öyle çok çok aşırı da oynamadım 100 maç yapmamışımdır bile.

    Aldığımdan bu yana da bu sayfaya bakarım, yani hangi oyun oynanıyor diye... Neyse, aldığımdan beri CoH 2'nin oyuncu sayısı hiç azalmadı, aksine arttı.

    Kaç yıllık oyun ve oyuncu sayısı azalmayıp artıyorsa bu bir başarıdır.

    Üstelik de çok iyi bir komünitisi var. Gerizekalı oyuncu profili yok bu oyunda.


    Parayla alınması gereken 6-7 oyundan birisidir bence.




  • Selamlar CoH ahalisi,

    En son sinir hastası olup silip oyunu rahatlamıştım. Ama şu sıralar bi tarafım kur diye bastırıyor. Hâlâ eski kanser eden oynanış devam ediyor mu?
  • Oyuna yeni başladım. Henüz Sovyetler ile Stalingrad'ı aldım. İlk bölümdü galiba. Bundan önce COH1'i oynamışlığım olduğundan MP girdim ama adamlar pata küte gömdü. Sizce campaing'i bitirip öyle mi mp gireyim?
  • ggreyhame kullanıcısına yanıt
    Senaryoları oynamak elbette birimleri tanımak açısından faydalı olacaktır ama senaryodaki birimler ile multiplayer daki birimler farklılık gösterebiliyor. Senaryodan keyif alıyorsanız oynayın ancak multiye hazırlık için en ideal yöntem bilgisayara karşı skirmish oynamaktır. En düşük zorluktan başlayarak bilgisayarı yendikçe zorluğu arttırın. Tüm ordularda Hard ı yenebilir hale geldiniz mi multiplayer için olgunlaştığınızı söylebilirim.
  • 
Sayfa: önceki 313314315316317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.