Şimdi Ara

Company of Heroes 2 (2013) [ANA KONU] (317. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.593
Cevap
45
Favori
230.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MikariN M kullanıcısına yanıt
    Rus ordusu az maliyetle çok birlik mantığına dayandığı için (Özellikle partizan birlikleri) bir yere kurulup beklemek yerine karşıdakinin asker toplamasını engellemek amacıyla oynarsan daha başarılı olabilirsin.
  • bu dediğinizi dün canlı yaşadım. oyun başı baya kontrol ettik alanı ben sürekli saldırırken baktım eziyoruz diye pek yüklenmedim askere ama oyun sonu pek iyi bitmedi bizim için.
  • arkadaşlar laptopumun sistemi aşağıdaki gibidir kaldırır mı yardımcı olursanız sevinirim

    2,6 GHz Intel Core i5
    bellek 8 GB 1600 MHz DDR3
    grafikler Intel Iris 1536 MB
  • Arkadaşlar bu oyunun sistem özelliklerinde çok yüksek performans istemeyen bir sistem var ama yorumlarda tam tersini yazmışlar gerçekten böyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aloren11 A kullanıcısına yanıt
    evet öyle ne yazık ki. özellikle çoğunluk 4v4 oynadığı için de böyle oluyor. Kötü grafikler ile 1v1 güçsüz bir bilgisayarda akıcı olabilir belki ama 4v4 açtınız mı sorun olabiliyor.

    Satın almayı düşünüyorsanız ve bilgisayarınıza güvenmiyorsanız, korsan indirip bi deneyin derim.
  • Hocam Company Of Heroes 1 ve 2 yi almıştım zaten olmazsa 2 yi iade edeyim. Özelliklerinde istenen sistem özelliklerine göre karar vermiştim.
  • aloren11 A kullanıcısına yanıt
    Madem satın aldınız deneyin bir kaç oyun. 2 saat oynama hakkınız var iade etmek isteseniz dahi.
  • Oyuna 2.4 gb büyüklüğünde güncelleme gelmiş gözüküyor bilgisi olan var mı şuan indiriyor.
  • bende herhangi bir güncelleme yok. Oyunun forumunda yayınlanan bir güncelleme notu da yok.

    Senaryolardan birini satın almış olabilir misin? Belki onu yüklüyordur oyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Bu zamana kadar ki en büyük bug fix bu yamada sanırım x)

    quote:

    Fixed a bug where firing at non-infantry targets would suppress nearby infantry. Now suppression platforms will only deal AoE suppression if the primary target is an infantry model.

    Fixed a bug where AI-controlled non-Conscript Soviet squads would, sometimes, get access to anti-tank grenades
    Fixed an issue with multiple infantry-borne AT snares (e.g., Panzerfausts) sometimes failing to hit
    their intended target (thanks to Cruzz and Le Saucisson Masqué for helping identify the issues behind this).
    Fixed an issue where team weapons dying when under the effects of suppression, would have their stats permanently diminished. This bug affected all MGs, mortars and the raketenwerfer (many thanks to Cruzz for identifying and fixing the bug).
    Fixed an issue where certain vehicles would receive engine damage criticals when hit from non-snare weapons (OKW Panzer4/OKW Puma/Universal Carrier)
    Fixed an issue where certain types of mines (most infamously, Teller mines) would trigger too early, thus failing to cause damage on enemy targets (Fix provided by NachoCheese)
    Fixed an issue with players being able to double-buy certain upgrades using macro-based cheats.
    Fixed an issue where static Howitzers (e.g., B4, ML-20, LeFH) would sometimes become temporarily unresponsive when given consecutive direction-facing commands.
    Fixed an issue where Snipers would avoid engaging infantry units when the Sniper was cloaked without “hold fire” on, even when issued the attack-move command
    Fixed an issue where USF/UKF medic squads would, sometimes, stop healing nearby wounded troops.
    Fixed an issue where the suppression -33% distance modifier was not affecting the following squads:
    Airlanding officer (Light Gammon Bomb)
    Stormtrooper (Stun grenade)
    Obersoldaten (Bundle grenade)
    Tank Hunter Infantry Sections (Heavy Gammon Bomb)
    Fixed an issue where several squads would cost more manpower to reinforce when crewing a team weapon. This bug was also causing the affected squads to award more experience to the enemy when hit. This affects the following squads: Panzergrenadiers, Tommies, Fallschirmjaegers, Sturmpioneers and Obersoldaten
    Fixed an issue where firing a Panzerfaust would fulfill the requirements for counter-barrage
    Pak43/Pak40 production bulletin now works (previously did not affect pak43 production time as intended)
    Fixed an issue where several Off-map abilities (mostly belonging to Soviets, OST, OKW) could still be targeted in the base sector
    The change also affects Pathfinder artillery and Major artillery
    Paratroopers can no longer be dropped into the enemy base sector.
    Fixed an issue where a re-crewed vet 2 T-70 using recon mode was unable to toggle the ability off.
    Fixed an issue where the Coaxial MG would not track targets properly
    Fixed an issue where Soviet AT guns crews would open fire and break stealth (thus ruin ambushes)
    Fixed an issue where camouflaged Soviet AT guns would refuse to open fire at intended targets, when stealthed
    Fixed an issue where the M1-57mm gun would not benefit from Soviet AT ambush tactics.
    Fixed an issue where the original crew of the M42 would sometimes drop prone on the ground, thus inhibiting movement
    Fixed an issue where the 250 halftrack could not upgrade spotting scopes, if spotting scopes were available from the doctrine.
    Fixed an issue where the AoE of the Brummbar “Bunker Buster” ability was lower than that of the main gun of the Brummbar.
    Fixed an issue where “Hold Fire” would not work properly on the Mortar Halftrack
    Fixed an issue where the USF mortar would become unresponsive when ordered to fire its smoke rounds
    Fixed an issue with the M1 81mm Smoke barrage UI radius was not properly adjusting with range
    Fixed an issue that USF mortars would not “mix” with other types of mortars when double-click selecting all mortars in an area.
    Fixed an issue where Paratrooper models had 1.5 popcap, as opposed to the intended 1 popcap per model.
    Fixed an issue where Paratroopers would receive an involuntary move command when reinforcing near a beacon.
    Fixed an issue where re-crewed M8 Scotts would lose access to their auto-attack when de-crewed when “Hold Fire” was active
    Fixed an issue where the Sherman Bulldozer “Hold Fire” ability had no effect
    Fixed an issue where the default crew of the USF anti-tank gun were easier to hit than other default crews (target size removed from 1.25 to 1)
    Paratroopers can now rebuy dropped 30-cal LMGs
    Added prioritise vehicles to Greyhound
    Fixed an issue where captured M3 halftracks would display an incorrect healthbar
    Fixed an issue where M8 Scott abilities would not trigger reliably
    Fixed a bug where Rifleman AT grenades were unresponsive under certain conditions
    Fixed an issue where “Hold Fire” would not work properly on the M21 Mortar Halftrack
    Fixed an issue where the M21 Mortar Halftrack could fire at the enemy without having to rotate towards it
    Fixed a bug where it was possible to make OKW Medical supplies have infinite duration
    Fixed an issue where Raketenwerfer guns crews would sometime open fire and break stealth (thus ruin ambushes) despite user's preferences (prioritisation)
    Fixed an issue where Raketenwerfer would sometimes not open fire from stealth at an intended target
    Fixed an issue where the OKW FlakHT could setup on the move
    Fixed an issue where the setup timer would reset (prolong) when given new attack commands
    Fixed an issue where Luchs Hold Fire would not prevent the MG from opening fire.
    Fixed an issue where Schu mines were not applying suppression
    Fixed an issue where the Vet1 ability (Target Weak Point) on OKW Pak43 had no effect
    Fixed an issue where the Sturmtiger would complete its reload instantly, if abandoned while reloading
    Fixed an issue where Obersoldaten would not use their specific voice lines with the infrared-StGs
    Fixed an issue where the MG34 did not use the correct lines for the Incendiary Armour Piercing rounds ability
    Fixed a bug where the Puma would use the wrong type of projectile after finishing using HEAT shells (fix provided by Cruzz)
    Fixed an issue where Recovery Sappers would still apply their Vet1 Cover Bonuses to picked up weapons. Now, the ability correctly only applies to Sapper Sten guns only.
    Fixed an issue with certain squads breaking formation and leaving cover involuntarily (Sappers, Commandos, Officer).
    Fixed an issue where the UKF “Command Vehicle” ability would become permanently unavailable when the previous vehicle would become abandoned.
    Fixed an issue with UKF infantry gaining access to the wrong version of their intended Bren gun, when picking up a Bren gun from the ground.
    Fixed an issue with Anvil “Early Warning” not giving sight over captured territory. Note that the scope of the ability has been restricted: the only territory points that the player gains access to are those that the player captured themselves (i.e., not allied-captured territory), just like the similar OKW Overwatch commander ability
    Fixed an issue where the second mortar belonging to the mortar pit would deal reduced damage while barraging.
    Fixed an issue where the damage Sexton Creeping Barrage had not been increased to match the AoE damage of the normal barrage ability.
    Fixed an issue where UKF HEAT anti-tank grenades would, sometimes, fail to apply their snare.
    Fixed an issue where Commando Ambush bonuses would apply inconsistently (sometimes none at all, other times permanently). The reworked Ambush requires commandos to be out-of-combat for 25 seconds, for 5 seconds of sprint & +50% accuracy on their Sten guns.
    Fixed an issue where the UI would misinform the players about the nature of bonuses involved in Commando Ambush
    Fixed a bug where Churchill (grenade) and AEC (treadbreaker) abilities would not trigger reliably
    Fixed a bug where the Churchill could still move while priming and throwing a grenade
    Fixed a bug where OST medic supplies would heal in-combat squads
    Fixed an issue where OST Pioneers would announce “anti-personnel” mines being built, when in fact building a Teller mine


    Hayır hiç bir alım yapmadım.
    Şu mesajınızdaki güncelleme de bana gelmemişti, sanırım bu güncellemeyi linuxa 3 ay sonra yetiştirdiler özel bir tebriği hak ediyorlar çapraz platform olmamasından zaten oyuncu da bulamıyoruz.
    Güncelleme sonrasında oynanış ve stratejiyi derinden etkileyecek bir durum oldu mu sizde ?
  • Eğer o güncelleme ise baya bi değişiklik var. Şu linkte o yamanın notları mevcuthttps://community.companyofheroes.com/discussion/67/coh-2-changelog/p5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    Arkadaşlar bugün ilk kez bu kadar büyük planlı bir başlangıç yaptım. Kısmen etkili olduğunu da düşünüyorum. Bir kaç SS ile paylaşmak istedim.

    Strateji; 4 gren kullanarak Lutfwaffe komutanının ikmal indirmeleriyle etkin ve baskın bir başlangıç yaparak harita dominasyonu sağlamak.

    Taktik; Normalde bu haritada güneyde başlayınca hep doğuda kalan yakıt bölgesini zorlarım. Mühendis ile batı tarafını ele geçiririm. Bu sefer farklı bir planım vardı. Aşağıdaki resimde mavi ile çizdiğim çizginin doğu tarafını rakibin alması için bomboş bıraktım. Amacım orasını 'komple' vermekti. Batı tarafını grenler ve mühendisle hızlıca ele geçirdim. Amacım 3 gren i rakibin cut-off bölgesinde aynı anda bulundurmaktı. Rakip mavi çizginin doğu tarafında dağılmışken ben cut-off bölgesini ele geçirecek ve rakibin tüm birimlerini üstüme çekecektim. Dahası burada grenlerimi Luftwaffe komutanının ikmal indirmeleriyle destekleyecektim. Daha sonra açıklayacağım neden ötürü benim cut-off bölgeme gelebilecek cons veya mühendis için 4. gren imi cut-off bölgemde bekletecektim.



    Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi rakibin neredeyse tüm ekonomisi doğu kısmından sağlanıyordu. Burası ile üssün bağlantısını kesmem durumunda can havliyle tüm birimlerini cut-off a getirip, savunma yapacaktı. Ancak mühendisim tam orta VP'de cons ile karşılaşınca o cons'un karşı hamle olarak benim cut-off'umu ele geçirmeye gelebileceğini düşündüm. Bu yüzden 4. gren imi işaretlediğim yerde beklettim.



    Aşağıdaki resimde ise konuşlanıp, cut-off bölgesini ele geçirirken önceden ikmal indirmelerini hazırladım.



    Aşağıda ise consların gelmesiyle en yakın ikmali alıp, çatışmaya girdiğimi görüyorsunuz. Minimap'e bakarsanız rakibin tüm birimleri cut-off bölgesini savunmaya gelmiş. Ben çatışma heyecanıyla bunu fark edemedim ve gren i orada unuttum. Çatışma bittiğinde ben 2 mangamı geri çektim. Rakip ise 1 cons hariç tüm birimlerini geri çekti. Geriye 1 gren vs 1 cons kaldı. Ben gren i bu aşamada yukarı desteğe gönderdim. Eğer daha erken bu gren i çağırmış olsam rahatlıkla son kalan cons u da geri çekmeye zorlayıp, belki de ben 3 grenle (2 kesin) cut-off bölgesine oturacaktım çünkü 4. gren güneyden geleceği için 2 tane cons a arkadan flanklayacaktı. Bu hatamın nedeniyle rakip tekrar birimlerini takviye edip cut-off bölgesini yeniden ele geçirdi. Büyük organizasyon kısmen başarılı oldu. Ancak güzel bir denemeydi. Daha dikkatli ve dakik bir manga yönetimiyle bu taktiğin çok daha verimli olması sağlanabilirdi.



    Olumlu/olumsuz eleştirileri bekliyorum :)

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeforeIforget -- 10 Mayıs 2020; 13:13:22 >
  • arkadaşlar 2v2 turnuva yapsak forum içinde. katılım olur mu? katılımın artması adına forumdan biri forum dışından arkadaşını takımına alabilir mesela. Katılırım diyenler cevap gönderebilir mi?
  • pplhntr P kullanıcısına yanıt
    Ben katılırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr

    arkadaşlar 2v2 turnuva yapsak forum içinde. katılım olur mu? katılımın artması adına forumdan biri forum dışından arkadaşını takımına alabilir mesela. Katılırım diyenler cevap gönderebilir mi?

    Ben de katılabilirim ama çok çok uzun zamandır oynamadım, muhtemelen bayağı bir unutmuşumdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oynayan var ise ekleselim beraber mac atarız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlaşılan turnuva çıkmaz :D
  • Oyunla ilgili rehber tarzi bir sey var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRCTYLN

    Oyunla ilgili rehber tarzi bir sey var mi ?

    Burada bazı rehberler mevcut.

    https://www.coh2.org/guides/categories
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pplhntr


    quote:

    Orijinalden alıntı: MRCTYLN

    Oyunla ilgili rehber tarzi bir sey var mi ?

    Burada bazı rehberler mevcut.

    https://www.coh2.org/guides/categories

    Hocam denge güncelleştirmesinden sonra partizan tank avcıları için tavsiyeniz var mı ?
    İsabetleri çok düşmüş eskiden paldır küldür dalıp tankları haşat ederdim şimdi isabet kötü olunca sürekli ıskalıyor almanlarda tank makineli tüfek olunca normal AT toplarını çok çabuk etkisiz hale getiriyor partizanlardaki kamuflaj yaklaşırken çok işe yarıyordu öneriniz nedir ?
  • 
Sayfa: önceki 315316317318319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.