Şimdi Ara

Coilover (Aracın yüksekliği ile oynamadan süspansiyonları yumuşatmak?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • D segmenti yol tutuşu iyi bir aracım var. Arabayı şehir içinde ve sakin(gerçekten sakin) kullanan biriyim. Şöyle bir şey yapmak istiyorum ama ne kadar mümkündür bilen arkadaşlar yanıtlayabilirlerse sevinirim.

    Aracın yerden yüksekliği ile oynamadan(kısacası alçaltmak gibi bir derdim yok) süspansiyon sistemini yumuşatma imkanım var mıdır? Aracın hafif yaylanmasını istiyorum, çukurdu tümsekti bunun gibi engellerde aracın konforunu arttırmak istiyorum. Tabi bunu yaptığım zaman aracın yol tutuşunun orijinal haline göre zayıflayacağının da farkındayım.

    Bunun yolu amortisör ve yayın birlite bulunduğu coilver denen zımbırtılardan almaktan mı geçiyor? Araştırdığım kadarıyla sertlik-yumuşaklık ve yükseklikleri ayarlanabilenleri varmış.

    İnternet üzerinden tuning sitelerini araştırdığım zaman farkettim ki neredeyse satılan bütün ürünlerin amaçları benim yapmak istediğim şeyin tam tersi. Aracın konforunu düşürüp, aracı yere yaklaştırıp yol tutuşunu arttırmak. Kendi aracıma özel coilover Türk sitelerinde bulamadım. Bunların üniversal olanları var mı, veya benzer ağırlıkta başka marka model aracın coilover ını kullanabilirmiyim?

    Tecrübeli arkadaşlar bu zımbırtıların montajı, parça fiyatı ne kadar tutar? Ömürleri nedir? Dezavantajları nelerdir? Bilgilendirebilirlerse çok sevinirim.







  • KW V2 coilover'ın yumuşaklık ayarı var fakat orijinalden daha yumuşak olabileceğini sanmıyorum. Ve böyle bir iş için çok pahalılar.
  • Yapılabilecek tek şey orjinal kaliteli spacer kullanmak başka türlü orjinal den daha yumuşak olmaz
  • Coilover kullanarak aracın orjinal halinden daha yumuşak bir süspansiyon elde edebilmek pek imkan dahilinde değil. Otomobilin marka ve modelini paylaşabilirseniz belki daha fazla yardımcı olunabilir.
  • Hocam dediginiz dogru sonradan satilanlarin cogunun amaci yol tutusu artirmaktir.

    Arabanizin markasi modeli nedir acaba? Sportif bir versiyonsa ayni marka modelin normal versiyonunun suspansiyonu takilabilir. Onun haricindeki uygulamalarin tatmin edecegini dusunmuyorum. Suspansiyon yumusasa bile bu sefer de salinim artacak vs. yani konforlu olacaginin bir garantisi yok. Yumusak her zaman konforlu olmuyor. Aracin agirligina vs. gore uygun bir yumusaklik gerekiyor.

    Sizin icin daha ucuz ve daha mantikli bir yol jant olcugunu degistirmek olabilir. Bir inch daha kucuk jant alip ona uygun lastik taktiginizda hissedilir bir konfor artisi olur cukur ve tumseklerde. Hatta aracta run-flat lastik varsa onu da normal lastikle degistirmek cok farkettirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 8 Ekim 2019; 21:37:5 >
  • Coilover'ların en yumuşağı bile stok süspansiyondan daha sert olacaktır. Sizin çözümünüz jant çapı küçültüp, lastik yanağını kalınlaştırmak. Bunun dışında yapabileceğiniz pek bir şey bulunmuyor.
    Veya aracı satıp E segmenti daha yumuşak süspansiyonlu bir araca geçeceksiniz.
  • Belirli spec coilover bu maksada uygun birimdir. Aynı maksat yay değişimi ile de gerçekleştirilebilir ancak bence gereksiz. Sizin arayacağınız tanımlarla doğru parçaları webden bulamazsınız bu işi yapan uzman birilerine gidin maksadınızı anlatın cevapları yüz yüze alın yüksek maliyetini de görün karar verin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Genellikle İnsignia sahiplerinin talepleri bu yönde

    alışmak daha kolay oluyor,
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.