< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smoke93 -- 25 Eylül 2007; 23:25:42 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smoke93 -- 25 Eylül 2007; 23:25:42 > |
|
_____________________________
|
|
Kalkmadı hocam
|
|
hararet gostergesi arabanin olmazsa olmazidir. sonucta soguk bir kuzey avrupa ulkesinde yasamiyoruz. yaz aylarinda neredeyse memleketin her yeri 35 derece ve uzerinde oluyor. ki olayi sadece yaza ozgulememek gerekir. arkadasimin doblosunda da yoktu hararet gostergesi. hortum catlamis, motorda su kalmamis, ta ki ariza isigi yanana kadar da farkina varmamis. contayi yakmasina ramak kalmis.
|
Dizel Araçlarda Neden Hararet Göstergesi Yok?
Dizel araçlar, benzinli araçlara kıyasla farklı bir yakıt sistemi ve çalışma prensibine sahiptir. Bu nedenle, hararet göstergesi içermemeleri birkaç nedenden kaynaklanır:
Yüksek Çalışma Sıcaklığı: Dizel motorlar, benzinli motorlardan daha yüksek sıkıştırma oranlarına ve çalışma sıcaklıklarına sahiptir. Normal çalışma koşullarında, bir dizel motorun sıcaklığı tipik olarak 85-100 santigrat derece civarındadır. Bu yüksek sıcaklıklar, benzinli motorlarda kullanılan standart hararet göstergeleri için çok yüksektir.
Yüksek Basınç: Dizel yakıtı, benzin yakıtından çok daha yüksek basınç altında püskürtülür. Bu yüksek basınç, yakıtın yanma odasında daha hızlı ve etkili bir şekilde yanmasını sağlar. Ancak, aynı zamanda motor içindeki sıcaklık ve basıncın artmasına da neden olur. Geleneksel hararet göstergeleri bu aşırı koşullara dayanacak şekilde tasarlanmamıştır.
Sensör Yerleşimi Zorluğu: Dizel motorların yüksek sıcaklıkları ve basınçları, hararet sensörünü uygun bir şekilde yerleştirmeyi zorlaştırır. Sensörün doğrudan motor bloğuna veya silindir kapağına monte edilmesi gerekecekti, ancak bu konumlar sensörün hasar görmesine veya yanlış okumalar vermesine neden olabilir.
Bununla birlikte, bazı modern dizel araçlar, sürücüyü aşırı ısınma konusunda uyaran uyarı ışıkları veya uyarı mesajları ile donatılmıştır.
Anahtar Kelimeleri İçeren Cümleler:
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İnandığı gibi yaşamayan, yaşadığına inanır.
|
|
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Skoda Karoq 1.0 Style TSI DSG
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Skoda Karoq 1.0 Style TSI DSG
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iasonion -- 25 Eylül 2007; 16:35:39 > |
|
_____________________________
İmzamı kaybettim. Hükümsüzdür.
|
|
|
_____________________________
Opel Vectra 1.9 CDTİDesign sütçü Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
G.S
|
|
_____________________________
DH HYUNDAİ ERA TAKIMI 2008 HYUNDAI ERA 1.4 SELECT KUM BEJİ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() rahaTsız
|
|
|
_____________________________
Her zaman doğruyu söyle; ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...
|